Putin was ook een half uur te laat en dat is toch een historische speech geworden. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef sp3c het volgende:
hoezo zijn die gasten altijd te laat?
als ik 5 minuten te lang op mijn koffie zit te slurpen omdat het nog heet is krijg ik gemiep, al die regeringsleiders doen lekker alles op zijn Surinaams
True.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Precies, maar dat suggereer ik toch ook niet?
Een invasie van Rusland door Oekraine bedoel je? Ik begrijp je zin niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daarom de oorlog, zodra hij uitbreekt, die naar de Russische steden brengen.
Beetje stoer doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij was Putin gisteren kraakhelder dat het m gaat om heel Oekraïne
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Thx gevonden.
Hoe laat begint t nou
2PM ET. Volgens mij 20.00uur hier?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Thx gevonden.
Hoe laat begint t nou
ja 20:00 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
2PM ET. Volgens mij 20.00uur hier?
Joe thx budquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
2PM ET. Volgens mij 20.00uur hier?
Letterlijk dat. Iban wordt onbereikbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef Frutsel het volgende:
Wat houdt dat precies in "rusland uitsluiten van het internationale betalingsverkeer" ?
Dus rusland kan ons niet betalen voor handel. Naja dan handelen ze met China. Of waarom zou dat zo zeer doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Letterlijk dat. Iban wordt onbereikbaar gemaakt.
En wij kunnen niet meer voor het gas betalenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nou vrij letterlijk dat je geen geld meer kunt versturen of ontvangen buiten de landsgrenzen omdat nagenoeg alles via het SWIFT systeem looptquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef Frutsel het volgende:
Wat houdt dat precies in "rusland uitsluiten van het internationale betalingsverkeer" ?
Veel producten kan China nog helemaal niet in die mate leveren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus rusland kan ons niet betalen voor handel. Naja dan handelen ze met China. Of waarom zou dat zo zeer doen?
Dat is niet zomaar één op één te vervangen door handel met China. Hoe moet een gemiddeld bedrijf dat aanvliegen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus rusland kan ons niet betalen voor handel. Naja dan handelen ze met China. Of waarom zou dat zo zeer doen?
Heb je enkel de gewone burger mee, denk dat die ook niet staan te juichen op dit moment.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als China ze kan kopen, kan het ze ook doorverkopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel producten kan China nog helemaal niet in die mate leveren.
Denk aan computers, halfgeleiders, auto's etc.
Als je zooi wilt kun je inderdaad wel in China terecht maar niet alles is te koop op Aliexpress he.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wou zeggen in China verkopen ze geen klompen, maar ik denk dat we dat ook allang hebben uitbesteed daarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is niet één op één te vervangen door handel met China.
Dat is praktisch niet te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Heb je enkel de gewone burger mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |