SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zijn volgers zullen grotendeels wel hetzelfde niveau hebben als hem. Die zien zijn gedrag als eerlijk en oprecht.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:13 schreef Ireth het volgende:
Zat ff de reacties te lezen onder Leroy zijn bericht op zijn insta, ze zagen hem allemaal als enig eerlijk en oprecht persoon
zou hij volgers hebben? Denk eerder familie.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn volgers zullen grotendeels wel hetzelfde niveau hebben als hem. Die zien zijn gedrag als eerlijk en oprecht.
Heeft wij wel een grote familiequote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
zou hij volgers hebben? Denk eerder familie.
En ook nog eens slecht uitvoeren.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef danilel het volgende:
jammer dat de productie zo niet inventief is dat ze alle opdrachten pikken van een andere BB
Krekels, muizen, spinnen.. Kan best!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En ook nog eens slecht uitvoeren.
Sowieso alle opdrachten met dieren kunnen hier al niet.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Krekels, muizen, spinnen.. Kan best!
Als het goed werd uitgevoerd zou het prima zijn, het zijn helaas slechte aftrekselsquote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef danilel het volgende:
jammer dat de productie zo niet inventief is dat ze alle opdrachten pikken van een andere BB
Dan kunnen we roepen "and what about diertesten"quote:Op zondag 20 februari 2022 16:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Daar komen kamervragen en ophef over.
toch zal het dit zijn, je weet toch dat BB Faalt, en het niet uitvoert op het moment dat het zou moetenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Scary-oke zal het wel niet zijn, dat had 2 weken terug dan al gedaan moeten worden.
Eens maar dit komt op tv.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan kunnen we roepen "and what about diertesten"
Bij de uitleg heb ik zoiets niet gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef danilel het volgende:
[..]
toch zal het dit zijn, je weet toch dat BB Faalt, en het niet uitvoert op het moment dat het zou moeten
Ow shit, we zijn dit onderdeel helemaal vergeten 2 weken geleden... ah dan doen we dat toch nu, we knippen er wel iets leuks vanquote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef danilel het volgende:
[..]
toch zal het dit zijn, je weet toch dat BB Faalt, en het niet uitvoert op het moment dat het zou moeten
dit dus!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow shit, we zijn dit onderdeel helemaal vergeten 2 weken geleden... ah dan doen we dat toch nu, we knippen er wel iets leuks van
Al jarenlang voor SL en faal streams. Daar betaal ik ook voor. Dom, vind je ook niet.quote:
En als Julio niet zo idioot hoog had gestaan qua populariteit was vera niet genomineerd geweest, maar zaten Leroy, Nawel en Julio op de bank... dat had een grote win-win situatie geweest!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eentje op Twitter;
Omg stel je eens voor, ik bedenk mij dat als bb die twist van dat er 2 personen uit gingen vorige week had gedaan…
Dan had nawel gewoon wel al thuis gezeten😱
Mindfuck lmao hahahah
#bigbrothernlbe
En meerdere die eronder reageren; daarom zie je dus dat Bigbrothernlbe schijt heeft aan de stemmers en gewoon corrupt zijn en ze Nawel beschermen en voor de winst voorop zetten. Zo gemeen vind ik het nu onze stem is dus geen klote waard, denk ik nu! 😡
Ik snap ook niet dat Julio zo hoog stond.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En als Julio niet zo idioot hoog had gestaan qua populariteit was vera niet genomineerd geweest, maar zaten Leroy, Nawel en Julio op de bank... dat had een grote win-win situatie geweest!
En als salar vera had vrijgesteld maar Kristof had laten zitten, was Kristof naar huis geweestquote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En als Julio niet zo idioot hoog had gestaan qua populariteit was vera niet genomineerd geweest, maar zaten Leroy, Nawel en Julio op de bank... dat had een grote win-win situatie geweest!
De vraag was ook niet wie vind je populair maar wie wil je nomineren. En zoals Salar het bracht kloptte het niet. Hij zij de laatste 5 maar het waren juist de 1e vijf die genomineerd werden. Kristof was het meest op gestemd om te nomineren, daarna leroy, nawel, salar en dan pas vera.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
veel peuters gestemd, die houden van peuterenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Julio zo hoog stond.
gelukkig nietquote:Op zondag 20 februari 2022 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En als salar vera had vrijgesteld maar Kristof had laten zitten, was Kristof naar huis geweest
Dit zullen die 4 zijn die bovenaan onze ranking staan? Om te strijden voor de vrijstelling?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:32 schreef freaky40 het volgende:
Nou, what's in it for us? Met deze opdracht?
Ik snap die verbazing niet echt. Het is toch al jarenlang bekend, dat de kijker bij het pootje word genomen. Dat mensen zich daar nog druk over maken. Denk je nu werkelijk dat de kijker gisteren beslist heeft dat Nawel mocht blijven. Nawel is door die zelfde kijker op de nominatielijst gezet en die zelfde kijker houd haar erin. Jullie zouden beter moeten weten. Het is te doorzichtig, net zoals hier op het forum alles doorzichtig is.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Eentje op Twitter;
Omg stel je eens voor, ik bedenk mij dat als bb die twist van dat er 2 personen uit gingen vorige week had gedaan…
Dan had nawel gewoon wel al thuis gezeten😱
Mindfuck lmao hahahah
#bigbrothernlbe
En meerdere die eronder reageren; daarom zie je dus dat Bigbrothernlbe schijt heeft aan de stemmers en gewoon corrupt zijn en ze Nawel beschermen en voor de winst voorop zetten. Zo gemeen vind ik het nu onze stem is dus geen klote waard, denk ik nu! 😡
Volgens wat ik begreep is dit om de pot te spekken.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit zullen die 4 zijn die bovenaan onze ranking staan? Om te strijden voor de vrijstelling?
Daar hadden dús weinig mensen op "gestemd" die hem wilde nomineren.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Julio zo hoog stond.
Klopt en iedereen komt aan de beurt.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens wat ik begreep is dit om de pot te spekken.
Ahh. dan moet die opdracht nog komen./quote:Op zondag 20 februari 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt en iedereen komt aan de beurt.
Nee als het dit zou zijn, zijn ze veel te relaxed nu.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh. dan moet die opdracht nog komen./
OEHHH maar dan misschien wel die enge dingen die we vorige keer hebben moeten kiezen nu bij de passende persoon... Dus Nouchine en Salar MUIZEN
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jezus, ik maar niet snappen waarom de stream nog steeds stil was... HIJ STOND OP PAUZE
Even opnieuw aanzetten en het is weer okey. ( Bij mij althans)quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
De regie gooit alle geluiden door elkaar. Lekker te volgen zo
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jezus, ik maar niet snappen waarom de stream nog steeds stil was... HIJ STOND OP PAUZE
Ik denk dat een "commercieel directeur" ook een mooie secretaresse kan gebruiken. Zij verhuist wel mee hoor Dim !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |