SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
in dat uur heeft hij maar liefst 10 x gezegd naar bed te gaanquote:Op zondag 20 februari 2022 20:49 schreef Benny het volgende:
Het is ongeveer een uur geleden dat Tobias zei zo naar bed te gaan. Hij zit nu te kijken bij het potje Mens Erger Je Niet
dank voor je hulpquote:Op zondag 20 februari 2022 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
is al vertaald dacht ik topic of 6 terug
whuttttttquote:Op zondag 20 februari 2022 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
ah ik zie het, dot ging er door, maar evengoed traag
geen probleem, ik vind het ook vaak lastig om dingen terug te vinden, dus ik help graag ook een anderquote:
quote:
Ik ga even 'n topic of 7 teruglezenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen probleem, ik vind het ook vaak lastig om dingen terug te vinden, dus ik help graag ook een ander
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
whutttttt
kijk eens goed!!
25 seconden ofzo
het was echt zo niet belangrijkquote:Op zondag 20 februari 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even 'n topic of 7 teruglezen
Viel me ook op idd, iedereen heeft lol met elkaar, maar zij ligt waarschijnlijk weer op bed.quote:
die heeft weer eens stream vrijquote:Op zondag 20 februari 2022 20:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Viel me ook op idd, iedereen heeft lol met elkaar, maar zij ligt waarschijnlijk weer op bed.
Zojuist al met excuus dat ze de brieven van familie aan het lezen was oa over haar 'vriend' buiten.
Als je zo graag naar hem / huis wil, ga dan gewoon ipv elke week lopen klagen dat je weer genomineerd bent.
Ze klaagde net buiten ook al dat ze het wel jammer vond dat in de gouden kamer nu steeds mensen binnenkomen en ze niet meer even 'onder elkaar' kunnen kletsen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft weer eens stream vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |