quote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou jij wint hoor, het zijn er 214.715.
Dus jij wint ook een hoofdprijs.
Ik snap het niet, ik ben te moe denk ik. Ik moest van @Roger_Epiales en @NailQueen meekijken naar San Marinoquote:
Dat koppensnellen van je ga je niet op ons afschuiven hoor, @NailQueen en ik waren heel zachtaardig.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik ben te moe denk ik. Ik moest van @:Roger_Epiales en @:NailQueen meekijken naar San Marino
Ik ga morgen meteen een 'bed' voor je graven.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ik ga dan eerst een weekje in Leiden logeren en dan in Friesland
Oké dan hoop ik in Friesland een warmer welkom te krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga morgen meteen een 'bed' voor je graven.
Ze moeten je wel hebben he?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik ben te moe denk ik. Ik moest van @:Roger_Epiales en @:NailQueen meekijken naar San Marino
Uiteindelijk ging jij vrijwillig mee hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit nu in Malta H_T.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he?
Hoe bevalt de uitstap?
En je had daar al meteen een Emma op het oog, doe nu niet of het je allemaal koud laat.quote:
Nooit geweest, maar onze beer was daar geloof ik wel positief overquote:
Ik ben inmiddels ontsnapt!quote:Op zondag 20 februari 2022 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar onze beer was daar geloof ik wel positief over
Het aanbod uit Noord-Holland blijft staan.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan hoop ik in Friesland een warmer welkom te krijgen.
Ik heb nog wat bij te luisteren zie ik.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het aanbod uit Noord-Holland blijft staan.
Zelfs zonder een concert van Irama.
Zeg, kom jij eens even terug!quote:Op zondag 20 februari 2022 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ontsnapt!
Ik probeer nu naar het vasteland te zwemmen.
Uiteindelijk kom je nog wel eens op een punt dat je zelfs zonder aanmoediging uit jezelf die kooi weer inklimt.quote:
Dan heb jij m'n Insta-post van vandaag nog niet eens gezienquote:Op zondag 20 februari 2022 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je nog wel eens op een punt dat je zelfs zonder aanmoediging uit jezelf die kooi weer inklimt.![]()
Je bant al aardig op weg een echte ESFert te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |