SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Deze kon ik niet laten liggen.Met dank aan die eenzame poster die de COS dacht af te kraken.quote:
Goedemorgen Gerrie.quote:
Zet hem op girl.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Deze overjarige puber gaat de Berlijnse Muur aan reclamefolders afbreken in de gang...
Laterz!
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Deze overjarige puber gaat de Berlijnse Muur aan reclamefolders afbreken in de gang...
Laterz!
dat is goed voor je zakgeldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Laterz!
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Laterz!
Ik liet vroeger mijn broertjes mijn folderwijk doen,en gaf hun een gulden en hield zelf 18 gulden over.quote:
Werk ze.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, ik ga mijn uitkering ook maar weer eens verdienen.
Hoop dat het geteisem even goed wordt afgemat door BB
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik liet vroeger mijn broertjes mijn folderwijk doen,en gaf hun een gulden en hield zelf 18 gulden over.
Delegeren kan je leren.quote:
Delegeren, het is uitbuiten wat je gedaan hebtquote:
I know.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Delegeren, het is uitbuiten wat je gedaan hebt
Een jeugdzonde, het is je vast vergevenquote:
Vast wel,en ze zijn goed terecht gekomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Een jeugdzonde, het is je vast vergeven
Ik zou mijn echt rot schamen als het zo wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:30 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Schandalig is het .. ipv hier te modereren zit ze een beetje spelletjes te doen in DTS.
Dat kan geen toeval zijn bedenk ik me nu opeens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mijn echt rot schamen als het zo was, maar DTS is dicht
Geheime opdracht van Kristoff (en Grace). Ze liggen op de kast in de badkamer achter een plantenbakquote:
Mooi dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geheime opdracht van Kristoff (en Grace). Ze liggen op de kast in de badkamer achter een plantenbak
Wel leuk dat Kristoff deze kans krijgt. Hij kan dit als de beste. Misschien draaien de zure FB en Twitter miepjes een beetje bij en houden ze hem er nu sneller in mocht ie genomineerd worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geheime opdracht van Kristoff (en Grace). Ze liggen op de kast in de badkamer achter een plantenbak
Moet ook maar eens instagram in de gaten gaan houden, volgens mij kan je daar op meer dingen stemmen dan op de site van BBquote:
Ik stem op niks.Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook maar eens instagram in de gaten gaan houden, volgens mij kan je daar op meer dingen stemmen dan op de site van BB
Het stemmen heb ik ook opgegeven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stem op niks.Het zal allemaal wel.
Ik heb zelf geen insta, alleen het account van mijn sportverenigingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook maar eens instagram in de gaten gaan houden, volgens mij kan je daar op meer dingen stemmen dan op de site van BB
Heb zelf ook het idee dat stemmen geen zin heeft. Maar het is wel leuk te weten wat er gaat komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stem op niks.Het zal allemaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |