Ik kijk de wedstrijd niet, maar hou vanwege de strijd tussen deze twee users toch even dit topic in de gaten.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Nu het inderdaad lijkt te ontbranden tussen paul en yats kom ik erachter dat ik geen popcorn heb
Beide kanten...blijkbaar gooide het thuisvak net ook met vuurwerk. Achterlijk volk...quote:
Beste defensie van Nederlandquote:Op zondag 20 februari 2022 17:22 schreef Scorpie het volgende:
Dat lag daar even helemaal open achterin bij PSV
Mag dan een matig elftal zijn maar het speelt wel in een mix tussen de stijlen van Guardiola en Kloppquote:Op zondag 20 februari 2022 17:23 schreef fetX het volgende:
PSV is een matig elftal + Madueke & Gakpo.
Het is net voetbal.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijzonder fenomeen weer, ben je 20 minuten lang ruim beter, in die 20 erna had je er zo vijf kunnen vissen
En wat vindt u?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:27 schreef Paul het volgende:
Hansie zegt: misschien moet het vak ontruimd
GioGodquote:Op zondag 20 februari 2022 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal blijft voetbal, dat is ook het mooie aan voetbal.
Ik vind Hans een lieve man.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
Hansie kwam vanochtend tot het inzicht dat backs ook aan de binnenkant kunnen spelen in het hedendaagse voetbal.
HEEL VEEL VUURWERK NAAR VAK U GEGOOID VAN FC UTRECHT, ZIJ GOOIDE DAARNA TERUG! STAKING! BOOS ALLES, HANS NAAR DE KLEEDKAMERS, POLITIE IN DE KLEEDKAMERSquote:
Volgende week een leeg Gelredome dus.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse-fans misdragen zich weer eens.
Onbegrijpelijk! Eerder dit jaar in Arnhem was het heel wat gevaarlijker vuurwerk en gingen we na 5 minuten weer verder.quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef Paul het volgende:
[..]
HEEL VEEL VUURWERK NAAR VAK U GEGOOID VAN FC UTRECHT, ZIJ GOOIDE DAARNA TERUG! STAKING! BOOS ALLES, HANS NAAR DE KLEEDKAMERS, POLITIE IN DE KLEEDKAMERS
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week een leeg Gelredome dus.
(lol)
Weer eens? Dit is de 1e keer dit seizoen vriend. Bij sommige clubs was het eerder dit jaar elke week raak.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse-fans misdragen zich weer eens.
Denk aan je hart, Yats. Van stress ga je eerder dood.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Weer eens? Dit is de 1e keer dit seizoen vriend. Bij sommige clubs was het eerder dit jaar elke week raak.
Overigens, dit zijn geen supporters. Dit zijn idioten.
Is toch altijd ?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week een leeg Gelredome dus.
(lol)
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef Paul het volgende:
[..]
HEEL VEEL VUURWERK NAAR VAK U GEGOOID VAN FC UTRECHT, ZIJ GOOIDE DAARNA TERUG! STAKING! BOOS ALLES, HANS NAAR DE KLEEDKAMERS, POLITIE IN DE KLEEDKAMERS
Die smult hier van, mag weer lekker voor de camera duikenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hansie Hansie is op zoek naar een scoopje
quote:
quote:Met je korte mouwen val je op, zeker in de winter. Waarom doe je niet gewoon een trui aan?
Omdat ik wil voelen wat de spelers voelen. Ook de extreme kou van eerder deze maand, de Russische beer, hield me niet tegen. Ik heb het nooit koud. Echt niet. Dat had ik als kind al. En het ziet er ook wel episch uit, natuurlijk. Zo’n forse man in alleen een T-shirtje. Andersom heb ik het trouwens in de zomer ook nooit warm.
Kom maar op met die beelden! Des te eerder staan die idioten vol op beeld en kunnen ze aangepakt worden.quote:
ohja!! Lekker handig nu met FC utrecht en dat de wedstrijd een half uur opschuiftquote:
Eens, al mogen er dan van jullie ook meteen wat mee gezien wat er eerder in Arnhem gebeurde. Zwaar vuurwerk in een kindervak gooien, gestoord.quote:
Jij kan het weten!quote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
De aanhang van Vitesse is geestelijk niet helemaal volwaardig.
Sterker nog, ik vind het buitengewoon minderwaardige mensen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
De aanhang van Vitesse is geestelijk niet helemaal volwaardig.
Alleen al vanwege deze tweet is het erg jammer dat hij vertrekt.quote:
Leuk, maar ook bij ons was dit de eerste keer. Zelfs toen elke week overal mensen tijdens de lockdown bij wedstrijden inbraken met vuurwerk bleef het bij ons rustig.quote:
Speelde wel waardeloos trouwensquote:
Vitesse heeft het meeste pech van alle clubs ter wereld.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:01 schreef yats het volgende:
Je speelt beter dan Utrecht maar staat toch weer achter, typisch...
Ik doe met je mee.quote:
Wat een opluchting! Ik zat behoorlijk in spanning.quote:
Wat heeft Jan Ras gedaan?quote:
Denk jij dat @Tagliano niet helemaal goed is?quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 februari 2022 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ben ik voor de duidelijkheid GEEN fan van
Ja, na een moordaanslag.quote:
Hou toch op man. Dit gebeurd 20x per wedstrijd. Alleen krijgen wij wel steeds rood maar is het andersom nooit 'opzet'.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Donkerrood, dat gaat een flinke schorsing worden.
Dat dus!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef Zorro het volgende:
Zulke ellebogen zijn 9 van de 10 keer niet eens geel
Prima dat het rood is hoor, maar doe dat dan altijd.
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dit gebeurd 20x per wedstrijd. Alleen krijgen wij wel steeds rood maar is het andersom nooit 'opzet'.
Zitten die nederlagen je nou nog dwars? Dit is geen rood man.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij sloeg iemand bijna dood, dat zie je toch echt niet vaak.
Ik snap niet dat @yats so fan is van die club.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Wat een walgelijke club is dat Vitesse geworden.
En de "fans" verdedigen dat soort debiele acties nog
O ja, als iemand niet per brancard naar het ziekenhuis hoeft te worden afgevoerd, dan is het geen rood.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:40 schreef yats het volgende:
[..]Als je hiervan al neer gaat ben je een watje
Moet je maar beter schietenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:42 schreef yats het volgende:
1 schot tegen 15 schoten...hoezo onverdiend?
Dadelijk weer 10 tegen 10quote:Op zondag 20 februari 2022 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god. Willem Janssen komt ook even beuken
Zo was het halverwegequote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
Livescore zegt 6 om 11.
Wie liegt er hier?
Dan zal Livescore niet helemaal objectief zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
Livescore zegt 6 om 11.
Wie liegt er hier?
Dat lijkt mij ook niet. Ik heb geen reden om aan de objectiviteit van @yats te twijfelen in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal Livescore niet helemaal objectief zijn
Flashscore zegt 5-16 (0 van de 16 op doel)quote:Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Ik heb geen reden om aan de objectiviteit van @:yats te twijfelen in ieder geval.
Fake news is overal tegenwoordig!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Flashscore zegt 5-16 (0 van de 16 op doel)
Alweer een site die er een potje van maakt.
Vasthouden telt waar het eindigt en dat was er binnenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
De overtreding werd trouwens buiten het strafschopgebied ingezet.
Oh.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vasthouden telt waar het eindigt en dat was er binnen
Dit. Was zeker een overtreding maar begon erbuiten.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
De overtreding werd trouwens buiten het strafschopgebied ingezet.
Janssen tikt hem aan met zijn been van achteren na het vasthoudenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:54 schreef MC-M het volgende:
Hij valt pas 5 seconden na het contact.
Ik kan dit wel begrijpen.
Hou toch op man. Dit kun je als scheids niet maken. Dit is gewoon matchfixing.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Precies. Niet gek laten maken door dat theater en ge-eikel van Vitesse.
Beelden van Yats opgedoken:quote:Op zondag 20 februari 2022 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dit kun je als scheids niet maken. Dit is gewoon matchfixing.
Dat heb ik bij de meeste scheidsrechters in Nederland. Ze schipperen wat af waarbij voor de top 3 alles mag.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef Zorro het volgende:
Nu weer een speler buiten het veld sturen met een blessure. Ik herinner me nog iemand de het veld in kroop en waarvoor het spel werd stilgelegd.
Die Lindhout is echt volledig incompetent
😀quote:Op zondag 20 februari 2022 19:01 schreef T3hTommay het volgende:
Bizar dat je zo juicht om een puntje in Utrecht. Doe normaal zeg.
Zwaar onterecht als Utrecht dit won inderdaadquote:
Ik kreeg net beelden door en herken sowieso al 2 man die zich misdroegen. Ik hoop dat ik ze nooit meer in het stadion zie. Idioten!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef GGMM het volgende:
En wéér misdragen de fans van Vitesse zich
In Frankrijk draaien ze er hun hand niet voor omquote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig is dit maar een duel in de marge, maar dit soort taferelen bij een voetbalwedstrijd die er echt toedoet zou bizar zijn.
🤔quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volgende wedstrijd weer zonder publiek.
In Amsterdam moeten ze maar even stil zijn! (dat zei hij vorige week in een podcast, lol)quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Vitesse fans, maar dat zal Marcel wel niet benoemen in zijn kolom.
Jij hebt mooie kools gezien vandaag ouwe reus.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
In Amsterdam moeten ze maar even stil zijn! (dat zei hij vorige week in een podcast, lol)
In Frankrijk krijg je een vinger in je reet om te checken of daar geen vuurwerk zit.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
In Frankrijk draaien ze er hun hand niet voor om
Tuurlijk! Dit kun je niet accepteren.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef MC-M het volgende:
Goed om te zien dat vriend van de show @:Yats zich hier van distantieert.
Ik vind dit een bijzondere manier van uit de kast komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
In Frankrijk krijg je een vinger in je reet om te checken of daar geen vuurwerk zit.
Gelukkig ben je er vandaag niet bij. Had me geen VBL zonder jou in kunnen beelden.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dit kun je niet accepteren.
Overigens bestormen Utrecht hooligans nu het uitvak...
Doe dat dan bij andere clubs ook. Het zijn nu de Utrechters die rotzooi trappen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef trein2000 het volgende:
Vitesse gewoon een jaar een uitsupportersverbod. Klaar d’r mee.
Ik verwachtte al gedonder aangezien er een groep Belgen mee ging. Die komen nooit voor het voetbal.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef MC-M het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er vandaag niet bij. Had me geen VBL zonder jou in kunnen beelden.
Hans, Hans, Hans waarom altijd die overacting?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft Hans een ijsmuts op bij 10 graden?
Als ik aan de macht kom gaan we dat land van de kaart vegen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verwachtte al gedonder aangezien er een groep Belgen mee ging. Die komen nooit voor het voetbal.
Dat is nog te veel eer. Laat ze maar op parkeerplaats liggenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
De ME kan dat uitvak zo de IC van het UMC opknuppelen.
Ja dat waren 2 schitterende goals. Veldspel was vandaag wat minder maar al met al een degelijke overwinning.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt mooie kools gezien vandaag ouwe reus.
Utrecht kreeg ze ook niet voor hun wangedrag in Arnhem. Die braken toen letterlijk het uitvak af.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat Vitesse minpunten krijgt voor dit wangedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |