SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vrees dat Vera de klos isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef engine het volgende:
Leroy en Nawel naar huis zou wel ineens heel zuur zijn
Ik denk Vera, maar k hoop op Nawelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef r0ydr het volgende:
Wie denk je dat er nog meer blijft zonder voorkeur leroy gaat zeker
[poll=3736]
Bedankt, misschien geloven ze het nuquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
Heb een filmpje geupload van de promo waarin Peter en Geraldine het aankondigen:
https://streamable.com/vmrmxp
Kan natuurlijk ook zijn dat ik ook in het complot zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bedankt, misschien geloven ze het nu
Laat maar net promofilmpje hierboven gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik kan er niks over vinden op Twitter niet en insta niet
Kans dat ze naar de witte kamer gaan, en dat er geld wordt geboden, die het geld pakt gaat, de ander mag weer terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bedankt, misschien geloven ze het nu
Geen zin om het uit te tellen met de weken maar je zou het uit kunnen tellen of dat een redelijke verwachting isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:53 schreef Moeraskat het volgende:
Zou dit wel gewoon heel flauw vinden eigenlijk.
En een nieuwe bewoner erbij lijkt me geen optie.
is ook op tv net dat er 2 uitgaan. Is eigenlijk heel lullig want Vera zat niet bij de laatste 3 en zou dan nu eventueel de dupe ervan worden omdat de 5 onderste ineens genomineerd werden en salar mocht kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kans dat ze naar de witte kamer gaan, en dat er geld wordt geboden, die het geld pakt gaat, de ander mag weer terug.
Heb zelf ook geen zin om te tellen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te tellen met de weken maar je zou het uit kunnen tellen of dat een redelijke verwachting is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |