Ik had toch nog geen foto's laten zien van sinds ik naar de kapper ben geweest?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef NailQueen het volgende:
Even wennen maar helemaal niet slecht. Daar valt wel wat van te maken
Rolls Royce of wel Roels Roeijsssquote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef NailQueen het volgende:
Engelse uitspraak kan wel wat beter.
Jij zit ook onder de tattoos?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had toch nog geen foto's laten zien van sinds ik naar de kapper ben geweest?
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef molloot200 het volgende:
Hier is ook echt wel een publiek voor (waaronder ik)
WAAROM SLAPEN ZE DAAR NOG NIETquote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef NailQueen het volgende:
We schakelen over naar Matla. Ja, jij ook @:strani!
Die Hockeyster?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef NailQueen het volgende:
We schakelen over naar Matla. Ja, jij ook @:strani!
Post geliket, dat was blijkbaar iedereen vergeten.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had toch nog geen foto's laten zien van sinds ik naar de kapper ben geweest?
Dit is echt de Lidl-versie van Maneskin qua staging en performance, maar dan zonder een liedjequote:
Moet daar nu ook steeds aan denken sinds Fred zei dat hij een budgetversie van Damiano is o.i.d.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is echt de Lidl-versie van Maneskin qua staging en performance, maar dan zonder een liedje
Dank voor de waarderingquote:Op zondag 20 februari 2022 09:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Post geliket, dat was blijkbaar iedereen vergeten.
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet daar nu ook steeds aan denken sinds Fred zei dat hij een budgetversie van Damiano is o.i.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |