SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Italië?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het een heel naar idee dat al die media al allemaal aan het roepen zijn dat er een kans is dat het niet doorgaat
Als in 2023, want Oekraïne kan het als winnaar niet organiseren of heel Europa staat in brand?quote:
Nee, als in 2022 al.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als in 2023, want Oekraïne kan het als winnaar niet organiseren of heel Europa staat in brand?
https://www.sorrisi.com/t(...)vision-song-contest/quote:When do you start?
"On 15 March we'll start setting up the stage at the Pala Olimpico.
Zal dan toch Andrea Bocelli gaan optreden?quote:OGAE Italië meldt verder dat de vraag van de lokale bevolking groot zal zijn vanwege de grote Italiaanse namen die zullen optreden. Het is vooralsnog onduidelijk of de vraag naar de halve finales en repetities even groot zal zijn
Diodatoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:50 schreef NailQueen het volgende:
In de nieuwsbrief van OGAE staat:
[..]
Zal dan toch Andrea Bocelli gaan optreden?
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Greys het volgende:
Er is gedoe met accreditaties dit jaar. En ik weet niet of dit nou echt door EBU komt (kan me haast niet voorstellen) of dat de Italiaanse organisatie dacht 'doe maar lekker zo veel mogelijk uit Italië, publiek én pers want dat is makkelijker'.
Zelfs het team van Matt ESCunited is voor het ONLINE perscentrum (dus alleen via internet!) afgewezen.
[ twitter ]
Geen hoofdstreams dit jaar?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Greys het volgende:
Er is gedoe met accreditaties dit jaar. En ik weet niet of dit nou echt door EBU komt (kan me haast niet voorstellen) of dat de Italiaanse organisatie dacht 'doe maar lekker zo veel mogelijk uit Italië, publiek én pers want dat is makkelijker evt met covid enzo'. Geen idee hoor. Maar het is opvallend.
Zelfs het team van Matt ESCunited is voor het ONLINE perscentrum (dus alleen via internet!) afgewezen.
[ twitter ]
Kijk ik snap best dat ze niet zitten te wachten op fans die er veertien dagen niks gaan zitten doen en alleen voor de leuk komen. Of dat er bepaalde teams met 8 man sterk komen waarvan de helft dan vervolgens alleen een beetje interessant gaat lopen doen. Ik vind het alleen maar goed als men er beter op gaat selecteren, maar het is nu wel héél radicaal anders en weinig transparant inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Las dat de wiwi's zelfs moeite hadden, en dat er geen transparantie is over de criteria. Geen leuke rubriek dit.
Geen idee. Iedereen zit in enorme onzekerheid. Misschien dat Matt uiteindelijk bv wel mag maar dat ie dan alles alleen moet doen. En dat is best pittig want je kunt niet én streamen én naar persconferenties gaan én interviews doen tegelijk met 1 persoon, dat is vaak tegelijk. En dat dan ook nog allemaal editten zelf je videomateriaal en je interviews schriftelijk uitwerken.quote:
Sowieso horen we extreem weinig over alles dit jaar, hopelijk daarom ook niet de dubbel voor Italiëquote:Op maandag 14 maart 2022 10:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er is ook totaal geen transparantie over eventuele criteria die ze hanteren, dus er wordt ook niet verteld op basis waarvan de afwijzingen zijn. Geen leuke rubriek dit.
Ik zat gisteren te kijken naar reactie video's van Maxxy Rainbow die had al voor een maand een Air BnB geboekt voor 3000 euro in mei in Turijn. Je zal maar geen accreditatie krijgen dan....quote:Op maandag 14 maart 2022 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Iedereen zit in enorme onzekerheid. Misschien dat Matt uiteindelijk bv wel mag maar dat ie dan alles alleen moet doen. En dat is best pittig want je kunt niet én streamen én naar persconferenties gaan én interviews doen tegelijk met 1 persoon, dat is vaak tegelijk. En dat dan ook nog allemaal editten zelf je videomateriaal en je interviews schriftelijk uitwerken.
Hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen allemaal. Want je moet wel vluchten kunnen boeken en hotels enzo. Het is al half maart.
Sorry maar dat is sowieso niet slim om dingen te boeken die je niet kunt annuleren als je nog helemaal geen accreditatie hebt.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te kijken naar reactie video's van Maxxy Rainbow die had al voor een maand een Air BnB geboekt voor 3000 euro in mei in Turijn. Je zal maar geen accreditatie krijgen dan....
Dat is ook niet handig nee, maar lijkt mij wel dat een maand van te voren zoiets boeken onbetaalbaar wordt. En volgens mij ook de eerste keer en Amerikaan.... Dus misschien niet op de hoogte van online opties waar je wel kan annuleren?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry maar dat is sowieso niet slim om dingen te boeken die je niet kunt annuleren als je nog helemaal geen accreditatie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |