Dit is duidelijk geen wlr-userquote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Wat een bijzonder forum blijft dit toch ook.
Binnen 2 posts ook het woord mocro en dat ze de slang er maar uit moesten halen want dan zou het ook niet zoveel kosten.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Die staat nog in Moermansk.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Peter d'Hamecourt weer op TV?
Ik ook, maar wel gekoppeld aan de gasprijsquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Steven184 het volgende:
Blij dat ik in een gasloos huis zit trouwens
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Peter d'Hamecourt weer op TV?
Ik was nog aan het typen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Jezus wat doe je moeilijk @:maxi-mus
En onze oud-voetballer met zijn vrouw uiteraard.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauer
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauer
Wel leuk dat ze in die tweet een langs gingen breken voor de Nederlandse taal met een comedian.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter wil niet meer.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Nee, dit kan absoluut niet.quote:
Mag ik wel zeggen dat ik de halve persoonlijkheidscultus rondom Nouri een beetje overdreven vind? Sympathieke jonge voetballer met een tragisch verhaal maar het is geen MLK oid.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzondere manier van 'eren' van je sporters.quote:
Wel leuk dat ik ook langs schrijf in plaats van lans.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze in die tweet een langs gingen breken voor de Nederlandse taal met een comedian.
Ook een pittige mening over Joost Oomen?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk dat ik ook langs schrijf in plaats van lans.
Ik denk dat ze het HHH ook niet gemist hebben. Niemand volgens mij, behalve Heineken zelf dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:17 schreef Szura het volgende:
Wekenlang onder coronarestricties in een sportbubbel moeten leven, mag je eindelijk weer vrij bewegen krijg je Kleintje Pils op je dak
Die flutstukjes in de lokale courant van hem sla ik doorgaans over.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook een pittige mening over Joost Oomen?
Jij mag dat zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat ik de halve persoonlijkheidscultus rondom Nouri een beetje overdreven vind? Sympathieke jonge voetballer met een tragisch verhaal maar het is geen MLK oid.
WAAROM SNAPPEN MENSEN DIT NIETquote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die flutstukjes in de lokale courant van hem sla ik doorgaans over.
Dit kun je beter bespreken met @Slobeend .quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WAAROM SNAPPEN MENSEN DIT NIET
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1495856760686579721
Kleintje Pils is verantwoordelijk voor talloze depressies, zelfmoorden, echtscheidingen en ander groot en klein leed.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook een pittige mening over Joost Oomen?
Ik vind het moeilijk om hier een mening over te vormen. Maar voor de zekerheid zou ik Van der Sar gewoon ontslaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WAAROM SNAPPEN MENSEN DIT NIET
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1495856760686579721
Het is het grijze gebied dus het valt niet ergens op vast te pinnen. Ik weet het allemaal wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kun je beter bespreken met @:slobeend .
En familie van Astrid 'Parijs tegen Nice' Kersseboom.quote:
Eens.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hier een mening over te vormen. Maar voor de zekerheid zou ik Van der Sar gewoon ontslaan.
Ik sta er steeds meer achter om Ajax gewoon op te doeken. Uit dat licht, weg die club.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hier een mening over te vormen. Maar voor de zekerheid zou ik Van der Sar gewoon ontslaan.
Ik ging stuk bij ''Luis Campos is een typische Henk Spaan-naam''.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het college van Arno gisteren over de nieuwe TD van Ajax?
Als je uitgelachen wordt door Mike Verweij is de grens van medelijden bereikt.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het college van Arno gisteren over de nieuwe TD van Ajax?
Maar dan weer geen familie van Stefano Keizers, die erg op hem lijkt (ook qua gedrag).quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En familie van Astrid 'Parijs tegen Nice' Kersseboom.
Nadat Ten Hag weg is, kunnen we de boel opheffen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet wat het beste is voor Ajax dus neig ik gewoon maar naar opheffen
Hoe zou het met Neres gaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nadat Ten Hag weg is, kunnen we de boel opheffen.
Vraag me af of hij door wil werken zonder VDS/Netto. Wellicht dat Bogarde nu ook ter discussie staat dus ja die is wel weg als er een andere club komtquote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nadat Ten Hag weg is, kunnen we de boel opheffen.
Het is denk niet eens dat, hij klinkt altijd een beetje alsof hij onder invloed van iets is.quote:
Dit lijkt mij een hele vervelende act vooral, ik hoor weinig Friezig. Dat leren dat soort typetjes vaak wel af.quote:
Zulke mensen sluit je toch op in een inrichting? Dan leren ze die act wel af.quote:
Doet me denken aan Huilon maar dan erg druk en herhalend. Bijzondor.quote:
Typische Stijn-muziek is een oase van TWOD/Big Thief/The National/Lana Del Rey.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lijkt me muziek voor Stijn. Ik vind het ergens op lijken, maar kom er niet op.
Aan een ouder nummer van Yevgueni?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lijkt me muziek voor Stijn. Ik vind het ergens op lijken, maar kom er niet op.
Ik wilde gaan kijken maar nu heb ik de neiging om de tv uit te laten.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Even @:Slobeend zijn Pavlov testen.
Je vergeet dequote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar nu heb ik de neiging om de tv uit te laten.
Zou de S staan voor Solleveld?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]Joop S. is boos
En we gaan het nog gaver maken!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit kan echt niet jongens. Gaaf land!!1!
Maar waarom hebben ze het niet over hoe gaaf de gemeente Hardinxveld-Giessendam is met de lijsttrekker van Heel Gaaf Hardinxveld-Giessendam.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit kan echt niet jongens. Gaaf land!!1!
Zou Joop meer hebben met nieuw leiderschap?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]Joop S. is boos
quote:Beveiiligiing hobby,s muziek techniek DAB DVBT 2 tv
Computer fotografie. Video goed gesprek humor tour bike
Gezelligheid romantisch creatief
Schijnt een bajonet te hanteren.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:29 schreef Szura het volgende:
Is Q Promes al onder de Russische wapenen?
Ja gericht schieten is niet z'n sterkste punt 🤣quote:Op maandag 21 februari 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schijnt een bajonet te hanteren.
Shots fired.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja gericht schieten is niet z'n sterkste punt 🤣
Als de Russen zo schieten als Latypov in de laatste schietbeurt bij de biatlonestafette dan hoeven de Oekraïners zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:29 schreef Szura het volgende:
Is Q Promes al onder de Russische wapenen?
Ik vond het maar matigquote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef Szura het volgende:
Iemand nog naar Lubach gekeken? Ik kan dit niet dagelijks verdragen, hou op zeg.
Als je het op een universiteit in zou leveren zou je een zaak aan je broek krijgen voor plagiaat. Jimmy Fallon is gekopieerd.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef Szura het volgende:
Iemand nog naar Lubach gekeken? Ik kan dit niet dagelijks verdragen, hou op zeg.
En de achtergrond van David Letterman.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je het op een universiteit in zou leveren zou je een zaak aan je broek krijgen voor plagiaat. Jimmy Fallon is gekopieerd.
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja, de D66-agenda moet zo vlak voor de verkiezingen nog wel even gepusht worden natuurlijk. Dus dan wordt loopjongen Lubach weer even in stelling gebracht door zijn meerderen.
Hoe was z'n lach?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je het op een universiteit in zou leveren zou je een zaak aan je broek krijgen voor plagiaat. Jimmy Fallon is gekopieerd.
Op deze avond het alsnog slechter en fouter weten te doen dan Jinek. Dan ben je een hele, hele grote hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hier zit een nieuw klassiekertje in als in de Humberto/Direct-gif of de Knevel/Poephoofd-gif
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hier zit een nieuw klassiekertje in als in de Humberto/Direct-gif of de Knevel/Poephoofd-gif
Beterschap!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef Aguero het volgende:
Ik hep corona! Niet voor niks zeiknat geregend vandaag.
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Balen, beterschap!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef Aguero het volgende:
Ik hep corona! Niet voor niks zeiknat geregend vandaag.
Het gaat beginnen. Sympathiek van Poetinquote:De Russische president Vladimir Poetin heeft een 'vredesmissie' aangekondigd in de afvallige Oekraïense provincies Donetsk en Luhansk, zo meldt persbureau Reuters maandagavond. Eerder op de avond erkende hij de onafhankelijkheid van de regio's.
Nadere gegevens over de missie ontbreken nog. Wel is duidelijk dat er militairen naar de gebieden worden gestuurd. "De strijdkrachten worden geïnstrueerd om de vrede daar te handhaven", zegt Poetin.
samenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Conny Helder kan er echt geen klote van.
Met haar 'We zijn er nog niet aan toe gekomen' als kabinet om iets over China te zeggen
Je zat nog een uur te laat!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het ook nog Moskou tijd, dan begint hij er om 0h22 al aan.
RAZENDquote:Op maandag 21 februari 2022 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]. VVD-juichaapje Jan Driessen in the mud
Gelukkig is er vanaf deze week met Ongehoord Nieuws ook een actualiteiten programma met kwaliteit! Daar wordt Rusland vast keihard veroordeeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Maar we keken toch allang niet meer naar talkshows
Bij haar naam moet ik hier aan denkenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Conny Helder kan er echt geen klote van.
Met haar 'We zijn er nog niet aan toe gekomen' als kabinet om iets over China te zeggen
Er schijnen hier types te zijn die volgende week het zogenaamde 'carnaval' gaan vieren. Dat kan nu toch ook niet meer?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]. VVD-juichaapje Jan Driessen in the mud
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:47 schreef Szura het volgende:
Morgen wel allemaal F5’en voor de tv-recensie van Arjen Fortuin
Als verstandig mens heb ik wel naar Danny Ghosen gekeken en niet naar Mark Rutte.quote:
2 weken lang aan de grens staan en op maandag is het raak, ze hadden die 2 weken vast nodig om voor te bereiden!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat het 'toeval' is de ze de Oekraine binnenvallen daags na einde OS zijn hopeloos naief.
Het is bepaald niet de dag van Kaag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef franklop het volgende:
Mag ik het grappig vinden dat D66 af wil van de 2e Kaagbaan ?
Danny heeft zich in tegenstelling tot zijn voormalige collega's met de roze plopkap wel aardig doorontwikkeld, maakt goede programma'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als verstandig mens heb ik wel naar Danny Ghosen gekeken en niet naar Mark Rutte.
Weerzinwekkend wat WE als gaaf land daar allemaal hebben veroorzaakt. Stukje nevenschade.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het kon niet uitblijven.
quote:Michiel Elijzen, oud-winnaar van de openingstijdrit van de Eneco Tour en de afgelopen 3 jaar ploegleider van Team DSM. Vanaf heden dus weer een vaste waarde bij In Het Wiel.
Zit ik er ver naast als ik me inbeeld dat er stukken frikandel door de kamer vliegen terwijl jij "Conny, dat kan helderder!" naar de tv schreeuwt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij haar naam moet ik hier aan denken
[ afbeelding ]
Fijn voor de mensen die werkloos thuis zitten dat ze in ieder geval naar kwaliteitsnieuws kunnen kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:01 schreef Szura het volgende:
En straks over de SCHANDALEN in Canada natuurlijk!!!
En Trump moest terug want Biden was een marionet! Dit kan echt niet trouwens, dat hele Ongehoord Nederland.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
Ongehoord Nederland in de eerste uitzending zojuist al gelijk in de Poetin-talking points met Karskens, Dommestijn en Van Houwelingen
Verkleed als Mao, Stalin, Poetin en Jinping de kroeg in. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er schijnen hier types te zijn die volgende week het zogenaamde 'carnaval' gaan vieren. Dat kan nu toch ook niet meer?
Het zou ook wel handig zijn om de Engelse items te ondertitelen, denkende aan de achterban.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik hem dan maar maken?
Echt ongehoord dat ze zulke onzin de wereld in kunnen smijten.
Wel leuk om dat soort usual suspects uit te nodigen (die het allemaal met elkaar eens zijn) en niemand van de 'andere kant'. Precies wat ze andere programma's altijd verwijten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:43 schreef Szura het volgende:
Ik voel hersencellen afsterven bij ieder woord dat Raisa Dommestijn uitkraamt
Misschien nog frappanter is dat hij zichzelf heeft gegoogeld.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk om dat soort usual suspects uit te nodigen (die het allemaal met elkaar eens zijn) en niemand van de 'andere kant'. Precies wat ze andere programma's altijd verwijten.
[ twitter ]
(en morgen de podcast, met Tjerrie Baudet)
https://www.ewmagazine.nl(...)ngeschikt-is-795022/quote:De leider van Forum voor Democratie (FVD) Thierry Baudet is zonder meer een intellectueel.
Dus Pieter is een narcist?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien nog frappanter is dat hij zichzelf heeft gegoogeld.
Hij heeft zeker al vastgesteld dat het een radicale Marokkaan is?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
HeatWave is echt een geweldige user.
Nee, dit is 100% een politieke aanslag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft zeker al vastgesteld dat het een radicale Marokkaan is?
Ik schrik van het niveau van je posts.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is 100% een politieke aanslag.
Zijn ze zó geweldig ja?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik schrik van het niveau van je posts.
Oh ok...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is 100% een politieke aanslag.
https://op1npo.nl/2022/02(...)ituatie-in-oekraine/quote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En onze oud-voetballer met zijn vrouw uiteraard.
Was het geen optie geweest om de redactie van Op1 te gijzelen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://op1npo.nl/2022/02(...)ituatie-in-oekraine/
Je krijgt een gouden koelkast, ouwe reus.
T is ooit bij de NOS geprobeerd, heeft ook weinig uitgehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het geen optie geweest om de redactie van Op1 te gijzelen?
Nog steeds jammer dat we de inhoud van de speech niet kennenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
T is ooit bij de NOS geprobeerd, heeft ook weinig uitgehaald
Je vraagt je af of ze niet gewoon ontzettend lui zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, is nou eenmaal niet de by far beste redactie everquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens gaan bijbeunen bij zo'n redactie. Hele dag lekker beentjes omhoog en af en toe eens een usual suspect appen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dusan, oh Dusanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef Steven184 het volgende:
Ik genoot van Vlahovic bij Fiorentina, maar nu al helemaal klaar met alle verheerlijking bij Juve.
Nee meestal eerderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan gaat @:dr_flash altijd slapen
Levchenko komt wel uit die regio, dus zo heel gek is het niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind het van de gegijzelde niet echt slim om te gaan rennen terwijl de gijzelnemer een vuurwapen bij zich hadquote:
The enemy of my enemy is my friendquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:41 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is populistisch rechts altijd zo voor Rusland? Mijn enige verklaring is dat ze geld krijgen.
Dat. En een autoritair regime met een Sterke Mannelijke Nationalistische Leider is natuurlijk ook leuk. Dat ze er daar ook lustig op los vaccineren met hun eigen vaccin vergeten ze voor het gemak maar even.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The enemy of my enemy is my friend
Weet je wie ook niet vies was van een spuit?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat. En een autoritair regime met een Sterke Mannelijke Nationalistische Leider is natuurlijk ook leuk. Dat ze er daar ook lustig op los vaccineren met hun eigen vaccin vergeten ze voor het gemak maar even.
Bernard Kohl?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet vies was van een spuit?
De Hermann Ramm van dienst heeft broddelwerk geleverd in die tijd. Of juist niet, net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het gaat hier over de periode 1944 tot 30 april 1945
Ik hoop dat Apple goed voor ze gaat zorgen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook gedetailleerde kennis over pistoolschieten door het spelen van een paar potjes Call of Duty?
NWS blijft wel een leuke rubriek.
Ik heb me enorm vermaakt gisteravondquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook gedetailleerde kennis over pistoolschieten door het spelen van een paar potjes Call of Duty?
Ik heb vooral veel Skyrim gespeeld, dus nu ben ik een meester in het schieten met pijl en boog.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcel van R.?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)rmer.html?redirect=1
Meest sympathieke user van FOK! is gearriveerdquote:Nadat de zwarte auto de gijzelnemer had aangereden, reed hij meteen achteruit. Waarom niet nog een paar keer heen en weer over de man?
Dat terwijl Poetin toch duidelijk zegt dat hij de neonazi's uit Kiev wil vegen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The enemy of my enemy is my friend
Het radicaliseren is eigenlijk nog snel gegaan he? Ooit was het een beetje quasi-intellectueel neuzelen en ongeïnteresseerd doen, nu spreekt alles en iedereen dat aan FvD is gelieerd met hun anus. De democratie wordt niet alleen in Den Haag en op twitter gesaboteerd, maar blijkbaar ook in de lokale politiek:quote:
Je vergeet de foto van welk Achterhuis, inclusief 25 watermerkjesquote:
Vervelende rubriekquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meest sympathieke user van FOK! is gearriveerd
Dat radicale sluimerde altijd al op de achtergrond, corona heeft het alleen versneld op de voorgrond gebracht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het radicaliseren is eigenlijk nog snel gegaan he? Ooit was het een beetje quasi-intellectueel neuzelen en ongeïnteresseerd doen, nu spreekt alles en iedereen dat aan FvD is gelieerd met hun anus. De democratie wordt niet alleen in Den Haag en op twitter gesaboteerd, maar blijkbaar ook in de lokale politiek:
https://www.volkskrant.nl(...)democratie~b5acd327/
Een raadslid van 18 (!!) dat de boel verziektWat een weerzinwekkende mensen lopen er toch rond.
Dat is goed nieuws voor iedereen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is prachtig weer. Ik fleur helemaal op.
Try hard.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor iedereen.
Dit is een open sollicitatie naar een pak slaag. Degene die Waluigi Wiggler gebruikt is af.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb trouwens mijn Switch weer in bezit.
Ik heb het al 2 jaar niet meer gespeeld dus het zou een mega afgang zijn als je verliest.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een open sollicitatie naar een pak slaag. Degene die Waluigi Wiggler gebruikt is af.
Indekken is voor losers.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 jaar niet meer gespeeld dus het zou een mega afgang zijn als je verliest.
Ik kan hem alleen nog heugen bij Matthijs met Jan Mulder aan tafel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bert laat zich altijd heel moeilijk interviewen.
Hij zat ook een keer in Bureau Sportquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen nog heugen bij Matthijs met Jan Mulder aan tafel.
Mensen als Bert moeten een enigma blijven. Nu herhaal ik Nico maar San Marco had na zijn prachtige afscheid ook nooit weer op tevee gemoeten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zat ook een keer in Bureau Sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door maxi-mus op 23-02-2022 16:59:02 ]
Meestal zijn dat soort eigenzinnige types ook enorm mediageil, maar Bert weet het nog relatief bescheiden te houden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen als Bert moeten een enigma blijven. Nu herhaal ik Nico maar San Marco had na zijn prachtige afscheid ook nooit weer op tevee gemoeten.
Beetje vergezochte vergelijking bedenk ik me nu, maar goed.
Van de 10?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Elden Ring krijgt 4 bollen in NRC. @:Slobeend
Vertel eens hoe dit zich onderschijt van andere generieke 3rd person hit>dodge/roll>hit hit>roll games? Want die heb ik nou wel gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Herstel: Elden Ring krijgt 5 bollen in NRC.
Voordat ik ook maar ergens op in ga; ooit Soulsborne gespeeld? I'm asking.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe dit zich onderschijt van andere generieke 3rd person hit>dodge/roll>hit hit>roll games? Want die heb ik nou wel gezien.
Vraag het eens normaal, misschien krijg je dan een antwoord dat je erg kan waarderen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voordat ik ook maar ergens op in ga; ooit Soulsborne gespeeld? I'm asking.
Jeetje, wat sensitief. Soft like Charmin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag het eens normaal, misschien krijg je dan een antwoord dat je erg kan waarderen.
Super Mario Bros. 2quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Wow.Beste game aller tijden???
97 op Metacritic. Wat een pijnlijke afgang voor jou en @Slobeend .quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:23 schreef Mani89 het volgende:
In 5 minuten gameplay heb ik hem al 93 keer een koprol zien maken. Precies wat ik dacht.
Lol. Metacritic.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
97 op Metacritic. Wat een pijnlijke afgang voor jou en @:Slobeend .
Ik vond Bert er slecht uit zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Bert heeft z'n Portugal-jack weer aan. Bingo.
Tsja wat moeten en kunnen ze nu anders zeggen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig hebben de kamerleden de acties van Rusland veroordeeld.
Zelfs Maaike? Ik dacht dat die toch net uit de pubermeisjes fase was en tegenwoordig zonder emotie kon presenterenquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:38 schreef AllesKaputt het volgende:
De meisjes van WNL kijken heel bezorgd, en geen diertjesnieuws. Dit is serious shit.
Dat is wel erg pijnlijk in hindsight ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef hhh38 het volgende:
Wat een ellende
Maarten van Rossum zei gisteren nog dat er voorlopig een eindfase was bereikt
Tsja, dat is het probleem als je nu nog 'te afhankelijk' bent van een landquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel sympathiek dat NAVO geen militairen stuurt waardoor je al weet dat Rusland hun gewenste gebieden gaat binnenhalen
Welmoed zag er gister weer prachtig uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:38 schreef AllesKaputt het volgende:
De meisjes van WNL kijken heel bezorgd, en geen diertjesnieuws. Dit is serious shit.
Neem aan dat iedereen binnen WLR veilig is?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Als ik aan de macht kom worden dit soort mensen gefusilleerd.
@Slobeend zat te zeuren over Ajax, die wordt van zijn bed gelicht door de DSI goden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen binnen WLR veilig is?
Yv was geweldig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Carlo B. heeft een groot probleem.
Gaan ze dat echt volhouden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
Straks weer Ongehoord Nieuws op de NPO, over hoe geweldig Rusland is.
Ik vind dit een domme vraag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt volhouden?
Weer een bonte verzameling users in dat topic.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef Remco het volgende:
Topuser PietjePuk vraagt waar hij zijn diepgaande analyses kwijt kan over Oekraïne.
Starhopper is boos dat er niet iemand behind enemy lines staat te streamen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer een bonte verzameling users in dat topic.
Heeft Yvonne C geen contacten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Starhopper is boos dat er niet iemand behind enemy lines staat te streamen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Starhopper is boos dat er niet iemand behind enemy lines staat te streamen.
Er zijn vast enkele users die we naar het front kunnen sturen om verslag te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Yvonne C geen contacten?
Werken voor je front page.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn vast enkele users die we naar het front kunnen sturen om verslag te doen.
Ik heb een uitzondering gemaakt voor Yvonne ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt naar Roddelpraat gekeken? [ afbeelding ]
Connaisseur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een uitzondering gemaakt voor Yvonne ja.
Was dat die doorgeflipte mod die overal alles van weet? Of ben ik confuus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nadat hij kerona de wereld uit heeft geholpen richt Kyran zich nu op het Oekraïne conflict.
Correct en tevens juist. Hij had alles al voorspeld. IK ZEI HET TOCHquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat die doorgeflipte mod die overal alles van weet? Of ben ik confuus.
Geldt dat niet voor alle mods?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat die doorgeflipte mod die overal alles van weet? Of ben ik confuus.
Erg benieuwd wat ons nog meer te wachten staat volgens hem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Hij had alles al voorspeld. IK ZEI HET TOCH
Ze lijkt ook op een hamster.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:34 schreef Mani89 het volgende:
Angela de Jong lijkt echt sprekend op Jan Paparazzi zie ik ineens.
Stukje oorlog, bohbohbohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |