SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Tobias zijn opa. Zijn hele leven zo min mogelijk dingen gebruikt waaronder nooit zonnebrand.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft nooit zonnebrand gebruikt
zei hij dat nu echt?
je heb 100 soorten zeeprepen, oftewel soapbars..en ieder bedrijf gebruikt nu recyceld matriaal..hij kneep me toch net in de plastic fles mayoquote:Op maandag 21 februari 2022 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeep is slecht voor de huid
Al dat plastic zegt Tobias
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
https://i.gyazo.com/fb13ab8b0921c6a08acd1ec6b44aaeda.png
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
op insta zijn Vera leroy amy en Sercan live
Wat vreselijk enig.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
En 4 viewers zekerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
En Leroy dan...Hanna en Vera waren zooo lui en vreet de hele dag brood..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy die zoooo lullig over Vera deed![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy die zoooo lullig over Vera deed![]()
echt hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 20:27 schreef Silves het volgende:
[..]
En Leroy dan...Hanna en Vera waren zooo lui en vreet de hele dag brood..
dan ben je toch echt van de pot gerukt, als je hier gaat aanschuiven..Secan 1 week, amy 1 week..dan de gluurder..quote:
Ik ben wel een ramptoerist maar deze laat ik wel gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:29 schreef Silves het volgende:
[..]
dan ben je toch echt van de pot gerukt, als je hier gaat aanschuiven..Secan 1 week, amy 1 week..dan de gluurder..
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Julio heeft de chips van Nouch opgegeten
Goed zo...quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel een ramptoerist maar deze laat ik wel gaan.
Haar chips?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Van Nous of van de bewoners.....tenslotte zijn ze van iedereen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Lontje in kruitvatquote:Op maandag 21 februari 2022 20:35 schreef Silves het volgende:
dat moet Tobi weten, dat de chips niet wordt gedeeld, en ze dit niet hebben overlegd...
dan wordt hij booswoestquote:Op maandag 21 februari 2022 20:35 schreef Silves het volgende:
dat moet Tobi weten, dat de chips niet wordt gedeeld, en ze dit niet hebben overlegd...
Jammer dat clowntje het reuzenkind er ook weer bij is.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer dat clowntje het reuzenkind er ook weer bij is.
Ik hou mijn hart al vast voor de dag, dat ze kokosnoten krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ze eten de mango nou ook weer met schil
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart al vast voor de dag, dat ze kokosnoten krijgen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
wat denk je van de doerianquote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
die ruimte krijgt ze van BBquote:Op maandag 21 februari 2022 20:41 schreef Iluyan het volgende:
Gadverdamme kijk naar deze afl van BB, het is echt de Nawel show geworden, kotsmisselijk word je ervan, bah bah bah.
Kleine waarschuwing was wel op zijn plaats gewestquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
De voice over zei dat bb in het geheim de familie had uitgenodigd voor dat feestje. Dus ze zeggen gewoon dat het doorgestoken kaart was zaterdag dat nawel mocht blijven
niet eerlijk en zeker niet leukquote:Op maandag 21 februari 2022 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
De voice over zei dat bb in het geheim de familie had uitgenodigd voor dat feestje. Dus ze zeggen gewoon dat het doorgestoken kaart was zaterdag dat nawel mocht blijven
Weet nu wel zeker, dat de cameraman achter de desk, dagelijks een doos tissue gebruikt..dit gaat gewoon te ver, de gluurder...quote:Op maandag 21 februari 2022 20:41 schreef Iluyan het volgende:
Gadverdamme kijk naar deze afl van BB, het is echt de Nawel show geworden, kotsmisselijk word je ervan, bah bah bah.
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Hanne doet alleen haar wimpers. De rest is naturel.
borsten zijn echt niet puur natuurquote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Hanne doet alleen haar wimpers. De rest is naturel.
Maar ik geloof niet dat we de waarheid daarover ooit te horen gaan krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
borsten zijn echt niet puur natuur
En ze zei ik ben master in Extenions tegen Nawel, en nagels zijn nep..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
borsten zijn echt niet puur natuur
Heeft ze al eens verteld aan Gracequote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat we de waarheid daarover ooit te horen gaan krijgen.
Net zegt ze nog dat haar nagels naturel zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze zei ik ben master in Extenions tegen Nawel, en nagels zijn nep..
Ah okayquote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft ze al eens verteld aan Grace
Nagels heeft ze in het verleden gedaan nu niet meerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Net zegt ze nog dat haar nagels naturel zijn
Zo zagen ze er ook uit vond ik.
Secret mission..een paar blikjes Surströmming bij de dagelijkse voorraad zetten..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen geur-streams![]()
ze had het toen over als ze thuis is...nagels, haar ect...toen dacht ik nog , na al dat werken en je kind, nog tijd over voor haar uitjes ..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Net zegt ze nog dat haar nagels naturel zijn
Zo zagen ze er ook uit vond ik.
Nou dat wordt kotsenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Secret mission..een paar blikjes Surströmming bij de dagelijkse voorraad zetten..
is dat die zweedse visquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Secret mission..een paar blikjes Surströmming bij de dagelijkse voorraad zetten..
Stank. Surströmming staat wereldwijd bekend als een van de smerigste gerechten. Dit komt voornamelijk door de opvallende geur die vrijkomt wanneer een blik hiervan wordt geopend. ... Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom.quote:
Mooie jackpot challengequote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Stank. Surströmming staat wereldwijd bekend als een van de smerigste gerechten. Dit komt voornamelijk door de opvallende geur die vrijkomt wanneer een blik hiervan wordt geopend. ... Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom.
Stuur maar 4 blikjes naar Kristoff en Nawelquote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Stank. Surströmming staat wereldwijd bekend als een van de smerigste gerechten. Dit komt voornamelijk door de opvallende geur die vrijkomt wanneer een blik hiervan wordt geopend. ... Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom.
hakarl uit ijsland is ook niet aan te radenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja wel hoor, ze had ongelijke borsten en heeft een borstvergroting gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
te groot lijkt mij, voor haar postuurquote:Op maandag 21 februari 2022 20:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja wel hoor, ze had ongelijke borsten en heeft een borstvergroting gehad
Chirurg heeft vast een foutje gemaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
te groot lijkt mij, voor haar postuur
Lichaam verkleind?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chirurg heeft vast een foutje gemaakt
Ze zei, zonder Kristof zitten we alle rond het haardvuur, hij is de enige die sfeer maakt..dit was vanmiddag toen ze dit tegen Tobi zei..quote:
Make my dayquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen Julio, Nawel en Nouchine niet alle 3 zaterdag naar huis ?
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zei, zonder Kristof zitten we alle rond het haardvuur, hij is de enige die sfeer maakt..dit was vanmiddag toen ze dit tegen Tobi zei..
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
Ik haak af...die tv momentjes met K..kut trek ik niet laterz.....
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit Hanne bij deze hysterische bende?
Ik trek Sowieso nix meer, maar ik blijf wel...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
Ik haak af...die tv momentjes met K..kut trek ik niet laterz.....
Ga ja mee naar de Groene kamer?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik trek Sowieso nix meer, maar ik blijf wel...
Is normaal tochquote:Op maandag 21 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
nog geen uur het eten op en nu alweer aan het eten![]()
Maag /darm propleempje.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
nog geen uur het eten op en nu alweer aan het eten![]()
Ik heb geen flauw idee wie waar ligt en waarom.. alleen dat Queen Buik&Hoofpijntje er nog steeds in zit ,quote:Op maandag 21 februari 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ja meen naar de Groene kamer?
Kan helft kleiner.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat huis kan volgend jaar een stuk kleiner... die 'grote' woonkamer is vrij nutteloos
Slaapkamers groter makenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat huis kan volgend jaar een stuk kleiner... die 'grote' woonkamer is vrij nutteloos
Zolang ze niet op Salar stemt, vind ik haar prima.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef Thorelf het volgende:
vind nouch zo moeilijk te peilen, maar denk dat ze voor mij op de verkeerde mensen stemt en daarom mag ze op de bank
goed de darmpjes smeren met oliequote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maag /darm propleempje.
[ afbeelding ]
Of in ieder geval, iedereen met meer dan 500 volgers op eender welke social media ook, mag niet meedoen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan helft kleiner.
Maar nog beter doe maar geen volgende editie
Morgen weer zeurenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maag /darm propleempje.
[ afbeelding ]
kan nu nietquote:Op maandag 21 februari 2022 21:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zolang ze niet op Salar stemt, vind ik haar prima.
er ligt niemand meerquote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie waar ligt en waarom.. alleen dat Queen Buik&Hoofpijntje er nog steeds in zit ,waar ze ligt te slapen interesseert me ook geen zak
kijker aan de macht, bepaald alles.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of in ieder geval, iedereen met meer dan 500 volgers op eender welke social media ook, mag niet meedoen.
?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
Hmmm.
[ afbeelding ]
Allah juist jaah.
Ohhw? Ik dacht dat Queen Nawee wel van alleen gelaten wilde...quote:
Deze week niet nee. Zodra ze in de toekomst op Salar stemt, daalt ze behoorlijk in mijn achting.quote:
Deelt nu het bed in goud met Nouchinequote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? Ik dacht dat Queen Nawee wel van alleen gelaten wilde...![]()
Ze heeft dus nu een slaapkamer alleen?
neequote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee,de gouden kamer is haars.en als je rust wil mag je daar.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ook triest waar willen ze zo graag bijhoren?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Deelt nu het bed in goud met Nouchine
misschien kunnen ze een BB beginnenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,de gouden kamer is haars.en als je rust wil mag je daar.
One happy familyquote:Op maandag 21 februari 2022 21:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook triest waar willen ze zo graag bijhoren?
bed and breakfastquote:Op maandag 21 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kunnen ze een BB beginnen
Er staat ergens een Chateau te koop weet ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kunnen ze een BB beginnen
Die is ook niet in haar 1ste Leugen gebarsten dusquote:
Dat is verkocht toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat ergens een Chateau te koop weet ik.
Ik heb meerdere op het oog.quote:
kijk je wel eens die serie van de Brit die een kasteel kocht in Frankrij'kquote:
Daar zag ik toevallig heel iets leuks.Mijn bod was net te laag.quote:
Nieuwe bewoner?quote:
Ze komen allemaal van Gent.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef Thorelf het volgende:
even heel wat anders,maar ik denk dat dit jaar minder frans sprekende belgen in zitten
hoe werden ze neer gezet qua persoon?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef odie22 het volgende:
biw , was weer een bijzondere tv uitzending
Schitterende serie geweest. Dat is pas renoverenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk je wel eens die serie van de Brit die een kasteel kocht in Frankrij'k
hij is ig en veteraan
maakt zelf allerlei grappige dingen(technisch)
Dick Strawbridge en zijn vriendin Angel Adoree.
Alleen Dimi was vrij vloeiend in het frans .. maar ja, in z'n eentje.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef Thorelf het volgende:
even heel wat anders,maar ik denk dat dit jaar minder frans sprekende belgen in zitten
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schitterende serie geweest. Dat is pas renoveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hanne die stem
nja nja njaThinking is difficult, that’s why most people judge
De COS is wel vermakelijk.quote:
effe offtopic maar ik merk dat er sinds het succes van Chateau Meiland ineens meer bekende/ rijke families een kasteel kopen om te renoveren.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk je wel eens die serie van de Brit die een kasteel kocht in Frankrij'k
hij is ig en veteraan
maakt zelf allerlei grappige dingen(technisch)
Dick Strawbridge en zijn vriendin Angel Adoree.
Wie is datquote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
geweldige man
en ontzettend leuke vrouw![]()
Geloofwaardig wel ja.. .ze is 27 en is net klaar, of doet nog studie voor permante makeup. Heb haar nooit gehoord over wat voor werk verder dan ook .. tenzij ze tiktok bedoeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:35 schreef engine het volgende:
Nawel heeft altijd voor alles gewerkt. Na een bepaalde leeftijd wou ze geen geld meer aannemen van haar moeder.
Die is wel mooi.ze heeft nog nooit echt gewerkt.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geloofwaardig wel ja.. .ze is 27 en is net klaar, of doet nog studie voor permante makeup. Heb haar nooit gehoord over wat voor werk verder dan ook .. tenzij ze tiktok bedoeld.
Dick was de eerste die ze volgden met zijn kasteel in Frankrijkquote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
effe offtopic maar ik merk sinds Chateau meiland dat er ineens meer bekende/ rijke families een kasteel kopen om te renoveren.
België heeft nu ook hun eigen versie met de planckaerts.
bewijst nog maar eens dat originaliteit ver te zoeken is tegenwoordig.
Jawel ze heeft verteld dat ze serveerster was en ook iets met kinderen vermaken in hotels. Niet dat het een vet pot is maar dat heeft ze wel verteld.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geloofwaardig wel ja.. .ze is 27 en is net klaar, of doet nog studie voor permante makeup. Heb haar nooit gehoord over wat voor werk verder dan ook .. tenzij ze tiktok bedoeld.
Het is ook niet echt een werkpaard hequote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is wel mooi.ze heeft nog nooit echt gewerkt.
dat zal,maar ze zal niet moe worden van werken! en ze kan zo te horen veel op reis... hoe dan ??quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
kennissen van mij zijn nog bezig in het oude spoorwegstation.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dick was de eerste die ze volgden met zijn kasteel in Frankrijk
erg leuke mensen en heel vermakkelijk
waarom klinkt Nawels mic verder weg
niet meer...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat ergens een Chateau te koop weet ik.
zo gaafquote:Op maandag 21 februari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
kennissen van mij zijn nog bezig in het oude spoorwegstation.
Ben ik een koningin?quote:
Ik ken hem niet echt heel goed.maar ze hebben een lange adem en doen er alles voor.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo gaaf![]()
![]()
![]()
waarom schreeuwen ze nu weer zo
had je iets anders verwacht ?quote:
Nee daarom is het zo leukquote:
Geen idee. Dat soort dingen boeien mij echt niet. Het logo herken ik niet eens als ik er op googlequote:
En Louis Vuitton.quote:
Mij boeit het ook niet, totaal niet zelfsquote:Op maandag 21 februari 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Dat soort dingen boeien mij echt niet. Het logo herken ik niet eens als ik er op google
Ze is een beetje wereldvreemd maar arrogant of tokkie vind ik niet. Nouja tikje arrogant heel af en toe misschienquote:Op maandag 21 februari 2022 21:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt daar komt toch niets normaals uit. Alleen dom arrogantie en tokkie gelul.
Ik heb gisteravond nog gekeken. Mooi hoe ze dat zwembad en bibliotheek hebben gerenoveerd.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dick was de eerste die ze volgden met zijn kasteel in Frankrijk
erg leuke mensen en heel vermakkelijk
waarom klinkt Nawels mic verder weg
jaaaquote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef sylviae het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog gekeken. Mooi hoe ze dat zwembad en bibliotheek hebben gerenoveerd.
PP dan?quote:
Carlo Carlucci?quote:
wat dacht je van het belachelijke prijskaartjequote:Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mooie merken die echt door bepaalde cultuur neergehaald zijn
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is een beetje wereldvreemd maar arrogant of tokkie vind ik niet. Nouja tikje arrogant heel af en toe misschien
De laatste tijd best leuk spul.quote:
maar de trash with cash kan het betalenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dacht je van het belachelijke prijskaartje
Ach ,wat is belachelijk?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dacht je van het belachelijke prijskaartje
waarom zou alleen de elite er mee mogen lopen?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar de trash with cash kan het betalen
De trash koopt vrolijk nep.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar de trash with cash kan het betalen
Misschien is alles wel groter wat uit haar lijfje steekt....groot hoofd grote handen en grote voeten en grote tieten.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Als je ooit nog op mijn eiland komt mep ik keihard met mijn net,,,quote:Op maandag 21 februari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Laatste batterijwissel. Die komen ook niet meer uit bed.
Nou als ik pijn in me rug heb kan ik amper lopenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
Salar al in bed vanwege rugpijn
kerel dan moet je juist bewegen
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je ooit nog op mijn eiland komt mep ik keihard met mijn net,,,![]()
![]()
Ik heb een paar keer dat soort bedragen uitgegeven voor kleding.Maar niet voor een jeans.quote:
maar jij bent iets ouder dan Salarquote:Op maandag 21 februari 2022 21:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou als ik pijn in me rug heb kan ik amper lopen
Ik ook... Ik haal je inquote:Op maandag 21 februari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik weet tegenwoordig dat ik met B ingedrukt kan sprinten
ik nog noooitquote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer dat soort bedragen uitgegeven voor kleding.Maar niet voor een jeans.
Ja dat kan ja en ja idd heel wat ouder haha oud worden is leuk maar dan zonder pijnquote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij bent iets ouder dan Salar
ik denk dat ze daar pijn in de rug krijgen van het gehang
Nick had dat vorig jaar ook
euro's of guldensquote:
kristof is daar wel goed inquote:Op maandag 21 februari 2022 21:59 schreef Hendrik83 het volgende:
Nog steeds bezig met de haarlak missie
[ afbeelding ]
Ook de opdracht om 15 x een kip na te doen, lachen. Kristof is een echte sfeermakerquote:
Vond hem ook wel leuk om te zien....quote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net de aflevering van vanavond teruggekeken, sorry maar ik heb me bescheurd van het lachen. De opmerkingen van BB en het schilderen met de voeten, hilarisch
Ja trouwpakje was wel duurderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, alhoewel de 2 gentse dames en de limburgse nog graag het woord putain gebruiken... Weten zelf niet wat het betekent denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef Thorelf het volgende:
komt doordat ze niet veel te doen hebben op een dagquote:Op maandag 21 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
jee deze jonge mensen gaan zo vroeg naar bed! ze zijn zo anders dan de mensen die ik ken..ze mogen best lang slapen..wat is dit met de jeugd zooo boring en zo anders.
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja trouwpakje was wel duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Idd. komt uit de randgemeente van Brussel. Dus dat accent en woorden zijn voor hem gewoon.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen Dimi was vrij vloeiend in het frans .. maar ja, in z'n eentje.
Ja precies dat. Het is gewoon tijd doden met slaap.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt doordat ze niet veel te doen hebben op een dag
daardoor gaan ze zo vroeg naar bed
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja trouwpakje was wel duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En toch is bewegen de juiste remedie. Hoe krom ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou als ik pijn in me rug heb kan ik amper lopen
dat wel maar als ik de spontaniteit van een tobias hoor ...het is allemaal zo belerend over hoe het moet en wat beter isquote:Op maandag 21 februari 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt doordat ze niet veel te doen hebben op een dag
daardoor gaan ze zo vroeg naar bed
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
En toch is bewegen de juiste remedie. Hoe krom ook.
Ja weet hetquote:Op maandag 21 februari 2022 22:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
En toch is bewegen de juiste remedie. Hoe krom ook.
helemaal met je eensquote:Op maandag 21 februari 2022 22:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat wel maar als ik de spontaniteit van een tobias hoor ...het is allemaal zo belerend over hoe het moet en wat beter is
Grace welquote:Op maandag 21 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal met je eens
Tobi wordt ik ook niet enthousiast van
Ik krijg het idee dat Grace de jacht op Tobias leuker vindt als Tobias zelf.quote:
Het jachtluipaard Gracequote:Op maandag 21 februari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Grace de jacht op Tobias leuker vindt als Tobias zelf.
ze weet dat hij heel goed ligt in de mediaquote:Op maandag 21 februari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Grace de jacht op Tobias leuker vindt als Tobias zelf.
ze zou er graag elke nacht langs liggenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze weet dat hij heel goed ligt in de media
mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
ze zou er graag elke nacht langs liggen
gelukkig welquote:
Het is het enige wat Grace nog doet in het huis. Achter Tobias aanhobbelen en uren giechelen om zijn grapjes en praatjes.quote:
Hij zou het heel goed doen als model......quote:Op maandag 21 februari 2022 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze weet dat hij heel goed ligt in de media
Achter hem aangaanquote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is het enige wat Grace nog doet in het huis. Achter Tobias aanhobbelen en uren giechelen om zijn grapjes en praatjes.
Verder doet Grace helemaal niets meer. Ik vraag me af wat Grace zou moeten doen als Tobias eruit gaat.
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Salar is echt leuk![]()
Ik zeg tot morgen truste
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe zou hanne kijken als ze verbaasd is
Hetzelfde wanneer ze klaarkomt.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan komt er helemaal niks van terecht.....Grace is nog diegene die dingen oppakt wat er zoal gedaan moet worden buiten kijk mij eens leuk doen voor de camera. Hanna helpt ook mee maar de andere dames slaan op de vlucht.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is het enige wat Grace nog doet in het huis. Achter Tobias aanhobbelen en uren giechelen om zijn grapjes en praatjes.
Verder doet Grace helemaal niets meer. Ik vraag me af wat Grace zou moeten doen als Tobias eruit gaat.
die blijft op mijn netvlies, bedanktquote:
your welcomequote:Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
die blijft op mijn netvlies, bedankt
is dat inside info ?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hetzelfde wanneer ze klaarkomt.
Proest...quote:Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreefquote:
bedtijd dusquote:Op maandag 21 februari 2022 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gracias toneelstukje weer bezig
Ik ga, op afstand, achter je aanquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Laat me maar weer alleen.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
truste allemaal ga even muziek luisteren... naar favo band
Ja ,daar zijn ze al mee bezig terwijl BB nog niet eens dood is.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn de inventaris al aan het verdelen
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ,daar zijn ze al mee bezig terwijl BB nog niet eens dood is.
nog 7 weken plezierquote:Op maandag 21 februari 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ,daar zijn ze al mee bezig terwijl BB nog niet eens dood is.
Wij hebben zeker wel fun.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |