Klinkt vrij plausibel ja. Ik ben in ieder geval lekker bezig, daar hou ik het voorlopig bijquote:Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Er is al ruim een week voorbij sinds het verschijnen van de puzzel. Dus ik neem aan dat je al klaar bent
Ben er ook aan begonnen. Leukquote:Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
https://www.jasperscryptogrammensite.nl/Puzzels/View/2083
Klik op 'print'
Nog 24 uur… ik denk dat ik het ga halen gezien de vorderingen die ik maakquote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef Puzzlefreak het volgende:
Iedereen is aan het ploeteren, ik heb mezelf als doel gesteld om 23 voor de kerst af te hebben, wil geen monster aan het kerstdiner
Niet finishen op een dubbel, wat is dat voor een paupervariant van het edele dartsspel danquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef MScript het volgende:
Is er al een consensus over 8 en uitgaan met dubbel of gaan we voor trippel en/of enkel?
Ook daar heb ik het idee dat ik iets mis.. ik ben dan ook niet zo’n goede darter.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef MScript het volgende:
Is er al een consensus over 8 en uitgaan met dubbel of gaan we voor trippel en/of enkel?
Al die varianten zijn pauper. Echte darters beginnen en eindigen met een dubbel!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet finishen op een dubbel, wat is dat voor een paupervariant van het edele dartsspel dan
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar heb ik het idee dat ik iets mis.. ik ben dan ook niet zo’n goede darter.
SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:36 schreef CarloV het volgende:
[..]
Al die varianten zijn pauper. Echte darters beginnen en eindigen met een dubbel!
SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Puzzlefreak het volgende:
[..]Breng de puzzelmakers nou niet op ideeën...SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee vooruit dan maar. Onder één voorwaarde: Dat je met drie koningen op een stervormig dartbord gooit. En dat ze Triple Mirre + Triple Wierook + Bullsgoud moeten gooien om niet met lege handen bij de kribbe aan te komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef puzzelmaker het volgende:
Volgende keer gaan we darten met schaakstukken!!!!
Of schaken met dartpijlen! 😜quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef puzzelmaker het volgende:
Volgende keer gaan we darten met schaakstukken!!!!
Ik heb er nog even over nagedacht, maar dan schaken op een dartbord 🤔quote:
Mag je dan ook uit met dubbel-os of dubbel-ezel?quote:Op zaterdag 24 december 2022 03:22 schreef CarloV het volgende:
[..]
Okee vooruit dan maar. Onder één voorwaarde: Dat je met drie koningen op een stervormig dartbord gooit. En dat ze Triple Mirre + Triple Wierook + Bullsgoud moeten gooien om niet met lege handen bij de kribbe aan te komen.
Hier is het ook eindelijk raak met de sudoku (wel dankzij matlabquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:02 schreef ryr het volgende:
Yes! Sudoko in the pocket. Mijn kerst kan niet meer stuk![]()
![]()
Geen licentie zo goed als een gratis licentie (hoop ik)quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:41 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Hier is het ook eindelijk raak met de sudoku (wel dankzij matlab)
Yes, voordeel van aan een universiteit werkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:31 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Geen licentie zo goed als een gratis licentie (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf een tip nodig voor 19a want ik heb er al een week naar gestaard en echt geen flauw idee waar ik moet beginnen :-)
quote:Op zondag 25 december 2022 13:45 schreef JaccoPK het volgende:
Voor de wordle niet echt een tipStaren gaat je niet helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf een tip nodig voor 19a want ik heb er al een week naar gestaard en echt geen flauw idee waar ik moet beginnen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |