Ik kreeg net beelden door en herken sowieso al 2 man die zich misdroegen. Ik hoop dat ik ze nooit meer in het stadion zie. Idioten!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef GGMM het volgende:
En wéér misdragen de fans van Vitesse zich
In Frankrijk draaien ze er hun hand niet voor omquote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig is dit maar een duel in de marge, maar dit soort taferelen bij een voetbalwedstrijd die er echt toedoet zou bizar zijn.
🤔quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volgende wedstrijd weer zonder publiek.
In Amsterdam moeten ze maar even stil zijn! (dat zei hij vorige week in een podcast, lol)quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Vitesse fans, maar dat zal Marcel wel niet benoemen in zijn kolom.
Jij hebt mooie kools gezien vandaag ouwe reus.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
In Amsterdam moeten ze maar even stil zijn! (dat zei hij vorige week in een podcast, lol)
In Frankrijk krijg je een vinger in je reet om te checken of daar geen vuurwerk zit.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
In Frankrijk draaien ze er hun hand niet voor om
Tuurlijk! Dit kun je niet accepteren.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef MC-M het volgende:
Goed om te zien dat vriend van de show @:Yats zich hier van distantieert.
Ik vind dit een bijzondere manier van uit de kast komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
In Frankrijk krijg je een vinger in je reet om te checken of daar geen vuurwerk zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |