abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:31:49 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736389


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Man of Steal.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:32:30 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736398
$BTC eind 2022 op 150k _O_

All-in gegaan _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:32:54 #3
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736404
$39k is de bodem jongens - Lets go
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:33:27 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736412
Up Only _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:33:59 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736414
Mensen die nu geen $BTC kopen :') ngmi
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:34:19 #6
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736421
No-coiners :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:34:38 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736427
Imagine not buying this dip :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:35:00 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203736431
Er is in crypto geen bear/bull markt, het zoekt gewoon. Kort geleden was er niets, nu is er wel iets, dus er is een waarde gemaakt. De vraag is alleen hoeveel? En al zou alles permanent stijgen, dan nog heb je crashes en correcties. En daarin zit winst voor mensen die bereid zijn winst te nemen en niet maximalist gaan, of permanent hodl’n. Of denken dat er buiten crypto niets is (newsflash: je kunt je boodschappen er niet direct mee betalen, dus voor retail 0 waarde). Kijk alleen al naar de aex. Twee jaar terug crash naar 300…. En daarvan kon iedereen zien dat het waanzin was en dat je moest kopen. Crypto bestaat nog niet lang genoeg voor dat soort inzichten en in een markt die alleen omhoog gaat doet iedereen mee. En raakt nu in paniekt. Zorgt voor aanbod, dalende prijs en die zorgt dat dip-kopers wakker worden en zorgen voor een stijging. Ik geloof echt dat crypto’s gaan stijgen, maar dat is iets heel anders dan dat ik er nu inzit voor de centen. Een project als ripple geloof ik echt in, maar ik ben wel jaar of 4 terug al uitgestapt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:36:47 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736448
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:35 schreef stinkie het volgende:
Er is in crypto geen bear/bull markt, het zoekt gewoon. Kort geleden was er niets, nu is er wel iets, dus er is een waarde gemaakt. De vraag is alleen hoeveel? En al zou alles permanent stijgen, dan nog heb je crashes en correcties. En daarin zit winst voor mensen die bereid zijn winst te nemen en niet maximalist gaan, of permanent hodl’n. Of denken dat er buiten crypto niets is (newsflash: je kunt je boodschappen er niet direct mee betalen, dus voor retail 0 waarde). Kijk alleen al naar de aex. Twee jaar terug crash naar 300…. En daarvan kon iedereen zien dat het waanzin was en dat je moest kopen. Crypto bestaat nog niet lang genoeg voor dat soort inzichten en in een markt die alleen omhoog gaat doet iedereen mee. En raakt nu in paniekt. Zorgt voor aanbod, dalende prijs en die zorgt dat dip-kopers wakker worden en zorgen voor een stijging. Ik geloof echt dat crypto’s gaan stijgen, maar dat is iets heel anders dan dat ik er nu inzit voor de centen. Een project als ripple geloof ik echt in, maar ik ben wel jaar of 4 terug al uitgestapt.
Er is veel nieuws rondom Ripple (XRP) en de Sec Lawsuit de afgelopen dagen.

Heb hier ook nog een paar honderd coins van. Gewoon voor over een paar jaar. Maar XRP volgt nog wel de bitcoin koers, dus ik heb me er wel bij neergelegd dat deze coins op korte termijn in waarde zullen zakken.
Man of Steal.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:36:54 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736449
$BTC heeft afgelopen decennium goud met 50x outperformed en aandelen met 25x

Maar huhuhuhu vooral niet kopen hoor jongens _O_ meer voor mij en mijn crypto matties _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203736459
100k.soon lekker!
pi_203736497
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:36 schreef SuperNeger het volgende:

Heb hier ook nog een paar honderd coins van. Gewoon voor over een paar jaar.
Nu is eindelijk duidelijk waarom je vies mad bent...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 12:40:49 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:41:18 #13
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736505
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Nu is eindelijk duidelijk waarom je vies mad bent...
Omdat ik 100 euro wisselgeld in crypto heb wat misschien 50 euro waard wordt waarnaar het daarna weer zal stijgen?

Ja lig er wakker om
Man of Steal.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:43:51 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736531
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Nu is eindelijk duidelijk waarom je vies mad bent...
Hij is een ripple bagholder _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:45:34 #15
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736553
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij is een ripple bagholder _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij is een ripple bagholder _O-
Volgens mij weet je niet echt wat bagholder inhoud.

Dan baghold ik een stuk of 10 coins inclusief bitcoin en eth. Omdat er vast wel hier en daar wat wisselgeld op staat. Te weinig om uit te cashen. Totale crypto portfolio is sowieso maar 3 cijfers waard max.

Het echte geld, de 5 cijfers (i know ik ben sloeber heb helaas geen ton om te investeren), dat is er al uit
Man of Steal.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:47:00 #16
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736569
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
[..]
Volgens mij weet je niet echt wat bagholder inhoud.

Dan baghold ik een stuk of 10 coins inclusief bitcoin en eth. Omdat er vast wel hier en daar wat wisselgeld op staat. Te weinig om uit te cashen. Totale crypto portfolio is sowieso maar 3 cijfers waard max.

Het echte geld, de 5 cijfers (i know ik ben sloeber heb helaas geen ton om te investeren), dat is er al uit
Kijk, en daar komt de frustratie dus vandaan. Je dacht ff snel rijk te worden en bent nu een gedesillusioneerde no-coiner pleb. En no way dat jij er ooit meer dan 10k uit hebt getrokken, daarvoor ben je veel te labiel met je posts.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:48:49 #17
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736587
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kijk, en daar komt de frustratie dus vandaan. Je dacht ff snel rijk te worden en bent nu een gedesillusioneerde no-coiner pleb. En no way dat jij er ooit meer dan 10k uit hebt getrokken, daarvoor ben je veel te labiel met je posts.
Ik dacht idd snel rijk te worden toen ik me verdiepte in 2021. Gelukkig werd het me al snel duidelijk dat de top bereikt was en trok ik het geld eruit. Moet toegeven dit was meer geluk dan skill want binnen 1 jaar crypto expert worden gaat je niet lukken.

En "no-coiner pleb" haha ik kan elk moment inkopen als ik dat wil. En waarom zou ik dat niet doen denk je?
Man of Steal.
pi_203736605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je zo zeker bent van jezelf dan ga je toch 100x short ipv jezelf hier als een mongool te manifesteren? Als je zo goed de bodem van de markt kan timen zou ik mijn tijd hier niet verdoen als ik jou was, maar gewoon lekker buy orders zetten en weglopen.

Maar ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat er bij jou wat anders aan de hand is.
Internet fok credits > geld verdienen
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:52:39 #19
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736631
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik dacht idd snel rijk te worden toen ik me verdiepte in 2021. Gelukkig werd het me al snel duidelijk dat de top bereikt was en trok ik het geld eruit. Moet toegeven dit was meer geluk dan skill want binnen 1 jaar crypto expert worden gaat je niet lukken.

En "no-coiner pleb" haha ik kan elk moment inkopen als ik dat wil. En waarom zou ik dat niet doen denk je?
Bedankt, je hebt zojuist toegegeven dat je een afgunstige no-coiner bent die niet weet waar hij het over heeft. Leuk dat je bulls wil bashen maar wat doe je berhaupt hier :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:53:47 #20
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736646
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bedankt, je hebt zojuist toegegeven dat je een afgunstige no-coiner bent die niet weet waar hij het over heeft. Leuk dat je bulls wil bashen maar wat doe je berhaupt hier :D
Even kijken, ik had verkocht toen bitcoin rond de $60k staat
nu staat bitcoin rond de $40k

en het nocoiner gedeelte dat is dus iets slechts nu? Leg me ff de logica hier uit..
Man of Steal.
pi_203736684
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Even kijken, ik had verkocht toen bitcoin rond de $60k staat
nu staat bitcoin rond de $40k

en het nocoiner gedeelte dat is dus iets slechts nu? Leg me ff de logica hier uit..
Ik denk dat de users die 10x-100x-1000x zijn gegaan inderdaad fout zaten nu ze op -50% staan idd!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 12:57:06 ]
pi_203736782
Dit topic is echt verneukt door @SuperNeger en @firefly3

Waar is de tijd dat we normale discussies konden hebben en nieuwe gems samen gingen spotten.
pi_203736839
twitter


Zelfs bera Greg had ooit even gelijk!

Overigens is ie serieus een ".eth" twitteraar nu? :') :') :') :')
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:06:47 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736861
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef MaximumRush het volgende:
Dit topic is echt verneukt door @:SuperNeger en @:firefly3

Waar is de tijd dat we normale discussies konden hebben en nieuwe gems samen gingen spotten.
Weet je wat nog het meest sneue is? Die SuperNeger heeft Yvonne lopen taggen in het feedback topic :') waar hij loopt te klagen. Wat een droeftoeter.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203736918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Weet je wat nog het meest sneue is? Die SuperNeger heeft Yvonne lopen taggen in het feedback topic :') waar hij loopt te klagen. Wat een droeftoeter.
Hahahaha, ik zie dit nu pas. Wat een triest figuur is het ook :')
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:10:15 #26
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203736926
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Weet je wat nog het meest sneue is? Die SuperNeger heeft Yvonne lopen taggen in het feedback topic :') waar hij loopt te klagen. Wat een droeftoeter.
Weet je wat nog triester is? Andere mensne lopen taggen omdat ze niet meedoen met de ongefundeerde bull hype.

En iemand die met 20 redenen komt waarom we naar beneden gaan voor troll uitmaken.

Wat een triest figuur moet het wel niet zijn!
Man of Steal.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:10:38 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203736940
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Hahahaha, ik zie dit nu pas. Wat een triest figuur is het ook :')
Eigenlijk is het gewoon een no-lifer :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203736977
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Weet je wat nog triester is? Andere mensne lopen taggen omdat ze niet meedoen met de ongefundeerde bull hype.

En iemand die met 20 redenen komt waarom we naar beneden gaan voor troll uitmaken.

Wat een triest figuur moet het wel niet zijn!
Iemand die 20 redenen zoekt terwijl je er maar n nodig hebt om short te gaan is nou eenmaal niet serieus te nemen
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:13:58 #29
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203737003
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Iemand die 20 redenen zoekt terwijl je er maar n nodig hebt om short te gaan is nou eenmaal niet serieus te nemen
Ik doe niet aan gokken. Ga je ook geld zetten op de weersverwachting voor morgen?

Mijn bewijs is dat ik nu niet in de markt zit. Terwijl ik een hele bitcoin bij elkaar zou kunnen schapen.

Die gaat naar 10 miljoen toch. 40k voor 10mil lijkt me een prima investering. Eigenlijk moet je in je handjes wrijven dat ik dat nu mis.
Man of Steal.
pi_203737016
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:13 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik doe niet aan gokken. Ga je ook geld zetten op de weersverwachting voor morgen?

Mijn bewijs is dat ik nu niet in de markt zit. Terwijl ik een hele bitcoin bij elkaar zou kunnen schapen. Die gaat naar 10 miljoen toch.
20 redenen zoeken en dan nog niet geloven in je thesis

Maximum troll gespot :+
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:15:06 #31
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203737027
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
20 redenen zoeken en dan nog niet geloven in je thesis

Maximum troll gespot :+
Ik geloof er in, want ik zit er niet in.

Niet iedereen doet aan leverage trading. Sommige mensen kopen spot.
Man of Steal.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:16:15 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203737041
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Weet je wat nog triester is? Andere mensne lopen taggen omdat ze niet meedoen met de ongefundeerde bull hype.

En iemand die met 20 redenen komt waarom we naar beneden gaan voor troll uitmaken.

Wat een triest figuur moet het wel niet zijn!
Nogmaals, wat kom je hier dan doen? We zijn er al achter dat:

1 - Je geen coins hebt
2 - Je geen leven hebt
3 - Je hier probeert 1 of ander "gelijk" te krijgen.

En dat laatste doe je door tegen iedereen hier te roepen dat we naar beneden gaan, maar je zet er 0 euro's tegenover (want dan was je wel short gegaan).
Kortom, je roeptoetert, maakt iedereen uit voor top-buyers (wat aantoonbaar niet zo is, meesten van ons zijn hier al jaren actief), gaat vervolgens 20 zelfbedachte "redenen" plaatsen waarom we naar beneden gaan (waarvan er 19 lachwekkend zijn en die andere ronduit dom) en nu wordt je helemaal boos omdat we je in je gezicht uitlachen :D

Je bent zeg maar dat iets te dikke ventje op het schoolplein die er bij hangt en wijs probeert te doen terwijl de rest van de klas je aanwezigheid tenauwernood verdraagt, of beter nog, je bent net een soort crypto-Brilsmurf met je gedrag hier :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:17:10 #33
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203737049
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:13 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik doe niet aan gokken. Ga je ook geld zetten op de weersverwachting voor morgen?

Mijn bewijs is dat ik nu niet in de markt zit. Terwijl ik een hele bitcoin bij elkaar zou kunnen schapen.

Die gaat naar 10 miljoen toch. 40k voor 10mil lijkt me een prima investering. Eigenlijk moet je in je handjes wrijven dat ik dat nu mis.
Dus je hebt een grote bek maar je bent niet zeker van je zaak? Dan ben je toch gewoon een faker of niet soms?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203737051
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik geloof er in, want ik zit er niet in.

Niet iedereen doet aan leverage trading. Sommige mensen kopen spot.
Fiat maximalist. Niet gek dat je gefrustreerd ben over je 10k, dat sneller smelt dan een ijsklontje

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 13:17:56 ]
pi_203737067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Eigenlijk is het gewoon een no-lifer :D
Alleen maar op zoek naar aandacht. Als we collectief stoppen met op hem reageren druipt hij vanzelf af.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:19:43 #36
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203737090
Ik verwacht ook een daling de komende tijd. En ik ga niet short omdat ik dat nergens mee doe, al niet sinds ik handel (en ja, dat is langer ga dan sommige hier oud zijn :’) )

Ik verwacht ook dat er een stijging komt, maar om dezelfde reden dat ik niet shirt ga, ga ik ook (al te) long.

Ik zit er voor de centen. En dood geld of crypto levert niks op.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_203737162
Gaat ie lekker jongons?

Ik hodl mijn in maart 2019 gekochte muntjes nog wel even. :P
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:26:52 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203737165
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:17 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik kom hier over crypto discussieren en ik lees graag informatie en argumenten.
Je bent een troll en een leugenaar. Stop met deze act.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203737182
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef MaximumRush het volgende:
Dit topic is echt verneukt door @:SuperNeger en @:firefly3

Waar is de tijd dat we normale discussies konden hebben en nieuwe gems samen gingen spotten.
Eens. In 2017 was de sfeer goed, en het was leerzaam.

Ik denk dat de enige remedie is om het gewoon te negeren en dingen te posten die wel interessant of grappig zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 13:28:32 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:33:47 #40
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203737284
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Eens. In 2017 was de sfeer goed, en het was leerzaam.

Ik denk dat de enige remedie is om het gewoon te negeren en dingen te posten die wel interessant of grappig zijn.
Goed plan. Ik begin:

Italy Formally Lays Out Crypto Firms' New AML Requirements

quote:
Italy has published new anti-money laundering (AML) rules for crypto firms, according to a gazette dated Feb. 14.

The rules, which were approved in January, outline registration and reporting requirements for virtual asset service providers (VASP) that align with the European Union’s fifth AML directive and the Financial Action Task Force (FATF) guidelines for crypto firms. Their publication in Italy’s formal journal of record indicates the rules are ready to take effect.

The document specifies what is required of VASPs to be registered in a special roster for crypto firms. According to the document, registration in the roster maintained by is required if firms are to offer any digital-asset related services in the country.

The new rules were published just as lawmakers in the European Union (EU) are getting ready to begin discussions on the proposed regulatory package for crypto assets. The Markets in Crypto Assets (MiCA) package seeks to set EU-level standards and requirements for cryptocurrency issuers, service providers and users.

Most notably, it is looking to set up a passportable license for crypto firms which would allow companies to easily operate in all EU-member states if they are fully registered and compliant in one EU jurisdiction.

However, Italy’s new rules include a requirement that doesn’t quite align with the EU’s ambitious passportable license for VASPs.

In order to qualify for registration in the special roster for approved VASPs in Italy, all entities must comply with Article 17-bis of a 2008 directive related to credit contracts, the document says.

According to the Article, any VASP from another EU country must have a permanent establishment, or stabile organizzazione, in Italy to be able to register as an approved VASP.

A report on the new rules published by Lexia Avvocati, an independent Italian law firm, interprets stabile organizzazione to mean a branch or subsidiary.

“Accordingly, VASPs that are incorporated in other EU member states will have to set up an Italian branch or subsidiary in order to operate with Italian customers. VASPs established in third countries will have to incorporate an Italian subsidiary,” the report said.

In addition to the registration requirement, the document says VASPs must report all information required under the AML regulations to the Organismo Agenti e Mediatori (the body responsible for overseeing the VASP roster) at the end of each quarter. The VASP registry will be set up within 90 days of the publication of this document.
https://www.coindesk.com/(...)ew-aml-requirements/
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203737337
/unsubscribe

Doei kleuters. Veel plezier met jullie zure gedoe. Zoek het maar uit. Ik kom wel weer kijken als jullie weer wat normaler kunnen doen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_203737436


TA liegt nooit, LFG
pi_203737576
ik geloof niet in TA, klinkt als 'trade anal, sis' en dat is gewoon iets wat de satanistische NWO great reset Soros zou zeggen
What Would Goku Do
pi_203737593
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Goed plan. Ik begin:

Italy Formally Lays Out Crypto Firms' New AML Requirements
[..]
https://www.coindesk.com/(...)ew-aml-requirements/
Het wachten is natuurlijk op goede EU regelgeving imo. Zover ik weet is dat ook de bedoeling. Zou ook alleen maar goed zijn voor de adoptie als iedereen gewoon weet waar ie aan toe is.

Ik ben heel benieuwd of ze ergens nog onderscheid gaan maken in decentrale of centrale munten. En vanaf hoeveel nodes is iets decentraal?... Lastig wel
pi_203737942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Het wachten is natuurlijk op goede EU regelgeving imo. Zover ik weet is dat ook de bedoeling. Zou ook alleen maar goed zijn voor de adoptie als iedereen gewoon weet waar ie aan toe is.

Ik ben heel benieuwd of ze ergens nog onderscheid gaan maken in decentrale of centrale munten. En vanaf hoeveel nodes is iets decentraal?... Lastig wel
Die regeling komt eraan, https://www.coindesk.com/(...)a-crypto-regulation/

Overigens lopen we in Nederland behoorlijk voorop en zullen de huidige cryptodienst verleners weinig te vrezen hebben. Het grote voordeel is dat Nederlandse bedrijven dan gewoon legaal in heel de EU zaken kunnen doen, op dit moment zijn er maar een partij of 3 actief in Nederland die ook in Buitenland actief zijn, niet vreemd want het kost je een vermogen aan juristen om dat te regelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:47:48 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203737970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die regeling komt eraan, https://www.coindesk.com/(...)a-crypto-regulation/

Overigens lopen we in Nederland behoorlijk voorop en zullen de huidige cryptodienst verleners weinig te vrezen hebben. Het grote voordeel is dat Nederlandse bedrijven dan gewoon legaal in heel de EU zaken kunnen doen, op dit moment zijn er maar een partij of 3 actief in Nederland die ook in Buitenland actief zijn, niet vreemd want het kost je een vermogen aan juristen om dat te regelen.
Volgens mij was die verdeelsleutel ook funest voor kleinere partijen was het niet ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203737985
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volgens mij was die verdeelsleutel ook funest voor kleinere partijen was het niet ?
Helaas wel, maar dat was echt voor de hele kleintjes hoor, maar toch zijn er een flink aantal gestopt of naar het buitenland vertrokken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 17:44:09 #48
18653 crew  D.
pi_203739845
Ik heb een beetje geveegd.

Mocht je een post missen dan is die waarschijnlijk verwijderd omdat je reageerde op een post die ook verwijderd is.

De 'ik ben bearish maar dat mag hier niet' of 'ik heb tig argumenten waarom bitcoin omlaag gaat en jullie argumenten tellen niet' posts mogen wel wegblijven vanaf nu.
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je bent een troll en een leugenaar. Stop met deze act.
Dat vat het goed samen :Y
pi_203741453
Gelukkig zijn er nog mensen die wel in bitcoin geloven.

https://bitinfocharts.com(...)0qn5kq32vwnwqqgv4rzr

Casual 9k Bitcoin stack. They BDFD!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 19:35:52 ]
pi_203749922
pi_203750724
cooling down
pi_203751209
Blowjob bottom
pi_203751335
Stort flink in nu zoals verwacht, Rusland etc
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203751348
quote:
Lol.

Die gast geweldige .
Zeker asian mode in games.
pi_203751372
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:23 schreef firefly3 het volgende:
Stort flink in nu zoals verwacht, Rusland etc
Alles stort in.
Lijk wel een leeg verkoop.
Tja kan best als banken er uit gaan stappen wegens oorlog .
Die gaan dan ergens anders in zitten wat als een raket naar de maan gaat .
Olie en ijzer .
pi_203751417
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 20 februari 2022 @ 11:39:15 #57
241662 Jian
Well, well, well
pi_203751574
Whooo, it's coming !!!! :')

Paniek is voor hommo's :7
pi_203751593
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:39 schreef Jian het volgende:
Whooo, it's coming !!!! :')

Paniek is voor hommo's :7
jij zal je wel zorgen maken dus :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203751633
Kan je toch nu alles verkopen en als er dan nog een flinke dip komt door die onvermijdelijke oorlog dan weer opnieuw kopen?
  zondag 20 februari 2022 @ 11:46:30 #60
241662 Jian
Well, well, well
pi_203751669
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
jij zal je wel zorgen maken dus :)
  zondag 20 februari 2022 @ 11:54:04 #61
241662 Jian
Well, well, well
pi_203751765
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kan je toch nu alles verkopen en als er dan nog een flinke dip komt door die onvermijdelijke oorlog dan weer opnieuw kopen?
Kan, ga er maar vanuit dat hij de huidige prijs weer zal overstijgen op de weg omhoog, dus je kan ze ook gewoon houden, achterover leunen en genieten van de voorstelling ;)
  Redactie Frontpage zondag 20 februari 2022 @ 11:54:54 #62
4530 crew  Crazy Harry
pi_203751777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 07:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je doelt op de (gebrek aan) decentraliteit van LN?

LN is een laag bovenop Bitcoin dus niet helemaal een terecht vergelijk met altcoins. Het mooie van lagen bovenop is dat je meelift op het fundament waardoor je wat kan inboeten op eigenschappen die je normaal niet zou accepteren. De schade daarvan blijft redelijk beperkt. Neemt niet weg dat lagen bovenop Bitcoin ook slecht of nutteloos kunnen zijn... zo zijn de meningen bijv. erg verdeeld over Liquid en is er niemand echt fan van.
Gebrek aan decentraliteit, maar ook het feit dat het letterlijk PoS is, waar men normaal tegen is.

Het is leuk dat LN een laag op bitcoin is maar het maakt technisch geen gebruik van de veiligheid van bitcoin. Daarvoor is de technische implementatie te los.

L2’s zoals bijvoorbeeld Matic op Ethereum zitten veel beter in elkaar.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_203752051
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:54 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Gebrek aan decentraliteit, maar ook het feit dat het letterlijk PoS is, waar men normaal tegen is.
Je moet idd bitcoins staken in LN maar het vervult geen consensus functie dus het is niet "proof of stake". Hieronder een sterk artikel (m.u.v. de woorden van Fernando Motolese) waar meerdere mensen het goed uitleggen:

https://bitcoinist.com/ta(...)oof-of-stake-system/

quote:
Het is leuk dat LN een laag op bitcoin is maar het maakt technisch geen gebruik van de veiligheid van bitcoin.
Deels wel, deels niet.

quote:
Daarvoor is de technische implementatie te los.
Heeft niets met de implementatie te maken, dat deel van de veiligheid waar het geen gebruik van Bitcoin kan maken is iets waar Bitcoin simpelweg niet in kan voorzien.

quote:
L2’s zoals bijvoorbeeld Matic op Ethereum zitten veel beter in elkaar.
Ik waag het te betwijfelen, maar goed, ik ben er niet erg bekend mee. Het fundament Ethereum is echter compleet hopeloos dus dat is sowieso al een probleem.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203752797
quote:
Alleen door imbecielen.
Usa kan verbieden .
Usa kan het gaan regelen.
Maar crypto is niet afhankelijk van de usa of hun dollar.

Crypto is crypto en je kan het in elke valuta terug zetten.
En als er geen dollar is jammer dan.
Dan is het euro of ponden of welke valuta waar je gaat om zetten.

Dat is het mooie aan crypto niet gebonden aan landen of bepaalde valuta .

Daarom zit binance op de kanaries eilanden.
En die worden echt niet aangevallen door welke land dan ook.
Aangezien elke rijke stinkert van welke land dan ook zijn poen daar heeft staan.
En die banken en dat land hebben gewoon vrijspel .
De moeder om de economie terug te starten.
Er hoef maar een node pc te draaien en crypto blijft gewoon door bestaan.
Zeker btc .
  zondag 20 februari 2022 @ 13:26:51 #65
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203753120
quote:
Regulatie heeft doorgaans juist een positief effect aangezien iedereen dan weet waar hij of zij aan toe is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203753301
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Regulatie heeft doorgaans juist een positief effect aangezien iedereen dan weet waar hij of zij aan toe is.
niet als het ten dele is van de belegger

dus het is afwachten wat het beleid zal zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203753649
quote:
Wanneer is dit precies?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203753769
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wanneer is dit precies?
Deze week word er over besloten.
Daarom stort alles al in .
Bang dat alles negatieve is de boel nog verder gaat zakken.
Maandag gaan ze aan tafel.
Antwoord er op vermoedelijk donderdag Amerikaanse tijd.
Bij ons dus donderdag nacht.

[ Bericht 5% gewijzigd door suijkerbuijk op 20-02-2022 16:10:41 ]
pi_203754789
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Deze week word er over besloten.
Daarom start alles al in .
Bang dat alles negatieve is de boel nog verder gaat zakken.
Maandag gaan ze aan tafel.
Antwoord er op vermoedelijk donderdag Amerikaanse tijd.
Bij ons dus donderdag nacht.
Spannend!!
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203755933
Mocht het een beetje verder instorten dan heeft SuperNeger gelijk en moeten mensen tegelijk met hem instappen. Is meer rendement dan hoog inkopen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 20 februari 2022 @ 16:42:44 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203756038
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:35 schreef firefly3 het volgende:
Mocht het een beetje verder instorten dan heeft SuperNeger gelijk en moeten mensen tegelijk met hem instappen. Is meer rendement dan hoog inkopen.
Ik hoop dat ie gelijk heeft. Heb wel zin om te kopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203756153
gaat niet zo lekker met de computermuntjes h
pi_203756424
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef craziness het volgende:
gaat niet zo lekker met de computermuntjes h
Stock market stort ook in.
Let maar op maandag als de Amerikaanse beurs open gaat (dat is trouwens begin van de avond in Nederlandse tijd)

En wat denk je van inflatie op je valuta.
Heerlijk als de hele wereld 7 tot 10% inflatie problemen heeft .

En nee de zogenaamde inflatie correcte op je loon is onzin .
Aangezien de producten die we gebruik gewoon omhoog gaan .
Tenslotte de salaris verhoging moet gewoon betaalt worden via de producten.
Een sigaar uit eigen doos dus .
  Redactie Frontpage zondag 20 februari 2022 @ 18:20:00 #75
4530 crew  Crazy Harry
pi_203757211
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 17:15 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Stock market stort ook in.
Let maar op maandag als de Amerikaanse beurs open gaat (dat is trouwens begin van de avond in Nederlandse tijd)

15.30 noem ik niet het begin van de avond.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_203757380
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:20 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
15.30 noem ik niet het begin van de avond.
Wel even de zomer van winter tijd in de gaten houden.
Verder je moet kijken bij sluitings tijd.
Dan zie je hoe de dag was op de beurs.
pi_203757436
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:35 schreef firefly3 het volgende:
Mocht het een beetje verder instorten dan heeft SuperNeger gelijk en moeten mensen tegelijk met hem instappen. Is meer rendement dan hoog inkopen.
Beste is kopen en dca .
Zeker als het voor later is .
Voor korte tijd moet je dagelijks handelen anders heeft geen echte nut.

Wel je kan 100x shit coins kopen van 25 euro per inleg per shit coin.
En dan hopen dat het 10x of 100x over de kop gaat .
  zondag 20 februari 2022 @ 18:37:22 #78
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203757447
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 17:15 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Stock market stort ook in.
Let maar op maandag als de Amerikaanse beurs open gaat (dat is trouwens begin van de avond in Nederlandse tijd)

En wat denk je van inflatie op je valuta.
Heerlijk als de hele wereld 7 tot 10% inflatie problemen heeft .

En nee de zogenaamde inflatie correcte op je loon is onzin .
Aangezien de producten die we gebruik gewoon omhoog gaan .
Tenslotte de salaris verhoging moet gewoon betaalt worden via de producten.
Een sigaar uit eigen doos dus .
Lol de beurs is in New York is dicht as maandag.
pi_203757674
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Lol de beurs is in New York is dicht as maandag.
Kan beste ik ga dat niet bijhouden
Maar we hebben anderen beursen ook
Even kijken hoe die van de EU gaat.
pi_203758299
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Lol de beurs is in New York is dicht as maandag.
Des te harder kan de klap dinsdag worden

maar tot nu toe is er niet veel aan de hand

het kan wel zo zijn dat de beurs zich zichzelf kan gaan corrigeren op wat kan komen de komende tijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 20 februari 2022 @ 19:23:02 #81
241662 Jian
Well, well, well
pi_203758418
Laat maar lekker in elkaar klappen dan gaan we gewoon "short" . Als met maar niet zo halfbakken gaat kabbelen, daar heb ik een hekel aan.
pi_203759106
Crypto de laatste uren flink herstelt omdat Biden en Macron aangegeven hebben dat ze blijven volhouden op een diplomatiek overleg met Rusland. Poetin wil dat zelf ook.
Cindy De Vuyst
  zondag 20 februari 2022 @ 20:02:56 #83
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203759153
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef einzeinz het volgende:
Crypto de laatste uren flink herstelt omdat Biden en Macron aangegeven hebben dat ze blijven volhouden op een diplomatiek overleg met Rusland. Poetin wil dat zelf ook.
Even iets minder hard gigantisch naar beneden kelderen is nog geen herstellen.

Ik zou het nog even afwachten tot de markten opengaan.
Man of Steal.
  zondag 20 februari 2022 @ 20:03:08 #84
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203759155
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef einzeinz het volgende:
Crypto de laatste uren flink herstelt omdat Biden en Macron aangegeven hebben dat ze blijven volhouden op een diplomatiek overleg met Rusland. Poetin wil dat zelf ook.
Die invasie blijft gewoon gebeuren natuurlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 20 februari 2022 @ 20:34:58 #85
206731 Mortaxx
Doomer
pi_203759625
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die invasie blijft gewoon gebeuren natuurlijk.
En wat zal het uiteindelijk uitmaken voor de markten. Ik kan me niet herinneren dat de inval van de Krim en Georgi en blijvende impact had.

Een conflict zit inmiddels toch al lang in de koers verwerkt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 20 februari 2022 @ 20:36:09 #86
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203759654
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die invasie blijft gewoon gebeuren natuurlijk.
Er is geen invasie nodig. Ukraine gaat kapot aan de huidige situatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 20 februari 2022 @ 20:37:30 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203759684
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En wat zal het uiteindelijk uitmaken voor de markten. Ik kan me niet herinneren dat de inval van de Krim en Georgi en blijvende impact had.

Een conflict zit inmiddels toch al lang in de koers verwerkt
Meestal is het een korte, heftige dip en daarna gaat de koers weer verder met de trendlijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203761397
https://www.nu.nl/economi(...)iminele-klanten.html

O wat zijn de banken betrouwbare.
Vraag je af hoeveel meer banken een slechte verleden hebben gehad .
pi_203761457
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef craziness het volgende:
gaat niet zo lekker met de computermuntjes h
Idd, misschien toch te virtueel en geen echte onderliggende waarde
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203761475
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Beste is kopen en dca .
Zeker als het voor later is .
Voor korte tijd moet je dagelijks handelen anders heeft geen echte nut.

Wel je kan 100x shit coins kopen van 25 euro per inleg per shit coin.
En dan hopen dat het 10x of 100x over de kop gaat .
Is ook een tactiek dat kan werken
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203761506
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Meestal is het een korte, heftige dip en daarna gaat de koers weer verder met de trendlijn.
Het is eerder een waterval naar beneden vanaf 8 November

Daarom zit ik ook in stablecoins, als hoge rente hedge tegen bitcoin
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203761916
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Regulatie heeft doorgaans juist een positief effect aangezien iedereen dan weet waar hij of zij aan toe is.
`Klopt, ik verwacht trouwens redelijk dat het in lijn zal gaan met het Europese Mica regelgeving, doen ze dat niet dan zullen de grote exchanges lekker voor Europa kiezen, iets waar ze nu sowieso al op voorbereiden trouwens.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203762282
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Lol de beurs is in New York is dicht as maandag.
Lijkt me maar beangstigend om je vermogen in het buitenland te hebben en op een plek dat vaker dicht is dan open.

Als er dan iets in gesloten beurstijden gebeurd ben je automatisch rekt door wallstreet&co front running...

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En wat zal het uiteindelijk uitmaken voor de markten. Ik kan me niet herinneren dat de inval van de Krim en Georgi en blijvende impact had.

Een conflict zit inmiddels toch al lang in de koers verwerkt
Dit inderdaad.

Zodra je de speculative gedachten op normie forums leest weet je dat je op de bodem zit.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 06:36:10 ]
pi_203762304
Overings wordt retail er op het moment echt kei hard uitgeschut door institutioneel geld...

+10k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)jFk3uMESp48fygcJBRcU

+10k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)6ub3HPmhnTqjAuHahGwH

+15k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)qs9SPih3689UUHENZvEF

40k stack sinds november'21:
https://bitinfocharts.com(...)0qn5kq32vwnwqqgv4rzr

+30k btc sinds november:
https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/71981558

+40k bitcoin sinds 1 jaar terug:
https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/68880850

Imo denk ik dat we nu op een niveau zijn van max pain. Macro technisch staat de financiele wereld er niet echt goed voor. Maar ik denk uiteindelijk dat de vraag naar bitcoin juist daarom nog groter gaat wordt. Het meeste grote geld is nog steeds zwaar short in bitcoin...
pi_203762357
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 06:55 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Overings wordt retail er op het moment echt kei hard uitgeschut door institutioneel geld...

+10k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)jFk3uMESp48fygcJBRcU

+10k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)6ub3HPmhnTqjAuHahGwH

+15k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)qs9SPih3689UUHENZvEF

40k stack sinds november'21:
https://bitinfocharts.com(...)0qn5kq32vwnwqqgv4rzr

+30k btc sinds november:
https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/71981558

+40k bitcoin sinds 1 jaar terug:
https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/68880850

Imo denk ik dat we nu op een niveau zijn van max pain. Macro technisch staat de financiele wereld er niet echt goed voor. Maar ik denk uiteindelijk dat de vraag naar bitcoin juist daarom nog groter gaat wordt. Het meeste grote geld is nog steeds zwaar short in bitcoin...
Probeer je ons of jezelf te overtuigen? Je zegt dat we op max pain zitten, maar niemand heeft een glazen bol.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203762369
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:27 schreef firefly3 het volgende:
Probeer je ons of jezelf te overtuigen? Je zegt dat we op max pain zitten, maar niemand heeft een glazen bol.
Een observatie van wat er in de markt gebeurd.

Max pain is slechts een mening en kan er prima naast zitten. Vandaar ook de disclaimer aan het begin van de zin..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 07:33:27 ]
  maandag 21 februari 2022 @ 07:33:52 #97
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203762373
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Probeer je ons of jezelf te overtuigen? Je zegt dat we op max pain zitten, maar niemand heeft een glazen bol.
Grappig dat dat argument alleen maar opgaat als je bullish bent maar niet als je bearish bent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203762386
Bitcoin met 4% omhoog. Ethereum ook 3,5%.
De Europese futures kleuren lichtrood.
Cindy De Vuyst
  maandag 21 februari 2022 @ 08:39:57 #99
241662 Jian
Well, well, well
pi_203762688
Bij de vorige dip gingen de whale's rond de 38.000 weer kopen. Zou de geschiedenis zich herhalen.........
pi_203762981
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:14 schreef firefly3 het volgende:
Daarom zit ik ook in stablecoins, als hoge rente hedge tegen bitcoin
Sinds wanneer eigenlijk?

Niet zolang geleden claimde je nog honderden munten te bezitten.
pi_203763156
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:13 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Sinds wanneer eigenlijk?

Niet zolang geleden claimde je nog honderden munten te bezitten.
Al een jaar lang heb ik naast allerlei crypto ook stablecoins om rente te genereren. Ik zet niet alles op 1 paard.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203763197
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Al een jaar lang heb ik naast allerlei crypto ook stablecoins om rente te genereren. Ik zet niet alles op 1 paard.
Mijn vermoeden is dat hier nagenoeg niemand 100% in n asset zit.
pi_203764119
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Mijn vermoeden is dat hier nagenoeg niemand 100% in n asset zit.
Ohh, ik dacht dat er Bitcoin maximalisten waren die alleen Bitcoin hadden en verder niets
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203764595
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Mijn vermoeden is dat hier nagenoeg niemand 100% in n asset zit.
Nee denk het ook.
Mijn top
Btc
Ada
Bnb
Shiba

Waarom Shiba ?
Krijg veel renten maar ik zie Shiba minimaal 2x0 verplaatsen dichter bij de comma verplaatsen als max.
Binnenkort komt er weer een Shiba burn.
En ze zijn wel active bezig met Shiba swap.
Oke het is net zo grote shit coins als de rest .
Maar zo lang het stijgt mooi mee genomen
Langzaam maar zeker omhoog dat zijn de coins die ik pak.

Niet de opgejutte coins die als een gek stijgen
Waar iedereen op een over bifi hebben.
Staat al op zijn max en zie dat dadelijk in storten .
Leuk als je er vroeg bij bent maar nu te hoog voor mij als persoon er in te stappen.
pi_203764697
twitter
pi_203764757
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:56 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ja zo ken ik er nog een paar Ed. Tijd is niet circulair (althans niet op deze schaal voorzover wij weten).
What Would Goku Do
pi_203765481
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee denk het ook.
Mijn top
Btc
Ada
Bnb
Shiba

Waarom Shiba ?
Krijg veel renten maar ik zie Shiba minimaal 2x0 verplaatsen dichter bij de comma verplaatsen als max.
Binnenkort komt er weer een Shiba burn.
En ze zijn wel active bezig met Shiba swap.
Oke het is net zo grote shit coins als de rest .
Maar zo lang het stijgt mooi mee genomen
Langzaam maar zeker omhoog dat zijn de coins die ik pak.

Niet de opgejutte coins die als een gek stijgen
Waar iedereen op een over bifi hebben.
Staat al op zijn max en zie dat dadelijk in storten .
Leuk als je er vroeg bij bent maar nu te hoog voor mij als persoon er in te stappen.
In meerdere assets zitten betekend nog niet direct dat mensen in deze shitcoins bezitten.

Spreiden doe je het algemeen over verschillende asset classes.

En gezien het macro klimaat vooral door dollars te kopen en jezelf tegen een liquidity crisis te hedgen.
pi_203765710
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
In meerdere assets zitten betekend nog niet direct dat mensen in deze shitcoins bezitten.

Spreiden doe je het algemeen over verschillende asset classes.

En gezien het macro klimaat vooral door dollars te kopen en jezelf tegen een liquidity crisis te hedgen.
Een van de reden dat alles versprijden staat bij mij.
Winst word nog steeds gemaakt via binance door staken . Daar is 580 dollar opgezet met een waarde van 710 dollar nu

Coinbase sta ik in de min met 500 dollar (totaal 2500 dollar er op gezet)

Op bitvavo staat 880 euro op en staat nu in waarde 660 euro in de dip.

Ik maak me niet druk er over.
Het is voor langere termijnen .
En doe gewoon dca op de bitvavo en de rest laat ik zo lopen
Coinbase handel ik met het bedrag wat er staat..

Dit is prijs op dit moment.
En alles terug naar de ouwe gaat top zal gaan , wat vroeg of later toch wel een keer gebeur.
Dan is er een lekker zak centen bij verdient.


Veel mensen raken in paniek.
De reden dat ik in crypto zit .
Wel ik ben van plan om uit Nederland te gaan .
Crypto is makkelijk om alles naar een anderen valuta te zetten .
Het is mijn spaarpot of pensioen pot hoe je het wilt bekijken.

Ben er wel active mee bezig om het te groeien van vermogen in de toekomst.
Dus elke stukje meer btc of Ada door een deel te verkopen en weer in te kopen in dips .
Zorgelt dat ik de toekomst meer kan worden.
Tot die tijd

Wel de wereld is gek en je weet niet wat er kan gebeuren .
pi_203766110
@SuperNeger heeft gelijk, we staan onder de 38K. Als er 10 bulls zijn en 1 bear, dan moet je naar de bear luisteren.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 21 februari 2022 @ 13:47:24 #110
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203766166
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 06:32 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Lijkt me maar beangstigend om je vermogen in het buitenland te hebben en op een plek dat vaker dicht is dan open.

Als er dan iets in gesloten beurstijden gebeurd ben je automatisch rekt door wallstreet&co front running...

Ik ga niet mee in het sprookje dat een belegging in crypto veiliger is dan een in blue chip-aandelen.
pi_203766247
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:01 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ja zo ken ik er nog een paar Ed. Tijd is niet circulair (althans niet op deze schaal voorzover wij weten).
Dat is wel kenmerkend voor wat driekwart van CT doet. Aannemen dat de toekomst kan worden voorspeld omdat vandaag een beetje lijkt op iets dat al maar liefst 1 of 2 keer eerder is voorgekomen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 21 februari 2022 @ 14:37:37 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203766758
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is wel kenmerkend voor wat driekwart van CT doet. Aannemen dat de toekomst kan worden voorspeld omdat vandaag een beetje lijkt op iets dat al maar liefst 1 of 2 keer eerder is voorgekomen.
Lol aan al die lijnentrekkers 'kijk hier op 11 september 2017 zag de grafiek er precies hetzelfde uit blablala'

Zoveel externe factoren die zich niet in een grafiekje laten vangen.

Daarom DCA ik iedere vrijdag automatisch.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203767734
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol aan al die lijnentrekkers 'kijk hier op 11 september 2017 zag de grafiek er precies hetzelfde uit blablala'

Zoveel externe factoren die zich niet in een grafiekje laten vangen.

Daarom DCA ik iedere vrijdag automatisch.
Dat is het mooist .
Vaste tijd en vaste dag.
Zelf doe ik 1x in de maand.
En kijk wat ik over heb die maand.
Daarna kijk ik even hoe hoog alles staat.
Dus koop niet op een vaste dag zeg maar.
Probeer wel een beetje te schatten .
Maar goed dat komt omdat ik in Ada grootste deel zit.
En elke 10 cent minder is vaak extra Ada.
Met hogere bedragen maak het niet zo veel uit als btc of eth .
Dan doe die 25 tot 50 euro niet veel per maand en kan je makkelijke dca doen.
pi_203767933
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol aan al die lijnentrekkers 'kijk hier op 11 september 2017 zag de grafiek er precies hetzelfde uit blablala'

Zoveel externe factoren die zich niet in een grafiekje laten vangen.

Daarom DCA ik iedere vrijdag automatisch.
Is ook een stuk beter voor je geestelijke gezondheid dan honderd euro in crypto hebben maar wel 24/7 naar grafieken lopen staren
pi_203768075
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is wel kenmerkend voor wat driekwart van CT doet. Aannemen dat de toekomst kan worden voorspeld omdat vandaag een beetje lijkt op iets dat al maar liefst 1 of 2 keer eerder is voorgekomen.
CT? Is dat een soort tegenhanger van TA?
What Would Goku Do
pi_203768161
Ik hoop dat de beren de dip gekocht hebben!
  maandag 21 februari 2022 @ 16:35:19 #117
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203768372
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ik hoop dat de beren de dip gekocht hebben!
Deze "dip" was mij niet laag genoeg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 21 februari 2022 @ 17:51:22 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203769336
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef viagraap het volgende:

[..]
CT? Is dat een soort tegenhanger van TA?
CryptoTwitter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 21 februari 2022 @ 18:20:05 #119
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203769725
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ik hoop dat de beren de dip gekocht hebben!
Dit is geen dip, dit is gewoon zijwaarts
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_203775835
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ik hoop dat de beren de dip gekocht hebben!
Je hebt het weer verkeerd. Superneger had gelijk jij niet.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203776142
Het zegt ook wel wat over de volwassenheid van de cryptomarkt dat alles nog relatief hoog staat en stand blijft houden. Terwijl de wereld letterlijk in brand staat.

De waarde van mijn (tech)aandelen hebben ook een gigantische optater gekregen. Minstens zo hard als BTC de afgelopen maanden. En dat zijn dan zogenaamd laagrisico investeringen :') .
blablablabla
pi_203776268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:04 schreef Elan het volgende:
Het zegt ook wel wat over de volwassenheid van de cryptomarkt dat alles nog relatief hoog staat en stand blijft houden. Terwijl de wereld letterlijk in brand staat.

De waarde van mijn (tech)aandelen hebben ook een gigantische optater gekregen. Minstens zo hard als BTC de afgelopen maanden. En dat zijn dan zogenaamd laagrisico investeringen :') .
Alles zakt in als een kaartenhuis .
Komt omdat alles toch met elkaar verbonden is op een of anderen manier.

Aandelen zakken .
Crypto zakt.
Maar goud stijg niet echt .
Dus waar gaat alles heen dan ?
Naar valuta omdat de mensen bang zijn.
Ondertussen word hun valuta minder waard.
Onderstussen kunnen ze je banken sluiten Een bank run om je geld afhalen gaat niet de bank en de pin automaat word gewoon geblokkeerd.

Als de pleuris uitbreekt maak het allemaal niks meer uit .
Valuta , crypto , aandelen alles zal worden afgepakt door de overheid na de oorlog.

Dus als we nu eens rustige normaal denken .
Kan je het net zo goed laten staan
pi_203776281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 02:11 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Alles zakt in als een kaartenhuis .
Komt omdat alles toch met elkaar verbonden is op een of anderen manier.

Aandelen zakken .
Crypto zakt.
Maar goud stijg niet echt .
Dus waar gaat alles heen dan ?
Naar valuta omdat de mensen bang zijn.
Ondertussen word hun valuta minder waard.
Onderstussen kunnen ze je banken sluiten Een bank run om je geld afhalen gaat niet de bank en de pin automaat word gewoon geblokkeerd.

Als de pleuris uitbreekt maak het allemaal niks meer uit .
Valuta , crypto , aandelen alles zal worden afgepakt door de overheid na de oorlog.

Dus als we nu eens rustige normaal denken .
Kan je het net zo goed laten staan
Grondstoffen stijgen wel veel de afgelopen tijd.
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 22 februari 2022 @ 07:13:59 #124
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203776409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 02:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Grondstoffen stijgen wel veel de afgelopen tijd.
Grondstoffen, energie, vastgoed, eten… eigenlijk alles wat een eerste levensbehoefte is of daaraan ten grondslag ligt stijgt ten opzichte van een devaluerende valuta.

Waarbij je je bij vastgoed helemaal dood kunt lachen omdat het ook nog eens een aanzienlijk passief inkomen kan generen in de vorm van verhuur.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203776464
Gaat lekker heerlijk naar beneden, zie ik graag!
Zo kan ik alleen maar meer en meer opbouwen en m'n gemiddelde naar beneden halen. *O*
Cindy De Vuyst
pi_203776502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hebt het weer verkeerd. Superneger had gelijk jij niet.
Wow. Moet wel kapot moeilijk zijn om te leven met zo'n karakter.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:20:08 #127
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776674
Buy when there is blood in the streets.

Diamond hands HODL _O_
Man of Steal.
pi_203776736
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:20 schreef SuperNeger het volgende:
Buy when there is blood in the streets.

Diamond hands HODL _O_
Mag van mij nog 20% af :')
Cindy De Vuyst
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:31:50 #129
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:29 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Mag van mij nog 20% af :')
50% *
Man of Steal.
pi_203776796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:31 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
50% *
Nog beter maar ik ben realistisch. Zie Bitcoin niet meteen naar $17.000 zakken.
Cindy De Vuyst
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:43:57 #131
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776830
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:39 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Nog beter maar ik ben realistisch. Zie Bitcoin niet meteen naar $17.000 zakken.
In mei, juni, juli was hij al bezig met zoeken naar de bodem maar kwam rond de 30k 32k uit. Toen 24 januari dit jaar nog een keer richting de $32k maar ging weer omhoog.

Nu zijn we weer naar beneden aan het gaan. Of hij wordt voor de 3e keer opgevangen rond de $30k of we vallen er dit keer wel echt doorheen. Of ijzersterkte support of 3 maals scheepsrecht.

Ik denk dat niemand het echt weet, maar als hij er doorheen valt dan gaan we echt naar de bodem.

Dus je moet een afweging maken of je dan nog wacht met kopen en mogelijk de bodem mist of het zakt erna alsnog 40%
Man of Steal.
pi_203776854
Klopt wat je hier beschrijft.
Zal afhangen wat Poetin in Oekrane doet, als hij plots richting Kiev trekt zal Bitcoin onder de $30.000 gaan. Zoniet zal het daar wat zijdelings blijven bewegen maar 50% er af denk ik niet.
Cindy De Vuyst
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:52:52 #133
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:46 schreef einzeinz het volgende:
Klopt wat je hier beschrijft.
Zal afhangen wat Poetin in Oekrane doet, als hij plots richting Kiev trekt zal Bitcoin onder de $30.000 gaan. Zoniet zal het daar wat zijdelings blijven bewegen maar 50% er af denk ik niet.
Wel echt dik support rond de $30k.

Wachten op $20k, de vorige ATH, begint wel een beetje een gok te worden. Ik zou even wachten op de ontwikkelingen met oekraine.

Als echt niemand heeft meer zin in crypto is $12k denk ik wel echt de bodem maar als dat gebeurt is er wel meer ellende in de wereld.


Wel mooie nummers trouwens, $30k, $20k en $12,5k
Man of Steal.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2022 @ 08:58:54 #134
364681 over_hedge
pi_203776973
ik heb 50% van mijn btc verkocht op 43k. Omdat ik putin niet zo vertrouwde. Lijkt nu dus wel goed geweest te zijn. Een keer op het goede moment verkopen is ook wel eens leuk :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:59:20 #135
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776978


Toch zie je elke keer een 80% drop dus ja gaat het weer gebeuren of is het deze keer dan net anders? Want dat roepen ze elke keer. "Crypto is nu te groot" en "er zit teveel geld in" en het gebeurde elke keer weer opnieuw.

Zeker met negatief nieuws zoals Oekraine lijkt het me niet dat het nu opeens wel anders zou zijn.

Misschien handig om een deel er alvast in te stoppen of zo rond de $30k en dan ff te wachten om te kijken of we verder zakken of overduidelijk weer omhoog gaat.
Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:09:16 #136
241662 Jian
Well, well, well
pi_203777078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:43 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
In mei, juni, juli was hij al bezig met zoeken naar de bodem maar kwam rond de 30k 32k uit. Toen 24 januari dit jaar nog een keer richting de $32k maar ging weer omhoog.

Nu zijn we weer naar beneden aan het gaan. Of hij wordt voor de 3e keer opgevangen rond de $30k of we vallen er dit keer wel echt doorheen. Of ijzersterkte support of 3 maals scheepsrecht.

Ik denk dat niemand het echt weet, maar als hij er doorheen valt dan gaan we echt naar de bodem.

Dus je moet een afweging maken of je dan nog wacht met kopen en mogelijk de bodem mist of het zakt erna alsnog 40%
Mogelijk ... en komt in dat scenario zeker in de buurt, alhoewel 40% na 30k hoogst waarschijnlijk nt iets te veel is. 20k is technisch gezien, vermoedelijk de grens, maar "close enough"
pi_203777330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 07:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Wow. Moet wel kapot moeilijk zijn om te leven met zo'n karakter.
Is gewoon niet handig om altijd bullish te zijn. Mensen die geen verstand hebben van crypto krijgen FOMO en moeten straks heel de rit uitzitten als we in een lange oorlog terecht komen. Dus stop hiermee aub, mensen raken hun geld kwijt.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:51:59 #138
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203777534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Is gewoon niet handig om altijd bullish te zijn. Mensen die geen verstand hebben van crypto krijgen FOMO en moeten straks heel de rit uitzitten als we in een lange oorlog terecht komen. Dus stop hiermee aub, mensen raken hun geld kwijt.
Punt is dat de rit uitzitten voor veel lastig is en ze dus verkopen met verlies.

Maar ja, 1 iemand z'n verlies is een ander z'n winst. Dat is nu eenmaal waar het geld vandaan komt. Er is altijd een grotere "sucker". Crypto blijft toch wel een beetje gebakken lucht/ponzi.
Man of Steal.
pi_203777554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Is gewoon niet handig om altijd bullish te zijn. Mensen die geen verstand hebben van crypto krijgen FOMO en moeten straks heel de rit uitzitten als we in een lange oorlog terecht komen. Dus stop hiermee aub, mensen raken hun geld kwijt.
Mijn "bodem" call zat er tot nu toe een paar procent naast. En we zijn inmiddels weer in dezelfde range...

Supernegert zit er nog 17k ofwel 45% naast.

Dus stop me die noob berichten, ik snap dat het niet leuk is dat je veel geld verliest aan shiba en andere dog shit coins. Maar ga dat niet hier lopen projecteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2022 09:53:58 ]
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:58:42 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203777602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Punt is dat de rit uitzitten voor veel lastig is en ze dus verkopen met verlies.

Maar ja, 1 iemand z'n verlies is een ander z'n winst. Dat is nu eenmaal waar het geld vandaan komt. Er is altijd een grotere "sucker". Crypto blijft toch wel een beetje gebakken lucht/ponzi.
Het is zero sum. Dus alle geld wat iemand er uit haalt moet er door iemand anders ingestopt worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:58:57 #141
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203777603
De meeste onbekwame mensen denken "oh mijn 1000 euro is 500 euro minder waard geworden, ik ga snel verkopen voor ik de rest straks ook kwijt ben" terwijl als ze de cycle doormaken het erna weer meer waard wordt. En ze dat dus mislopen. Dus dit verlies is jouw winst. Eigenlijk heb je er dus zelf financieel profijt van om bullish te zijn, ook al gaat dat ten koste van een ander. Dus ja, bitcoin en eth zou ik sowieso nooit met verlies verkopen. Maar een coin als Shiba inu wordt een ander verhaal, want je weet niet of zo'n coin mee gaat doen de volgende run. Dus je moet een afweging maken welke coins je door een bearmarket houdt (en dus minder waard ziet worden voor ze weer meer waard worden) en welke coins je met verlies verkoopt omdat er een grote kans is dat ze volgende run niet meer meedoen.

Verder snap ik niet waarom iedereen doet alsof ik Quasimodo ben met mijn $20k. Dit is gewoon het meest logische als je naar de BTC chart kijkt en iedereen is het daar over eens. Heeft vrij weinig met mij persoonlijk te maken.
Man of Steal.
pi_203777665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:58 schreef SuperNeger het volgende:
Verder snap ik niet waarom iedereen doet alsof ik Quasimodo ben met mijn $20k. Dit is gewoon het meest logische als je naar de BTC chart kijkt en iedereen is het daar over eens. Heeft vrij weinig met mij persoonlijk te maken.
Het gaat niet zozeer om je call. Maar meer de manier waarop je topic na topic post...

Verder heb je gelijk over de shitcoins, die wil je niet vast houden als we echt door een -85% bear heen gaan. Beetje zoals alle bag holders van 2017 inmiddels wel geleerd hebben op de harde wijze.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2022 10:07:54 ]
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:08:09 #143
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203777672
Aankomende WW3 is een mooie katalysator voor een supercycle, net als het begin van COVID.

De dollarmachine gaat weer op volle toeren en dat geld stroomt vanzelf de markten in. Stocks, crypto, grondstoffen gaan allemaal skyhigh als blijkt dat Putin alleen wat Russisch gezinde regio's erbij pakt en Kiev met rust laat.

Als ie full-out Oekrane binnenvalt dan is je crypto wel het laatste waar je je druk om moet maken. Dan is het maar goed dat de winter bijna voorbij is.

China kan zich er ook nog mee gaan bemoeien als Rusland zich met hun graanproductie in Oekrane gaat bemoeien. Allemaal factoren die niet in een chart te vangen zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203777684
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:08 schreef fathank het volgende:
China kan zich er ook nog mee gaan bemoeien als Rusland zich met hun graanproductie in Oekrane gaat bemoeien. Allemaal factoren die niet in een chart te vangen zijn.
Als Rusland doorzet zou het mij niet verbazen als China voor Taiwan gaat
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:11:22 #145
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203777698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:06 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Het gaat niet zozeer om je call. Maar meer de manier waarop je topic na topic post...
"manier waarop"

de waarheid is hard en als je al topics lang door permabulls wordt aangevallen dan reageer je wel eens wat feller.

Bearish nieuws is kut als je geld erin hebt zitten, en die negatieve gevoelens projecteerde jullie op mij.

Inmiddels is het duidelijk dat we idd gewoon bearish kunnen zijn, dus laten we er maar over ophouden.
Man of Steal.
pi_203777721
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Als Rusland doorzet zou het mij niet verbazen als China voor Taiwan gaat
Kunnen wij dan meteen voor Vlaanderen gaan, dat is voor iedereen beter denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 22-02-2022 10:29:56 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203777854
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Mijn "bodem" call zat er tot nu toe een paar procent naast. En we zijn inmiddels weer in dezelfde range...

Supernegert zit er nog 17k ofwel 45% naast.

Dus stop me die noob berichten, ik snap dat het niet leuk is dat je veel geld verliest aan shiba en andere dog shit coins. Maar ga dat niet hier lopen projecteren.
Wie zegt dat we nu op de bodem zitten?? Je blijft doorgaan met slechte voorspellingen. Mensen verliezen hier geld mee.

Shiba staat overigens nog op de prijs van begin januari en is hierbij nu sterker dan bitcoin, dus stop met onzin aankondigen/liegen aub.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203777916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wie zegt dat we nu op de bodem zitten?? Je blijft doorgaan met slechte voorspellingen. Mensen verliezen hier geld mee.

Shiba staat overigens nog op de prijs van begin januari en is hierbij nu sterker dan bitcoin, dus stop met onzin aankondigen/liegen aub.
Shiba is letterlijk nu al -80% gegaan.. Ik weet niet in wat voor een sprookjes wereld jij leeft. Maar wat denk je dat er gaat gebeuren met die dogshit als bitcoin onder de $20k gaat?

Je bent overduidelijk een salty bagholder dat hier komt afreageren op bitcoin holders die rustig zijn en prima weten hoe ze moeten hodlen.
pi_203777974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Shiba is letterlijk nu al -80% gegaan.. Ik weet niet in wat voor een sprookjes wereld jij leeft. Maar wat denk je dat er gaat gebeuren met die dogshit als bitcoin onder de $20k gaat?

Je bent overduidelijk een salty bagholder dat hier komt afreageren op bitcoin holders die rustig zijn en prima weten hoe ze moeten hodlen.
Het ligt eraan welke timeframe je bekijkt. Over afgelopen jaar heeft Shiba het nog steeds beter gedaan dan Bitcoin en meerdere nullen weggehaald.

Als je de timeframe van 2022 bekijkt, zie je dat Shiba het ook beter doet dan Bitcoin en nu sterker is.

Ik ben niet boos, ik heb mijn farms die continu geld genereren en ik genereer ook meer en meer Shiba's. Maar jij misleid mensen met je fake bullish voorspellingen in plaats van de eventuele oorlog met Rusland af te wachten.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203778086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het ligt eraan welke timeframe je bekijkt. Over afgelopen jaar heeft Shiba het nog steeds beter gedaan dan Bitcoin en meerdere nullen weggehaald.

Als je de timeframe van 2022 bekijkt, zie je dat Shiba het ook beter doet dan Bitcoin en nu sterker is.

Ik ben niet boos, ik heb mijn farms die continu geld genereren en ik genereer ook meer en meer Shiba's. Maar jij misleid mensen met je fake bullish voorspellingen in plaats van de eventuele oorlog met Rusland af te wachten.
Je gaat nu serieus andere timeframes erbij halen dan de drop van ATH om je gelijk te halen?

Wat een clown ben je ook echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2022 10:41:42 ]
pi_203778158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:41 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je gaat nu serieus andere timeframes erbij halen dan de drop van ATH om je gelijk te halen?

Wat een clown ben je ook echt.
Waarom zou je de ATH als referentiekader nemen? Ik zie het eerder als punt waar het makkelijk weer naar toe kan gaan en kan overstijgen zodra de markt hersteld.

Als je bang bent voor volatiliteit van altcoins dan zou ik inderdaad voor 90% in Bitcoin blijven.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203778182
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom zou je de ATH als referentiekader nemen? Ik zie het eerder als punt waar het makkelijk weer naar toe kan gaan en kan overstijgen zodra de markt hersteld.

Als je bang bent voor volatiliteit van altcoins dan zou ik inderdaad voor 90% in Bitcoin blijven.
Ok. Ik neem aankoopprijs dan als referentie en zit nog comfy in profit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Pharkus op 22-02-2022 12:27:29 ]
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:51:23 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203778236
Geen gezeik iedereen rijk

When in doubt zoom out. BTC is een long term game, geen snelle fix voor een bult gratis geld.

[ Bericht 67% gewijzigd door fathank op 22-02-2022 11:05:07 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:00:04 #154
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
salty bagholder
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:41 schreef 10mil.bitcoin het volgende:


Wat een clown ben je ook echt.
DE MANIER WAAROP
Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:01:40 #155
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778393
Kennen jullie trouwens mensen die all in zijn op 1 coin?

Ik ken er eentje, all-in op 1 coin die al sinds 2017 niks heeft gedaan. Prijs met 90% gedaald. En nog steeds gooit hij er geld tegenaan. Ik vind het echt sneu eigenlijk maar hij luistert niet naar mijn advies om te spreiden.
Man of Steal.
pi_203778398
Don't feed the trolls....
pi_203778474
Komaan Poetin, laat die crypto's zakken! Alles is te snel aan het herstellen.
Cindy De Vuyst
pi_203778475
Het bloedbad vind hier plaats, niet in Donbass.
pi_203778558
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef SuperNeger het volgende:
Kennen jullie trouwens mensen die all in zijn op 1 coin?

Ik ken er eentje, all-in op 1 coin die al sinds 2017 niks heeft gedaan. Prijs met 90% gedaald. En nog steeds gooit hij er geld tegenaan. Ik vind het echt sneu eigenlijk maar hij luistert niet naar mijn advies om te spreiden.
Nee, wel iemand die vooral in Bitcoin en Ada zat en veel winsten was misgelopen. Ik zei dat Shiba de nieuwe Dogecoin zou worden, maar dan beter (vanwege utilities). Die trein heeft hij flink misgelopen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203778564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef RamboDirk het volgende:
Het bloedbad vind hier plaats, niet in Donbass.
:D
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203778575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef SuperNeger het volgende:
Kennen jullie trouwens mensen die all in zijn op 1 coin?

Ik ken er eentje, all-in op 1 coin die al sinds 2017 niks heeft gedaan. Prijs met 90% gedaald. En nog steeds gooit hij er geld tegenaan. Ik vind het echt sneu eigenlijk maar hij luistert niet naar mijn advies om te spreiden.
Deze gast houdt het wel goed vol

En ik heb een collega die vuistdiep in cardano zit en nog steeds in de verhaaltjes van Charles geloofd.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:12:24 #162
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778583
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Nee, wel iemand die vooral in Bitcoin en Ada zat en veel winsten was misgelopen. Ik zei dat Shiba de nieuwe Dogecoin zou worden, maar dan beter (vanwege utilities). Die trein heeft hij flink misgelopen.
Shiba zag ook echt niemand echt aankomen hoe bizar dat gestegen is.

vraag me af wat voor memecoins we volgende run gaan krijgen. Weer dogcoins of iets heel anders
Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:13:09 #163
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:11 schreef dimmak het volgende:

[..]
Deze gast houdt het wel goed vol

En ik heb een collega die vuistdiep in cardano zit en nog steeds in de verhaaltjes van Charles geloofd.
Die Charles is een narcistische sociopaat.

Ga altijd stuk om de foto's die hij op social media zet.
Man of Steal.
pi_203778621
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Shiba zag ook echt niemand echt aankomen hoe bizar dat gestegen is.

vraag me af wat voor memecoins we volgende run gaan krijgen. Weer dogcoins of iets heel anders
Ik verwacht dat binnen 3 jaar memecoins zoals Shiba de marketcap als Ethereum zullen hebben, en andere memecoins de marketcap van het huidige shiba/dogecoin in zullen nemen. Mensen die alleen largecaps hebben zullen balen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:16:01 #165
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778642
Als je Cardano koopt hou je Charles z'n obesitas in stand.

Denk daar maar eens bij je volgende ADA aankoop


Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:17:52 #167
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik verwacht dat binnen 3 jaar memecoins zoals Shiba de marketcap als Ethereum zullen hebben, en andere memecoins de marketcap van het huidige shiba/dogecoin in zullen nemen. Mensen die alleen largecaps hebben zullen balen.
Serieus? Ik had eerder verwacht dat shiba weer richting #50 of lager zou gaan qua mcap.

Maar als dat gebeurt dan moet dus die hele hype weer opnieuw aanslaan? Ik heb nooit een volledige cycle meegemaakt dus heb geen idee of dat weer zou gebeuren.

Ja het ligt echt aan de social media hype.
Man of Steal.
pi_203778687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik verwacht dat binnen 3 jaar memecoins zoals Shiba de marketcap als Ethereum zullen hebben, en andere memecoins de marketcap van het huidige shiba/dogecoin in zullen nemen. Mensen die alleen largecaps hebben zullen balen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:
Dus stop hiermee aub, mensen raken hun geld kwijt.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:22:00 #169
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778725
Ja ik vind het ook echt super ver gezocht dat Shiba in de top zou blijven staan. Maar dat het uberhaupt al zo goed als in de top #10 staat zegt ook wel weer dat letterlijk alles mogelijk is in deze wereld.
Man of Steal.
pi_203778762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:17 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Serieus? Ik had eerder verwacht dat shiba weer richting #50 of lager zou gaan qua mcap.

Maar als dat gebeurt dan moet dus die hele hype weer opnieuw aanslaan? Ik heb nooit een volledige cycle meegemaakt dus heb geen idee of dat weer zou gebeuren.

Ja het ligt echt aan de social media hype.
Ja, de retail investeerders zijn al een tijdje pleite. Ooit komt er weer een massa-hysterie. Vooral als Bitcoin teruggaat naar de 60K
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203778774
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:19 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]

Binnen 3 jaar is wat anders dan roepen dat we nu de bodem hebben bereikt.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:25:22 #172
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778775
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja, de retail investeerders zijn al een tijdje pleite. Ooit komt er weer een massa-hysterie. Vooral als Bitcoin teruggaat naar de 60K
En dan zijn het weer hondencoins?
Man of Steal.
pi_203778787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:25 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En dan zijn het weer hondencoins?
Kishu & Luffy die vol inzetten op de Metaverse
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:28:12 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203778815
Canada is wel heel snel afgegleden

Als je hier als boer wordt uitgekocht straks ga je ook niet meer voor je lol daar naartoe.

El Salvador begint wel een serieuze optie te worden. Tijd voor een cursus Spaans. Misschien kan ik daarvoor ook wel bij Edraket terecht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:28:48 #175
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778820
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:28 schreef fathank het volgende:
Canada is wel heel snel afgegleden

Als je hier als boer wordt uitgekocht straks ga je ook niet meer voor je lol daar naartoe.

El Salvador begint wel een serieuze optie te worden. Tijd voor een cursus Spaans.
Ik zit te twijfelen tussen Spaans of Russisch. Ik denk dat Spaans makkelijker is.

Sowieso wil ik graag een Latina als vrouw. Wat een wijven. :@
Man of Steal.
pi_203778839
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:28 schreef fathank het volgende:
Canada is wel heel snel afgegleden

Als je hier als boer wordt uitgekocht straks ga je ook niet meer voor je lol daar naartoe.

El Salvador begint wel een serieuze optie te worden. Tijd voor een cursus Spaans. Misschien kan ik daarvoor ook wel bij Edraket terecht.
Ik wil ook in de Spaanse betaalgroep van Ed.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:33:08 #177
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778874
Waarom zijn het trouwens altijd dog coins en nooit cat coins.

Zijn honden zoveel beter dan katten?

Je hebt wel veel catcoins, maar kan me er geen n bedenken die echt populair is.
Man of Steal.
pi_203778942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:33 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom zijn het trouwens altijd dog coins en nooit cat coins.

Zijn honden zoveel beter dan katten?

Je hebt wel veel catcoins, maar kan me er geen n bedenken die echt populair is.
Kittehcoin was de eerste opvolger van Doge. Nog een leuk flipje toen mee gedaan maar verdween al snel van het toneel. En de CryptoKitties natuurlijk als voorloper van de NFT's. De meeste van die shit doet 1 cycle mee en verdwijnt.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:39:31 #179
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203778958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef dimmak het volgende:

[..]
Kittehcoin was de eerste opvolger van Doge. Nog een leuk flipje toen mee gedaan maar verdween al snel van het toneel. En de CryptoKitties natuurlijk als voorloper van de NFT's. De meeste van die shit doet 1 cycle mee en verdwijnt.
Ik had opeens een idee van een garfield token maar staat er al eentje op coinmarketcap al hoewel die er best dood uit ziet.

Ik vind dat katten buitengesloten zijn in de crypto markt.
Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:46:01 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203779034
Dikke prima. Katten horen op de boerderij op muizen te jagen verder niks.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:51:31 #181
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203779117
Zou wat zijn als volgende run de kattencoins helemaal hip worden. Of paardentokens :')
Man of Steal.
pi_203779159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:51 schreef SuperNeger het volgende:
Zou wat zijn als volgende run de kattencoins helemaal hip worden. Of paardentokens :')
Tja, sommige kattencoins kunnen NFT's hebben en het een rol geven in een game en hierdoor meer plezier geven dan bitcoin in iemands wallet. Denk vooral aan de jeugd. Ze zullen misschien meer kattencoins bezitten dan Bitcoin omdat ze met die kattencoins tenminste kunnen handelen op hun gaming platform.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 12:18:48 #184
18653 crew  D.
pi_203779532
*weer enkele posts verwijderd heeft


Mensen, let’s agree to disagree

Beter om iemand te negeren als een gezonde discussie met persoon niet mogelijk is/lijkt.
We gaan niet op de man (of vrouw) spelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door D. op 22-02-2022 20:34:09 ]
pi_203781720
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:20 schreef SuperNeger het volgende:
Buy when there is blood in the streets.

Diamond hands HODL _O_
Maar wel liever aan het einde van een bear markt ipv aan het begin van een bear markt.
pi_203781852
Ik heb mn portfolio maar weer uitgebreid met verkoop en lager inkoop. Totale (euro) waarde is wel lager dan enkele dagen terug, maar voor dat geld wel weer serieus grotere aantallen in bezit tov die enkele dagen terug. oa zilliqa 1/3e meer, Sand wat stuks erbij, wat extra Chiliz (heb je hm weer :s) ) etc.

Heb maar weer hogere sell orders en lagere koop orders uitgezet die ingaan als de sell order geactiveerd is. Zo sprokkel ik eea maar even stukje bij beetje bij elkaar in afwachting van wat er allemaal gebeurd. Ik hang weer achterover.

[ Bericht 8% gewijzigd door tvdleur op 22-02-2022 15:12:44 ]
pi_203783070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef tvdleur het volgende:
Ik heb mn portfolio maar weer uitgebreid met verkoop en lager inkoop. Totale (euro) waarde is wel lager dan enkele dagen terug, maar voor dat geld wel weer serieus grotere aantallen in bezit tov die enkele dagen terug. oa zilliqa 1/3e meer, Sand wat stuks erbij, wat extra Chiliz (heb je hm weer :s) ) etc.

Heb maar weer hogere sell orders en lagere koop orders uitgezet die ingaan als de sell order geactiveerd is. Zo sprokkel ik eea maar even stukje bij beetje bij elkaar in afwachting van wat er allemaal gebeurd. Ik hang weer achterover.
Gisteravond vroeg Zilliqa eruit gegooid, vanochtend meer teruggekocht voor hetzelfde geld. Daar verwacht ik toch veel van de komende maanden.
pi_203792452
quote:
Gijzelnemer Apple Store is 27-jarige Amsterdammer, eiste 200 miljoen aan cryptovaluta
zo doe je dat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203792487
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:28 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik zit te twijfelen tussen Spaans of Russisch. Ik denk dat Spaans makkelijker is.

Sowieso wil ik graag een Latina als vrouw. Wat een wijven. :@
Spaans is een stuk makkelijker. Licht er ook aan wat je wilt doen, Spaans is heel handig als je naar Z-amerika wilt gaan. Wilt je richting oost europa dan is Russisch een stuk handiger :)

Russische vrouwen > Latina
pi_203792496
Maart gaat een mooie maand worden!
  woensdag 23 februari 2022 @ 07:51:12 #191
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203792523
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 07:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Spaans is een stuk makkelijker. Licht er ook aan wat je wilt doen, Spaans is heel handig als je naar Z-amerika wilt gaan. Wilt je richting oost europa dan is Russisch een stuk handiger :)

Russische vrouwen > Latina
Ik heb beide gehad en ze zijn dan gedeelte top. Russische vrouwen kunnen wel wat arroganter zijn heb ik gemerkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 07:39 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Maart gaat een mooie maand worden!
Voor de bulls of de bears?
Man of Steal.
  woensdag 23 februari 2022 @ 07:51:23 #192
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203792524
Is er trouwens al oorlog of is het een nietshamburger?
Man of Steal.
  woensdag 23 februari 2022 @ 07:58:20 #193
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203792543
maart wordt idd wel een mooie periode om bitcoin te kopen. $20k _O_ Vraag me wel af hoelang deze bearmarket gaat duren. En of we nog dieper gaan bloeden tot de zomer of zelfs eind van het jaar. Dan misschien toch beter even wachten met kopen tot in ieder geval de zomer.

Ik heb liever gewoon dat het snel crasht zodat het achter de rug is.
Man of Steal.
  woensdag 23 februari 2022 @ 08:51:02 #194
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203792829
Dat was de bodem. Ww3-infused supercycle gaat beginnen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203793165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
zo doe je dat
Stoppen doorgeslagen vanwege de dip, kan gebeuren _O_
pi_203793201
Kijk de beren paniek buyen :')
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:28:40 #197
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203793204
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:28 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Kijk de beren paniek buyen :')
:@
Man of Steal.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:32:11 #198
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203793243
Een kleine groene kaars en bulls hebben helemaal euphoria. Gaat al de hele tijd zo 1 groene kaars gevolgt door 1 rode kaars. kijk maar eens wat verder dan een paar minuten
Man of Steal.
pi_203793253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef SuperNeger het volgende:
Een kleine groene kaars en bulls hebben helemaal euphoria. Gaat al de hele tijd zo 1 groene kaars gevolgt door 1 rode kaars. kijk maar eens wat verder dan een paar minuten
Volgende maand wordt er voor een half miljard aan bitcoin gekocht. Ik maak me niet zo druk om de minute chart eerlijk gezegd B-)
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:34:12 #200
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203793262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Volgende maand wordt er voor een half miljard aan bitcoin gekocht.
vertel
Man of Steal.
pi_203793339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
vertel
El Salvador bonds
pi_203793390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef SuperNeger het volgende:
Een kleine groene kaars en bulls hebben helemaal euphoria. Gaat al de hele tijd zo 1 groene kaars gevolgt door 1 rode kaars. kijk maar eens wat verder dan een paar minuten
Boeie ruurd. Is er nog wijn?
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:30:02 #203
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203793857
Zou dit een exit pump voor de storm zijn?
Man of Steal.
pi_203793964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Volgende maand wordt er voor een half miljard aan bitcoin gekocht. Ik maak me niet zo druk om de minute chart eerlijk gezegd B-)
Doorgaans merk je daar niet zo veel van omdat ze die aankoop over een lange termijn uitsmeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203793995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
Doorgaans merk je daar niet zo veel van omdat ze die aankoop over een lange termijn uitsmeren.
Ik denk niet dat ze lang gaan wachten op deze prijzen. Wat precies de terms zijn weet ik verder niet. Maar gezien dat het bitcoin backed bonds zijn zullen ze tussen het uitgeven van de bonds en het kopen van de bitcoin niet al te veel tijd laten tussen zitten.
pi_203794426
Een kennis van mij is sadstacker en hoopt telkens dat Bitcoin omhoog gaat. Hij zit telkens op een internet forum te posten dat Bitcoin omhoog gaat. Wel grappig om te zien, want het is niet te voorspellen hoe lang de oorlog gaat duren en wanneer Bitcoin omhoog gaat. Ik ben tevreden met een neerwaartse, zijwaartse of opwaartse beweging.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:49:38 #207
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203795511
Waar is bitcoin heen?
Man of Steal.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:53:34 #208
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203795584
Is denk gewoon een bug lol. ETH staat nu op #1
Man of Steal.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:08:56 #209
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203795749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef firefly3 het volgende:
Een kennis van mij is sadstacker en hoopt telkens dat Bitcoin omhoog gaat. Hij zit telkens op een internet forum te posten dat Bitcoin omhoog gaat. Wel grappig om te zien, want het is niet te voorspellen hoe lang de oorlog gaat duren en wanneer Bitcoin omhoog gaat. Ik ben tevreden met een neerwaartse, zijwaartse of opwaartse beweging.
Waarom gaat de bitcoin omlaag bij oorlog dan? Ik dacht dat Bitcoin veilig was.

[ Bericht 1% gewijzigd door BasEnAad op 23-02-2022 13:14:36 ]
pi_203795950
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Waarom gaat de bitcoin omlaag bij oorlog dan? Ik dacht dat Bitcoin veilig was.
Omdat de markt nou eenmaal reageert op dit soort events.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:30:55 #211
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203795980
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:28 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Omdat de markt nou eenmaal reageert op dit soort events.
Oke, geen enkele reden dus om in bitcoin te investeren als ik al aandelen heb.
pi_203795993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:30 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Oke, geen enkele reden dus om in bitcoin te investeren als ik al aandelen heb.
Moet jij weten.
pi_203796168
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Waarom gaat de bitcoin omlaag bij oorlog dan? Ik dacht dat Bitcoin veilig was.
Wat FL_Freak zei :)
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203797383
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Waarom gaat de bitcoin omlaag bij oorlog dan? Ik dacht dat Bitcoin veilig was.
Is het ook.
Maar mensen zijn mensen.
En zetten alles terug in valuta. .
En dat zijn niet de rijke stinkers.
Maar de mensen die aan het sparen waren.

Maar de zelfde kan je ook zeggen over de beurs.
De beurst is toch veilig waarom gaat de tech deel naar beneden (denk aan Netflix tot aan Amazon.)

Juist ja omdat het mensen zijn en op emotioneel beslissing nemen
pi_203797454
Wanneer komen Raytheon en Lockheed met cryptos? Dan zitten we altijd goed
pi_203797802
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wanneer komen Raytheon en Lockheed met cryptos? Dan zitten we altijd goed
Een bom NFT ofzo ? En die is dan steeds zeldzamer word aangezien we ze direct op Donetsk droppen?
  woensdag 23 februari 2022 @ 16:18:04 #217
241662 Jian
Well, well, well
pi_203797922
De correlatie van crypto met de reguliere beurzen is naar verwachting van een aantal proffesionele crypto/beurs handelaren voor beperkte tijd.. Uiteindelijk zal de correlatie wegvallen en zal crypto haar eigen "koers" gaan varen. "Mind you", we hebben het hier over weken c.q. maanden, niet over jaren....

Kan niet wachten!
pi_203798051
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Een bom NFT ofzo ? En die is dan steeds zeldzamer word aangezien we ze direct op Donetsk droppen?
Ja, en oorlog noemen we dan een token burn cycle :7 Kan je ze ook precies volgen en zo dat ze inderdaad naar een definitieve bestemming verdwenen zijn. Is op zich wel iets voor te zeggen als er ook een limiet op creatie zit, dan denk je 10x na of je hem wil gooien of niet.
  woensdag 23 februari 2022 @ 17:21:53 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203798894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:18 schreef Jian het volgende:
De correlatie van crypto met de reguliere beurzen is naar verwachting van een aantal proffesionele crypto/beurs handelaren voor beperkte tijd.. Uiteindelijk zal de correlatie wegvallen en zal crypto haar eigen "koers" gaan varen. "Mind you", we hebben het hier over weken c.q. maanden, niet over jaren....

Kan niet wachten!
Nounou dat lijkt me wel heel optimistisch.

Als schijt de ventilator raakt gaat crypto gewoon mee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:12:14 #220
241662 Jian
Well, well, well
pi_203800128
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]
Nounou dat lijkt me wel heel optimistisch.

Als schijt de ventilator raakt gaat crypto gewoon mee.
“But if you look at crypto specifically, when the traditional macro markets go down, crypto tends to be correlated with them for a period of roughly 70 days, so a bit over two months, and then it begins to break its correlation. And so we think over the next number of weeks, crypto is basically going to decouple from traditional markets and begin to trade on its own again"

https://panteracapital.com/blockchain-letter/the-next-mega-trade/

Zekerheid geeft natuurlijk niemand ons, maar het is wel een visie die ik meerdere malen voorbij heb zien komen.
pi_203801412
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Als schijt de ventilator raakt gaat crypto gewoon mee.
:D :') _O- _O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_203801855
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:12 schreef Jian het volgende:

[..]
“But if you look at crypto specifically, when the traditional macro markets go down, crypto tends to be correlated with them for a period of roughly 70 days, so a bit over two months, and then it begins to break its correlation. And so we think over the next number of weeks, crypto is basically going to decouple from traditional markets and begin to trade on its own again"

https://panteracapital.com/blockchain-letter/the-next-mega-trade/

Zekerheid geeft natuurlijk niemand ons, maar het is wel een visie die ik meerdere malen voorbij heb zien komen.
Hoe lang bestaan reguliere markten?

Die hele cryptogekte bestaat eigenlijk pas een jaar of twee en heeft nooit serieuze economische tegenspoed gekend. Lijkt me dus onzinnig om te daar uitspraken over te doen. Eerlijk gezegd geloof ik dat crypto als eerste kapot gaat. Juist vanwege het volatiele karakter en de paniek die dat te weeg kan brengen.
blablablabla
pi_203802012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe lang bestaan reguliere markten?

Die hele cryptogekte bestaat eigenlijk pas een jaar of twee en heeft nooit serieuze economische tegenspoed gekend. Lijkt me dus onzinnig om te daar uitspraken over te doen. Eerlijk gezegd geloof ik dat crypto als eerste kapot gaat. Juist vanwege het volatiele karakter en de paniek die dat te weeg kan brengen.
Je hebt de crash van 2013 en 2018 gemist?
pi_203802216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:03 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Je hebt de crash van 2013 en 2018 gemist?
Crash van 2013 was grotendeels te wijten aan het eigen succes,Mt. Gox etc. Stond toen ook nog gigantisch in de kinderschoenen . 2018 tot nu was een periode van enorme economische voorspoed en recordlage rente gecombineerd met kalmte op het wereldpodium qua conflicten en een pandemie waarin de miljarden rijkelijk werden rondgestrooid.

Situatie waar naar we nu toe bewegen is totaal anders dan alles wat de cryptomarkt ooit meegemaakt heeft.
blablablabla
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 23 februari 2022 @ 21:43:36 #225
206731 Mortaxx
Doomer
pi_203802835
Hoe vaak is er nu niet geclaimd dat deze keer echt alles anders is.

De markt daalt en stijgt en daalt en stijgt en dit gaat nooit veranderen. Dit is absoluut niet bijzonder
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203805262
twitter
pi_203805299
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 00:39 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
quote:
“kologisch nicht nachhaltigen Konsensmechanismen”
Wanneer gaat dit misverstand/deze onwetendheid/deze leugen eindelijk eens uit de wereld? Moe van :O
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 24 februari 2022 @ 05:03:51 #228
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203805735
Lol, iedereen lekker geslapen?

Poetin heeft de oorlog verklaard aan Oekraine.

BTC richting 30k
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 februari 2022 @ 07:23:29 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203806346
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Crash van 2013 was grotendeels te wijten aan het eigen succes,Mt. Gox etc. Stond toen ook nog gigantisch in de kinderschoenen . 2018 tot nu was een periode van enorme economische voorspoed en recordlage rente gecombineerd met kalmte op het wereldpodium qua conflicten en een pandemie waarin de miljarden rijkelijk werden rondgestrooid.

Situatie waar naar we nu toe bewegen is totaal anders dan alles wat de cryptomarkt ooit meegemaakt heeft.
Edit:niet goed gelezen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 07:24:46 #230
42184 crew  DaMart
pi_203806362
De cryptomarkt is lekker gaan dippen vannacht.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 24 februari 2022 @ 07:26:13 #231
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203806376
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:24 schreef DaMart het volgende:
De cryptomarkt is lekker gaan dippen vannacht.
Hoe zou dat nou komen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 07:40:47 #232
42184 crew  DaMart
pi_203806505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe zou dat nou komen
O, ik had nog geen nieuws gelezen. Las net dat Poetin zijn landjepik is begonnen. Is dus even een paniekreactie op de markten. Aandelen zullen ook wel in de aanbieding gaan.

Als de geachiedenis zich herhaalt, gaan de markten binnenkort weer verder waar ze waren. Zag van de week een plaatje van eerdere geopolitieke agressie c.q. oorlogen en toen was er eerst een flinke dip en daarna gingen de koersen weer terug naar voor de paniek alsof er niks aan de hand was.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Forum Admin donderdag 24 februari 2022 @ 07:40:54 #233
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_203806506
Sit back and enjoy the ride. Of koop een kaartje en rij mee.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_203806702
Vorige week de hele kluit verkocht, ik dacht al het zal wel behoorlijk dippen als Putin de oorlog begint.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:08:09 #235
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203806740
Goedemorgen mede cryptovaluta investeerders
Man of Steal.
pi_203806980
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 05:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lol, iedereen lekker geslapen?

Poetin heeft de oorlog verklaard aan Oekraine.

BTC richting 30k
Zo'n vaart zal het nu ook wel niet lopen zeker? Vooral omdat de duik naar $34.500 nu vooral een paniekreactie is. Je zal zien dat het zich in de loop van de dag wel zal herstellen.
Cindy De Vuyst
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:30:12 #237
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203806993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Zo'n vaart zal het nu ook wel niet lopen zeker? Vooral omdat de duik naar $34.500 nu vooral een paniekreactie is. Je zal zien dat het zich in de loop van de dag wel zal herstellen.
Er is niet zoiets als een paniekreactie. De whales dumpen gewoon wanneer er <groot nieuws> is zodat ze kunnen zeggen zie je nou wel het komt door <groot nieuws>.

Als mensen erachter komen dat het een ongereguleerde gemanipuleerde markt is dan koopt niemand meer speculatieve internetmuntjes. De crash zit er gewoon aan te komen, ook qua andere markten. Alles rood
Man of Steal.
pi_203807021
Om achteraf een V-trend te vertonen en je moet beseffen dat je achter het net hebt gevist. Ik heb vooral kooporders ingelegd nu :')
Cindy De Vuyst
pi_203807041
De AEX is al aan het herstellen. De future stond daarnet op -5,60% nu nog slechts op -4%. Straks eindigt hij nog op -1% :')
Cindy De Vuyst
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:34:26 #240
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203807058
Zal ik alles pinnen en het in m'n matras stoppen? Volgens mij kan je nu gewoon het beste euro's of dollars houden.
Man of Steal.
pi_203807103
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:34 schreef SuperNeger het volgende:
Zal ik alles pinnen en het in m'n matras stoppen? Volgens mij kan je nu gewoon het beste euro's of dollars houden.
Dat beweegt niet n op n mee. Je hebt nog tijd om het op te volgen.
Cindy De Vuyst
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:41:00 #242
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203807159
Ik snap nooit hoe dat zou werken van nieuwsberichten. Als je 's morgens met je bakje koffie naar nu.nl gaat en je leest over oorlog dat er al maanden aan zit te komen of een nieuwe coronavariant of inflatie redeneer je dan opeens van "oh shit ik ga snel m'n bitcoin verkopen"? Echt niemand doet dat. Het is allemaal een clown wereld en excuusjes worden gebruikt door de grote spelers zodat je er geen lucht van krijgt dat ze gewoon met jouw geld aan het spelen zijn.
Man of Steal.
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:44:03 #243
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203807197
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:00 schreef fathank het volgende:
Is de 12.8k al in zicht?
Ietsje meer
Man of Steal.
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:51:21 #244
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_203807332
Wow.

Wat een bloedbad.

Nu hoor je ze niet h, over inflatie.
pi_203807570
Kan ik op Binance of FTX oid ook nog belangen nemen in olie of gas?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203807642
Alles is langzaam aan het stijgen.
De dip is gewoon van zwakke handen.
Als het echt een probleem was geweest dat hadden de whales al lang verkocht .
En was btc nu 1000 dollar waard geweest.

Denk zelf dat whales nu aan het kopen zijn buiten de excange om .
Waardoor de prijs niet echt stijgt .
pi_203807655
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:06 schreef dimmak het volgende:
Kan ik op Binance of FTX oid ook nog belangen nemen in olie of gas?
Nee maar wel via bux zero.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:11:39 #248
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203807657
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef suijkerbuijk het volgende:
Alles is langzaam aan het stijgen.

Dat is letterlijk alleen het laatste uur.

Volgens mij slapen de Amerikanen ook nog.
Man of Steal.
pi_203807674
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:34 schreef SuperNeger het volgende:
Zal ik alles pinnen en het in m'n matras stoppen? Volgens mij kan je nu gewoon het beste euro's of dollars houden.
Kan je doen ja .
Waar woon je ook al weer ?
Ben het vergeten .
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:13:28 #250
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203807688
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:12 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Kan je doen ja .
Waar woon je ook al weer ?
Ben het vergeten .
Man of Steal.
pi_203807695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:11 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat is letterlijk alleen het laatste uur.

Volgens mij slapen de Amerikanen ook nog.
Het is nu 03:00 in Amerika .
Die hebben alles al gedumpt voor die tijd
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:18:20 #252
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203807764
Waarschijnlijk sloegen er gewoon een paar buy orders aan.
Man of Steal.
pi_203807978
Crypto al grotendeels hersteld!
Was te denken natuurlijk dat het allemaal paniek was. Net ordertje van 5500 euro aan mijn neus zien passeren :(
Cindy De Vuyst
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:33:01 #254
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203808077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Zo'n vaart zal het nu ook wel niet lopen zeker? Vooral omdat de duik naar $34.500 nu vooral een paniekreactie is. Je zal zien dat het zich in de loop van de dag wel zal herstellen.
Euro bedoelde ik :P Hij stond er erg dichtbij daarstraks.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203808130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef einzeinz het volgende:
De AEX is al aan het herstellen. De future stond daarnet op -5,60% nu nog slechts op -4%. Straks eindigt hij nog op -1% :')
Dus je denkt dat dit ook het einde is van de oorlog in Oekrane? Er zal nog wel veel meer gebeuren waardoor de cryptomarkt gaat crashen. Ik snap het korte termijn denken niet zo
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:42:09 #256
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203808257
Ja dit gaat echt wel even door etteren hoor. De futures schoten in paniek wel even te ver door, voor nu. Maar de sancties (welke, hoe zwaar, hoe reageert rusland erop) gaan de komende dagen sowieso onzekerheid geven
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203808357
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dus je denkt dat dit ook het einde is van de oorlog in Oekrane? Er zal nog wel veel meer gebeuren waardoor de cryptomarkt gaat crashen. Ik snap het korte termijn denken niet zo
Als er oorlog komt
Crash alles .
Van geld tot aan crypto .
Papier goud waar je niks aan heb.
Beursen storten in.

Wat blijft over na de oorlog en wat is dan de nieuwe waarde.

Goud word gewoon ingepikt door de overheid.
Papier goud wat je online koopt bestaan niet meer (word gewoon weg gestreept)

Btc in een hardware wallet kunnen ze niet aankomen . (Hardware wallet slopen je heb alleen de de seed code nodig)
Goud in je kluis onder de grond kunnen ze niet aankomen als ze het niet weten.

Huis en grond kan afgenomen worden door de overheid .
Huurwoning word on betaalbaar .
AOW , Iva , wga en uitkering worden geschorst.
Aandelen worden in beslag genomen.
Juwelen en zelfs je trouw ring kan je gaan inleveren.

Dit is het ergst wat bedenkbaar is .
Maar zeker mogelijk als dadelijk en verdwaalde raket van Rusland of Wit-Rusland in een NAVO land kan komen.
Wat ik zeker verwacht en het hoef niet eens eens van die landen afkomen.
Kan makkelijk van een rebels groep afkomen namelijk.


Ik weet het wel.
Bdc eth en Ada laat maar staan en zie wat daarna gebeurt als alles op nieuwe word gendexeerd .
Misschien geluk aan mijn kant dat het een hoge waarde blijft in de toekomst.
Aangezien bij oorlog de euro net zo makkelijk onderuit zakt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:48:49 #258
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203808364
Moet je trouwens eens die russische markten openen in tradingview. Lijkt wel op van die shitcoin casino rugpulls

Man of Steal.
pi_203808386
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Euro bedoelde ik :P Hij stond er erg dichtbij daarstraks.
Laat ons hopen dat hij er vandaag nog onder gaat. Heb 5500 euro klaarstaan om in Bitcoin te steken.
Cindy De Vuyst
pi_203808387
Paar maandjes wat minder naar de charts staren en rustig doorstacken mensen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203808395
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dus je denkt dat dit ook het einde is van de oorlog in Oekrane? Er zal nog wel veel meer gebeuren waardoor de cryptomarkt gaat crashen. Ik snap het korte termijn denken niet zo
Wereld zal Poetin terug aanvallen. Dan verliest hij sowieso.
Cindy De Vuyst
pi_203808416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Als er oorlog komt
Crash alles .
Van geld tot aan crypto .
Papier goud waar je niks aan heb.
Beursen storten in.

Wat blijft over na de oorlog en wat is dan de nieuwe waarde.

Goud word gewoon ingepikt door de overheid.
Papier goud wat je online koopt bestaan niet meer (word gewoon weg gestreept)

Btc in een hardware wallet kunnen ze niet aankomen . (Hardware wallet slopen je heb alleen de de seed code nodig)
Goud in je kluis onder de grond kunnen ze niet aankomen als ze het niet weten.

Huis en grond kan afgenomen worden door de overheid .
Huurwoning word on betaalbaar .
AOW , Iva , wga en uitkering worden geschorst.
Aandelen worden in beslag genomen.
Juwelen en zelfs je trouw ring kan je gaan inleveren.

Dit is het ergst wat bedenkbaar is .
Maar zeker mogelijk als dadelijk en verdwaalde raket van Rusland of Wit-Rusland in een NAVO land kan komen.
Wat ik zeker verwacht en het hoef niet eens eens van die landen afkomen.
Kan makkelijk van een rebels groep afkomen namelijk.

Ik weet het wel.
Bdc eth en Ada laat maar staan en zie wat daarna gebeurt als alles op nieuwe word gendexeerd .
Misschien geluk aan mijn kant dat het een hoge waarde blijft in de toekomst.
Aangezien bij oorlog de euro net zo makkelijk onderuit zakt.
Ja je hebt gelijk, alles gaat in zo'n situatie crashen (beetje zoals het een beetje nu gaat, maar dan erger).

Ik ben ook een HODLER, maar ik hou in mijn achterhoofd dat dit een lange oorlog kan worden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203808417
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef einzeinz het volgende:
Crypto al grotendeels hersteld!
Was te denken natuurlijk dat het allemaal paniek was. Net ordertje van 5500 euro aan mijn neus zien passeren :(
Grotendeels hersteld? Weet niet welke coins jij in zit maar Bitcoin staat 8% lager en ETH 14%
blablablabla
pi_203808423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Als er oorlog komt
Crash alles .
Van geld tot aan crypto .
Papier goud waar je niks aan heb.
Beursen storten in.

Wat blijft over na de oorlog en wat is dan de nieuwe waarde.

Goud word gewoon ingepikt door de overheid.
Papier goud wat je online koopt bestaan niet meer (word gewoon weg gestreept)

Btc in een hardware wallet kunnen ze niet aankomen . (Hardware wallet slopen je heb alleen de de seed code nodig)
Goud in je kluis onder de grond kunnen ze niet aankomen als ze het niet weten.

Huis en grond kan afgenomen worden door de overheid .
Huurwoning word on betaalbaar .
AOW , Iva , wga en uitkering worden geschorst.
Aandelen worden in beslag genomen.
Juwelen en zelfs je trouw ring kan je gaan inleveren.

Dit is het ergst wat bedenkbaar is .
Maar zeker mogelijk als dadelijk en verdwaalde raket van Rusland of Wit-Rusland in een NAVO land kan komen.
Wat ik zeker verwacht en het hoef niet eens eens van die landen afkomen.
Kan makkelijk van een rebels groep afkomen namelijk.


Ik weet het wel.
Bdc eth en Ada laat maar staan en zie wat daarna gebeurt als alles op nieuwe word gendexeerd .
Misschien geluk aan mijn kant dat het een hoge waarde blijft in de toekomst.
Aangezien bij oorlog de euro net zo makkelijk onderuit zakt.
Maak er een vrolijke dag van zou ik zeggen :D
pi_203808442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef SuperNeger het volgende:
Moet je trouwens eens die russische markten openen in tradingview. Lijkt wel op van die shitcoin casino rugpulls

[ afbeelding ]
Hou ik van O+
Cindy De Vuyst
pi_203808462
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Grotendeels hersteld? Weet niet welke coins jij in zit maar Bitcoin staat 8% lager en ETH 14%
Zoom uit over een jaar .
Niet in weken.
Btc staat nog steeds goed voor.
Alleen voor de mensen die hoog zijn ingestapt niet .
En tja als je bij 40/50k instap is het nu ruck.
Stapte je in bij 30k is er nog steeds in de plus.

Het is dus van welke kant je het bekijkt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:54:13 #267
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203808470
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Hou ik van O+
Type linksboven in tradingview "Russia" en kies een markt. Maakt niet uit welke. Allemaal een rechte rode kaars naar beneden.

het is daar nu echt een nachtmerrie volgens mij
Man of Steal.
pi_203808696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Zoom uit over een jaar .
Niet in weken.
Btc staat nog steeds goed voor.
Alleen voor de mensen die hoog zijn ingestapt niet .
En tja als je bij 40/50k instap is het nu ruck.
Stapte je in bij 30k is er nog steeds in de plus.

Het is dus van welke kant je het bekijkt.
O ben niet in paniek hoor. Maar om nou te zeggen dat de markt grotendeels hersteld is gaat wel erg ver.
blablablabla
pi_203808822
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:54 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Type linksboven in tradingview "Russia" en kies een markt. Maakt niet uit welke. Allemaal een rechte rode kaars naar beneden.

het is daar nu echt een nachtmerrie volgens mij
Goede tijd om te kopen als dat gaat.
Russia aandelen kunnen later weer veel geld opleveren.
Zeker als alles weer voorbij is
pi_203809518
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:01:16 #271
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203809696
Mmm alles naar een hardware gooien kan geen kwaad nu denk ik. Straks maar even doen. Iig ETH en btc.

Niet omdat ik bang ben dat het afgenomen gaat worden (door wie :’) ) maar hacks en aanvallen op netwerken kunnen wel een risico zijn.

Overigens zie ik wel wat kansen op de Russische markt nu :+
Zeker institutioneel gaat automatisch verkopen want ze moeten binnen hun bandbreedte blijven. Aandelen heb ik eind vorige week en begin deze week allemaal weggedaan. Lekker de winst gepakt. Koop het wel terug als de boel echt lekker gedaald is. Crypto staat op verlies. Komt ook wel weer goed, laat maar crashen

Tevens: nog nooit heeft een oorlog de handel stil gelegd.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:06:45 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203809781
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef SuperNeger het volgende:
Moet je trouwens eens die russische markten openen in tradingview. Lijkt wel op van die shitcoin casino rugpulls

[ afbeelding ]
Hier moest ik toch wel een beetje om lachen.
Huilen dan.
pi_203811640
Damnn ome Putin is lekker bezig... Had niet verwacht dat ze het hele land zouden gaan aanpakken...
Vannacht aan de hand van live google maps updates (je kon de tank convoi volgen) flink gehedged. What a time to be alive :')

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dus je denkt dat dit ook het einde is van de oorlog in Oekrane? Er zal nog wel veel meer gebeuren waardoor de cryptomarkt gaat crashen. Ik snap het korte termijn denken niet zo
Omdat markten vooruit denken/kijken. Full on war was niet echt ingeprijsd. Nu wordt dat wel ingeprijsd + overdreven, dus weer herstel mogelijk daarna.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2022 12:46:35 ]
pi_203811751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:41 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Damnn ome Putin is lekker bezig... Had niet verwacht dat ze het hele land zouden gaan aanpakken...
Vannacht aan de hand van live google maps updates (je kon de tank convoi volgen) flink gehedged. What a time to be alive :')
[..]
Omdat marketen vooruit denken/kijken. Full on war was niet echt ingeprijsd. Nu wordt dat wel ingeprijsd + overdreven, dus weer herstel mogelijk daarna.
Wat dacht je wat er zou gebeuren als per ongeluk Polen betrokken wordt? "Full on war" kan nog veel erger worden
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203811826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat dacht je wat er zou gebeuren als per ongeluk Polen betrokken wordt? "Full on war" kan nog veel erger worden
Dat klopt idd.

Ik ben benieuwd wat het westen gaat doen. Er vliegen aardig wat USAF langs de borders. Eigenlijk moeten ze wel ingrijpen... Maarja Putin laat wel zien dat ie niet echt bang is op dit moment
pi_203811910
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat dacht je wat er zou gebeuren als per ongeluk Polen betrokken wordt? "Full on war" kan nog veel erger worden
Als Polen of een ander NAVO land erbij betrokken raakt, zou ik me niet zo druk maken over cryptomuntjes. Ik acht de kans ook vrij groot dat dit het dieptepunt gaat zijn, in ieder geval wat betreft de invloed van de oorlog op de crypto. Zullen vast nog wel wat schommelingen zijn, maar ik denk dat als je in wilt stappen ergens, dit een goed moment is. Alleen de tijd zal leren of dat daadwerkelijk zo is of niet.
pi_203812455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:53 schreef nirvana het volgende:

[..]
Als Polen of een ander NAVO land erbij betrokken raakt, zou ik me niet zo druk maken over cryptomuntjes. Ik acht de kans ook vrij groot dat dit het dieptepunt gaat zijn, in ieder geval wat betreft de invloed van de oorlog op de crypto. Zullen vast nog wel wat schommelingen zijn, maar ik denk dat als je in wilt stappen ergens, dit een goed moment is. Alleen de tijd zal leren of dat daadwerkelijk zo is of niet.
Het dieptepunt is moeilijk in te schatten. Het is overigens niet geheel 1:1 met het nieuws. Zo kan Bitcoin onverwachts nog ff naar beneden zakken deze dagen zonder extra nieuws.

Maar ik blijf uiteraard hodlen en bijkopen
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:55:53 #278
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203813328
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:11 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat is letterlijk alleen het laatste uur.

Volgens mij slapen de Amerikanen ook nog.
De grote jongens werken allemaal met bots dat retail ligt te slapen boeit echt niks.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 24 februari 2022 @ 14:06:11 #279
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203813502
Welke Russische aandelen zijn goed om te kopen
Man of Steal.
pi_203814000
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef SuperNeger het volgende:
Welke Russische aandelen zijn goed om te kopen
Gazprom _O_
blablablabla
pi_203814024
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het dieptepunt is moeilijk in te schatten. Het is overigens niet geheel 1:1 met het nieuws. Zo kan Bitcoin onverwachts nog ff naar beneden zakken deze dagen zonder extra nieuws.

Maar ik blijf uiteraard hodlen en bijkopen
Laat nog maar even laag staan inderdaad, koop toch wel bij. Naar mijn idee is dat ook de algemene consensus. Die dips mogen amper nog een naam hebben.
blablablabla
  donderdag 24 februari 2022 @ 15:04:55 #282
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203814400
$20k soon
Man of Steal.
pi_203815405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef SuperNeger het volgende:
$20k soon
100k soon.
pi_203815456
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef SuperNeger het volgende:
$20k soon
De wereld is op het randje van ww3 en bitcoin hangt nog rustig boven $35k.
pi_203816100
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef SuperNeger het volgende:
$20k soon
Als jij zo elke keer loopt te trollen, ga liever leverage traden met je voorspellingen, dan heb je er tenminste nog wat aan als ze uitkomen.
pi_203816243
flink wat geld in Gamestop, 15x hefboom short op de AEX, uiteraard zowel btc als eth als grootste holdings

dit is 4-d chess
What Would Goku Do
  donderdag 24 februari 2022 @ 16:40:10 #287
241662 Jian
Well, well, well
pi_203816321
Vanmorgen vroeg Olie en Goud + short op Aex, uiteraard alles met hefboom. Ik word rijk *O*
pi_203816541
Lijkt een snelle operatie te gaan worden, Oekranse leger heeft niks in te brengen. De twee volksrepublieken veiligstellen, daarna terugtrekken en uiteindelijk valt het allemaal wel mee
pi_203816728
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:27 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Als jij zo elke keer loopt te trollen, ga liever leverage traden met je voorspellingen, dan heb je er tenminste nog wat aan als ze uitkomen.
Waarom ben je meteen een troll als je een bear bent? Het is slechts een verschil van mening gezien dit conflict.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:30:35 #290
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203817018
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lijkt een snelle operatie te gaan worden, Oekranse leger heeft niks in te brengen. De twee volksrepublieken veiligstellen, daarna terugtrekken en uiteindelijk valt het allemaal wel mee
Behalve dan dat niemand Rusland meer vertrouwd de komende 25 jaar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:31:29 #291
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203817029
Jezus, zelfs nu duiken we niet onder de 30k. Wanneer moet ik dan bijkopen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203817161
Hopelijk morgen weer 8% van de Bitcoin er af!
Cindy De Vuyst
pi_203817169
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jezus, zelfs nu duiken we niet onder de 30k. Wanneer moet ik dan bijkopen?
Mag van mij ook eronder gaan hoor. Straks mis ik de trein nog!
Cindy De Vuyst
pi_203817232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Behalve dan dat niemand Rusland meer vertrouwd de komende 25 jaar.
Deed toch al niemand in het Westen
pi_203817252
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lijkt een snelle operatie te gaan worden, Oekranse leger heeft niks in te brengen. De twee volksrepublieken veiligstellen, daarna terugtrekken en uiteindelijk valt het allemaal wel mee
Intel van veiligheidsdiensten geven aan dat ze ook de regering in Kiev willen afzetten en een pro-Russische regering daar willen installeren. Het zou verklaren waarom ze door het hele land opereren en niet alleen in het oosten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203817434
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Intel van veiligheidsdiensten geven aan dat ze ook de regering in Kiev willen afzetten en een pro-Russische regering daar willen installeren. Het zou verklaren waarom ze door het hele land opereren en niet alleen in het oosten.
Kunnen ze ook snel doen, maar of het houdbaar is? Pro-Russische sentiment is nou niet echt hoog buiten de volksrepublieken voor zover ik weet
pi_203821458
Bitcoin weer hoger dan voordat RU binnenviel :')

Hebben ze UA al geklaard ofwa?
pi_203821492
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Bitcoin weer hoger dan voordat RU binnenviel :')

Hebben ze UA al geklaard ofwa?
Grootschalige beperkingen in het betalingsverkeer, dan kan Bitcoin/crypto uitkomst bieden.
blablablabla
pi_203821816
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Bitcoin weer hoger dan voordat RU binnenviel :')

Hebben ze UA al geklaard ofwa?
Zombie Biden heeft een toespraak gehouden
pi_203821847
Dicht maar
pi_203821858
Hoppa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')