ONGELOFELIJK MONSTERquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:54 schreef Wicky15 het volgende:
ONGELOFELIJKE GROTE POLITIE AUTO AHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:54 schreef puzziepie het volgende:
Een ongelofelijke grote politie auto
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:54 schreef puzziepie het volgende:
Een ongelofelijke grote politie auto
@OllieA kijk je mee?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah, AT5-meisje is weg...... met haar vond ik het best gijzellig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah, AT5-meisje is weg...... met haar vond ik het best gijzellig.
en undercover auto'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik wil verslaggeving over meer polities
Dit hoort bij de moderne Amsterdamse cultuur.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef Gehrman het volgende:
Openlucht gesticht Amsterdam @:monkyyy
Vrijgelaten worden denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef valentijn101 het volgende:
Is er al bekend wat de gijzelaar wil?
Flikker toch op.quote:
Putin? Vaccin?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit geen afleidingsmanoeuvre voor iets anders?
Dit gaat helpen Debbie, dank je! God vond die hele gijzeling geen probleem, maar nu jij aan het bidden bent geslagen, gaat hij de situatie weer veilig oplossen!quote:
Hoe kom je aan deze informatie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit geen afleidingsmanoeuvre voor iets anders?
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Is er al een Glennis Grace grapje gemaakt?
Kan als duur keukentrapje worden gebruikt...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef Disruptr het volgende:
Waarom is men zo ondersteboven van die Bearcat? Wat gaat dat ding toevoegen aan een persoon in een gebouw?
Om iemand compleet van de weg af te rammen kan ik me nog iets bij voorstellen.
Er gebeurt niets als ik dubbelklik...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dubbelklik voor invoer.
Misschien is dat juist de bedoelingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef Raw85 het volgende:
Jezus wat een dsi. Als een Taghi ofzo nu wat flikt dan heb je geen agent meer over
Ik denk dat hij heel graag vrijgelaten wil worden. (Het is gijzelnemer)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef valentijn101 het volgende:
Ze hebben nog wel wat teams achter de hand…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef Raw85 het volgende:
Jezus wat een dsi. Als een Taghi ofzo nu wat flikt dan heb je geen agent meer over
Nog niet gezien, bedenk er eens eenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
ja nu is het saaiquote:
D'r zoon mocht niet met z'n slinky op de trap spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:59 schreef Momo het volgende:
Wat is gebeurd?
Een gijzeling.
Mooi
Nee is niet mooi
Die hebben een keer echt wat te doen, dus rukken massaal uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef Raw85 het volgende:
Ik ga inmiddels viraal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Suicide by cop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef JohnDDD het volgende:
Zo'n gijzeling is eigenlijk bijna altijd kansloos. Zijn er ooit al gijzelnemers ontsnapt na een dergelijke gijzeling?
mmm misschien is het een afleidingsmanouvre.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Is het niet een beetje erg veel aan machtsvertoon voor één gijzelnemer ? Al het materieel vanuit heel Nederland lijkt inmiddels gearriveerd te zijn.
Merien is een beetje dom.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Merien is iets op het spoor
Dit is bijna beledigend voor de gijzelnemer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef RAVW het volgende:
die AT5 verslaggeving vind ik nog erger dan die gijzeling , wat een drama is dat ...
In La Casa de Papel werkte het twee keerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef JohnDDD het volgende:
Zo'n gijzeling is eigenlijk bijna altijd kansloos. Zijn er ooit al gijzelnemers ontsnapt na een dergelijke gijzeling?
Merien heeft IQ van een stoeptegelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen neemt Putin de onafhankelijke staten Twente en De Peel in…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Is het niet een beetje erg veel aan machtsvertoon voor één gijzelnemer ? Al het materieel vanuit heel Nederland lijkt inmiddels gearriveerd te zijn.
Sowieso EURGENDFOR....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Merien is niet het scherpste mesje uit de keukenlaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heb je ooit gehoord van een gijzeling zonder een gijzelnemer?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef -river- het volgende:
Is er een gijzelnemer?
Is het ergens live te volgen?
Stuur dit naar Oekraïne en de oorlog is verleden tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondertussen neemt Putin de onafhankelijke staten Twente en De Peel in…
Wie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Rianne84 het volgende:
De NOS vindt dit belangrijker dan Putin.
Welnee.. tis Nederlandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dit gaat gewoon een Nederlandse La casa de papel worden.
Dagenlang omg
Dog day afternoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dit gaat gewoon een Nederlandse La casa de papel worden.
Dagenlang omg
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef -river- het volgende:
Is er een gijzelnemer?
Meestal wel bij een gijzelingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef -river- het volgende:
Is er een gijzelnemer?
Volgens mij is het een foto die je daar ziet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Live beeld op de hoofdingang.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100023510_aa5fa478
Die hebben tenminste hun prioriteiten op orde (kuch rtlnieuws kuch)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Rianne84 het volgende:
Die wordt dadelijk opgepakt denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Live beeld op de hoofdingang.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100023510_aa5fa478
Deze is mogelijk succesvol geweest, is nooit opgehelderd:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef GereDathan het volgende:
Net of de dader/daders hiermee wegkomen, ze worden of doodgeschoten of vastgezet. Ik kan geen geslaagde gijzeling van de laatste 100 jaar bedenken.
Dat heet jezelf opsluiten en de sleutel weggooienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van een gijzeling zonder een gijzelnemer?
Dat lijkt me logisch, Putin is druk bezig in de Donbas, die heeft hier effe geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Rianne84 het volgende:
Ik bedoelde een of meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van een gijzeling zonder een gijzelnemer?
Gerri Eickhofquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik meer een item voor Henrik-Willem Hofs.
Maar het begon om 17:40 dan heb je al gegeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
politieman even naar zijn vrouw bellen om te zeggen dat hij wat later thuis zal zijn. Eten in magnetron.
Gewoon een marketingactie van Appie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef K21 het volgende:
Hoelang zal de accu van het appiewagentje nog hebben?
Geen thuisbezorgdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
politieman even naar zijn vrouw bellen om te zeggen dat hij wat later thuis zal zijn. Eten in magnetron.
Kende ik niet. Maar maak er met plezier 40 jaar en in NL vanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze is mogelijk succesvol geweest, is nooit opgehelderd:
https://en.m.wikipedia.or(...)his%20airline,Cooper.
Kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijzeling doe je alleen als plan A , B en C niet werken. Dit eindigt altijd verkeerd voor de dader. Altijd. Kans op succes is even groot als dat Erdogan premier van Nederland wordt.²
Zo werkt dat bij journalistiek, dit is dichterbij dus krijgt voorrang.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Rianne84 het volgende:
Hij was volgens mij vrij dik hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Gijzelnemer is allang door het WC raampje gevlucht aan de achterkant van het gebouw, sta je dan met 53 politie auto's, 5 tanks en 300 agenten.
Zou wel lachen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Gijzelnemer is allang door het WC raampje gevlucht aan de achterkant van het gebouw, sta je dan met 53 politie auto's, 5 tanks en 300 agenten.
https://www.trouw.nl/acht(...)-gegijzeld~b9f357ca/quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel graag vrijgelaten wil worden. (Het is gijzelnemer)
Anders even wat uit die AH bus trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
En flink cashen omdat mensen hun auto moeten laten staan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef JohnBercow het volgende:
De scanauto van parkeerbeheer kan gelukkig z'n rondje afmaken
De sfeer is wel grimmigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Is Ellie Lust aanwezig om de schavuit in te rekenen?
Die zorgt even voor ether discipline, zodat men rustig kan overleggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Onbekend. Etherdiscipline beperkt de communicatiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Oeps,quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel graag vrijgelaten wil worden. (Het is gijzelnemer)
100% dat dat al gebeurd isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Een echte BOA zou nu gewoon al die foutparkeerders een boete moeten geven
Ja, meer kunnen die mislukte plicieagenten ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Op de meerderheid zit toch een schaduw kenteken...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk, het zijn vaak Applefans die fundamentalistisch zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gijzelnemer kan ook een echte androidfan zijn.
En wil een klant wreken .
Die scanauto heeft natuurlijk ook een rondje langs alle DSI undercover polities autos gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Inval na middernacht, slaperige gijzelnemer wordt doodgeschoten of zwaargewond weggevoerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Landgeld het volgende:
Wat wordt de volgende stap? Invallen?
Waar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Sander Schimmelgod is er ook bij.
TWIXquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef valentijn101 het volgende:
Het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Een gijzeling volgen via een AT5 meisje dat wat gaat er door je heen tegen willekeurig voetvolk roept en inside information van Yvonne van een juicechannel. 2022 genot.
Zal wel niet meer zijn dan het magazijn en bij Apple kan ik mij voorstellen dat die iets beter is beveiligd dan in een normale winkel...quote:
D'r zijn boven wat kantoor ruimtes en een grote vergaderruimte, denk dat ze daar hebben gezeten en dat ze de oversteek gemaakt hebben naar de achteruit gang. Kan je vrij gemakkelijk doen zonder dat iemand dat doorheeft.quote:
Dan zal de politie daar ook wel naar binnen gaan ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r zijn boven wat kantoor ruimtes en een grote vergaderruimte, denk dat ze daar hebben gezeten en dat ze de oversteek gemaakt hebben naar de achteruit gang. Kan je vrij gemakkelijk doen zonder dat iemand dat doorheeft.
Chuck Norris heeft een hekel aan homo's en ongelovigen, die gaat echt niet Amsterdam helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is de volgende relevante vraag nog niet gesteld?? Wanneer word Chuck Norris ingevlogen?²
Wat een mooie tijd om te leven, straks mogen dat soort types dus ook aan het Oostfront gaan vechten. #mijnnaamisPeterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Een gijzeling volgen via een AT5 meisje dat wat gaat er door je heen tegen willekeurig voetvolk roept en inside information van Yvonne van een juicechannel. 2022 genot.
U bent Genius?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r zijn boven wat kantoor ruimtes en een grote vergaderruimte, denk dat ze daar hebben gezeten en dat ze de oversteek gemaakt hebben naar de achteruit gang. Kan je vrij gemakkelijk doen zonder dat iemand dat doorheeft.
Dat zou geen slecht idee zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zal de politie daar ook wel naar binnen gaan ?
Nee heb er wel eens wat presentaties gehouden.quote:
ja dat weten die boefjes dan nu ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Die achterkant is ook afgeschermd…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
lezen die mee hierquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat weten die boefjes dan nu ook.
Komt wel erg dichtbij zo. Hou je taai maat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef D_A het volgende:
[..]
Nee heb er wel eens wat presentaties gehouden.
Stt. misschien is het een Fokker! die meeleest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn het FOK!'ers?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat weten die boefjes dan nu ook.
Nvm, heb de site gevondenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Complotwappie het volgende:
Waar volgen jullie de AT5 stream? Ik heb geen tv.
Echte FOK!kers zitten alleen op hun zolderkamer.quote:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100023510_aa5fa478quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Complotwappie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Complotwappie het volgende:
Ehhh https://www.at5.nl/quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Complotwappie het volgende:
Ik zou professionele hulp zoeken. Of gewoon naar Rotterdam gaan, dat kan ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb zin in een weekendje Amsterdam
Ging mij om "safe room". Beetje interessant doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef D_A het volgende:
[..]
Met een computer… 🤔quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef D_A het volgende:
[..]
Echte FOK!kers zitten alleen op hun zolderkamer.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
je weet maar nooitof op de site van die yvonne wie dat ook is.
Dat is snickers sukkelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef nomina het volgende:
[..]
TWIX
"Je bent jezelf niet als je trek hebt!"
PTSS opgelopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt wel erg dichtbij zo. Hou je taai maat.²
Eerst contact leggen. Kijk je nooit films?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef E-Dubble het volgende:
Ik zie op die andere stream dat er geen politie echt dichtbij is, is het niet de bedoeling dat er iets van actie moet worden ondernomen?
Daar was ik in augustusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou professionele hulp zoeken. Of gewoon naar Rotterdam gaan, dat kan ook.
Rustaaaagh, nog maar twee uur aan de gang.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef E-Dubble het volgende:
Ik zie op die andere stream dat er geen politie echt dichtbij is, is het niet de bedoeling dat er iets van actie moet worden ondernomen?
Er zal geprobeerd worden contact te maken door een onderhandelaar..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef E-Dubble het volgende:
Of hun iPhone.quote:
Yvonnequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Hij woont tegen de Franse grens, dan is zelfs Amsterdam een stap omhoog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou professionele hulp zoeken. Of gewoon naar Rotterdam gaan, dat kan ook.
Hou je taai maat. Neem anders een bucket chickenwings van Los Pollos Hermanos.quote:
Het zou men iets verbazen met de spullen die daar aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ging mij om "safe room". Beetje interessant doen
Alsof daar een extra speciaal ingericht kamer voor is daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |