SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zijn volgers zullen grotendeels wel hetzelfde niveau hebben als hem. Die zien zijn gedrag als eerlijk en oprecht.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:13 schreef Ireth het volgende:
Zat ff de reacties te lezen onder Leroy zijn bericht op zijn insta, ze zagen hem allemaal als enig eerlijk en oprecht persoon
zou hij volgers hebben? Denk eerder familie.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn volgers zullen grotendeels wel hetzelfde niveau hebben als hem. Die zien zijn gedrag als eerlijk en oprecht.
Heeft wij wel een grote familiequote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
zou hij volgers hebben? Denk eerder familie.
En ook nog eens slecht uitvoeren.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef danilel het volgende:
jammer dat de productie zo niet inventief is dat ze alle opdrachten pikken van een andere BB
Krekels, muizen, spinnen.. Kan best!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En ook nog eens slecht uitvoeren.
Sowieso alle opdrachten met dieren kunnen hier al niet.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Krekels, muizen, spinnen.. Kan best!
Als het goed werd uitgevoerd zou het prima zijn, het zijn helaas slechte aftrekselsquote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef danilel het volgende:
jammer dat de productie zo niet inventief is dat ze alle opdrachten pikken van een andere BB
Dan kunnen we roepen "and what about diertesten"quote:Op zondag 20 februari 2022 16:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Daar komen kamervragen en ophef over.
toch zal het dit zijn, je weet toch dat BB Faalt, en het niet uitvoert op het moment dat het zou moetenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Scary-oke zal het wel niet zijn, dat had 2 weken terug dan al gedaan moeten worden.
Eens maar dit komt op tv.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan kunnen we roepen "and what about diertesten"
Bij de uitleg heb ik zoiets niet gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef danilel het volgende:
[..]
toch zal het dit zijn, je weet toch dat BB Faalt, en het niet uitvoert op het moment dat het zou moeten
Ow shit, we zijn dit onderdeel helemaal vergeten 2 weken geleden... ah dan doen we dat toch nu, we knippen er wel iets leuks vanquote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef danilel het volgende:
[..]
toch zal het dit zijn, je weet toch dat BB Faalt, en het niet uitvoert op het moment dat het zou moeten
dit dus!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow shit, we zijn dit onderdeel helemaal vergeten 2 weken geleden... ah dan doen we dat toch nu, we knippen er wel iets leuks van
Al jarenlang voor SL en faal streams. Daar betaal ik ook voor. Dom, vind je ook niet.quote:
En als Julio niet zo idioot hoog had gestaan qua populariteit was vera niet genomineerd geweest, maar zaten Leroy, Nawel en Julio op de bank... dat had een grote win-win situatie geweest!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eentje op Twitter;
Omg stel je eens voor, ik bedenk mij dat als bb die twist van dat er 2 personen uit gingen vorige week had gedaan…
Dan had nawel gewoon wel al thuis gezeten😱
Mindfuck lmao hahahah
#bigbrothernlbe
En meerdere die eronder reageren; daarom zie je dus dat Bigbrothernlbe schijt heeft aan de stemmers en gewoon corrupt zijn en ze Nawel beschermen en voor de winst voorop zetten. Zo gemeen vind ik het nu onze stem is dus geen klote waard, denk ik nu! 😡
Ik snap ook niet dat Julio zo hoog stond.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En als Julio niet zo idioot hoog had gestaan qua populariteit was vera niet genomineerd geweest, maar zaten Leroy, Nawel en Julio op de bank... dat had een grote win-win situatie geweest!
En als salar vera had vrijgesteld maar Kristof had laten zitten, was Kristof naar huis geweestquote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En als Julio niet zo idioot hoog had gestaan qua populariteit was vera niet genomineerd geweest, maar zaten Leroy, Nawel en Julio op de bank... dat had een grote win-win situatie geweest!
De vraag was ook niet wie vind je populair maar wie wil je nomineren. En zoals Salar het bracht kloptte het niet. Hij zij de laatste 5 maar het waren juist de 1e vijf die genomineerd werden. Kristof was het meest op gestemd om te nomineren, daarna leroy, nawel, salar en dan pas vera.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
veel peuters gestemd, die houden van peuterenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Julio zo hoog stond.
gelukkig nietquote:Op zondag 20 februari 2022 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En als salar vera had vrijgesteld maar Kristof had laten zitten, was Kristof naar huis geweest
Dit zullen die 4 zijn die bovenaan onze ranking staan? Om te strijden voor de vrijstelling?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:32 schreef freaky40 het volgende:
Nou, what's in it for us? Met deze opdracht?
Ik snap die verbazing niet echt. Het is toch al jarenlang bekend, dat de kijker bij het pootje word genomen. Dat mensen zich daar nog druk over maken. Denk je nu werkelijk dat de kijker gisteren beslist heeft dat Nawel mocht blijven. Nawel is door die zelfde kijker op de nominatielijst gezet en die zelfde kijker houd haar erin. Jullie zouden beter moeten weten. Het is te doorzichtig, net zoals hier op het forum alles doorzichtig is.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eentje op Twitter;
Omg stel je eens voor, ik bedenk mij dat als bb die twist van dat er 2 personen uit gingen vorige week had gedaan…
Dan had nawel gewoon wel al thuis gezeten😱
Mindfuck lmao hahahah
#bigbrothernlbe
En meerdere die eronder reageren; daarom zie je dus dat Bigbrothernlbe schijt heeft aan de stemmers en gewoon corrupt zijn en ze Nawel beschermen en voor de winst voorop zetten. Zo gemeen vind ik het nu onze stem is dus geen klote waard, denk ik nu! 😡
Volgens wat ik begreep is dit om de pot te spekken.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit zullen die 4 zijn die bovenaan onze ranking staan? Om te strijden voor de vrijstelling?
Daar hadden dús weinig mensen op "gestemd" die hem wilde nomineren.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Julio zo hoog stond.
Klopt en iedereen komt aan de beurt.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens wat ik begreep is dit om de pot te spekken.
Ahh. dan moet die opdracht nog komen./quote:Op zondag 20 februari 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt en iedereen komt aan de beurt.
Nee als het dit zou zijn, zijn ze veel te relaxed nu.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh. dan moet die opdracht nog komen./
OEHHH maar dan misschien wel die enge dingen die we vorige keer hebben moeten kiezen nu bij de passende persoon... Dus Nouchine en Salar MUIZEN
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jezus, ik maar niet snappen waarom de stream nog steeds stil was... HIJ STOND OP PAUZE
Even opnieuw aanzetten en het is weer okey. ( Bij mij althans)quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
De regie gooit alle geluiden door elkaar. Lekker te volgen zo
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jezus, ik maar niet snappen waarom de stream nog steeds stil was... HIJ STOND OP PAUZE
Ik denk dat een "commercieel directeur" ook een mooie secretaresse kan gebruiken. Zij verhuist wel mee hoor Dim !quote:
dan moet tobias haar die pink niet geven, hij daagt haar zelf ook uitquote:Op zondag 20 februari 2022 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace blijft het proberen.Één pink van Tobias en ze pakt zijn lul erbij.
Nee dat was het niet, ik heb maar van 1 stream het geluid aan staan. Maar toch bedanktquote:Op zondag 20 februari 2022 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even opnieuw aanzetten en het is weer okey. ( Bij mij althans)
Het zal. Pubers gedragen zich ook als die twee.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:39 schreef danilel het volgende:
[..]
dan moet tobias haar die pink niet geven, hij daagt haar zelf ook uit
Als ik zo naar ze kijk, los van de BB setting, dan denk ik;quote:
Ohquote:Op zondag 20 februari 2022 16:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, ik heb maar van 1 stream het geluid aan staan. Maar toch bedankt![]()
Scaryoke in gameroomquote:Op zondag 20 februari 2022 16:41 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Waarom worden ze steeds weggeroepen, wat is er aan de hand?
Oh het is Leroyquote:Op zondag 20 februari 2022 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Ik heb maar van één stream het geluid aan staan. Maar toch bedankt![]()
ik vind het echt geen prettig mensquote:Op zondag 20 februari 2022 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wil maar dat de stream op hem staat met zijn gebaren van zijn hoofd.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Karaoke? En wat is de catch?
Want karaoke is alleen maar leuk toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zingen met geblindeerde bakken waar de handjes in moeten om te voelen, althans, zo ging het in BB AU, we horen amper geschreeuw dus het is vast harder dan ooitquote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Karaoke? En wat is de catch?
Want karaoke is alleen maar leuk toch?
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef danilel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohhhh dank dank.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zingen met geblindeerde bakken waar de handjes in moeten om te voelen, althans, zo ging het in BB AU, we horen amper geschreeuw dus het is vast harder dan ooit
Gekke opdracht maar ja.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
2e keer dat ik Salar over 'de spelleiding' hoor praten. Er is dus blijkbaar nog iemand buiten de BB stem die hun horen als we bij ons een SL hebben.
die hebben we al een keer gehoord hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
2e keer dat ik Salar over 'de spelleiding' hoor praten. Er is dus blijkbaar nog iemand buiten de BB stem die hun horen als we bij ons een SL hebben.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef danilel het volgende:
[..]
die hebben we al een keer gehoord hoor
Dat was een vrouwelijke stem. Is al een paar x de mist in gegaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef danilel het volgende:
[..]
die hebben we al een keer gehoord hoor
zeker krokantjes in slijmquote:Op zondag 20 februari 2022 16:47 schreef engine het volgende:
Julio kijkt bang terwijl iets voelen hem juist goed zou moeten liggen.
Dat gebeurt ook regelmatig.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Nee hij is vreselijkquote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het echt geen prettig mens
Dat is het bekende verhaal inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef Whuzz het volgende:
De "officiële" BB stem is heel vaak slechts een voice-over. in de DBK praten ze meestal gewoon met een medewerker. In de uitzending wordt de BB-stem dan gewoon gevoice-overed.
Ook de standaard zinnetjes zoals "Tijd voor een batterlijwissel" en <bewoner> Zendercheck zijn vooraf ingesproken.
Het is een nieuwe en stuk strenger hoorde ik ze fluisterenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was een vrouwelijke stem. Is al een paar x de mist in gegaan.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:57 schreef Jockari het volgende:
Voor diegene die Nawel niet graag horen, maar even een joke:
als 't echt je dag ni is 🙁
Breukelen
Er zit een klein kereltje in de trein. Tegenover hem zit een boom van een kerel. "Kunt u mij zeggen wanneer deze trein in Breukelen stopt?" vraagt het kleine mannetje.
"Deze trein stopt helemaal niet in Breukelen", zegt die grote kerel, "dit is de sneltrein naar Utrecht, die rijdt het station van Breukelen gewoon voorbij." "Lekker is dat", zegt het mannetje, "ik heb een belangrijke afspraak in Breukelen. Die loop ik nou mooi mis." "Dat hoeft niet", zegt die grote kerel, "bij het station van Breukelen wil ik je wel aan je kraag buiten het raampje houden, boven het perron. Als jij dan zorgt dat je de snelheid van de trein krijgt, dan laat ik je los." "Zou u dat willen doen?" vraagt het mannetje. Tuurlijk", zegt de kerel.Zo gezegd zo gedaan. De kerel houdt het mannetje uit het raam bij Breukelen, het mannetje loopt hard over het perron mee en wordt losgelaten. Als de grote kerel in Utrecht uitstapt, ziet hij daar ineens het kleine mannetje weer lopen. "He", zegt hij, "ik had je in Breukelen toch uit de trein gelaten? Wat doe jij nou hier?" "Zal ik je vertellen", zegt het mannetje. "Ik loop in Breukelen over het perron lekker uit te lopen. Zit er in de laatste coupe een vent die denkt dat ik de trein moet halen. En die heeft me d'r weer ingetrokken."
da's pas pech hebben sé
Was net bij Hanne ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:57 schreef danilel het volgende:
Goelio gaat dit winnen want nu ineens is hele uitleg en stem BB te horen,
Ze hebben de TT gelezen en hebben toen gedacht: "Wij doen toch niet wat de kijker wil, even geen SLquote:Op zondag 20 februari 2022 16:57 schreef danilel het volgende:
Goelio gaat dit winnen want nu ineens is hele uitleg en stem BB te horen,
Geschilderd, ja Salar moest geschilderd worden door de bewoners met de voeten. De kijker (de Febo natuurlijk) mag kiezen wie dat het mooist heeft gedaan...quote:
Wat heeft dit dan met Nawel of BB te maken?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:57 schreef Jockari het volgende:
Voor diegene die Nawel niet graag horen, maar even een joke:
als 't echt je dag ni is 🙁
Breukelen
Er zit een klein kereltje in de trein. Tegenover hem zit een boom van een kerel. "Kunt u mij zeggen wanneer deze trein in Breukelen stopt?" vraagt het kleine mannetje.
"Deze trein stopt helemaal niet in Breukelen", zegt die grote kerel, "dit is de sneltrein naar Utrecht, die rijdt het station van Breukelen gewoon voorbij." "Lekker is dat", zegt het mannetje, "ik heb een belangrijke afspraak in Breukelen. Die loop ik nou mooi mis." "Dat hoeft niet", zegt die grote kerel, "bij het station van Breukelen wil ik je wel aan je kraag buiten het raampje houden, boven het perron. Als jij dan zorgt dat je de snelheid van de trein krijgt, dan laat ik je los." "Zou u dat willen doen?" vraagt het mannetje. Tuurlijk", zegt de kerel.Zo gezegd zo gedaan. De kerel houdt het mannetje uit het raam bij Breukelen, het mannetje loopt hard over het perron mee en wordt losgelaten. Als de grote kerel in Utrecht uitstapt, ziet hij daar ineens het kleine mannetje weer lopen. "He", zegt hij, "ik had je in Breukelen toch uit de trein gelaten? Wat doe jij nou hier?" "Zal ik je vertellen", zegt het mannetje. "Ik loop in Breukelen over het perron lekker uit te lopen. Zit er in de laatste coupe een vent die denkt dat ik de trein moet halen. En die heeft me d'r weer ingetrokken."
da's pas pech hebben sé
Salar staat op instaquote:
Ze heeft het nu al 3 keer gehoord én ze heeft de tekst voor haar neus én het is de versie met de zanger er bijquote:Op zondag 20 februari 2022 17:11 schreef danilel het volgende:
en dan zeggen dat ze het nummer niet kent, ze kent het volgens mij wel degelijk
Die loopt de boel daar behoorlijk te trollen met haar Mocro streken.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:11 schreef danilel het volgende:
en dan zeggen dat ze het nummer niet kent, ze kent het volgens mij wel degelijk
wat zijn Mocro streken?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loopt de boel daar behoorlijk te trollen met haar Mocro streken.
ik heb liever een uitleg.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, kijk de streams zou ik zeggen.
Ik dacht ook weer even te gaan kijken, maar er zijn toch regelmatig twee streams met dezelfde mensen eropquote:
Ze zijn in de Gameroom bezig.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ook weer even te gaan kijken, maar er zijn toch regelmatig twee streams met dezelfde mensen erop
Nog een goed voorbeeld hoe pubers zich gedragen.quote:
Jason Derulo - want to want mequote:Op zondag 20 februari 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe heet dat nummer ook al weer en van wie is die weet iemand dat ?
Was meer stemvast dan Nawel, en dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:23 schreef danilel het volgende:
kristoff, heeft voor mijn gevoel geen prettige zangstem maar deed hete volgens mij wel goed
Uhh stemvast.. NOPEquote:Op zondag 20 februari 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was meer stemvast dan Nawel, en dat wil wat zeggen.
hoor hem liever dan de meeste daar!!quote:Op zondag 20 februari 2022 17:23 schreef danilel het volgende:
kristoff, heeft voor mijn gevoel geen prettige zangstem maar deed hete volgens mij wel goed
Nou soms als hij uit zichzelf zingt vind ik het soms wel goed klinken Hollandse nummers geloof ikquote:Op zondag 20 februari 2022 17:23 schreef danilel het volgende:
Zo zingt hij altijd. Waardeloos, maar voor nu ok.-ish.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh stemvast.. NOPE
Daarnaast ontzettend nazaal...
hij gilt tenminste nietquote:Op zondag 20 februari 2022 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo zingt hij altijd. Waardeloos, maar voor nu ok.-ish.
Omdat de vraag was wie willen jullie dat het huis verlaat.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar hadden dús weinig mensen op "gestemd" die hem wilde nomineren.
Zo kwam Hanne ook zo "populair" uit de bus.
Door Salar zijn uitleg klopte het hele plaatje niet.
hier ook vette hap, mac and cheesequote:Op zondag 20 februari 2022 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Weekly basics, spagettie gehakt. Vette hap deze week. Elke dag pasta.
Zoals ze wel vaker is geweest door toedoen van BBquote:Op zondag 20 februari 2022 17:26 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Omdat de vraag was wie willen jullie dat het huis verlaat.
De eerste drie Leroy Nawel en Christov hadden ongeveer 90% van de stemmen.
De overige 10% werd verdeeld over de andere 7 dit lag dus heel dicht bij elkaar,beetje belachelijk om hier een populariteitsranking aan te koppelen,dan hadden ze de vraag anders moeten formuleren.
Eigenlijk heeft Vera in dit geval heel veel pech gehad.
Je bedoeld die knuffelhomo?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor hem nu weer, ik sta met mijn handen in mijn zakken, niet omdat ik lui ben maar omdat jullie het eten harstikke goed klaar maken.
Hij zegt netjes dat hij niet lui is en hen wil helpen als ze dat willen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
Staat julio weer als opperman te kijken hoe die meiden bezig zijn met het eten.
Ja en hanne zegt je kan de tafel dekken toen gaf ie aan dat is salar ze werk die kan dat goedquote:Op zondag 20 februari 2022 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor hem nu weer, ik sta met mijn handen in mijn zakken, niet omdat ik lui ben maar omdat jullie het eten harstikke goed klaar maken.
De neus is wel een frequent doelwit van onze knuffelvriendquote:
hij benoemt het extra zodat wij streamers het wetenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hij zegt netjes dat hij niet lui is en hen wil helpen als ze dat willen.
Daarbij kookt hij vaak, doet genoeg voor de bewoners.
ja en nu de borden oppakken met die neuspeutervingersquote:Op zondag 20 februari 2022 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De neus is wel een frequent doelwit van onze knuffelvriend
nieuwe sport "neusknuffelen" goelio is olympisch kampioenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De neus is wel een frequent doelwit van onze knuffelvriend
Vies mennekequote:Op zondag 20 februari 2022 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja en nu de borden oppakken met die neuspeutervingers
had de trui van Peter kunnen gebruiken, boven menneke met chloor er het woord "vies" op schrijvenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[..]
had de trui van Peter kunnen gebruiken, boven menneke met chloor er het woord "vies" op schrijven
Ja, ik las het. Jammer dat wij dat niet mogen zien steedsquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[..]
had de trui van Peter kunnen gebruiken, boven menneke met chloor er het woord "vies" op schrijven
Erg vals. Is daar ook wel klaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:48 schreef lonneberga het volgende:
Enge man die Julio,mag van mij e.v x eruit,brrrr
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die droomt vannacht over maden
We gaan het zien morgen op TV.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
Als Salar de laatste was kan het best wel zijn dat ze toen uit de doos waren gekropen. Met wat hulp van de spelleider misschien?
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
Als Salar de laatste was kan het best wel zijn dat ze toen uit de doos waren gekropen. Met wat hulp van de spelleider misschien?
Dat wint Nawel weer dan.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef freaky40 het volgende:
De 3 genomineerde van komende week, van groot naar klein...![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Maar zet haar dan met Nouchine en Tobias op de bank.quote:
Is nog van afgelopen week, hebben we de hele week gezien tijdens SL's.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
dat filmpje kwam voorbijflitsen bij de streamlock : potential nominees are : en daar op volgend gifjes van de bewoners, maar daar zaten ook nog de foto's van leroy en vera tussen.....weird.
Iemand anders dit ook gezien?
dat is dan niet slim om dat nu ook nog te laten zien.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Is nog van afgelopen week, hebben we de hele week gezien tijdens SL's.
Secret mission: Vermoord een medebewoner en verberg het lichaam voor de anderen.quote:
Neu. Peter zal een dezer dagen wel een nieuwe Beyond BB maken (of Geraldine).quote:Op zondag 20 februari 2022 17:58 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan niet slim om dat nu ook nog te laten zien.
Tegen Salar sowieso...quote:Op zondag 20 februari 2022 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zet haar dan met Nouchine en Tobias op de bank.
Dan is ze weg.
Zou ook maar kunnen zijn dat er vanaf nu 2 op komen i.p.v. 3 door de dubbele exit van gisteren.quote:
Hoop het zo.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook maar kunnen zijn dat er vanaf nu 2 op komen i.p.v. 3 door de dubbele exit van gisteren.
Was hij al een paar weken bij mij samen met leroy.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn ''nieuwe'' ergernis persoon is toch wel Julio geworden.
Zolang het een Nawel fanboy is wel ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was hij al een paar weken bij mij samen met leroy.
Maakt toch niets uit als er maar 1 vertrekt.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook maar kunnen zijn dat er vanaf nu 2 op komen i.p.v. 3 door de dubbele exit van gisteren.
Seut. Lees wat ik er boven had gezet.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wat heeft dit dan met Nawel of BB te maken?
Lolquote:Op zondag 20 februari 2022 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Kunnen ze bij julio niet van die wantjes om zijn handen doen die babytjes ook dragen na hun geboorte tegen het krabben
Gemiste kans, had ze zelf die spaghetti laten maken met een pastamachine.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben geen olijfolie toch daar om bij de spaghetti toe te voegen
Leroy spande bij mij de kroon.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was hij al een paar weken bij mij samen met leroy.
Is ook een leuk werkje en hebben ze iets te doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gemiste kans, had ze zelf die spaghetti laten maken met een pastamachine.
Ze hebben het een keer gedaan door het deeg met een mes te snijden, en de droogrek van de was.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook een leuk werkje en hebben ze iets te doen.
ja was met kitty iddquote:Op zondag 20 februari 2022 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het een keer gedaan door het deeg met een mes te snijden, en de droogrek van de was.
Ja dat werkt prima tochquote:Op zondag 20 februari 2022 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het een keer gedaan door het deeg met een mes te snijden, en de droogrek van de was.
Ja of eet gewoon met de pot mee zeiktrutquote:Op zondag 20 februari 2022 18:31 schreef Verida het volgende:
wat staat nawel nu weer te zeiken dat haar eten niet gaar is, Doe het dan goddomme zelf.
Zal wel weer een reden zoeken om straks niet te hoeven eten.
Waarmee maak je eigenlijk screenshots?quote:
Gyazoquote:Op zondag 20 februari 2022 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarmee maak je eigenlijk screenshots?
Daar komt bij mij zwart beeld van, van videolandquote:
ze drinkt ook alcohol dus zo strikt is ze er niet mee bezig. en ik zie haar ook niet 5 keer per dagquote:Op zondag 20 februari 2022 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja of eet gewoon met de pot mee zeiktrut
En roddelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef Stargazing het volgende:
De truc om een BB te winnen is dus gewoon niets doen en je kinderachtig gedragen
als het al gekookt is bedoel jequote:Op zondag 20 februari 2022 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben geen olijfolie toch daar om bij de spaghetti toe te voegen
Eigenschappen voor beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceerd --> probleemoplossing --> hardwareversnelling op "geen" zetten.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar komt bij mij zwart beeld van, van videoland
het is niet zeker dat ze ook alcohol drinkt. Bij de champagne was ook champagne zonder alcohol en bij het bier zat ook 0.0 bier.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:43 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
ze drinkt ook alcohol dus zo strikt is ze er niet mee bezig. en ik zie haar ook niet 5 keer per dag. maar ja ik moei nie
wie Nawelquote:Op zondag 20 februari 2022 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet zeker dat ze ook alcohol drinkt. Bij de champagne was ook champagne zonder alcohol en bij het bier zat ook 0.0 bier.
het bier was alcohol vrij maar de rose bubbles echt nie hoor dat zei tobie nog tegen haar toen ze een slok nam met proostenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet zeker dat ze ook alcohol drinkt. Bij de champagne was ook champagne zonder alcohol en bij het bier zat ook 0.0 bier.
yep bami hapjes zitten stukjes varken in van de moraquote:Op zondag 20 februari 2022 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
De niet halal mini snacks liet ze zich ook goed smaken.
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze Tobias al een nieuw voorhoofd gebracht?
nee pas als hij schilfertjes krijgtquote:Op zondag 20 februari 2022 18:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze Tobias al een nieuw voorhoofd gebracht?
Was volgens mij geen Mora maar gewoon huismerk van de groothandelquote:Op zondag 20 februari 2022 18:51 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
yep bami hapjes zitten stukjes varken in van de mora
Oeh dan kan hij net Julio gaan krabbenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee pas als hij schilfertjes krijgt
dan moet hij in een goeilio stadium verkerenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee pas als hij schilfertjes krijgt
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenschappen voor beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceerd --> probleemoplossing --> hardwareversnelling op "geen" zetten.
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer het uit om een screenshot te maken en BAM Steamlock.
Ik mag ook helemaal niksquote:
quote:
En nu vanaf blijven hequote:
ze heeft zelf gekookt met hannaquote:Op zondag 20 februari 2022 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja of eet gewoon met de pot mee zeiktrut
Moeraskat weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
mijn stream en geluid lopen niet gelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
goedenavondquote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het al gekookt is bedoel je
en goedeavond
mijn zoon zegt daar paardenpis tegenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Drinkt Heineken. Kan je moeilijk alcohol noemen.
Sommige ja waaronder Grace. Hijzelf pas 1x.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
hoorde ik nu tobias een minuut of 5 geleden zeggen dat ze al 4 x naar de dbk zijn geweest
grace, hij 1 keerquote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
hoorde ik nu tobias een minuut of 5 geleden zeggen dat ze al 4 x naar de dbk zijn geweest
ja ik wilde het van de week al maken heb er ook trek inquote:Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nu krijg ik ook trek in spaghetti jij niet @:Joyce-43 maar dan die van ons haha
Geheime opdracht samen met Kristof.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
wat loopt hij dan te zeurenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige ja waaronder Grace. Hijzelf pas 1x.
Doet hij de hele dag alquote:
De hele dag al.quote:
krisquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef danilel het volgende:
En wie ruimt de rotzooi weer af?
[ afbeelding ]
dat vond mijn vader nou van al het andere bierquote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef danilel het volgende:
[..]
mijn zoon zegt daar paardenpis tegen
smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vond mijn vader nou van al het andere bier
ik ook nietquote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef danilel het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat mensen tegen hem hebben
zou hij toch juist heel goed met Nawel moeten kunnenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is dat Tobias geen kut heeft, 't is echt 'n zeikwijf met dat gemiep...
daar zit ook varken inquote:Op zondag 20 februari 2022 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was volgens mij geen Mora maar gewoon huismerk van de groothandel
tegen wie moet hij anders de hele dag zeurenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
nou echt wel dat Tobias Grace leuk vind ook hij zoekt der ook steeds weer op
nou dan is dat weer veranderd want zij stond de aubergine te snijdenquote:
denk dat het aan het soort mensen ligt,want oke nobody is perfect,maar vergeleken de rest in het huis!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef danilel het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat mensen tegen hem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |