Nou, wel op google de vijfletter woordenlijsten bekeken. Maar zonder computer had ik heel de puzzel niet gehad!quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef IshaD het volgende:
Na veel gepruts eindelijk de Wordle woorden gevonden, maar ik ben nog niet helemaal tevreden met het eindantwoord...
Is er trouwens iemand die dit zonder enige hulp van computers heeft gedaan?
Echt he!quote:Op zondag 25 december 2022 22:32 schreef Legoblokje het volgende:
Hier maar even klagen. Hoe kan opgave 2 zo lastig zijn
quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef IshaD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Als je hem eenmaal ziet, sla je jezelf voor je kop dat je het niet eerder zag.quote:Op zondag 25 december 2022 22:32 schreef Legoblokje het volgende:
Hier maar even klagen. Hoe kan opgave 2 zo lastig zijn
Uiteraard.quote:Op maandag 26 december 2022 08:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je hem eenmaal ziet, sla je jezelf voor je kop dat je het niet eerder zag.
Jezelf voor je kop slaan om op ideeën te komen vind ik wel wat extreem :pquote:Op maandag 26 december 2022 09:21 schreef MScript het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar is dat niet met de meeste opgaven zo?
Ik denk dat dat in het geval van 13 wel eens kan werken...quote:Op maandag 26 december 2022 11:09 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Jezelf voor je kop slaan om op ideeën te komen vind ik wel wat extreem :p
Hier eindelijk ook. Gewoon met potlood en heeel veel gum.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:41 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Hier is het ook eindelijk raak met de sudoku (wel dankzij matlab)
Respect, dat heb ik na een paar pogingen op gegevenquote:Op maandag 26 december 2022 13:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Hier eindelijk ook. Gewoon met potlood en heeel veel gum.
Dat neem ik dan wel voor lief. Ik hoop hem alleen z.s.m. op te lossen.quote:Op maandag 26 december 2022 08:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je hem eenmaal ziet, sla je jezelf voor je kop dat je het niet eerder zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!! Heeft me aangezet om er door te gaan met vrij snel suc6.
Zonder scripten/tools in ieder geval.quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef IshaD het volgende:
Na veel gepruts eindelijk de Wordle woorden gevonden, maar ik ben nog niet helemaal tevreden met het eindantwoord...
quote:Op maandag 26 december 2022 20:55 schreef MScript het volgende:
Is er iemand met wie ik zou kunnen en mogen sparren over opgave 12?
SPOILER: opgave 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2022 22:32 schreef CarloV het volgende:
[..]Uiteraard...SPOILER: opgave 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27
quote:Op maandag 26 december 2022 22:32 schreef CarloV het volgende:
[..]Oh ik heb hem. "Sparren".SPOILER: opgave 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, mijn verkouden kop is nog steeds niet wakker.AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27
Als ik jou dan op jouw kop mag slaan vind ik het goedquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef CathyCathy het volgende:
Mag ik iemand anders voor z’n kop slaan om op ideeën te komen voor opgave 2? Ik denk even OOTB.
Ok. Als dat niks oplevert…quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:51 schreef Puzzlefreak het volgende:
[..]
Als ik jou dan op jouw kop mag slaan vind ik het goed
En toch is ie mogelijk...quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef IshaD het volgende:
In het thema "klagen helpt" wil ik even wat frustraties kwijt over 19a. Ik zie de structuur en heb een sterk vermoeden van wat het moet worden, maar die twee koppelen lijkt niet mogelijk...
Het heeft geholpen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:41 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Ok. Als dat niks oplevert…
Heb dan echt alles geprobeerd.
Komt ‘ie: 🥴🥊
Hmmm, dan moet ik dat ook maar gaan doen want 2 is echt vreselijk frustrerendquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:37 schreef CathyCathy het volgende:
Zie je: klagen helpt. (En douchen want dat heb ik ook net gedaan, en daar kwam de ingeving.)
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef CathyCathy het volgende:
19a is in elk geval makkelijker dan 19b 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad2 daarentegen is kinderlijk eenvoudig, maar ook dat heeft me wel even gekost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst eten en dan op naar de volgende.
De antwoorden geven?quote:
quote:
SPOILER: Antwoorden op vraag 19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar liggen jouw frustraties dan, PZZLD? #dtvquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat iedereen weer andere frustraties heeft...
SPOILER: Frustraties van PZZLDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef CarloV het volgende:
SPOILER: Frustraties van PZZLDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hold your horsesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:46 schreef Erbo79 het volgende:
[..]SPOILER: hold your horsesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hold my skateboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: hold my skateboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skate or dieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef CarloV het volgende:
Tsssss....SPOILER: Frustraties van PZZLDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Erbo79 het volgende:
[..]SPOILER: Skate or dieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6-sided dieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang Carlo niks loslaat over hoe ver hij is, zeg ik ook niksquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:34 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
En waar liggen jouw frustraties dan, PZZLD? #dtv
In dat geval behoud ik mijn Schrödingers voorsprong!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:27 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Zolang Carlo niks loslaat over hoe ver hij is, zeg ik ook niks![]()
Ik lig de hele dag op bed, telt dat als een dag?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:56 schreef CathyCathy het volgende:
Mijn apple-watch waarschuwt voor een sterk dalende trend in mijn aantal stappen per dag.
Dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |