SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vrees dat Vera de klos isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef engine het volgende:
Leroy en Nawel naar huis zou wel ineens heel zuur zijn
Ik denk Vera, maar k hoop op Nawelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef r0ydr het volgende:
Wie denk je dat er nog meer blijft zonder voorkeur leroy gaat zeker
[poll=3736]
Bedankt, misschien geloven ze het nuquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
Heb een filmpje geupload van de promo waarin Peter en Geraldine het aankondigen:
https://streamable.com/vmrmxp
Kan natuurlijk ook zijn dat ik ook in het complot zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bedankt, misschien geloven ze het nu
Laat maar net promofilmpje hierboven gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik kan er niks over vinden op Twitter niet en insta niet
Kans dat ze naar de witte kamer gaan, en dat er geld wordt geboden, die het geld pakt gaat, de ander mag weer terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bedankt, misschien geloven ze het nu
Geen zin om het uit te tellen met de weken maar je zou het uit kunnen tellen of dat een redelijke verwachting isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef Moeraskat het volgende:
Zou dit wel gewoon heel flauw vinden eigenlijk.
En een nieuwe bewoner erbij lijkt me geen optie.
is ook op tv net dat er 2 uitgaan. Is eigenlijk heel lullig want Vera zat niet bij de laatste 3 en zou dan nu eventueel de dupe ervan worden omdat de 5 onderste ineens genomineerd werden en salar mocht kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kans dat ze naar de witte kamer gaan, en dat er geld wordt geboden, die het geld pakt gaat, de ander mag weer terug.
Heb zelf ook geen zin om te tellen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te tellen met de weken maar je zou het uit kunnen tellen of dat een redelijke verwachting is
promo filmpje in de reclame op tvquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik kan er niks over vinden op Twitter niet en insta niet
Krijgt die Leroy ook nog geld mee zeker ...willen hem misschien ergens voor behoedenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kans dat ze naar de witte kamer gaan, en dat er geld wordt geboden, die het geld pakt gaat, de ander mag weer terug.
vind het nergens op slaan om dat nu al te doen met nog 10 mensen in huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef engine het volgende:
Het voelt zo nutteloos om er ineens twee naar huis te werken zonder daar verder nog iets mee te doen. Al maakt het de liveshow wel spannend.
quote:
Ja net hier gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
promo filmpje in de reclame op tv
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef engine het volgende:
Leroy en Nawel naar huis zou wel ineens heel zuur zijn
Weet het natuurlijk niet zeker, maar het is een scenario die niet nieuw is binnen de BB'squote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef humpty het volgende:
[..]
Krijgt die Leroy ook nog geld mee zeker ...willen hem misschien ergens voor behoeden
grootste kneus die er in zit
Vera en Nawel in witte kamer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
tegen leroy kan gezegd worden, je kunt eruit met wat geld, of je kunt eruit dmv de toneelhaak, maar eruit ga je.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
en wat nu als de twee allebei geen geld pakken als dat is, mogen ze dan allebei weer terug
Er zit vast een addertje onder het grasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:56 schreef engine het volgende:
Het voelt zo nutteloos om er ineens twee naar huis te werken zonder daar verder nog iets mee te doen. Al maakt het de liveshow wel spannend.
Kristof is oke ole ole!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
is ook op tv net dat er 2 uitgaan. Is eigenlijk heel lullig want Vera zat niet bij de laatste 3 en zou dan nu eventueel de dupe ervan worden omdat de 5 onderste ineens genomineerd werden en salar mocht kiezen
Dan gaat degene die het slechtst heeft gescoord van beide alsnog, en zij weten natuurlijk de uitslag nog niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
en wat nu als de twee allebei geen geld pakken als dat is, mogen ze dan allebei weer terug
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kristof is oke ole ole!
Kristof is oke ole ole!
Kristof is oke, Kristof is oke, Kristof is oke ole ole!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er zit vast een addertje onder het gras
Nawel niet. De andere 2 gaan uit van de rankings die ze gezien hebben, dus die pakken zeker geld. Leroy SOWIESO.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat ze alle 3 wel voor het geld zouden gaan.
Vera maakt geen tv in tegenstelling tot Nawelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
is ook op tv net dat er 2 uitgaan. Is eigenlijk heel lullig want Vera zat niet bij de laatste 3 en zou dan nu eventueel de dupe ervan worden omdat de 5 onderste ineens genomineerd werden en salar mocht kiezen
Nou zou ik vreselijk lullig vinden voor vera laat dan die bedmuts maar gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:00 schreef Kinga het volgende:
EN ze kregen feest straks toch? Is dat niet een verkapt verjaardagsfeestje voor Nawel...? Heeft nog niks gekregen vandaag toch?
Lijkt me duidelijk dan. Leroy en Vera exit.
Veertje kan zo lekker schransenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:03 schreef Flow3r het volgende:
ze eet als een bouwvakker![]()
[ afbeelding ]
Tenzij er dus nieuwe komen. Maar ook dat lijkt me sterk. Maar alles kan bij BB.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
ik vond het al niet eerlijk dat de nummer 6 ook op de bank kwam door het kiezen van bb voor 5 genomineerde. En dan nu dit weer. Maar kan me niet voorstellen 2 nederlanders eruit nu. Dan hoeft er nog maar 1 van de drie overgebleven personen genomineerd te worden en de laatste 2 kunnen zo op hun gemak naar de finale toe.
4 Nederlanders Grace Julio Tobias Salerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
ik vond het al niet eerlijk dat de nummer 6 ook op de bank kwam door het kiezen van bb voor 5 genomineerde. En dan nu dit weer. Maar kan me niet voorstellen 2 nederlanders eruit nu. Dan hoeft er nog maar 1 van de drie overgebleven personen genomineerd te worden en de laatste 2 kunnen zo op hun gemak naar de finale toe.
Ze kunnen Vera er haast niet uitdoen....dan is Grace eigenlijk al zeker met een been in de finale....ze is dan de enige Nederlandse.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee niet als vera en leroy er vanavond uitgaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
4 Nederlanders
4 Belgen
Blijven er dan over
Inderdaad weer een faal van BBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef spapaars het volgende:
Maar voor de rest is het gewoon niet ok dat 1 bewoner een ander mag redden van de schopstoel, het is een keuze van de kijkers, en daar moet je van af blijven.
Je moet deze even tussen [img] en [/img] zetten:quote:
Op deze manier gaat Big Brother nooit een olympische sport wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef spapaars het volgende:
Maar voor de rest is het gewoon niet ok dat 1 bewoner een ander mag redden van de schopstoel, het is een keuze van de kijkers, en daar moet je van af blijven.
4 Nederlanders Grace Julio Tobias Salerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee niet als vera en leroy er vanavond uitgaan.
Moet het per sé VM VM Zijn dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kunnen Vera er haast niet uitdoen....dan is Grace eigenlijk al zeker met een been in de finale....ze is dan de enige Nederlandse.
Ach, we zitten op de helft dus het zou misschien nog nét kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Yolk het volgende:
Is er in de geschiedenis van (de Nederlandse of Belgische) Big Brother wel eens een nieuwe bewoner zo laat bijgekomen, halverwege het programma? Nee toch? Die mag er van mij uit principe meteen weer uit, ook als h/zij de leukste bewoner ooit is. Te laat!
Dat laatste.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet het per sé VM VM Zijn dan?
Ik dacht dat het gewoon NL - BE moest zijn.
Precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat laatste.
Sekse maakt niet uit.
Ik zie geen bouwvakker hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:03 schreef Flow3r het volgende:
ze eet als een bouwvakker![]()
[ afbeelding ]
Oeps, ik vermoed dat dat Leroy en Vera gaan worden dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:03 schreef rinardo het volgende:
In een promo filmpje in reclameblok op tv was zojuist te zien dat er vanavond 2 bewoners het huis gaan verlaten
https://streamable.com/vmrmxp ( filmpje van @:Tourniquet )
Welnee. Ze zal nog wat harder moeten werken voor die finale.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Dan staat Grace toch niet met één been in de finale?
wat ik ook al niet eerlijk vindquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet het per sé VM VM Zijn dan?
Ik dacht dat het gewoon NL - BE moest zijn.
Eensquote:
Ik denk wel dat ze ver gaat komen, maar een winnaar.. nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welnee. Ze zal nog wat harder moeten werken voor die finale.
verleden jaar ging het tussen Nick en Jill.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Dan staat Grace toch niet met één been in de finale?
ze is gezellig zeurt niet heeft soms goede gesprekken met mensen en is leuk om naar te kijken. En ze praat niet zo slecht over anderen zoals leroy en nawel doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Kinga het volgende:
Voegt Vera nog iets toe dan? Haar verhaallijn met Dimi is dood..
Nee, denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens
[..]
Ik denk wel dat ze ver gaat komen, maar een winnaar.. nee.
Is gisteren al gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Poedelpoes het volgende:
Wanneer gaat Nawel haar koffer inpakken?
Dat laat ze door Nouchine doen denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Poedelpoes het volgende:
Wanneer gaat Nawel haar koffer inpakken?
Matt, Mike en Jerrel kwamen vorig jaar begin februari binnen, maar dat was ook een noodoplossing om een gat in het schema op te vullen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach, we zitten op de helft dus het zou misschien nog nét kunnen.
Wanneer waren Matt en Mike ook alweer binnen gekomen?
Begin februari, maar dat kwam omdat er 3 vrijwillig vertrokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach, we zitten op de helft dus het zou misschien nog nét kunnen.
Wanneer waren Matt en Mike ook alweer binnen gekomen?
Dat was op dag 36 en vond ik toen erg laat in het spel (maar idd noodoplossing omwille van alle uitstappende Nederlanders). Nu zijn we dag 50, misschien komt er een week zonder nominaties?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Matt, Mike en Jerrel kwamen vorig jaar begin februari binnen, maar dat was ook een noodoplossing om een gat in het schema op te vullen.
Maar daarom is het geen doodvogeltje.....ze doet het hardstikke leuk met de boys, kan met iedereen overweg....met spelletjes is meedoen is ze een kei......quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Kinga het volgende:
Voegt Vera nog iets toe dan? Haar verhaallijn met Dimi is dood..
Klopt. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
verleden jaar ging het tussen Nick en Jill.....
Preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet.
Salar gaat winnen.
KLopt vind ik ook nietquote:
Mja, dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:12 schreef stervis het volgende:
[..]
Dat was op dag 36 en vond ik toen erg laat in het spel (maar idd noodoplossing omwille van alle uitstappende Nederlanders). Nu zijn we dag 50, misschien komt er een week zonder nominaties?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begin februari, maar dat kwam omdat er 3 vrijwillig vertrokken.
Nee, zie haar ook niet als winnaar....maar het is denk ik niet de bedoeling dat er straks alleen mannen in de finale staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens
[..]
Ik denk wel dat ze ver gaat komen, maar een winnaar.. nee.
Salar - Nouch een optie?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, zie haar ook niet als winnaar....maar het is denk ik niet de bedoeling dat er straks alleen mannen in de finale staan.
Oh, dat scheelt niks.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef r0ydr het volgende:
Hehe eindelijk lukt het dit is de tussenstand op facebook [ afbeelding ]
Jongen meisje belg en nederlanderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Wat wil je daarmee zeggen?
Ja, dat ''niet eerlijk'' daar kijk ik ook niet zo naar. Maar ik vind het wel jammer dat het per sé NL-BE moet zijn. Ik vind de Belgen dit jaar net wat minder leuk namelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Of iets eerlijk is maakt mij niet uit. Daar kijk ik niet voor. Paar nieuwe zou ook leuk zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Benny het volgende:
Als Leroy vandaag vertrekt roep ik deze dag uit als nationale feestdag en zijn jullie de rest van de dag vrij.
Ja, maar dat eerste is dus niet verplichtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jongen meisje belg en nederlander
Via deze stemming mag Nawel blijven, maar het zullen niet alleen deze mensen zijn die gestemd hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef r0ydr het volgende:
Hehe eindelijk lukt het dit is de tussenstand op facebook [ afbeelding ]
dat zijn mijn 2 favorietenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef humpty het volgende:
Denk dat het uiteindelijk tussen Salar en Kristoff gaat
Ja dat vind ik ook onnodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat ''niet eerlijk'' daar kijk ik ook niet zo naar. Maar ik vind het wel jammer dat het per sé NL-BE moet zijn. Ik vind de Belgen dit jaar net wat minder leuk namelijk.
Arme Monaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef spapaars het volgende:
6 februari 2021
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het wel verplicht belg en nederlander dan....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat eerste is dus niet verplichtDus dat maakt toch niets uit dan.
Ik vind dat ook idioot. Maar zo weet je ook dat BB hier en daar wel MOET manipuleren en sturen...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat ''niet eerlijk'' daar kijk ik ook niet zo naar. Maar ik vind het wel jammer dat het per sé NL-BE moet zijn. Ik vind de Belgen dit jaar net wat minder leuk namelijk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Benny het volgende:
Als Leroy vandaag vertrekt roep ik deze dag uit als nationale feestdag en zijn jullie de rest van de dag vrij.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het wel verplicht belg en nederlander dan....
Jap. Maar de bewoners weten dat ook, dus als zij gaan nomineren sturen ze natuurlijk ook daar op aan. Daarom heeft Salar ook voor Kristof gekozen om te redden. (deels).quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind dat ook idioot. Maar zo weet je ook dat BB hier en daar wel MOET manipuleren en sturen...
Beter iets dan niets tochquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De rest van de dag, dat zijn dus zo'n 3 uurtjes.
Die ik toch al vrij ben. Ik kies voor geen vrije dag en Leroy naar het datacenterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De rest van de dag, dat zijn dus zo'n 3 uurtjes.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:22 schreef humpty het volgende:
Tobias hoopt dat ze straks haar kaarten weer mag ophangen
Moet ook toegeven dat ik in het begin veel meer keek; en nu al veel gemakkelijker gewone TV op zet, of eens een opname bekijk)... hele dag geluid af is ook niet dat hé..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:22 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd, heb vandaag niet gekeken en niet omdat ik geen tijd had.....vindt het eigenlijk niet zo leuk meer. Vanavond nog en als ik denk bah ga ik er denk ik mee stoppen.
Ze kamt met olie haar krulletjes plat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:24 schreef mangalie het volgende:
Grace doet iets met haar? Een soort tandenborsteltje??
Bederf de lol nu nietquote:
Vera & Leroyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bederf de lol nu niet![]()
Ben beneuwd welke twee er uit gaan
Schoenpoets.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:24 schreef mangalie het volgende:
Grace doet iets met haar? Een soort tandenborsteltje??
Vind die kleur afschuwelijk. Haar haar zit wel mooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:25 schreef mangalie het volgende:
Nawel heeft haar nachtjapon al aan.
Ja echt hé ze heb hem ook in zwart hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:25 schreef mangalie het volgende:
Nawel heeft haar nachtjapon al aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |