SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
in dat uur heeft hij maar liefst 10 x gezegd naar bed te gaanquote:Op zondag 20 februari 2022 20:49 schreef Benny het volgende:
Het is ongeveer een uur geleden dat Tobias zei zo naar bed te gaan. Hij zit nu te kijken bij het potje Mens Erger Je Niet
dank voor je hulpquote:Op zondag 20 februari 2022 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
is al vertaald dacht ik topic of 6 terug
whuttttttquote:Op zondag 20 februari 2022 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
ah ik zie het, dot ging er door, maar evengoed traag
geen probleem, ik vind het ook vaak lastig om dingen terug te vinden, dus ik help graag ook een anderquote:
quote:
Ik ga even 'n topic of 7 teruglezenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen probleem, ik vind het ook vaak lastig om dingen terug te vinden, dus ik help graag ook een ander
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
whutttttt
kijk eens goed!!
25 seconden ofzo
het was echt zo niet belangrijkquote:Op zondag 20 februari 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even 'n topic of 7 teruglezen
Viel me ook op idd, iedereen heeft lol met elkaar, maar zij ligt waarschijnlijk weer op bed.quote:
die heeft weer eens stream vrijquote:Op zondag 20 februari 2022 20:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Viel me ook op idd, iedereen heeft lol met elkaar, maar zij ligt waarschijnlijk weer op bed.
Zojuist al met excuus dat ze de brieven van familie aan het lezen was oa over haar 'vriend' buiten.
Als je zo graag naar hem / huis wil, ga dan gewoon ipv elke week lopen klagen dat je weer genomineerd bent.
Ze klaagde net buiten ook al dat ze het wel jammer vond dat in de gouden kamer nu steeds mensen binnenkomen en ze niet meer even 'onder elkaar' kunnen kletsen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft weer eens stream vrij
Stream 2 even 5 minuten terugspoelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar woonkamerstreams, en daar is gewoon licht
Ze hebben die kamer vanmorgen al geclaimd. BB moest ze eruit jagen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze klaagde net buiten ook al dat ze het wel jammer vond dat in de gouden kamer nu steeds mensen binnenkomen en ze niet meer even 'onder elkaar' kunnen kletsen.
Dit doen ze anders nooit zo vroeg.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:07 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Maar krijgt verder geen voorkeursbehandeling![]()
Nee maar voor de Queen alles hequote:Op zondag 20 februari 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit doen ze anders nooit zo vroeg.
Tobi heeft auw aan zijn voorhoofdquote:Op zondag 20 februari 2022 21:08 schreef Poesjuh het volgende:
Ik dacht dat de tt sloeg op tobias die weer aan het piepen was tegen grace over boeren en scheten. Toen begon Kristof kei hard met grace mee te boeren
Heeft toch geen vader meer of geen contact? Dacht ik gehoord te hebbenquote:Op zondag 20 februari 2022 21:10 schreef Poesjuh het volgende:
Ik denk steeds meer dat rich daddy Nawel er achter zit
Oh ja ook zoiets, hij deed een lint om zijn hoofd of zoietssssquote:Op zondag 20 februari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi heeft auw aan zijn voorhoofd
Alle vertrouwen in Salar maar niet in Nouchine.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:01 schreef GayGuy het volgende:
Sallar is echt een schatje, hoe hij met Nouchine omgaat. Minder gespeeld dan Tobias en Grace, die proberen het wel, maar geforceerd. Buiten het huis zal hun vriendschap wel verwateren, terwijl die van Sallar en Nouchine best wel kan blijven voortbestaan
precies datquote:Op zondag 20 februari 2022 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in Salar maar niet in Nouchine.
Vertrouwen waarin? Als Nouchine op Salar stemt, is het voor haar afgelopen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in Salar maar niet in Nouchine.
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:16 schreef Poesjuh het volgende:
Komt er nog iets spannends vandaag denken jullie??
Ze weet alleen niet te vertellen hoeveel en of het per week of per maand is,,,,ook heeft ze moeite om te zeggen hoe oud het zusje is.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
NOus en haar zus geven zakgeld aan haar zusje
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weet alleen niet te vertellen hoeveel en of het per week of per maand is,,,,ook heeft ze moeite om te zeggen hoe oud het zusje is.![]()
![]()
Het ging om de vriendschap na BB.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vertrouwen waarin? Als Nouchine op Salar stemt, is het voor haar afgelopen.
Nee. Hier gaat niks meer gebeuren. Wachten is op "Tijd voor een batterijwissel"quote:Op zondag 20 februari 2022 21:16 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:18 schreef Poesjuh het volgende:
Ik geniet wel van dit soort normale friend talk gesprekken zoals vanavond tussen Nouchine en Salar
Nawee ligt al op bed, en Febo is haar onderdaan, dus die zit nu lekker rustig de plaatselijke MAC leeg te vreten🤣quote:Op zondag 20 februari 2022 21:16 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vond Geraldine echt een fijne vrouw, sinds die streamlocks niet meer...quote:Op zondag 20 februari 2022 21:13 schreef Benny het volgende:
Er is een nieuwe Beyond Big Brother.
Eindelijk nieuwe streamlock filmpjes vanaf morgen?
mwahhhquote:Op zondag 20 februari 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
noes en salar de nieuwe michel en julie
Maar dan leuker. En met steun van vriendje-thuis.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
dat kleffe geklitquote:Op zondag 20 februari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
niet hetzelfde
Julie was wel echt afhankelijk van Mies
Nog wel ja ahhaahquote:Op zondag 20 februari 2022 21:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Maar dan leuker. En met steun van vriendje-thuis.
leukerquote:Op zondag 20 februari 2022 21:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nee dit is anders.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
Die twee waren vreselijk klef samen, en gewoon niet leukquote:Op zondag 20 februari 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
ik heb dat dus totaal niet met mijn mannenvriendschappenquote:Op zondag 20 februari 2022 21:22 schreef JDB94 het volgende:
Ken het wel, in mijn vriendschappen met vrouwen heb je toch een soort affectieding wat je met mannen onderling niet hebt. Niks mis mee maar op lange termijn niet houdbaar leert de ervaring helaas..
Ohjaaaaquote:Op zondag 20 februari 2022 21:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien meer in de diepgang qua gesprekken e.d. daar doel ik meer opquote:Op zondag 20 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb dat dus totaal niet met mijn mannenvriendschappen
Hij kreeg daar toch een kamertjequote:Op zondag 20 februari 2022 21:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohjaaaa![]()
![]()
![]()
Zou michel intussen al op bezoek mogen komen bij juli en dr man denk je hahaha
ligt bij mij wel heel erg aan de persoonquote:Op zondag 20 februari 2022 21:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Misschien meer in de diepgang qua gesprekken e.d. daar doel ik meer op
Thuis weet ik niet, wel heeft Michel regelmatig contact met de fab5quote:Op zondag 20 februari 2022 21:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohjaaaa![]()
![]()
![]()
Zou michel intussen al op bezoek mogen komen bij juli en dr man denk je hahaha
Ohh en dan krijen nouchine en salar een zendercheck voor 1 minuut ogen sluiten na 1 uur gesprek...... Sorry nawel, hierdoor groeit mijn afgunst naar uuuuuuuquote:Op zondag 20 februari 2022 21:21 schreef Poesjuh het volgende:
En intussen slaap Nawel heerlijk in haar eentje in een donkere slaapkamer sinds 21u al![]()
![]()
En Hanne is ziek en doet mee spelletjes..just saying
Uhh fab 5?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thuis weet ik niet, wel heeft Michel regelmatig contact met de fab5
Ja, liese nick naomi en julie waren samen de fab5 met Michel. Die is regelmatig in Belgie te vinden en ook andersom.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, liese nick naomi en julie waren samen de fab5 met Michel. Die is regelmatig in Belgie te vinden en ook andersom.
Hun zelf ookquote:
Nouchine. Succesvol zelfstandig ondernemer. Zorgt voor veel zieken en ouderenquote:Op zondag 20 februari 2022 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb af en toe het idee dat ze niet helemaal spoort.
Dus......quote:Op zondag 20 februari 2022 21:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nouchine. Succesvol zelfstandig ondernemer. Zorgt voor veel zieken en ouderen
Goede nacht gewenstquote:Op zondag 20 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
aangezien de bewoners niet naar bed gaan
geeft ik wel het goede voorbeeld![]()
![]()
trustequote:Op zondag 20 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
![]()
Welrustenquote:Op zondag 20 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
![]()
Nee want dan word Bigbrothers princes wakkerquote:Op zondag 20 februari 2022 21:35 schreef Poesjuh het volgende:
Die 2 willen slapen maar mogen nog niet....
trustequote:Op zondag 20 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
![]()
Als dat zo is, moet het niet gekker worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:38 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee want dan word Bigbrothers princes wakker
Ik dacht via www.imgur.comquote:Op zondag 20 februari 2022 21:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoe post ik hier een foto eigenlijk?
Die heeft overal een incorrectie theorie voorquote:Op zondag 20 februari 2022 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio denkt dat BB zelf de batterijen komt brengen
Die zal zeggen shhh kan dat nie argens andarssss alstuuuuu amaiiiquote:Op zondag 20 februari 2022 21:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
Om vervolgens lol te trappen in bed tot een uur of 23.00. Alhoewel, nu met Nawelleke erbij..
Wrijft hij er wel afquote:Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef odie22 het volgende:
nee goelio wil niet douchen, die is liever vies en goor
ik gebruik ditquote:Op zondag 20 februari 2022 21:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoe post ik hier een foto eigenlijk?
Ow thanx but not thanx dan.quote:
Enige wat helpt is 'n spuitjequote:Op zondag 20 februari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
Hij heeft zijn portie wel gehad toch. Zo zielig.
Tijdje alleen in het hotel helpt welquote:Op zondag 20 februari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
Hij heeft zijn portie wel gehad toch. Zo zielig.
Gaat hem geen goed doen denk ikquote:Op zondag 20 februari 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Tobias echt overal op mopperen ..
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wordt toch niet uitgezonden denk ik
De eerste keer vond ik Ranking the Salars grappig. Nu schijtirritantquote:Op zondag 20 februari 2022 21:20 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ik vond Geraldine echt een fijne vrouw, sinds die streamlocks niet meer...
Heel vaak en lang waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen morgen wel de nieuwe beyond bb te zien krijgen
Staat al wel op Instagramquote:Op zondag 20 februari 2022 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Staat al onlinequote:Op zondag 20 februari 2022 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Als het goed is wel ja. Die is de halve dag bezig geweest haar bed daar te versieren. Gaat samen slapen met Nouch.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:18 schreef zodeju het volgende:
Waar slaapt Nawel, is die in de groene kamer.....???
lolol ik dacht ze heb een lekkage aan dr tepelkloofquote:Op zondag 20 februari 2022 22:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liegoy mode : nippel hehehe
met teenvervenquote:Op zondag 20 februari 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
heeft grace die pin gewonnen met karaoke?
Nee schilderen van Salarquote:Op zondag 20 februari 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
heeft grace die pin gewonnen met karaoke?
quote:Op zondag 20 februari 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
o hebben ze portret moeten schilderen of een presonage zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worden geen lange kletsnachten dusquote:Op zondag 20 februari 2022 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Geen roddelsessies meer nu ze allemaal in dezelfde kamer slapen
Leuk genoeg om een paar honderd keer te kijken?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 22:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]wow, de 1 nog afschuwelijker dan de ander!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een gegeven moment komt het je de strot uit. ☕️quote:Op zondag 20 februari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk genoeg om een paar honderd keer te kijken?
quote:Op zondag 20 februari 2022 22:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]Welke was nou van Grace??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee 1 xquote:Op zondag 20 februari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk genoeg om een paar honderd keer te kijken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op zondag 20 februari 2022 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
[..]Vind dit zo'n rare ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]Twitter wordt er zowaar een keer bijgehaald. Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vorig jaar ofzo zijn gelekte 'sextape' van een Belgische vriend ontvangen waarbij hij op zijn billen sloeg. Sindsdien kan ik hem niet meer zien zonder dat beeld.quote:
Lijkt sprekend tochquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 23:11 schreef Batacuda het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ofzo zijn gelekte 'sextape' van een Belgische vriend ontvangen waarbij hij op zijn billen sloeg. Sindsdien kan ik hem niet meer zien zonder dat beeld.
Wie houdt deze streams nog volquote:
wie slaat hem ?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:18 schreef Batacuda het volgende:
[..]
https://streamable.com/53pnqo
Hier alleen de audio
Ja heb wel geluid.quote:
Ah nu ook geluid, beetje snurkjesquote:Op zondag 20 februari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
Al hoor je niet veel maar hoor wel mensen draaien in bed.
Kitty maakt haar comeback nog wel de komende weken.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:49 schreef engine het volgende:
Toch jammer dat er geen snurker meer is
Echt leuk voor haar !quote:Op maandag 21 februari 2022 00:26 schreef C.A.I het volgende:
ik zie net dat @:veratjuhs haar insta inmiddels ontploftTeller gaat maar door bijna al de 30k
En vervolgens wat diva gedrag van Grace, jammer.... met momenten vind ik haar niet zo tof maar als ze zich wat kwetsbaar opstelt, heb ik wel een beetje een zwak voor haar....moeilijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grace is Little Brother - 20 februari 2022. https://streamable.com/47eqye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 21 februari 2022 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst .....![]()
[ afbeelding ]
Grace neemt Tobias onder handen .....
Dank je wel voor al je filmpjes 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik dacht toch dat hij aangegeven had niet die gevoelens voor haar te hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:02 schreef quirina het volgende:
Tobias is tactische speler. Die speelt alsof hij gevoelens heeft voor Grace.
Na Bb zal het me niet verbazen dat hij haar laat vallen als een baksteen.
Ze is ouder, ze heeft een al een kind. Hij vroeg zich al openlijk af of Vera niet wat was voor hem.
IDD het is een act. Hij blijft het “verliefd maar niets op het spel willen zetten” spelletje gewoon spelen zodat hij niet op het nominatiebord terecht komt.
Ze zeggen zelf gevoelens voor elkaar te hebben alleen wil Tobias buiten kijken of het gaat werken en niet in het huis. Hij was bang dat als het niet zou werken in het huis dat het dan ongemakkelijk tussen hun zou worden omdat ze 24/7 bij elkaar in de buurt zijn. Mijn persoonlijke mening is dat hij Grace aan het lijntje houdt maar die is misschien gekleurd omdat ik die gast totaal niet mag.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:20 schreef Stargazing het volgende:
Mensen gaan er al meteen van uit dat die twee gevoelens hebben voor elkaar en dat ze er iets mee moeten doen maar Tobias heeft al verschillende keren aangegeven dat hij liever vrienden wil blijven.
Als je niet wil horen is dat jouw keuze maar daar moet je Tobias niet op afrekenen.
Dat het een "act" zou zijn of een "tactische" zet is ook bullshit want Tobias beseft ook dat dat niet werkt. Dimi was echt verliefd en is toch ook naar huis gestuurd?
Daarbij, Tobias is populair en beseft dit maar al te goed mede door de rankings. Als hij stemmen wil rapen zal hij dit niet proberen doen door een relatie aan te gaan met Grace.
Denk niet dat hij haar aan het lijntje houdt. Een relatie in het huis starten is nooit een goed idee naar mijn mening. Teveel mensen staan op je vingers te kijken en hebben een oordeel klaar over iets dat tussen 2 mensen zou moeten zijn. Tobias beseft dit gewoon ook echt volgens mij want het is geen domme kerel.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf gevoelens voor elkaar te hebben alleen wil Tobias buiten kijken of het gaat werken en niet in het huis. Hij was bang dat als het niet zou werken in het huis dat het dan ongemakkelijk tussen hun zou worden omdat ze 24/7 bij elkaar in de buurt zijn. Mijn persoonlijke mening is dat hij Grace aan het lijntje houdt maar die is misschien gekleurd omdat ik die gast totaal niet mag.
Hij heeft haar duidelijk aangeven niets te willen beginnen zeker niet in het huis.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf gevoelens voor elkaar te hebben alleen wil Tobias buiten kijken of het gaat werken en niet in het huis. Hij was bang dat als het niet zou werken in het huis dat het dan ongemakkelijk tussen hun zou worden omdat ze 24/7 bij elkaar in de buurt zijn. Mijn persoonlijke mening is dat hij Grace aan het lijntje houdt maar die is misschien gekleurd omdat ik die gast totaal niet mag.
Inderdaad hij heeft mixed signalsquote:Op maandag 21 februari 2022 08:09 schreef engine het volgende:
Tobias weet gewoon zelf niet zo goed wat hij wil. Tegen Grace het ene zeggen en het andere doen. En Grace zelf wil toch niet luisteren dus dit gaat nog wel even door.
Na BB is het kansloos. Passen totaal niet.
Ben streamloos dus ga jullie niet helpen cossen vol te makenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
En gm
Cos van gisteravond nog niet vol![]()
![]()
Whuuttttttttquote:Op maandag 21 februari 2022 08:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben streamloos dus ga jullie niet helpen cossen vol te maken
Streams opgezegd?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben streamloos dus ga jullie niet helpen cossen vol te maken
Komt ook door die rankingquote:Op maandag 21 februari 2022 08:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace met cape geslapen![]()
dat LB gedoe stijgt naar haar hoofd.
Tijd voor de ochtend krab sessie, met schilfersquote:
Pas op hèquote:Op maandag 21 februari 2022 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tijd voor de ochtend krab sessie, met schilfers
(Disclaimer: ik heb niks tegen mensen met een huidaandoening)
Daarom ook de disclaimerquote:Op maandag 21 februari 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas op hè
Voor je het weet wordt je als hater weggezet
Je wil er alleen niet naar kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tijd voor de ochtend krab sessie, met schilfers
(Disclaimer: ik heb niks tegen mensen met een huidaandoening)
Te veel vrolijkheid in de morgenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Ik zou Grace echt wat aan doen smorgens
niet alleen 's morgens!quote:Op maandag 21 februari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Ik zou Grace echt wat aan doen smorgens
Teveel geluidquote:Op maandag 21 februari 2022 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Te veel vrolijkheid in de morgen
En geen Brazilië promotie.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Teveel geluid
Gewoon rustig doen smorgens
Niet dat gegil enzo
daar hoef ik de streams niet voor aan te zettenquote:
Ze promoot maar tot Ze een ons weegt.. als ze haar mond maar eens dicht zou houdenquote:
Jij gelooft dat we gekke dingen mogen kiezen ??quote:Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Vanaf vandaag zal alles wat ze wordt ontnomen onze schuld zijn.
Ja, denk wel dat we dat gaan merken, gaat ze nog hysterischer doen dan dat ze al doet, stiekem weten wij , dat dat juist haar ondergang wordt hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt ook door die ranking
Ze denkt nu echt rete populair te zijn.
Nee. Maar dat weten zij niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij gelooft dat we gekke dingen mogen kiezen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |