abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:51:30 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203828955
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel, het kan goed zijn dat er einde komt aan de corruptie van westerse lieden gefaciliteerd door Oekraïne.
En precies hoe faciliteert Oekraïne westerse corruptie?
Huilen dan.
pi_203829039
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus deze uitspraken ondersteun en onderschrijf jij, @:Chivaz? Je beseft dat je grote vriend QPJ daarmee feitelijk de invasie steunt?
Je doet vandaag sneuer dan gebruikelijk.
pi_203829190
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welke corruptie?
Daar is nog geen bewijs voor maar zeer zeker sterke aanwijzingen op de laptop van Hunter Biden. Dat hij bijvoorbeeld zonder noemenswaardige ervaring bij een bedrijf zoals Burisma kan zitten is niet voor niets.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:05:47 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203829208
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar is nog geen bewijs voor
#geschokt
Huilen dan.
pi_203829274
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar is nog geen bewijs voor maar zeer zeker sterke aanwijzingen op de laptop van Hunter Biden. Dat hij bijvoorbeeld zonder noemenswaardige ervaring bij een bedrijf zoals Burisma kan zitten is niet voor niets.
Aha, dat dacht ik al.

Oekraïne wordt aan stront geschoten, er vallen de komende weken mogelijk tienduizenden doden. Europa verkeert in een crisissituatie en balanceert op het randje van een grootschalige oorlog. Energieprijzen exploderen en er dreigt een recessie.

Maar jij vindt het allemaal de moeite waard omdat Hunter Biden een duurbetaalde functie had bij een of ander kutbedrijf in Oekraïne. Oké man.

Trouwens ook lachwekkend dat Rusland een einde zou maken aan de corruptie. Poetin en z'n kliek oligarchen gaan de corruptie beëindigen. Juist ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203829375
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
#geschokt
Net als je denkt dat het niet gekker kan. Ik blijf mij keer op keer verbazen in deze reeks.
pi_203829386
Soms is het te makkelijk om te vergeten dat dingen alleen bestaan wanneer de Heilige Geschriften het erkennen.

Negeer je zintuigen, negeer je brein en negeer je onderbuik. Alleen het gedicteerde vormt de wereld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:47:05 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203829938
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Soms is het te makkelijk om te vergeten dat dingen alleen bestaan wanneer de Heilige Geschriften het erkennen.

Negeer je zintuigen, negeer je brein en negeer je onderbuik. Alleen het gedicteerde vormt de wereld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt iemand die volledig geïndoctrineerd is..

Er zijn tig users hier die tig verschillende bronnen gebruiken, en even voor jou info en duidelijkheid..
Het internet is groot.
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Je doet vandaag sneuer dan gebruikelijk.
Zegt iemand die vlak erna de post hierboven neer plempt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:50:48 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203830009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
China is inderdaad een groter gevaar dan Rusland. Daarom stelde ik ook dat Romney deels gelijk had, China speelt het spel heel rustig, economische sancties van het westen op Rusland zal dan ook weinig effect hebben.
Overigens hebben de Russen met China mocht Europa verder gaan een goede klant qua energie aan China die helemaal niet van plan zijn om met ons op te trekken.
Trump vond dan ook dat de VS onafhankelijk moest zijn van de rest van de wereld en probeerde dat dan ook te bewerkstelligen. Helaas geloofden de Democraten en de Europeanen er niet zo in.
Heb je helemaal gelijk in..
China staat op dit moment op de deurmat van Europa je weet wel die regio die een van de grootste handelspartners is en grootste bondgenoot van de vs..
China heeft de afgelopen 10 jaar echt vreselijke dingen gedaan, eigen volk en bezette gebieden ja..
Rusland valt gewoon een buurland binnen omdat het graag bij de EU wil horen..

China houd zich er buiten momenteel.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:56:32 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203830106
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Net als je denkt dat het niet gekker kan. Ik blijf mij keer op keer verbazen in deze reeks.
Wacht maar tot @Ixnay je straks gaat uitleggen wat de tanks van Biden in Kiev doen.
Huilen dan.
pi_203830240
Moeilijke tijden voor het Establishment. Vooral in BNW.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 13:11:12 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203830421
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:03 schreef QuidProJoe het volgende:
Jij maakt toch zeker wel deel uit van het Establishment in BNW hoor.
Huilen dan.
pi_203830764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zegt iemand die volledig geïndoctrineerd is..

Er zijn tig users hier die tig verschillende bronnen gebruiken, en even voor jou info en duidelijkheid..
Het internet is groot.
[..]
Zegt iemand die vlak erna de post hierboven neer plempt..
Als je dat van mij vindt, en dan mag, wat zegt dat over jou, dat je er zo obsessief-compulsief mee bezig bent?

Woord en daad komen, rationeel gezien, niet overeen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 13:32:04 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203830890
Dit topic is ook flink afgezakt zeg... and that's saying something.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203831769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Heb je helemaal gelijk in..
China staat op dit moment op de deurmat van Europa je weet wel die regio die een van de grootste handelspartners is en grootste bondgenoot van de vs..
China heeft de afgelopen 10 jaar echt vreselijke dingen gedaan, eigen volk en bezette gebieden ja..
Rusland valt gewoon een buurland binnen omdat het graag bij de EU wil horen..

China houd zich er buiten momenteel.
Wat ben ik blij dat Rutte een inlegvelletje heeft geregeld voor ons om zo recht te doen aan het referendumuitslag.
pi_203831881
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Aha, dat dacht ik al.

Oekraïne wordt aan stront geschoten, er vallen de komende weken mogelijk tienduizenden doden. Europa verkeert in een crisissituatie en balanceert op het randje van een grootschalige oorlog. Energieprijzen exploderen en er dreigt een recessie.

Maar jij vindt het allemaal de moeite waard omdat Hunter Biden een duurbetaalde functie had bij een of ander kutbedrijf in Oekraïne. Oké man.

Trouwens ook lachwekkend dat Rusland een einde zou maken aan de corruptie. Poetin en z'n kliek oligarchen gaan de corruptie beëindigen. Juist ja.
Leuke verdraaiing van mijn woorden, ik zei dat elk nadeel zijn voordelen heeft. Nergens heb ik geroepen dat het de moeite waard is laat staan dat ik een oorlog toejuich.
Maar ik denk inderdaad dat een invasie van Rusland wel eens een einde kan maken aan corruptie waar westerse wereldleiders aan deelnemen. Ik heb wederom niets gezegd over corruptie in het algemeen.
pi_203832239
twitter

Met een president zoals Biden sta je in principe al 1-0 achter.
pi_203832319
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Leuke verdraaiing van mijn woorden, ik zei dat elk nadeel zijn voordelen heeft. Nergens heb ik geroepen dat het de moeite waard is laat staan dat ik een oorlog toejuich.
Maar ik denk inderdaad dat een invasie van Rusland wel eens een einde kan maken aan corruptie waar westerse wereldleiders aan deelnemen. Ik heb wederom niets gezegd over corruptie in het algemeen.
Nogmaals, op welke corruptie doel je precies? En hoe wordt die 'gefaciliteerd' door Oekraïne?

Je mompelt iets over Hunter Biden, maar geeft vervolgens zelf aan dat bewijs ontbreekt. De 'vreselijke corruptie' is een dikbetaald luizenbaantje voor Biden jr? Thats it?

Misschien voortaan niet driftig een post liken van een user die de invasie toejuicht. Gewoon beetje je verstand gebruiken, Chivaz.
pi_203832438
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 15:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nogmaals, op welke corruptie doel je precies? En hoe wordt die 'gefaciliteerd' door Oekraïne?

Je mompelt iets over Hunter Biden, maar geeft vervolgens zelf aan dat bewijs ontbreekt. De 'vreselijke corruptie' is een dikbetaald luizenbaantje voor Biden jr? Thats it?

Misschien voortaan niet driftig een post liken van een user die de invasie toejuicht. Gewoon beetje je verstand gebruiken, Chivaz.
Het blijft ontzettend jammer dat de Oekraïners geen onderzoek hebben gepleegd naar het reilen en zeilen van de Biden familie.
Biden heeft de schijn ieder geval niet mee.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 15:12:36 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203832461
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:25 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als je dat van mij vindt, en dan mag, wat zegt dat over jou, dat je er zo obsessief-compulsief mee bezig bent?

Woord en daad komen, rationeel gezien, niet overeen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:03 schreef QuidProJoe het volgende:
Pfff echt hoor.
Heb je al aangemeld voor trumpnews?
pi_203832494
Het bekende kliekje blijft maar obsessief in de bres springen voor elke vorm van kritiek op Biden. Fascinerend om te aanschouwen, men kan het gewoon niet laten. De Blauwen zullen en moeten worden verdedigd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 25 februari 2022 @ 15:16:45 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203832517
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 15:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het blijft ontzettend jammer dat de Oekraïners geen onderzoek hebben gepleegd naar het reilen en zeilen van de Biden familie.
Biden heeft de schijn ieder geval niet mee.
De Oekraïners boeit dit geen reet.

Voor Hunter Biden is speciaal topic.
BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos

Alstu en enjoy.
pi_203832559
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
De Oekraïners boeit dit geen reet.

Voor Hunter Biden is speciaal topic.
BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos

Alstu en enjoy.
Trump had zich van dezelfde strategie moeten bedienen als Biden en financiële steun moeten ontzeggen als de niet meewerkten.
De bijnaam quidprojoe bestaat niet voor niets.
pi_203832595
quote:
81s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 04:44 schreef Kijkertje het volgende:
Tulsi Gabbard :')

[ twitter ]
Candace Owens :')

[ twitter ]
[ twitter ]
Misschien moet je voortaan even beargumenteren wát je precies zo stoort aan dit soort filmpjes. Zo'n zogenaamd verschrikkelijk intelligente en wetenschappielijk georiënteerde vrouw als jij moet dat toch wel kunnen. Enkel een tweetal emoji's posten is vanuit dat oogpunt een beetje magertjes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203832716
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien moet je voortaan even beargumenteren wát je precies zo stoort aan dit soort filmpjes. Zo'n zogenaamd verschrikkelijk intelligente en wetenschappielijk georiënteerde vrouw als jij moet dat toch wel kunnen. Enkel een tweetal emoji's posten is vanuit dat oogpunt een beetje magertjes.
Gabbard zegt hier echt niets vreemds. Ze is van mening dat men had moeten toezeggen dat Oekraïne geen lid van de NAVO kan worden. Een kleine opoffering in ruil voor een stabielere wereld maar blijkbaar teveel gevraagd voor de globalisten in het westen.

Overigens denk ik vooral dat Kijkertjes kritiek is dat Gabbard doet heulen met de vijand. En met de vijand bedoel ik dus Tucker Carlsson.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')