SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Tobias zijn opa. Zijn hele leven zo min mogelijk dingen gebruikt waaronder nooit zonnebrand.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft nooit zonnebrand gebruikt
zei hij dat nu echt?
je heb 100 soorten zeeprepen, oftewel soapbars..en ieder bedrijf gebruikt nu recyceld matriaal..hij kneep me toch net in de plastic fles mayoquote:Op maandag 21 februari 2022 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeep is slecht voor de huid
Al dat plastic zegt Tobias
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
https://i.gyazo.com/fb13ab8b0921c6a08acd1ec6b44aaeda.png
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
op insta zijn Vera leroy amy en Sercan live
Wat vreselijk enig.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
En 4 viewers zekerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
En Leroy dan...Hanna en Vera waren zooo lui en vreet de hele dag brood..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy die zoooo lullig over Vera deed![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy die zoooo lullig over Vera deed![]()
echt hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 20:27 schreef Silves het volgende:
[..]
En Leroy dan...Hanna en Vera waren zooo lui en vreet de hele dag brood..
dan ben je toch echt van de pot gerukt, als je hier gaat aanschuiven..Secan 1 week, amy 1 week..dan de gluurder..quote:
Ik ben wel een ramptoerist maar deze laat ik wel gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:29 schreef Silves het volgende:
[..]
dan ben je toch echt van de pot gerukt, als je hier gaat aanschuiven..Secan 1 week, amy 1 week..dan de gluurder..
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Julio heeft de chips van Nouch opgegeten
Goed zo...quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel een ramptoerist maar deze laat ik wel gaan.
Haar chips?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Van Nous of van de bewoners.....tenslotte zijn ze van iedereen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Lontje in kruitvatquote:Op maandag 21 februari 2022 20:35 schreef Silves het volgende:
dat moet Tobi weten, dat de chips niet wordt gedeeld, en ze dit niet hebben overlegd...
dan wordt hij booswoestquote:Op maandag 21 februari 2022 20:35 schreef Silves het volgende:
dat moet Tobi weten, dat de chips niet wordt gedeeld, en ze dit niet hebben overlegd...
Jammer dat clowntje het reuzenkind er ook weer bij is.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer dat clowntje het reuzenkind er ook weer bij is.
Ik hou mijn hart al vast voor de dag, dat ze kokosnoten krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ze eten de mango nou ook weer met schil
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart al vast voor de dag, dat ze kokosnoten krijgen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
wat denk je van de doerianquote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
die ruimte krijgt ze van BBquote:Op maandag 21 februari 2022 20:41 schreef Iluyan het volgende:
Gadverdamme kijk naar deze afl van BB, het is echt de Nawel show geworden, kotsmisselijk word je ervan, bah bah bah.
Kleine waarschuwing was wel op zijn plaats gewestquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
De voice over zei dat bb in het geheim de familie had uitgenodigd voor dat feestje. Dus ze zeggen gewoon dat het doorgestoken kaart was zaterdag dat nawel mocht blijven
niet eerlijk en zeker niet leukquote:Op maandag 21 februari 2022 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
De voice over zei dat bb in het geheim de familie had uitgenodigd voor dat feestje. Dus ze zeggen gewoon dat het doorgestoken kaart was zaterdag dat nawel mocht blijven
Weet nu wel zeker, dat de cameraman achter de desk, dagelijks een doos tissue gebruikt..dit gaat gewoon te ver, de gluurder...quote:Op maandag 21 februari 2022 20:41 schreef Iluyan het volgende:
Gadverdamme kijk naar deze afl van BB, het is echt de Nawel show geworden, kotsmisselijk word je ervan, bah bah bah.
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Hanne doet alleen haar wimpers. De rest is naturel.
borsten zijn echt niet puur natuurquote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Hanne doet alleen haar wimpers. De rest is naturel.
Maar ik geloof niet dat we de waarheid daarover ooit te horen gaan krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
borsten zijn echt niet puur natuur
En ze zei ik ben master in Extenions tegen Nawel, en nagels zijn nep..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
borsten zijn echt niet puur natuur
Heeft ze al eens verteld aan Gracequote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat we de waarheid daarover ooit te horen gaan krijgen.
Net zegt ze nog dat haar nagels naturel zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze zei ik ben master in Extenions tegen Nawel, en nagels zijn nep..
Ah okayquote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft ze al eens verteld aan Grace
Nagels heeft ze in het verleden gedaan nu niet meerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Net zegt ze nog dat haar nagels naturel zijn
Zo zagen ze er ook uit vond ik.
Secret mission..een paar blikjes Surströmming bij de dagelijkse voorraad zetten..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen geur-streams![]()
ze had het toen over als ze thuis is...nagels, haar ect...toen dacht ik nog , na al dat werken en je kind, nog tijd over voor haar uitjes ..quote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Net zegt ze nog dat haar nagels naturel zijn
Zo zagen ze er ook uit vond ik.
Nou dat wordt kotsenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Secret mission..een paar blikjes Surströmming bij de dagelijkse voorraad zetten..
is dat die zweedse visquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Secret mission..een paar blikjes Surströmming bij de dagelijkse voorraad zetten..
Stank. Surströmming staat wereldwijd bekend als een van de smerigste gerechten. Dit komt voornamelijk door de opvallende geur die vrijkomt wanneer een blik hiervan wordt geopend. ... Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom.quote:
Mooie jackpot challengequote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Stank. Surströmming staat wereldwijd bekend als een van de smerigste gerechten. Dit komt voornamelijk door de opvallende geur die vrijkomt wanneer een blik hiervan wordt geopend. ... Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom.
Stuur maar 4 blikjes naar Kristoff en Nawelquote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Stank. Surströmming staat wereldwijd bekend als een van de smerigste gerechten. Dit komt voornamelijk door de opvallende geur die vrijkomt wanneer een blik hiervan wordt geopend. ... Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom.
hakarl uit ijsland is ook niet aan te radenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja wel hoor, ze had ongelijke borsten en heeft een borstvergroting gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat we de waarheid daarover ooit te horen gaan krijgen.
te groot lijkt mij, voor haar postuurquote:Op maandag 21 februari 2022 20:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja wel hoor, ze had ongelijke borsten en heeft een borstvergroting gehad
Chirurg heeft vast een foutje gemaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
te groot lijkt mij, voor haar postuur
Lichaam verkleind?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chirurg heeft vast een foutje gemaakt
Ze zei, zonder Kristof zitten we alle rond het haardvuur, hij is de enige die sfeer maakt..dit was vanmiddag toen ze dit tegen Tobi zei..quote:
Make my dayquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen Julio, Nawel en Nouchine niet alle 3 zaterdag naar huis ?
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zei, zonder Kristof zitten we alle rond het haardvuur, hij is de enige die sfeer maakt..dit was vanmiddag toen ze dit tegen Tobi zei..
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
Ik haak af...die tv momentjes met K..kut trek ik niet laterz.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |