ff googl'enquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef dvdfreak het volgende:
hoe kunnen we parken bij rembrandplein
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
Dame met kort rokje wil gewoon feesten ...
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Leuk als je dan struikelt hahah
Stoperaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef dvdfreak het volgende:
hoe kunnen we parken bij rembrandtplein
Bij Qpark kan het vanaf een kleine 55 euro per dag.quote:
Je neemt maar gewoon een abo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Echte mensen hebben een adblock, die ze uitzetten voor FOK! uiteraard.
Ik heb een keer gedoneerd op die ene tekstbar en heb reclames aanstaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Je neemt maar gewoon een abo.
Kan @:Danny zijn gezin eindelijk die iphone 13 schenken.
het allermooiste van dit fragment is nog dat die man helemaal geen 'krakaka' gehoord heeft, hij verzon het ter plekke. gaf hij zelf jaren later toe op de radio.quote:
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedoneerd op die ene tekstbar en heb reclames aanstaan
Vraag me ook af hoe iemand nu denkt veilig te kunnen ontsnappen. (lol)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe denkt iemand twee miljoen cryptos te verzilveren?? Er van uitgaande dat je veilig ontsnapt
Wellicht, het hoofdbureau ligt op loopafstand.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze zitten kennelijk echter in het politiebureau.
Zal mij niet verbazen als het een dwaas is die teveel films heeft gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe denkt iemand twee miljoen cryptos te verzilveren?? Er van uitgaande dat je veilig ontsnapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |