Nee maar eigenlijk zitten ze ook wel weer goed met de kleuren.quote:Op zondag 4 december 2022 21:45 schreef pzl het volgende:
[..]
De kleur: de beschrijving in het artikel komt inderdaad niet 100% overeen met de gegevens + oplossing. Dus negeer het artikel maar
Als ik google krijg ik de kleur die ik verwacht. Hopelijk zegt dat niet iets over mijn bewaar skillsquote:Op zondag 4 december 2022 22:35 schreef CathyCathy het volgende:
Mja, misschien als je de appel-ananassap een tijdje laat staan. Een maandje of zo.
Haha nou wel een beetje. Maar dan voor roodquote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef CathyCathy het volgende:
Misschien ben je gewoon kleurenblind? 😂
Ik denk ook niet dat het toevallig is. Het zal ook vast wel goed zijn. Het moet natuurlijk ook niet te moeilijk zijn voor de NRC-lezers.quote:Op zondag 4 december 2022 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha nou wel een beetje. Maar dan voor rood.
Overigens maakte ik een Google foutje en kwam zo op de goede kleur. Maar denk toch dat de oplossing wel goed is. Zou wel heel toevallig zijn als die klopt via foutieve route.
Ja, want hier beschrijf je natuurlijk elke typische opgave van de kerstpuzzel mee!quote:Op maandag 5 december 2022 13:17 schreef amopi het volgende:
Hopelijk is de echte puzzel straks eenduidiger en direct sluitend in combinatie met de context.
Je moet niet nu al mensen afschrikken natuurlijk. Denk dat ik nu ook weet waarom stoplicht verwijzing wel klopt, maar gaan we zien bij het antwoord.quote:Op zondag 4 december 2022 23:44 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het toevallig is. Het zal ook vast wel goed zijn. Het moet natuurlijk ook niet te moeilijk zijn voor de NRC-lezers.
Je hebt hem.quote:Op maandag 5 december 2022 18:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ik had hem opgelost aan de hand van deze link
https://www.instagram.com/p/ClWThDnokV0/
Dus daar stond niets over de stoplichtkleuren.. dus dacht dat ik hem had. Nu twijfel ik toch weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is denk ik ietsje moeilijker dan voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:55 schreef KTruyaert93 het volgende:
Ik ben duidelijk nog niet opgewarmd, aan de teaser te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zekerheid: het prentje van Legoblokje is niet de echte teaser, zie hoger voor de opgave.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:55 schreef KTruyaert93 het volgende:
Ik ben duidelijk nog niet opgewarmd, aan de teaser te zien.
Die van vorig jaar had ik niet geradenquote:Hij is denk ik ietsje moeilijker dan voorgaande jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef QIXL het volgende:
Zo het kostte me een paar uurtjes, maar deze is ook weer opgelost. Klaar voor het echte werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef QIXL het volgende:
Zo het kostte me een paar uurtjes, maar deze is ook weer opgelost. Klaar voor het echte werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door thabit op 07-12-2022 15:28:57 ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef pzl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |