Dit is duidelijk geen wlr-userquote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Wat een bijzonder forum blijft dit toch ook.
Binnen 2 posts ook het woord mocro en dat ze de slang er maar uit moesten halen want dan zou het ook niet zoveel kosten.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Die staat nog in Moermansk.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Peter d'Hamecourt weer op TV?
Ik ook, maar wel gekoppeld aan de gasprijsquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Steven184 het volgende:
Blij dat ik in een gasloos huis zit trouwens
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Peter d'Hamecourt weer op TV?
Ik was nog aan het typen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Jezus wat doe je moeilijk @:maxi-mus
En onze oud-voetballer met zijn vrouw uiteraard.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauer
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauer
Wel leuk dat ze in die tweet een langs gingen breken voor de Nederlandse taal met een comedian.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter wil niet meer.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Nee, dit kan absoluut niet.quote:
Mag ik wel zeggen dat ik de halve persoonlijkheidscultus rondom Nouri een beetje overdreven vind? Sympathieke jonge voetballer met een tragisch verhaal maar het is geen MLK oid.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzondere manier van 'eren' van je sporters.quote:
Wel leuk dat ik ook langs schrijf in plaats van lans.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze in die tweet een langs gingen breken voor de Nederlandse taal met een comedian.
Ook een pittige mening over Joost Oomen?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk dat ik ook langs schrijf in plaats van lans.
Ik denk dat ze het HHH ook niet gemist hebben. Niemand volgens mij, behalve Heineken zelf dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:17 schreef Szura het volgende:
Wekenlang onder coronarestricties in een sportbubbel moeten leven, mag je eindelijk weer vrij bewegen krijg je Kleintje Pils op je dak
Die flutstukjes in de lokale courant van hem sla ik doorgaans over.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook een pittige mening over Joost Oomen?
Jij mag dat zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat ik de halve persoonlijkheidscultus rondom Nouri een beetje overdreven vind? Sympathieke jonge voetballer met een tragisch verhaal maar het is geen MLK oid.
WAAROM SNAPPEN MENSEN DIT NIETquote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die flutstukjes in de lokale courant van hem sla ik doorgaans over.
Dit kun je beter bespreken met @Slobeend .quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WAAROM SNAPPEN MENSEN DIT NIET
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1495856760686579721
Kleintje Pils is verantwoordelijk voor talloze depressies, zelfmoorden, echtscheidingen en ander groot en klein leed.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook een pittige mening over Joost Oomen?
Ik vind het moeilijk om hier een mening over te vormen. Maar voor de zekerheid zou ik Van der Sar gewoon ontslaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WAAROM SNAPPEN MENSEN DIT NIET
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1495856760686579721
Het is het grijze gebied dus het valt niet ergens op vast te pinnen. Ik weet het allemaal wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kun je beter bespreken met @:slobeend .
En familie van Astrid 'Parijs tegen Nice' Kersseboom.quote:
Eens.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hier een mening over te vormen. Maar voor de zekerheid zou ik Van der Sar gewoon ontslaan.
Ik sta er steeds meer achter om Ajax gewoon op te doeken. Uit dat licht, weg die club.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hier een mening over te vormen. Maar voor de zekerheid zou ik Van der Sar gewoon ontslaan.
Ik ging stuk bij ''Luis Campos is een typische Henk Spaan-naam''.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het college van Arno gisteren over de nieuwe TD van Ajax?
Als je uitgelachen wordt door Mike Verweij is de grens van medelijden bereikt.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het college van Arno gisteren over de nieuwe TD van Ajax?
Maar dan weer geen familie van Stefano Keizers, die erg op hem lijkt (ook qua gedrag).quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En familie van Astrid 'Parijs tegen Nice' Kersseboom.
Nadat Ten Hag weg is, kunnen we de boel opheffen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet wat het beste is voor Ajax dus neig ik gewoon maar naar opheffen
Hoe zou het met Neres gaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nadat Ten Hag weg is, kunnen we de boel opheffen.
Vraag me af of hij door wil werken zonder VDS/Netto. Wellicht dat Bogarde nu ook ter discussie staat dus ja die is wel weg als er een andere club komtquote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nadat Ten Hag weg is, kunnen we de boel opheffen.
Het is denk niet eens dat, hij klinkt altijd een beetje alsof hij onder invloed van iets is.quote:
Dit lijkt mij een hele vervelende act vooral, ik hoor weinig Friezig. Dat leren dat soort typetjes vaak wel af.quote:
Zulke mensen sluit je toch op in een inrichting? Dan leren ze die act wel af.quote:
Doet me denken aan Huilon maar dan erg druk en herhalend. Bijzondor.quote:
Typische Stijn-muziek is een oase van TWOD/Big Thief/The National/Lana Del Rey.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lijkt me muziek voor Stijn. Ik vind het ergens op lijken, maar kom er niet op.
Aan een ouder nummer van Yevgueni?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lijkt me muziek voor Stijn. Ik vind het ergens op lijken, maar kom er niet op.
Ik wilde gaan kijken maar nu heb ik de neiging om de tv uit te laten.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Even @:Slobeend zijn Pavlov testen.
Je vergeet dequote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar nu heb ik de neiging om de tv uit te laten.
Zou de S staan voor Solleveld?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]Joop S. is boos
En we gaan het nog gaver maken!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit kan echt niet jongens. Gaaf land!!1!
Maar waarom hebben ze het niet over hoe gaaf de gemeente Hardinxveld-Giessendam is met de lijsttrekker van Heel Gaaf Hardinxveld-Giessendam.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit kan echt niet jongens. Gaaf land!!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |