abonnement Unibet Coolblue
pi_203660237

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
pi_203661065
17.00

De bewoners werden naar de woonkamer geroepen, ze kregen op het scherm te zien, dat hun ouders hun lievelingseten aan het maken waren. BB zegt, bij Valentijnsdag hoort jullie lievelings eten natuurlijk, hieronder de foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_203661142
17:20
Bij bovenstaande ook een filmpje van Tourniquet waarin alle kokende familieleden te zien zijn. Na dit filmpje volgde al vrij snel een SL, die nog steeds duurt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18:10
Wanneer de SL voorbij is, staan Nawel, Julio en Leroy zelf een maaltijd te maken. Ze hebben blijkbaar met een spel verloren en krijgen niet het eten van hun familie. Vooral Nawel en Leroy zijn erg verbolgen. Leroy vindt het niet eerlijk. Hij heeft met een glas gegooid.

Uit de verhalen lijkt het erop dat de bewoners de gameroom moesten bereiken terwijl ze stroomschokken kregen. Leroy is er van overtuigd dat de schokken bij hem zwaarder waren, en dat het niet eerlijk is.

Uiteindelijk eten de 3 patatjes met veel worst, want er is gerekend op 10 personen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 15-02-2022 08:05:41 ]
pi_203668740
23:00
Tobias en Grace zitten samen op de bank, en bespreken nog maar weer eens de status van hun vriendschap. Vooral Tobias geeft duidelijk aan dat hij het prima vindt zoals het nu is, en dat hij in het huis niet meer wil.

Later in de badkamer praat Tobias met Vera over dit gesprek. Onderstaand is samengesteld uit de CoS van gisteravond:

Tobias wil z'n vriendschap met Grace niet op het spel zetten.

Tobias stelt ook een vraag aan Vera, als Dimi er niet was geweest, hoe had jij Vera dan naar onze vriendschap gekeken, had er meer in gezeten?
Vera : Als Dimi er niet was geweest, was het misschien anders geweest.

Tobias geeft aan dat hij het lastig vindt om een vriendschap met een vrouw op te bouwen. Hij baalt gewoon dat Grace meer wil, hij wil alleen vriendschap en nu lijkt het meer te worden, hij zegt dat Grace met iedereen flirt en dus ook met hem en zocht daar verder niks achter, leek een leuke vriendschap en nu wil zij meer dan hij.
Hij vraagt zich af waarom dat elke keer bij hem gebeurt en hij niet gewoon vrienden kan zijn met vrouwen.

Vera : Of jullie worden super verliefd óf jij gaat uiteindelijk haar hart breken.
Tobi : Ben bang voor dat laatste
pi_203670431
9:30
Aan de ontbijttafel vertelt Grace aan Nawel over het gesprek van gisteravond met Tobias. Het is natuurlijk interpretatie, maar Grace lijkt wat down. Op een vraag van Nawel zegt ze ook dat ze sowieso nog met haar 'friend with benefits' thuis moet gaan praten. En dat ze ook wel soms aan hem denkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nawel : Hier in dat huis is dat zo raar he, omdat niks meer echt lijkt. Zelfs je gevoelens gaan on hold, of dat ook niet echt, maar ik denk ook veel minder aan ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9:50
Hanne en Nouchine praten in de badkamer over nomineren. Nouchine geeft aan dat ze er buikpijn van krijgt. Hanne zegt dat ze in haar hart een ranking maakt, en dat er dan 2 overblijven, en met 1 daarvan is ze wel ok, maar die ander.... Eigenlijk wil ze dat niemand het huis verlaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hanne : Ik moet er sowieso iemand opzetten die ik graag mag.
Nouchine : Ik weet het echt niet. Ik kan zelfs geen ranking maken, echt kut. Ik praat wel met sommige mensen minder, maar er is wel een band, een intense band. Ja...

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 16-02-2022 19:11:16 ]
pi_203671268
10:50
Tobias en Kristof buiten over van alles praten, de lockdown, dat ze het zwaar vonden, over Grace en Tobias, en ook over het spel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristof : Ik denk dat het plan A wordt deze week, ik volg jou. 2 Nederlandse mannen erop, dat is ook beter voor jou en Salar.
Tobias : Ja, en ik heb ook niet het gevoel dat ik deze week Nawel wil nomineren. Ze is hartstikke leuk deze week, misschien laat ze vanaf nu de echte Nawel zien.
Kristof : Ik merk dat ze haar guard aan het zakken laten is, en ik denk dat als je haar nu weer nomineert dat ze die muur weer optrekt.

11:00
Grace en Vera in de badkamer. Het gespreksonderwerp is uiteraard weer Tobias. Het is veelal een herhaling van zetten. Grace zegt wel dat ze niet verliefd is op Tobias. Dat ze hem wel leuk vindt, maar dat het niet het gevoel is wat Vera voor Dimi heeft. Grace zegt ook dat ze dat gevoel niet heeft voor haar huidige, soort van, relatie Tony.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grace : Ik ben raar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 16-02-2022 19:11:01 ]
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:37:56 #8
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203672480
12.15
tobi vind het moeilijk om Grace zo te zien
ze zit zo in haar hoofd

Tobi vergelijkt situatie met Salar Nouch
maar daar zit geen aantrekkingskracht

ze wilden niet hun vriendschap op het spel zetten(hadden ze afgesproken een paar dagen geleden)
toen hij terug kwam was het veranderd
alleen bij Grace niet bij hem

Grace weet zelf niet wat ze voor hem voelt(volgens Nous)

Aahhh de brieven(valentijn) staat allemaal in dat ze wat moeten beginnen en daardoor ontstaat er verwarring
in de buitenwereld krijg je tijd en ruimte om het uit te zoeken
en hier niet
en ze zit nog met haar situatie thuis

Tobi geeft haar express ruimte
anders kan ze ook niet nadenken

Nous heeft navraag gedaan bij Grace en die heeft geen idee dat er wat aan de hand moet zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203673233
13:30
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen, en ze moeten een dansmarathon volbrengen in de gameroom. Het lijkt erop in duo's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : spapaars)

Vera zegt dat ze in ieder geval tot 0.30 vannacht feest hebben, dus zolang lijkt het dansen te gaan duren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 16-02-2022 19:10:48 ]
pi_203673410
De koppels zijn

Leroy Nawel,
Tobias Hanne,
Salar Nouchine,
Vera Kristof ,
Julio Grace

we mogen niet kijken in de Gameroom, maar de deur stond even open

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_203673590
Hier de code, hoop dat iemand van Fok hem wint bij vraag 2 vul je 33777 in

hier de link voor de prijsvraag
https://campaign.rtl.nl/2(...)=0&fbappiframe=false
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 32% gewijzigd door rinardo op 15-02-2022 14:59:43 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_203674096
14:45
De hottub mag worden geopend van BB!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leroy : Het water stinkt wel een beetje.

Leroy : Ik heb gewoon de hottub ontmaagd.


Ondertussen heeft Salar nog even snel dansles gekregen van Kristof voor z'n dans sessie zo met Nouchine.

15:30
Julio en Leroy zitten nog niet samen in de hottub, of de traditionele game talk begint:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julio : ik blijf bij mijn gevoel qua nominatie.. en kijk ook naar de ranking.... Als wij met z'n drieen op Kristof stemmen, en misschien stemt Nouchine mee, of iemand van de gouden kamer, dan heeft hij toch al 4 stemmen. En dan Vera.
Julio : Leroy, ik kan het niet voor jou bepalen. Mijn ranking is Vera en Hanne gelijk. Als ik er drie moet noemen, noem ik ze allebei, en Kristof natuurlijk. En ik ga eerst voor Vera, boven Hanne.

Leroy : Ik ga bij m'n eigen gevoel blijven, ik stem op de 2 dames [Hanne en Vera].

Leroy gaat naar binnen om zich om te kleden om te gaan dansen. Nawel komt buiten, en de game talk van de groene kamer gaat verder. Julio vertelt aan Nawel wat Leroy gaat doen, z'n gevoel volgen. Hij vertelt ook z'n eigen 2 namen : Kristof en Hanne.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nawel : Ik wil ook m'n gevoel volgen. Ik vind het belangrijk om op een Kristof te stemmen, ook al is dat niet tactisch.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 16-02-2022 19:10:37 ]
pi_203676662
217:45
Leroy wil overleggen over hoe laat iedereen wil eten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hanne : Als het nu klaar is, gaan we nu eten.
Julio : Maar ik moet nog de aubergine doen.
Leroy : Ja, ik heb de tafel opgedekt, ik kom gewoon vragen hoe laat we willen eten.
Hanne : Als het klaar is, dan is het warm
Leroy : Het is klaar he
Hanne : Dan gaan we nu eten.
Vera : Ja, dan gaan we eten.
Julio : Maar ik moet nog de aubergine doen, dus er is nog tijd.
Hanne : Ik zou het dan nu gewoon een beetje verder klaar maken dat het warm blijft.
Julio : En als het klaar is, roep ik jullie

Iedereen gaat maar weer zitten omdat het eten nog niet klaar is. Julio en Leroy lopen terug naar de keuken. Leroy is pissed.
Leroy : Wat een idioten zeg, ik kan daar zo slehct tegen. Die ene zit daar van , maakt toch niet uit wanneer we eten, ik zeg, ik vraag het toch aan iedereen. Ik kan ze zo tegen de muur omhoog plakken.
Leroy : Zit daar alleen maar te zitten de hele tijd, help in ieder geval mee. Ik kom gewoon netjes vragen wanneer we gaan eten. 'Ja, maakt toch niet uit?'
Julio : Ja, als het niemand boeit, dan maak ik het af, klaar.
Leroy : Dan gaan we gewoon eten, ik vind het ook wel best.
[..]
Leroy : En dan zegt ze 'We kunnen toch eten als het klaar is?'
Julio : Dat is toch ook een antwoord?
Leroy : Maar het is klaar. En dan blijven ze met z'n allen zitten.
Julio : Maar het is ook nog niet klaar, Leroy, ik moet de aubergine nog doen. Laat ze lekker zitten joh. Til er niet zo zwaar aan.
Leroy : Maar de manier waarop ze dat zeggen, dan denk ik echt, fuck you. Stom kind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leroy : Ze reageert gewoon als een achtelijke imbeciel. Als je erbij had gestaan had je het begrepen.
Julio : Let it go, voor de sfeer, let it go. En ik geef je 100% gelijk.

Oordeel zelf wie er gelijk heeft. (Hint : meestal niet degene die loopt te schelden).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19:50
Op de groene slaapkamer is Leroy weer bezig z'n gal te spuwen over Hanne. Hij vindt haar stiekem, een koekwaus, hij kotst van haar, hij gaat haar eruit klappen [stemmen] en hij wil haar achter het behang plakken. Hij vertelt weer het verhaal het eten, alleen klopt zijn versie niet met de feiten. Nawel steunt hem. Nawel wil nu misschien ook op Hanne gaan stemmen zegt ze, ze snapt niet dat ze met hun praat, maar dan ook naar goud gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leroy gaat nog even door : 'Ik heb het al eerder gezegd, maar eigenlijk ben ik klaar met die hele poppenkast hier. Mongooltjes allemaal. Het zijn allemaal stuk voor stuk idioten. Ze mogen ervan vinden wat ze ervan vinden, het interesseert me geen ene kut. Dan ben ik heel grof hoe ik nu doe, maar dat meen ik ook echt. Ik hou niet van dat soort mensen.. kontenlikkers. '

En ook hiervan een filmpje, deze keer door @DGK_Tegengas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 16-02-2022 19:09:45 ]
pi_203681516
21:25
Nu de hottub open is, wordt er ook gretig gebruik van gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door Li0nHeart op 17-02-2022 09:35:53 ]
pi_203687835
10:00
De bewoners verwachten dat ze vandaag moeten nomineren, dus op de verschillende kamers wordt er in groepjes over de nominaties gepraat. Er worden nergens echt afspraken gemaakt, en de meesten, zeker Tobias en Grace laten niet het achterste van hun tong zien. De namen die veel genoemd worden zijn Julio en Leroy. En aan de andere kant Kristof, Hanne en Vera.

De bewoners weten niet dat BB de vraag aan de kijker heeft gesteld.

12:00
Vanochtend hebben de bewoners een jackpot spel gedaan,achter een SL. Ze moesten mooie sportkleren aandoen en hun tanden poetsen. Uit de verhalen na afloop moesten ze in duo's met de mond een bal, of ballen, ergens naar overbrengen. En daarna gooien met ballen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:45
De bewoners krijgen de nieuwe stand van de jackpot te horen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan daarna weer snel door met waar ze mee bezig waren.

14:10
Het nominatie alarm gaat en de bewoners worden naar de woonkamer geroepen. Ze krijgen van BB te horen dat zij deze week niet nomineren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 17-02-2022 09:35:46 ]
pi_203691895
17:00
De bewoners krijgen de opdracht een brief naar huis te schrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De brief van iemand (weet niet wie):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19:00
De dames hadden gister besloten dat vandaag 'Pink Wednesday' is, en dat willen ze ook even laten zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Li0nHeart op 17-02-2022 09:35:32 ]
pi_203699582
23:00
Tobias en Grace hebben gisteravond een prank uitgehaald met de rest, door te doen alsof ze erge ruzie hadden. De rest ging maar stilletjes weg en verdween naar de slaapkamer. Een snikkende Grace werd daarna getroost door Vera, waarop Grace riep : "PRANK"

9:30
Leroy heeft gisteravond voorgesteld om een corvee rooster te maken voor de keuken, de afwas en zo. En dat viel in goede aarde, dus vanoachend zijn de taken verdeeld, en wordt er per maaltijd per duo afgewassen, en staan er dus mensen af te wassen die dat minder vaak deden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristof en Salar hebben voor vandaag een pingpong toernooi georganiseerd.

9:45
Er wordt ook nagedacht over een manier om Grace en Tobias terug te pranken.

10:30
De strijders zijn klaar om de titel van winnnaar van het 'Grootste Ping Pong Toernooi Evah' te gaan veroveren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : spapaars)

Tobias -> Lionheart ( *O* )
Leroy -> The Tiger
Sala -> King Pichachu
Kristof -> Thunderball Lightning

11:30
De uitslag, met de nummers 1 t/m 4 van links naar rechts:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 18-02-2022 10:24:48 ]
pi_203703096
13:20
Achter een SL worden de nominaties bekend gemaakt. Op de website is te zien dat deze 3 bewoners genomineerd zijn: Nawel, Vera en Leroy.

Bij de bewoners zelf is onduidelijkheid van wie de nominaties komen, ook omdat sommigen denken dat het publiek hun echt niet genomineerd kan hebben. Sommigen denken dat de families genomineerd hebben.

14:40
Salar roept iedereen naar de woonkamer omdat hij ze wil toespreken als Little Brother. Hij vertelt dat hij een kleine rol in de nominaties heeft gespeeld.

Salar : 'Kijkers thuis hebben gestemd, ze mochten hun favorieten indelen, daar kwam een top-10 uit'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof

De laatste 5 waren genomineerd. Salar valt af omdat hij LB is. Daarna mocht Salar er 1 redden, en hij heeft Kristof gered.

15:20
Waar Vera en Nawel vol goede moed blijven, lijkt Leroy er zich al bij neer te leggen dat hij vertrekken moet. Hij heeft z'n kaarten al van de muur gehaald, en is maar op bed gaan liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leroy gunt het Nawel ook om te blijven.
Nawel: Ja en ik gun het Vera ook.
Leroy: Nee, ik heb niks met haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 34% gewijzigd door Li0nHeart op 18-02-2022 10:24:22 ]
pi_203706719
18:05
Leroy ligt nog steeds op bed te balen en emotioneel te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18:15
In de badkamer praat Leroy met Tobias en Salar. De cliche's komen weer voorbij. Hij mist z'n dochtertje, hij had het zwaarder verwacht, meer challenges, meer fysiek. Hij snapt niet dat hij als LB niks mocht bepalen, terwijl Nouchine en Salar dat wel mochten, terwijl hij over legoblokjes moest lopen. Het gaat nog een tijdje zo door.

[ Bericht 22% gewijzigd door Li0nHeart op 18-02-2022 10:23:44 ]
pi_203710399
21:00
De avond is niet heel vermeldingswaardig. Er wordt gechilled in de hottub en in de sauna. Uiteindelijk eindigen de meesten in de hottub.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen is het gespreksonderwerp wat men mist van thuis. IJs, koffie, pizza, dat soort dingen.

22:15
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 18-02-2022 10:23:37 ]
pi_203715169
10:15
Er is post terug vanaf het thuisfront. Als eerste voor Tobias en Vera.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest druppelt ook de post binnen. De rest van de ochtend, en waarschijnlijk dag, gaat het dus over deze post.

Paar noemenswaardige dingen : Dimi vol in liefdesbrief modus richting Vera. Kristof heeft bericht van z'n (ex) vriendin.

11:20
Grace maakt zich wat zorgen om haar moeder, ze wordt getroost door de rest van de dames.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna volgt een kringgesprek waarbij iedereen z'n brief aan de rest mag voorlezen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 14:06:24 ]
pi_203719232
13:20
De bewoners moeten de shutters dichtdoen, want er zal in de tuin gezekerd moeten worden voor de komende storm. Dat laatste is ze er echter niet bijverteld, dus ze denken dat ze nog een spel of een feest gaan krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14:00
BB heeft de koffers laten bezorgen in de voorraadkamer. Leroy, Vera en Nawel moeten inpakken. Nawel heeft vorige week beloofd dat ze de koffer naar buiten zou gooien als ze nu weer genomineerd was. En ze voegt daad bij woord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : danilel)

[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 14:06:12 ]
pi_203721871
16:00
Het stormt uiteraard ook in Zuid-Oost en de schutting heeft het zwaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze proberen met plakband een stukje te repareren wat dreigde los te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : Jockari)

BB roept om : Alle bewoners naar binnen.

16:20
Alle bewoners krijgen een verbod in de DBK om het woord 'mongolen' te gebruiken.
Leroy : Anders wordt het weer een dingetje.

Omdat ze er toch in bedekte termen over praten, is er gelijk een SL. Op de SL stormt het lekker door:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : Hendrik83)

[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 14:06:01 ]
pi_203730038
22:15
Het huis staat nog, en we zijn 1 uur en 3 kwartier verwijderd van het begin van de verjaardag van Nawel. De meesten hebben al feestkleding aangetrokken, want de verjaardag gaat alvast gevierd worden om 0:00. Op dit moment wordt er al gedanst met begeleiding van de percussie band van Kristof, Tobias en Leroy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 14:05:46 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 02:43:13 #25
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_203732122
Feestje deel 1 - 18 februari 2022. https://streamable.com/3hwrue
Feestje deel 2 - 18 februari 2022. https://streamable.com/3t03x6
Feestje deel 3 - 18 februari 2022. https://streamable.com/5fmyhn
Feestje deel 4 - 18 februari 2022. https://streamable.com/s20tns
.
pi_203737564
14:00
Op haar verjaardag heeft Nawel besloten het bed niet te verlaten. Helaas voor haar moeten de bedden verschoond worden, en zal ze toch in horizontale positie moeten komen.


16:00
Het is verder een rustige dag in het huis. Men zit in de hottub, Tobias en Grace voeren weer een showtje op. En de genomineerden worden langzamerhand iets zenuwachtiger. Nawel en Leroy buiten beeld in de groene slaapkamer. Vera in de woonkamer.


[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 16:18:21 ]
pi_203740988
In een promo filmpje in reclameblok op tv was zojuist te zien dat er vanavond 2 bewoners het huis gaan verlaten

https://streamable.com/vmrmxp ( filmpje van @Tourniquet )
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_203741562
19:40
Zoals Rinardo hierboven al schreef wordt het onverwacht spannend vanavond. De bewoners weten nog van niks, en zijn nog druk in de weer met haarlak en make-up. En een aantal met hoepels:

(credits : spapaars)

20:00
Het is ongekend spannend deze week volgens Geraldine, want BB heeft besloten dat er deze week 2 bewoners naar huis moeten.


20:40
"Bewoners, er gaan vanavond 2 genomineerden naar huis."


[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 20:40:47 ]
pi_203743606
20:55
De kijker heeft besloten, Nawel blijft en Vera en Leroy moeten het huis verlaten.

(credits : Hendrik83)

21:10
Het is aankomende week 'Viewers week'. De populairste en minst populaire bewoner volgens onze stemming moeten de hele week geheime opdrachten doen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2022 21:09:12 ]
  zondag 20 februari 2022 @ 14:29:51 #30
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203754256
(Finale Big Brother zaterdag 9 april 2022?)
Tobias: Ik zat net te denken, we zijn met zijn achten, er moeten vier mensen in de finale staan, twee Belgen, twee Nederlanders, een finale duurt 1 week, dan ben je binnen vijf weken klaar, ze hebben niet concreet gezegd wanneer de finale was, ze hebben dus een marge, maar dat moet toch kloppen dan?
Grace: Het is 100 dagen toch?
Tobias: Maar we hebben nog maar vijf weken, of de finale moet langer duren, ik denk persoonlijk een weekje een buffer houden, dat stel je krijgt een situatie dat je te weinig Belgen of Nederlanders hebt, want anders zou het met vijf weken al klaar zijn?
pi_203756994
De bewoners hebben een spel gehad.
Iets te maken met zingen maar ze praten ook over vieze dingen ofzo.
Na de opdracht zegt big brother dat ze het goed gedaan hadden en 120 euro hebben verdiend.
  zondag 20 februari 2022 @ 20:50:06 #32
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203759858
(Grace is nieuwe Little Brother en over een paar dagen ook weer het stemmen.)
Tobias: Dit gaat spannend worden, 2 is lastig. Het kutte is, dat ik echt goed met Hanne ben. Bij Nouchine sta ik in haar top 5, maar bij Hanne sta ik op top 2.
Kristof: Ja of dat de stemmen dan naar Julio gaan.
Tobias: Ik heb ook minder contact met Julio, maar het wordt deze keer lastig, ik zou het Nawel deze keer wel gunnen wanneer ze er niet op komt te staan.
Kristof: Stel dat het om 2 personen gaat?
Tobias: Goed nadenken, we hebben nog even, het is pas zondag.
pi_203760611
21:45
Nog even een korte recap van vandaag. Vanochtend hebben de bewoners een opdracht gehad. Het publiek had mogen beslissen wie ze graag geschilderd wilden zien, en dat bleek Salar te zijn. Dus alle bewoners moesten (naar het aanziet met hun voeten, maar dat is niet zeker), Salar naschilderen. Het publiek kon daarna stemmen, en welk schilderij het mooiste was, de maker daarvan werd Little Brother.

Vanavond bleek dit Grace te zijn:


Verder voelde Hanne zich ziekig vandaag, misselijk. Ze is wel een bikkel en heeft zich door de dag heengeslagen. Tobias was de hele dag een beetje aan het piepen. Hij had z'n dag niet.

Als laatste Nawel, Nawel zocht vanavond al vroeg haar bed op, en dat mocht blijkbaar van BB, want de lichten op de slaapkamer gingen direct gedempt.

And about last night:
Nawel kreeg dus een verjaardagsfeest aangeboden door BB, met al haar familie en vrienden in de gameroom.

(credits : Flow3r)
Ze heeft met een flink aantal van hen kunnen praten door de deur heen.

(credits : geenfrietmaarpatat)
We zijn benieuwd naar de volgende verjaardag die in het huis gevierd gaat worden, Tobias, en hoe groot dat feest gaat worden.

21:46
Het stormt uiteraard ook weer bij het BB huis, maar dat kan Salar niks deren, hij rent rond in de regen en wind.

Dit is het weer dus:

(beiden credits : odie22)

[ Bericht 7% gewijzigd door Li0nHeart op 20-02-2022 21:54:48 ]
  zondag 20 februari 2022 @ 23:10:51 #34
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203761480
Voor het slapen gaan een paar losse flodders:

Salar:Wat voor shirt heb jij onder die trui aan?
Nouchine: Mijn slaapshirt, is van Eveline.
Salar: Oh?
Nouchine: En van Leroy draag ik een onderbroek, ja de ex-bewoners laten allemaal dingen voor mij achter, het leven is van slimmeriken.

(Grace is Little Brother.)
Grace: Oh Big Brother, ik ken zo veel spelletjes, wedstrijdjes doen, fases maken, waar ik ook aan dacht, dat iedereen 1 of 2 liedjes mogen doorgeven, een feestelijk liedje, het maakt mij niet uit wat we daar voor moeten doen, als er maar muziek is snap je?
Tobias: Ja snap ik.

(Gesprek gaat over de boot afhouden, achteraf spijt en alleen gelukkig kunnen zijn.)
Grace: Dus vertel, je hebt maar 1 relatie gehad?
Tobias: Ja maar daarna echt veel gedate. Ik heb twee keer iets gehad na mijn lange relatie, maar dat is niets geworden. Wanneer ik verliefd was, had ik het gevoel dat zij er nog niet klaar voor was, ik was wel verliefd, maar had dit niet verteld, want dat was rond de tijd dat ik naar Bali zou gaan en ik wist dat zij voor haar studie 1 jaar naar Barcelona zou gaan en toen heb ik er een einde aan gemaakt, waar ik later heel veel spijt van heb. En toen met iemand anders, dat was heel chill, zeker in de coronatijd, ze mankeert helemaal niets, zowel aan de binnenkant en buitenkant niet, weet het niet, wanneer je op een punt komt, dan krijg ik het benauwd en dan stop ik er mee.
Grace: Ik snap je wel, maar wij mensen zijn allemaal anders. Misschien ben je ook kieskeurig?
Tobias: Weet je wat het is, als ik echt verliefd ben dan ga ik er helemaal voor, maar ik weet wel dat ik complex ben.
Grace: En dat je volwassen bent voor je leeftijd en ouderwets.
Tobias: Ik vind over het algemeen weinig aansluiting bij leeftijdsgenoten, ook niet voor relaties. Ik ben heel gelukkig alleen.

(BB-bewoonster Nouchine is thuisverpleegster)
Nouchine: Ik mis mijn patiënten, niet een iemand heeft mij kaartjes gestuurd en hier weten zij niet hoe mijn patiënten heten.
pi_203763429
9:45
Kristof en Grace hebben samen een geheime missie en overleggen tijdens de afwas.
Ze moeten voor een bepaalde tijd de minuten van de douchetijd opmaken.
Kristof stelt voor dat Grace als LB vertelt, dat ze netjes gekleed en gedouchd moeten zijn voor de lunch. Dit plan gaan ze uitvoeren. (tekst gedeeltelijk van Harry)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grace vertelt de rest dat er een regel van Little Sister is, waarbij iedereen mooi aangekleed moet zijn voor de Koninklijke Lunch.

10:00
Kristof en Tobias overleggen buiten over de komende nominaties. Kristof denkt aan Julio en Hanne. Hij zegt dat Tobias z'n gevoel moet volgen. Tobias geeft aan dat hij het met Julio eens is, maar dat hij een betere band met Hanne heeft, en dat hij er niet zeker is dat Nouchine hem zal saven als het erop aan komt, dus hij zal eerder Nouchine stemmen. Maar om Salar uit de wind te houden, wil hij erover nadenken om toch op Hanne te stemmen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze denken dat de keuze uit het drietal Nawel, Hanne en Julio gaat zijn. Ook omdat ze denken dat deze drie op Salar en Kristof gaan stemmen.

10:30
Little Sister Grace mag shoppen in de minimall.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salar heeft in ieder geval aardbeien zien staan vertelt hij, verder zien ze pizza, donuts.

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2022 08:52:22 ]
pi_203763793
10:45
Grace is klaar met shoppen en wordt op geheel eigen wijze terug ontvangen door de bewoners.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben in ieder geval Nutella, paprika, spaan bier, prei, aardbeien, mango, 1 diepvriespizza, eieren, avocado, spaans bier, mayonaise en snoepjes.

11:58
Terwijl Tobias en Kristof onder de douche luidkeels staat te zingen, lopen de doucheminuten af. Kristof : "Oh .. we denken er allebei niet aan." . Oftewel, geheime missie geslaagd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:55
Gametalk Monday. Eerst buiten Kristof en Salar. Salar geeft aan dat hij in ieder geval op Julio wil stemmen, en als tweede zeer waarschijnlijk Nawel. Hij probeert te beredeneren op wie andere mensen gaan stemmen, en wat dan voor hem het beste is, zegt hij. Hij denkt dat Tobias absoluut niet op Hanne zal gaan.

Binnen in de keuken bespreken Tobias en Grace ook de komende nominaties.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grace zegt dat ze het rot zou vinden wanneer Kristof en Salar tegenover elkaar zouden staan.

Ze filosoferen hoe het huis zou zijn zonder Kristof. Tobias zegt dat hij de uitbundigheid van Kristof nodig heeft.
Tobias : Als hij weg is, dan zitten we de hele dag bij het vuur.
Grace : Dan ga ik dood.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2022 08:52:01 ]
pi_203766703
14:30
BB roept de bewoners naar de woonkamer. De 4 bewoners die het spel moeten gaan spelen zijn bekend : Nouchine, Salar, Tobias en Nawel. Er zullen 1 winnaar (pin) en 1 verliezer (nominatie) zijn. De 4 moeten hun sportkleding aan gaan doen.

15:20
De 4 spelers komen uit de Gameroom. Ze moesten dit spel spelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salar en Tobias hadden een fotofinish, dus hier moet de BB VAR nog naar kijken, wie er de immuniteit heeft.
Nawel heeft verloren, op het moment dat er een tweede bal in het spel kwam, vergat ze de 1e bal opnieuw in het spel te brengen. Ze legde hem weer in de stellage. Dus verloren en genomineerd.

15:35
Nouchine jat de chips mee uit de keuken om Nawel te troosten. Nawel is verdrietig, want ze heeft al haar fans teleurgesteld. Ze is alleen wel blij dat Nouchine niet genomineerd is, want ze was dan bang om samen erop te komen staan. Nouchine moet ook beloven niet genomineerd te worden.
Nouchine : Ik ga deze week ook nadenken over de nominatie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nawel : Ik voel me een sukkel.

[ Bericht 38% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2022 08:51:21 ]
pi_203768957
17:15
De bewoners worden door de BB stem naar de woonkamer geroepen.
BB : 'De meest close finish ooit, ik heb het beeldje voor beeldje moeten terugkijken.'

Ze mogen het zelf terugkijken op het scherm. De winnaar is Salar. Hij heeft deze week ook immuniteit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2022 08:50:58 ]
pi_203776723
8:20
Het licht gaat aan, en Kristof springt direct uit bed. Hij gaat richting de badkamer, ogenschijnlijk om een secret mission te voltooien. Gisteravond heeft hij al wat haarlak van Salar verzameld, en ook nu verstopt hij een aantal bussen haarlak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9:15
Paniek bij Salar. Z'n haarlak is zoek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salar : Dit kan toch niet waar zijn!

En hij vindt ze .. secret mission mislukt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salar : Mij een beetje pranken ... denk na. Oh, misschien was het een geheime missie van iemand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristof : Ja, dat zou altijd kunnen.
Salar : Maar daar bovenop verstoppen, dat is toch simpel. Dat is het eerste waar je gaat zoeken. Ik zag een plastic tas daarachter liggen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 23-02-2022 08:33:20 ]
pi_203778149
10:40
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen. BB vertelt dat ze dit keer geld mogen gaan verdienen voor de Nederlandse en Belgische voedselbank. Ze mogen 1 persoonlijk item veilen.

Salar heeft al direct iets op het oog:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:35
Iedereen is naar de DBK geweest om z'n item in te leveren en er een verhaaltje bij te vertellen. De bewoners mochten ook, al dan niet in opdracht, buiten wandelen om elkaar te vertellen waarom ze een bepaald item hadden gekozen.

Hierna was het tijd voor sporten met Tobi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 23-02-2022 08:32:50 ]
pi_203781122
14:00
Tijdens het stoeien heeft Tobias per ongeluk de diadeem van Little Sister Grace gesloopt. Er worden manier bedacht om deze weer te repareren. Een van de voorstellen van Tobias is kaarsvet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grace besluit uiteindelijk naald en draad te gebruiken.

16:00
De bewoners die nog genomineerd of immuun zijn gaan een safety challenge spelen. Dit zal in de Gameroom zijn en Grace heeft een speciale rol. Uit het beeld wat we even zien lijkt het een bewegend plateau te zien en iets met schieten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits: Hendrik83)

17:20
Uitleg van Nouchine aan Salar en Nawel.

Je ligt op de plank, en Grace kan sturen. Er zijn 2 schietrozen. Een met een oog, en een met geld, en 5 kogels per persoon. Grace bepaalt waar je op schiet, bijvoorbeeld 3x op het geld en 2x op het oog.

Nouchine snapte eerst niet goed hoe ze moest richten, dus ze heeft zelf geen kans gehad zegt ze.

Nouchine heeft gezien het schotgat van Tobias gezien en gezien dat Tobias in het oog geschoten heeft, en dichterbij zou betekenen dat je door het midden van het oog moet schieten. Dus hoogstwaarschijnlijk wint Tobias de pin.

Salar vertelt dat Tobias heeft vertelt dat hij het niet beter had kunnen doen.

18:00
Grace vertelt aan het eind van het spel dat het inderdaad gegaan is zoals hierboven beschreven. Met enige sturing van haar heeft Tobias de pin verdiend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julio mocht als laatste schieten, en heeft niet op de pin mogen schieten van Grace. Hij is daar wat zuur over.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 23-02-2022 08:32:33 ]
pi_203793015
9:00
De bewoners zijn vandaag weer op hun normale tijd van ongeveer 8.15 wakker gemaakt. Gisteravond hebben Tobias en Julio de hottub leeg laten lopen en gevuld met schoon water. Een van de eerste dingen die Tobias deze ochtend doet, is de hottub weer opstoken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9:50
Salar loopt tegen een spiegel op, en hilariteit alom. Daarna sloopt hij ook nog even een beetje 1 van de led lampjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegelijkertijd zijn Grace en Kristof erg met de hottub bezig, om iedereen mee in de hottub te krijgen, dus wellicht er is een geheime missie om dat voor elkaar te krijgen. Tobias vindt het water nog ijskoud vertelt hij.

10:25
Ook in Amsterdam schijnt de zon volop, en daar wordt gretig gebruik van gemaakt door een aantal bewoners.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 08:51:59 ]
pi_203793838
10:30
Inderdaad is de hottub een secret mission van Grace en Kristof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristof tegen Grace : Jij bent LB, je moet zeggen dat iedereen apart zijn beste verhaal bij u in de hottub moet vertellen. Iedereen om de beurt in de hottub. We moeten iets doen, dat ding is keikoud. Onze missie is niet geslaagd, we zijn al een half uur verder. Maar daar moeten ze rekening mee houden, in dat koude water nu gaan is niet gezond.

10:40
Secret Mission stress bij Grace. Ze probeert BB over te halen de parameters van de missie te veranderen.
Grace : BB, als we de sauna mogen ruilen voor de hottub, wilt u dan nu de lampjes aanzetten... .. please .... Nee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10:50
Salar laat Nouchine schrikken als ze van de wc komt. Ze schrikt zich compleet een hoedje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 08:52:15 ]
pi_203796412
14:15
Grace en Kristof mogen de rest vertellen over hun secret missions. Ze hebben er 3 mogen doen, waarvan er 2 geslaagd zijn:
- De kippendans
- 20 minuten warm water moest op zijn voor 18.00 uur 's avonds.
- Niemand mocht gister haarlak gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristof vertelt : per geslaagde missie was er 500 euro te verdienen, dus 1000 euro. MAAR .. ik kreeg het aanbod om hiervoor een pin te kopen. En gezien mijn positie in het spel, heb ik hiervoor gekozen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

14:40
Tobias is gepikeerd. Omdat hij het niet wist, omdat hij vindt dat Grace en Kristof zo goed toneel hebben gespeeld en hij ze nu niet meer goed vertrouwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tobias : Voorop staat dat ik heel blij ben met de uitkomst. Maar Kristof vult altijd dingen in, gaat in z'n lerarenrol.. Ik loop dan nu maar even weg. Ik stoorde me meer daar aan, dan aan de hele situatie an sich.

Kristof komt er ook bij en het wordt soort van uitgepraat. Tobias herhaalt vooral heel vaak dat het niet opgeblazen moet worden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 08:52:29 ]
pi_203797512
15:45
Over een kwartier gaat het aangekondigde Twitter spel beginnen waarbij nog nominaties uitgedeeld gaan worden. De bewoners zijn nog in heerlijke onwetendheid op het moment.

16:00
Big Brother :
quote:
Vandaag een primeur, jullie spelen vandaag samen met de kijker. Zij bepalen hoeveel geld jullie in of uit de jackpot spelen. En zij bepalen ook wie kans maken op een nominatie.
Hanne, Nouchine en Julio worden naar de Gameroom geroepen. De rest moet richting de woonkamer. Na een korte SL met speluitleg zal het Twitter spel zo dadelijk beginnen.

We zijn live. Degenen die als eerste in de 3e ronde een nominatie kiest, krijgt een dubbele nominatie. Diegene moet 1 van de andere 3 aanwijzen die ook genomineerd is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : geenfrietmaarpatat)

De kijker beslist dat Nouchine als eerste het zwarte doosje mag openmaken. Ze verdient 500 euro. Ook Hanne en Julio verdienen geld. Tot nu toe is de twitteraar hen nog heel gunstig gestemd.

Nouchine is als eerste bij stap 3, en volgt het advies van de kijker. Ze kiest daarmee voor het geld. Hanne is de tweede die bij stap 3 komt, en kiest ook voor het geld op advies van de kijker. Als laatste mag Julio kiezen. Hij volgt ook de kijker en kiest voor geld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In totaal hebben ze 9000 euro verdiend.

[ Bericht 28% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 08:52:46 ]
pi_203801178
19:55
Het nominatie-alarm gaat af, er moet genomineerd worden !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bewoners schrikken zich een hoedje, want deze hadden ze niet verwacht. Julio denkt dat hij zaterdag naar huis gaat, maar het is aan de kijker, zegt hij.

Uit de gesprekken na afloop blijkt dat ze maar 1 persoon hoefden te nomineren.

Na afloop van het nomineren zoeken degenen die dit al gedaan hebben gebroederlijk en gezusterlijk de hottub op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20:55
En inmiddels zit de hele top 8 in de hottub.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 08:53:03 ]
pi_203807838
9:20
Op donderdagen gebeurt er qua actie vanuit BB vaak niet zoveel. De bewoners zijn vandaag weer op zichzelf aangewezen. Na het ontbijt begint het dagelijkse rondje aantrekken - afstoten weer voor Grace en Tobias.


11:30
Nawel is moe, en waar anderen wel eens een zendercheck krijgen, mag zij languit op de bank een dutje doen.

(credits : FreshFruit)

11:45
Bewoners naar de woonkamer. Ze krijgen de huidige stand van de jackpot te zien (plaatje van FreshFruit):


[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 11:51:13 ]
pi_203811024
12:10
Nawel is inmiddels weer wakker, en druk bezig met het bereiden van de lunch.


Na de lunch zal er ritueel afscheid genomen gaan worden van een piercing van Nawel. Iedereen zal in stemmig zwart gekleed zijn, en Kristof heeft al een afscheidsspeech geschreven. Grace zal de dokter zijn. De kist met piercing zal daarna in een stoet rondgedragen worden in de tuin.


[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2022 12:26:24 ]
pi_203812502
13:15
BB maakt de nominaties bekend in het huis.

pi_203813240
13u20

Big brother roept iedereen naar de woonkamer.
We krijgen te zien wie naast Nawel ook nog genomineerd is deze week.
En deze week zijn er slechts 2 genomineerden.
De 2de genomineerde is Hanne geworden!
Dus stem op Nawel of Hanne om in het huis te blijven via rtl.nl en goplay.be.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')