SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Deze kon ik niet laten liggen.Met dank aan die eenzame poster die de COS dacht af te kraken.quote:
Goedemorgen Gerrie.quote:
Zet hem op girl.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Deze overjarige puber gaat de Berlijnse Muur aan reclamefolders afbreken in de gang...
Laterz!
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Deze overjarige puber gaat de Berlijnse Muur aan reclamefolders afbreken in de gang...
Laterz!
dat is goed voor je zakgeldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Laterz!
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Laterz!
Ik liet vroeger mijn broertjes mijn folderwijk doen,en gaf hun een gulden en hield zelf 18 gulden over.quote:
Werk ze.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, ik ga mijn uitkering ook maar weer eens verdienen.
Hoop dat het geteisem even goed wordt afgemat door BB
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik liet vroeger mijn broertjes mijn folderwijk doen,en gaf hun een gulden en hield zelf 18 gulden over.
Delegeren kan je leren.quote:
Delegeren, het is uitbuiten wat je gedaan hebtquote:
I know.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Delegeren, het is uitbuiten wat je gedaan hebt
Een jeugdzonde, het is je vast vergevenquote:
Vast wel,en ze zijn goed terecht gekomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Een jeugdzonde, het is je vast vergeven
Ik zou mijn echt rot schamen als het zo wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:30 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Schandalig is het .. ipv hier te modereren zit ze een beetje spelletjes te doen in DTS.
Dat kan geen toeval zijn bedenk ik me nu opeens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mijn echt rot schamen als het zo was, maar DTS is dicht
Geheime opdracht van Kristoff (en Grace). Ze liggen op de kast in de badkamer achter een plantenbakquote:
Mooi dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geheime opdracht van Kristoff (en Grace). Ze liggen op de kast in de badkamer achter een plantenbak
Wel leuk dat Kristoff deze kans krijgt. Hij kan dit als de beste. Misschien draaien de zure FB en Twitter miepjes een beetje bij en houden ze hem er nu sneller in mocht ie genomineerd worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geheime opdracht van Kristoff (en Grace). Ze liggen op de kast in de badkamer achter een plantenbak
Moet ook maar eens instagram in de gaten gaan houden, volgens mij kan je daar op meer dingen stemmen dan op de site van BBquote:
Ik stem op niks.Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook maar eens instagram in de gaten gaan houden, volgens mij kan je daar op meer dingen stemmen dan op de site van BB
Het stemmen heb ik ook opgegeven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stem op niks.Het zal allemaal wel.
Ik heb zelf geen insta, alleen het account van mijn sportverenigingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook maar eens instagram in de gaten gaan houden, volgens mij kan je daar op meer dingen stemmen dan op de site van BB
Heb zelf ook het idee dat stemmen geen zin heeft. Maar het is wel leuk te weten wat er gaat komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stem op niks.Het zal allemaal wel.
Ik doe ook niet actief mee op insta, heb hem om foto's van de kinderen en zo te kunnen zien maar post er zelf nietsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen insta, alleen het account van mijn sportvereniging
Of wat er net niet gaat komen (doemdenken...)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelf ook het idee dat stemmen geen zin heeft. Maar het is wel leuk te weten wat er gaat komen
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelf ook het idee dat stemmen geen zin heeft. Maar het is wel leuk te weten wat er gaat komen
Wel met boterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Geroosterd witbrood met boter en hagelslag is wel heel lekker.
Dat is essentieel,anders valt de hagelslag er af.quote:
begrijp er niets van ze had een koffer volquote:
Ah dan verklaart het idd waarom er twee bewoners zaterdag eruit moestenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Ah vandaar gaan ze er wat harder uit dan normaal. Ze stoppen 2 weken eerder![]()
https://showbizznetwork.n(...)pt-twee-weken-eerder
en weten de bewoners dit al ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Ah vandaar gaan ze er wat harder uit dan normaal. Ze stoppen 2 weken eerder![]()
Als het waar is he wat die site zegt, verder nog nergens iets over gelezenquote:
vermoed van niet. Is ook nog niet officieel bevestigd door RTL denk ik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het waar is he wat die site zegt, verder nog nergens iets over gelezen
man3quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen leave,wat een faal.![]()
![]()
Het is ook een beetje een flop deze editiequote:
gewoon deze week ook 2 eruitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Het klopt wel het aantal bewoners:
25 feb - 7
4 mrt - 6
11 mrt - 5
18 mrt - 4
19-25 mrt - finaleweek
Wat een flop
zonder COS had ik nog minder gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een flop deze editie
Je ziet het aan de COS steeds minder mensen die nog kijken en posten
nou ja zeg, ze leggen niet uit waarom beetje belachelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Jaah,de Karens gaan los zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3
is toch ook niet te filmen
heb het nog niet op FB zien doordruppelen
die gaan vast uit hun plaatje
is geen officiele RTL site. RTL komt vast snel met een officiele reactiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja zeg, ze leggen niet uit waarom beetje belachelijk
omdat ze er zo een enorme flop van hebben gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja zeg, ze leggen niet uit waarom beetje belachelijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaah,de Karens gaan los zo.![]()
![]()
![]()
En straks : BESTE BEWONERS,daar jullie geen kijkcijfers generen hebben we besloten ....
Ik ga de COS missen,maar nodig wel een select aantal users uit om naar Viv te komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze er zo een enorme flop van hebben gemaakt
de spelletjes zijn te snel op![]()
ja je zou idd zeggen dat het ook op rtl moet staanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het waar is he wat die site zegt, verder nog nergens iets over gelezen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga de COS missen,maar nodig wel een select aantal users uit om naar Viv te komen.
Ja de COS maakt het nog een beetje leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:32 schreef just me het volgende:
[..]
zonder COS had ik nog minder gekeken
Hopen dat ze daar heen willen danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga de COS missen,maar nodig wel een select aantal users uit om naar Viv te komen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is geen officiele RTL site. RTL komt vast snel met een officiele reactie
ik vind het ook niet leuk, zou dit ook inhouden dat er geen 1 meer komt volgend jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3
is toch ook niet te filmen
heb het nog niet op FB zien doordruppelen
die gaan vast uit hun plaatje
Dat we niets vanuit de gameroom zien is gewoon stom. De technische smoes dat het niet kan die ik wel eens gelezen heb gaat nergens over. Ze hebben idd teveel dingen onder SL gestopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een onzin. De bewoners zijn inderdaad leuker dan vorig jaar. Ook meer drama dan vorig jaar.
![]()
Als ze minder SL hadden, we meer mochten zien, zou het dan beter gelopen hebben volgens jullie?
Beter van niet wordt dan ook een flopquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het ook niet leuk, zou dit ook inhouden dat er geen 1 meer komt volgend jaar
Ik ben vrij goed in scouten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat ze daar heen willen dan
en toch vind ik deze leuker als vorig jaar de mensen zijn leuker en er zijn meer spellen ik vind hem echt leukerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een flop deze editie
Je ziet het aan de COS steeds minder mensen die nog kijken en posten
niet op deze wijze neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het ook niet leuk, zou dit ook inhouden dat er geen 1 meer komt volgend jaar
Ga je uitnodigingen maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit plaatje komt trouwens van de advertentieboer (AdAlliance) en is authentiek:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook de door de weekse tijdstippen.. vanaf 26/3 een ander programma.
Ja, dat contact met de familie vind ik ook echt achterlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat we niets vanuit de gameroom zien is gewoon stom. De technische smoes dat het niet kan die ik wel eens gelezen heb gaat nergens over. Ze hebben idd teveel dingen onder SL gestopt.
En veel contact met familie zoals dat feestje met Nawel is ook
Jij staat op nr1.quote:
Het is gewoon jammer dat je die spellen niet mag zienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en toch vind ik deze leuker als vorig jaar de mensen zijn leuker en er zijn meer spellen ik vind hem echt leuker
lieve lieve Moeraskatquote:
Goed gevonden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit plaatje komt trouwens van de advertentieboer (AdAlliance) en is authentiek:
https://www.adalliance.nl(...)ariefkaart-April.pdf
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve lieve Moeraskat![]()
bij deze nodigen we je uit.......................
neem je badpak mee
we zeggen niet wat we gaan doen
Ja is ook leuk, ben benieuwd wat de kijkers gaan bieden als ze een ding van hun favo kunnen kopenquote:
Denk dat sommige wel veel gaan bieden danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook leuk, ben benieuwd wat de kijkers gaan bieden als ze een ding van hun favo kunnen kopen
Ik heb nog een kommetje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook leuk, ben benieuwd wat de kijkers gaan bieden als ze een ding van hun favo kunnen kopen
Wat een faal weer, gewoon alleen een persoonlijk item voor een veiling. Laat ze gewoon een 72 uurs challenge doen om geld te verdienen voor de voedselbanken, maar ja dat kost rtl weer geld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
De bewoners mogen geld verdienen voor de Nederlandse en Belgische voedselbank
Door Peroonlijke spullen te veilen
Ze moeten toch wat vinden om kijkers te trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:43 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Wat een faal weer, gewoon alleen een persoonlijk item voor een veiling. Laat ze gewoon een 72 uurs challenge doen om geld te verdienen voor de voedselbanken, maar ja dat kost rtl weer geld.
Wel een mooie mindfuck.Wat geef je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
Grace kan niks geven
van mama
neee die wil ik niet kwijt etc![]()
een shirt of een truiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een mooie mindfuck.Wat geef je?
Tobi een t shirt met een make up vlekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
Wat je geeft toont aan wat je er voor over hebt.
Nawel geeft haar lievelingspak.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een shirt of een trui
kristof Nawel en Salar hebben er niet zo'n moeite mee
leer je met zoiets wel mensen kennenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nawel geeft haar lievelingspak.
Heel netjes.
Yep, kapot gemaakt door al het gezeik op social mediaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Laatste seizoen BB dus ... geniet er nog maar van.
Echt hoor,een dikke +quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
leer je met zoiets wel mensen kennen
+ puntje voor Nawel
en Kristof en Salar
wat bedoel je precies met om zeep geholpen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet op deze wijze nee
ze hebben het eigenhandig om zeep geholpen
krijg het idee dat de helft van het personeel ook al weg is
vandaar vaak SL
slecht camerawerk etc
Je toegang in Viv is goedgekeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien proberen ze zo geld te verdienen om het toch nog 2 weken te kunnen rekken
de sturing dit jaar is overduidelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met om zeep geholpen?
want ik vind deze versie echt leuker als die van vorig jaar er zijn meer spellen de mensen zijn leuker om naar te kijken ik persoonlijk vond het vorig jaar saaier.
en ja SL die hadden we vorig jaar ook en idd nu meer maar we hebben nu ook meer spellen dus of het daardoor dan komt.
ja ik baal er wel van
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ze moeten wel lang zoeken naar hun meest aftandse ongewassen miskoop om weg te doen
ze mogen maar 1 dingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
Da fuk hee.Ik zou mijn alles weg geven,het zijn maar spullen.
dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ze moeten wel lang zoeken naar hun meest aftandse ongewassen miskoop om weg te doen
Test voor Toby, de gene die zoooo sober is( not)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
Die van Julio is mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen maar 1 ding
maar ik zou hetgeen kiezen het mooist is en waarde heeft voor BB
Is voor de voedselbank, mensen kunnen er op biedenquote:
Ten bate van de voedselbank.quote:
BB is bijna failliet ... alles moet verkocht worden om in ieder geval 26 maart nog te kunnen halen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB is bijna failliet ... alles moet verkocht worden om in ieder geval 26 maart nog te kunnen halen.
nee het stond enkel 100 dagen ingeplandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Het is nooit gezegd dat BB 100 dagen gaat duren hoor...
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet op deze wijze nee
ze hebben het eigenhandig om zeep geholpen
krijg het idee dat de helft van het personeel ook al weg is
vandaar vaak SL
slecht camerawerk etc
Omdat?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het stond enkel 100 dagen ingepland![]()
dat wijzigen ze nu gewoon
Omdat niemand kijkt en het geld en personeel op isquote:
Ik geef in deze Nawel credits,het is haar lievelingspak en ze zegt gelijk deze dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:57 schreef Silves het volgende:
De kleren van grace komen vanuit China..De kleren van Nawel, komen van de markt uit turkey..mss kan ze haar pruik verkopen en de andere haar tanden..
ja dat zei ze meteen als eerste iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nawel geeft haar lievelingspak.
Heel netjes.
Waar is dat te lezen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat niemand kijkt en het geld en personeel op is
Ik vind het allemaal aannames die op niets gebaseerd zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg jij maar
jij bent de expert
komt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik vind COS leukWat moeten we dán.
Check de kijkcijfers dan zelfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal aannames die op niets gebaseerd zijn.
terug naar het echte levenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik vind COS leukWat moeten we dán.
ja ook omdat er vele bewoners hem hebben aan gehadquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal aannames die op niets gebaseerd zijn.
kort en pittigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef just me het volgende:
Wat voor mensen gaan bieden op die spullen ?
Dat doe ik elke dag, en die zijn voor RTL 5 begrippen gewoon goed en beter dan vorig jaar zelfs. Ook het uitgesteld kijken, wat eigenlijk het belangrijkst is. De Videoland cijfers zijn hier nog niet bij opgeteld maar dan kom je sowieso hoger uit.quote:
Vind zo,n pin veel orgineler, of de items van het huis zelf..de sauna of hottub..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef in deze Nawel credits,het is haar lievelingspak en ze zegt gelijk deze dan.
Daar kun je wel eens 100% gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kort en pittig
net als die mensen die naar die Utopia markten gingen
Kris heeft al wat maar twijfeltquote:
Tuurlijk.Dat ben ik met je eens.Wat zou jij willen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Vind zo,n pin veel orgineler, of de items van het huis zelf..de sauna of hottub..
Nee, denk het niet. Zal wel een foutje zijn of een aanname.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef czvt het volgende:
Het zou mij niet verwonderen dat men met twee weken inkort. Allicht te maken met tegenvallende kijkcijfers. Wie wil nu nog kijken naar kleuters van bewoners. De camera’s zijn zo opgesteld dat ze een TV momentje kunnen maken in tegenstelling tot de eerste editie van BB België. Daar kon men niet zien wie werd gevolgd door de camera’s. Geen maskers. Deze editie van 2022 is de meest lamme en ondermaatse die ik deels gevolgd heb. Het origineel is altijd het beste.
Fansquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef just me het volgende:
Wat voor mensen gaan bieden op die spullen ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Zal wel een foutje zijn of een aanname.
ja ok dat is wel zo maar ben niet erg teleurgesteld tochquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sturing dit jaar is overduidelijk
ze beloven beter harder meer invloed
wat we krijgen is alles behalve dat
De Groene bank? of kachel..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk.Dat ben ik met je eens.Wat zou jij willen?
Geen van beiden:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Zal wel een foutje zijn of een aanname.
Dat het 'geflopt' zou zijn is een aanname. Anders stoppen ze deze week nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen van beiden:
Li0nHeart in BB / BB geflopt. Finale 2 weken vervroegd ! 26 maart 2022
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik bied 100 euro voor het snurk apparaat.
en 50 euro voor Hanne.
Goed bezig dame,nog 150 te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is op de helft, nu ff pauze met wat bammetjes (niet gefrituurd!)
oh dacht die die nu had van deze weekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar gaat z'n pin van vorige week verkopen.
ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok dat is wel zo maar ben niet erg teleurgesteld toch
zou die nou gelijk weer vrij zijn voor stemmen haahhaquote:
ik wil ook die bank welquote:
Ik zou die gouden ronde spiegel uit de wc wel willen hebben. Past hier mooi in de gangquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:05 schreef Ireth het volgende:
Salar laat zijn familie bieden op de spiegels
was toch een aannamequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Ach, het is maar 2 weken vervroegd. Lekker belangrijk toch.
Hanne lijkt wel een bouwpakket. Moet je al die knoken in de juiste volgorde krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik bied 100 euro voor het snurk apparaat.
en 50 euro voor Hanne.
Het is een aanname dat het geflopt zou zijn. Als dat het zou zijn hadden ze al veel eerder de stekker er uit getrokken, 1 maart of zo.quote:
Die groene bank had ik al geclaimed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ook die bank wel
past prima in onze woonkamer
Dokter bibberquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hanne lijkt wel een bouwpakket. Moet je al die knoken in de juiste volgorde krijgen.
waarom dan maar 1 dingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Goede doelen steunen werkt altijd goed.Waar het geld terecht komt is wel de vraag.
Damn.quote:
ik neem de bank welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die groene bank had ik al geclaimed.
er is geen reden gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
wie gaat dat domme shirt kopen van Tobi..ik denk een cosser met de naam >>.....
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu is het jammer dat Kitty niet meer in het huis zit .. dat jogging pak had zelf naar de nieuwe koper kunnen wandelen.
Dus aannames. Zie het ook niet op de bekende nieuwssites staan dus er is nog geen officieel persbericht uitgegaan. Tot die tijd neem ik het met een grote korrel zout.quote:
Ik kan het ook nergens anders vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus aannames. Zie het ook niet op de bekende nieuwssites staan dus er is nog geen officieel persbericht uitgegaan. Tot die tijd neem ik het met een grote korrel zout.
Dus dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het ook nergens anders vinden
die is niet van hen hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:12 schreef Silves het volgende:
Wie zou de winnaarspot durven in te zetten, met de verdubbelaar erbij voor de voedselbank?
jij checkt dit idd wel vaker he, dus ze scoren wel meer als vorig jaar? met de kijkcijfers. ik kan dit wel kijken maar ik weet niet wat hoog of laag is enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag, en die zijn voor RTL 5 begrippen gewoon goed en beter dan vorig jaar zelfs. Ook het uitgesteld kijken, wat eigenlijk het belangrijkst is. De Videoland cijfers zijn hier nog niet bij opgeteld maar dan kom je sowieso hoger uit.
het is werkelijk niet te filmenquote:
dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie denken dat het wereldnieuws is?
Jep, en straks krijgen we vast een NOS push berichtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie denken dat het wereldnieuws is?
Doe eens even normaal zeg!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is werkelijk niet te filmen
degene die hier de meeste aannames plaatst
wil dit niet geloven omdat het een aanname is![]()
Snapte?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
het zal de rest van NL een rotzorg zijn of BB wel of niet langer doorgaat
Tadaaa.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Staat gewoon in het uitzendschema ... niks aanname.
Oh, dat uitzendschema zal misschien wel kloppen...wellicht. Maar ik lees hier allemaal aannames dat het stopt vanwege tegenvallende kijkcijfers en dat het een 'flop' zou zijn, zijn dikke aannames. Punt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Staat gewoon in het uitzendschema ... niks aanname.
Inderdaad.. het is 2 weken vervroegd vanwege het overweldige succes.. true.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh, dat uitzendschema zal misschien wel kloppen...wellicht. Maar ik lees hier allemaal aannames dat het stopt vanwege tegenvallende kijkcijfers en dat het een 'flop' zou zijn, zijn dikke aannames. Punt.
Alles is zo serieus op deze wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh, dat uitzendschema zal misschien wel kloppen...wellicht. Maar ik lees hier allemaal aannames dat het stopt vanwege tegenvallende kijkcijfers en dat het een 'flop' zou zijn, zijn dikke aannames. Punt.
Dat weet je niet. Klaar!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad.. het is 2 weken vervroegd vanwege het overweldige succes.. true.
Ik persoonlijk wijt het eerder stoppen dat het een grote flop is.En dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles is zo serieus op deze wereld
Natuurlijk is het op basis van het uitzendschema
Blijf jij maar hangen in je aannames.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik persoonlijk wijt het eerder stoppen dat het een grote flop is.En dat is mijn mening.![]()
![]()
Hij lijkt me niet het type voor Jinek...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:17 schreef Silves het volgende:
Hallo cossers...gisteren bij jinek achter Mark Rutten, recht achter hem, zat een man en die leek 2 druppels op Leroys vader, we hebben hier een weddenschapje, iemand die zo,n screenshot kan maken?
Ik hou van u.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijf jij maar hangen in je aannames.
Figurant..net als zijn zoon..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet het type voor Jinek...
Ik ga voor je kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:17 schreef Silves het volgende:
Hallo cossers...gisteren bij jinek achter Mark Rutten, recht achter hem, zat een man en die leek 2 druppels op Leroys vader, we hebben hier een weddenschapje, iemand die zo,n screenshot kan maken?
Man rechts in de hoek?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:17 schreef Silves het volgende:
zie updatesquote:
teveel baardquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man rechts in de hoek?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man rechts in de hoek?DIt heeft niet echt met de streams te maken ik heb hem onder een spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja deze!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man rechts in de hoek?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2022 11:22:26 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Misschien niet geschoren en ook geen echte snorquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt heeft niet echt met de streams te maken ik heb hem onder een spoiler gezet
Incognito.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien niet geschoren en ook geen echte snor
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
1 gezicht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er nog steeds niet over uit. Dat interieur! Of de tijd 50 jaar heeft stilgestaan.quote:
En dat met een bloedserieus verhaal.Doe dan je slipje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
je bent toch wel een echte sneuneus als je je sokken weggeeft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat met een bloedserieus verhaal.Doe dan je slipje.
gedragenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat met een bloedserieus verhaal.Doe dan je slipje.
Uitnodiging voor Viv is verstuurd bij deze.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitnodiging voor Viv is verstuurd bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |