Er is veel nieuws rondom Ripple (XRP) en de Sec Lawsuit de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:35 schreef stinkie het volgende:
Er is in crypto geen bear/bull markt, het zoekt gewoon. Kort geleden was er niets, nu is er wel iets, dus er is een waarde gemaakt. De vraag is alleen hoeveel? En al zou alles permanent stijgen, dan nog heb je crashes en correcties. En daarin zit winst voor mensen die bereid zijn winst te nemen en niet maximalist gaan, of permanent hodl’n. Of denken dat er buiten crypto niets is (newsflash: je kunt je boodschappen er niet direct mee betalen, dus voor retail 0 waarde). Kijk alleen al naar de aex. Twee jaar terug crash naar 300…. En daarvan kon iedereen zien dat het waanzin was en dat je moest kopen. Crypto bestaat nog niet lang genoeg voor dat soort inzichten en in een markt die alleen omhoog gaat doet iedereen mee. En raakt nu in paniekt. Zorgt voor aanbod, dalende prijs en die zorgt dat dip-kopers wakker worden en zorgen voor een stijging. Ik geloof echt dat crypto’s gaan stijgen, maar dat is iets heel anders dan dat ik er nu inzit voor de centen. Een project als ripple geloof ik echt in, maar ik ben wel jaar of 4 terug al uitgestapt.
Nu is eindelijk duidelijk waarom je vies mad bent...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:36 schreef SuperNeger het volgende:
Heb hier ook nog een paar honderd coins van. Gewoon voor over een paar jaar.
Omdat ik 100 euro wisselgeld in crypto heb wat misschien 50 euro waard wordt waarnaar het daarna weer zal stijgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Nu is eindelijk duidelijk waarom je vies mad bent...
Hij is een ripple bagholderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Nu is eindelijk duidelijk waarom je vies mad bent...
quote:
Volgens mij weet je niet echt wat bagholder inhoud.quote:
Kijk, en daar komt de frustratie dus vandaan. Je dacht ff snel rijk te worden en bent nu een gedesillusioneerde no-coiner pleb. En no way dat jij er ooit meer dan 10k uit hebt getrokken, daarvoor ben je veel te labiel met je posts.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij weet je niet echt wat bagholder inhoud.
Dan baghold ik een stuk of 10 coins inclusief bitcoin en eth. Omdat er vast wel hier en daar wat wisselgeld op staat. Te weinig om uit te cashen. Totale crypto portfolio is sowieso maar 3 cijfers waard max.
Het echte geld, de 5 cijfers (i know ik ben sloeber heb helaas geen ton om te investeren), dat is er al uit
Ik dacht idd snel rijk te worden toen ik me verdiepte in 2021. Gelukkig werd het me al snel duidelijk dat de top bereikt was en trok ik het geld eruit. Moet toegeven dit was meer geluk dan skill want binnen 1 jaar crypto expert worden gaat je niet lukken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en daar komt de frustratie dus vandaan. Je dacht ff snel rijk te worden en bent nu een gedesillusioneerde no-coiner pleb. En no way dat jij er ooit meer dan 10k uit hebt getrokken, daarvoor ben je veel te labiel met je posts.
Internet fok credits > geld verdienenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je zo zeker bent van jezelf dan ga je toch 100x short ipv jezelf hier als een mongool te manifesteren? Als je zo goed de bodem van de markt kan timen zou ik mijn tijd hier niet verdoen als ik jou was, maar gewoon lekker buy orders zetten en weglopen.
Maar ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat er bij jou wat anders aan de hand is.
Bedankt, je hebt zojuist toegegeven dat je een afgunstige no-coiner bent die niet weet waar hij het over heeft. Leuk dat je bulls wil bashen maar wat doe je überhaupt hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik dacht idd snel rijk te worden toen ik me verdiepte in 2021. Gelukkig werd het me al snel duidelijk dat de top bereikt was en trok ik het geld eruit. Moet toegeven dit was meer geluk dan skill want binnen 1 jaar crypto expert worden gaat je niet lukken.
En "no-coiner pleb" haha ik kan elk moment inkopen als ik dat wil. En waarom zou ik dat niet doen denk je?
Even kijken, ik had verkocht toen bitcoin rond de $60k staatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt zojuist toegegeven dat je een afgunstige no-coiner bent die niet weet waar hij het over heeft. Leuk dat je bulls wil bashen maar wat doe je überhaupt hier
Ik denk dat de users die 10x-100x-1000x zijn gegaan inderdaad fout zaten nu ze op -50% staan idd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Even kijken, ik had verkocht toen bitcoin rond de $60k staat
nu staat bitcoin rond de $40k
en het nocoiner gedeelte dat is dus iets slechts nu? Leg me ff de logica hier uit..
Weet je wat nog het meest sneue is? Die SuperNeger heeft Yvonne lopen taggen in het feedback topicquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef MaximumRush het volgende:
Dit topic is echt verneukt door @:SuperNeger en @:firefly3
Waar is de tijd dat we normale discussies konden hebben en nieuwe gems samen gingen spotten.
Hahahaha, ik zie dit nu pas. Wat een triest figuur is het ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat nog het meest sneue is? Die SuperNeger heeft Yvonne lopen taggen in het feedback topicwaar hij loopt te klagen. Wat een droeftoeter.
Weet je wat nog triester is? Andere mensne lopen taggen omdat ze niet meedoen met de ongefundeerde bull hype.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat nog het meest sneue is? Die SuperNeger heeft Yvonne lopen taggen in het feedback topicwaar hij loopt te klagen. Wat een droeftoeter.
Eigenlijk is het gewoon een no-liferquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie dit nu pas. Wat een triest figuur is het ook
Iemand die 20 redenen zoekt terwijl je er maar één nodig hebt om short te gaan is nou eenmaal niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Weet je wat nog triester is? Andere mensne lopen taggen omdat ze niet meedoen met de ongefundeerde bull hype.
En iemand die met 20 redenen komt waarom we naar beneden gaan voor troll uitmaken.
Wat een triest figuur moet het wel niet zijn!
Ik doe niet aan gokken. Ga je ook geld zetten op de weersverwachting voor morgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Iemand die 20 redenen zoekt terwijl je er maar één nodig hebt om short te gaan is nou eenmaal niet serieus te nemen
20 redenen zoeken en dan nog niet geloven in je thesisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gokken. Ga je ook geld zetten op de weersverwachting voor morgen?
Mijn bewijs is dat ik nu niet in de markt zit. Terwijl ik een hele bitcoin bij elkaar zou kunnen schapen. Die gaat naar 10 miljoen toch.
Ik geloof er in, want ik zit er niet in.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
20 redenen zoeken en dan nog niet geloven in je thesis
Maximum troll gespot
Nogmaals, wat kom je hier dan doen? We zijn er al achter dat:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Weet je wat nog triester is? Andere mensne lopen taggen omdat ze niet meedoen met de ongefundeerde bull hype.
En iemand die met 20 redenen komt waarom we naar beneden gaan voor troll uitmaken.
Wat een triest figuur moet het wel niet zijn!
Dus je hebt een grote bek maar je bent niet zeker van je zaak? Dan ben je toch gewoon een faker of niet soms?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gokken. Ga je ook geld zetten op de weersverwachting voor morgen?
Mijn bewijs is dat ik nu niet in de markt zit. Terwijl ik een hele bitcoin bij elkaar zou kunnen schapen.
Die gaat naar 10 miljoen toch. 40k voor 10mil lijkt me een prima investering. Eigenlijk moet je in je handjes wrijven dat ik dat nu mis.
Fiat maximalist. Niet gek dat je gefrustreerd ben over je 10k, dat sneller smelt dan een ijsklontjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik geloof er in, want ik zit er niet in.
Niet iedereen doet aan leverage trading. Sommige mensen kopen spot.
Alleen maar op zoek naar aandacht. Als we collectief stoppen met op hem reageren druipt hij vanzelf af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een no-lifer
Je bent een troll en een leugenaar. Stop met deze act.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kom hier over crypto discussieren en ik lees graag informatie en argumenten.
Eens. In 2017 was de sfeer goed, en het was leerzaam.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef MaximumRush het volgende:
Dit topic is echt verneukt door @:SuperNeger en @:firefly3
Waar is de tijd dat we normale discussies konden hebben en nieuwe gems samen gingen spotten.
Goed plan. Ik begin:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Eens. In 2017 was de sfeer goed, en het was leerzaam.
Ik denk dat de enige remedie is om het gewoon te negeren en dingen te posten die wel interessant of grappig zijn.
https://www.coindesk.com/(...)ew-aml-requirements/quote:Italy has published new anti-money laundering (AML) rules for crypto firms, according to a gazette dated Feb. 14.
The rules, which were approved in January, outline registration and reporting requirements for virtual asset service providers (VASP) that align with the European Union’s fifth AML directive and the Financial Action Task Force (FATF) guidelines for crypto firms. Their publication in Italy’s formal journal of record indicates the rules are ready to take effect.
The document specifies what is required of VASPs to be registered in a special roster for crypto firms. According to the document, registration in the roster maintained by is required if firms are to offer any digital-asset related services in the country.
The new rules were published just as lawmakers in the European Union (EU) are getting ready to begin discussions on the proposed regulatory package for crypto assets. The Markets in Crypto Assets (MiCA) package seeks to set EU-level standards and requirements for cryptocurrency issuers, service providers and users.
Most notably, it is looking to set up a passportable license for crypto firms which would allow companies to easily operate in all EU-member states if they are fully registered and compliant in one EU jurisdiction.
However, Italy’s new rules include a requirement that doesn’t quite align with the EU’s ambitious passportable license for VASPs.
In order to qualify for registration in the special roster for approved VASPs in Italy, all entities must comply with Article 17-bis of a 2008 directive related to credit contracts, the document says.
According to the Article, any VASP from another EU country must have a permanent establishment, or stabile organizzazione, in Italy to be able to register as an approved VASP.
A report on the new rules published by Lexia Avvocati, an independent Italian law firm, interprets stabile organizzazione to mean a branch or subsidiary.
“Accordingly, VASPs that are incorporated in other EU member states will have to set up an Italian branch or subsidiary in order to operate with Italian customers. VASPs established in third countries will have to incorporate an Italian subsidiary,” the report said.
In addition to the registration requirement, the document says VASPs must report all information required under the AML regulations to the Organismo Agenti e Mediatori (the body responsible for overseeing the VASP roster) at the end of each quarter. The VASP registry will be set up within 90 days of the publication of this document.
Het wachten is natuurlijk op goede EU regelgeving imo. Zover ik weet is dat ook de bedoeling. Zou ook alleen maar goed zijn voor de adoptie als iedereen gewoon weet waar ie aan toe is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed plan. Ik begin:
Italy Formally Lays Out Crypto Firms' New AML Requirements
[..]
https://www.coindesk.com/(...)ew-aml-requirements/
Die regeling komt eraan, https://www.coindesk.com/(...)a-crypto-regulation/quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op goede EU regelgeving imo. Zover ik weet is dat ook de bedoeling. Zou ook alleen maar goed zijn voor de adoptie als iedereen gewoon weet waar ie aan toe is.
Ik ben heel benieuwd of ze ergens nog onderscheid gaan maken in decentrale of centrale munten. En vanaf hoeveel nodes is iets decentraal?... Lastig wel
Volgens mij was die verdeelsleutel ook funest voor kleinere partijen was het niet ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die regeling komt eraan, https://www.coindesk.com/(...)a-crypto-regulation/
Overigens lopen we in Nederland behoorlijk voorop en zullen de huidige cryptodienst verleners weinig te vrezen hebben. Het grote voordeel is dat Nederlandse bedrijven dan gewoon legaal in heel de EU zaken kunnen doen, op dit moment zijn er maar een partij of 3 actief in Nederland die ook in Buitenland actief zijn, niet vreemd want het kost je een vermogen aan juristen om dat te regelen.
Helaas wel, maar dat was echt voor de hele kleintjes hoor, maar toch zijn er een flink aantal gestopt of naar het buitenland vertrokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij was die verdeelsleutel ook funest voor kleinere partijen was het niet ?
Dat vat het goed samenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een troll en een leugenaar. Stop met deze act.
Lol.quote:
Alles stort in.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:23 schreef firefly3 het volgende:
Stort flink in nu zoals verwacht, Rusland etc
jij zal je wel zorgen maken dusquote:Op zondag 20 februari 2022 11:39 schreef Jian het volgende:
Whooo, it's coming !!!!![]()
Paniek is voor hommo's
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij zal je wel zorgen maken dus
Kan, ga er maar vanuit dat hij de huidige prijs weer zal overstijgen op de weg omhoog, dus je kan ze ook gewoon houden, achterover leunen en genieten van de voorstellingquote:Op zondag 20 februari 2022 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kan je toch nu alles verkopen en als er dan nog een flinke dip komt door die onvermijdelijke oorlog dan weer opnieuw kopen?
Gebrek aan decentraliteit, maar ook het feit dat het letterlijk PoS is, waar men normaal tegen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je doelt op de (gebrek aan) decentraliteit van LN?
LN is een laag bovenop Bitcoin dus niet helemaal een terecht vergelijk met altcoins. Het mooie van lagen bovenop is dat je meelift op het fundament waardoor je wat kan inboeten op eigenschappen die je normaal niet zou accepteren. De schade daarvan blijft redelijk beperkt. Neemt niet weg dat lagen bovenop Bitcoin ook slecht of nutteloos kunnen zijn... zo zijn de meningen bijv. erg verdeeld over Liquid en is er niemand echt fan van.
Je moet idd bitcoins staken in LN maar het vervult geen consensus functie dus het is niet "proof of stake". Hieronder een sterk artikel (m.u.v. de woorden van Fernando Motolese) waar meerdere mensen het goed uitleggen:quote:Op zondag 20 februari 2022 11:54 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Gebrek aan decentraliteit, maar ook het feit dat het letterlijk PoS is, waar men normaal tegen is.
Deels wel, deels niet.quote:Het is leuk dat LN een laag op bitcoin is maar het maakt technisch geen gebruik van de veiligheid van bitcoin.
Heeft niets met de implementatie te maken, dat deel van de veiligheid waar het geen gebruik van Bitcoin kan maken is iets waar Bitcoin simpelweg niet in kan voorzien.quote:Daarvoor is de technische implementatie te los.
Ik waag het te betwijfelen, maar goed, ik ben er niet erg bekend mee. Het fundament Ethereum is echter compleet hopeloos dus dat is sowieso al een probleem.quote:L2’s zoals bijvoorbeeld Matic op Ethereum zitten veel beter in elkaar.
Alleen door imbecielen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit kan tot een grote val leiden
Regulatie heeft doorgaans juist een positief effect aangezien iedereen dan weet waar hij of zij aan toe is.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
niet als het ten dele is van de beleggerquote:Op zondag 20 februari 2022 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Regulatie heeft doorgaans juist een positief effect aangezien iedereen dan weet waar hij of zij aan toe is.
Wanneer is dit precies?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze week word er over besloten.quote:
Spannend!!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Deze week word er over besloten.
Daarom start alles al in .
Bang dat alles negatieve is de boel nog verder gaat zakken.
Maandag gaan ze aan tafel.
Antwoord er op vermoedelijk donderdag Amerikaanse tijd.
Bij ons dus donderdag nacht.
Ik hoop dat ie gelijk heeft. Heb wel zin om te kopen.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:35 schreef firefly3 het volgende:
Mocht het een beetje verder instorten dan heeft SuperNeger gelijk en moeten mensen tegelijk met hem instappen. Is meer rendement dan hoog inkopen.
Stock market stort ook in.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef craziness het volgende:
gaat niet zo lekker met de computermuntjes hé
15.30 noem ik niet het begin van de avond.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stock market stort ook in.
Let maar op maandag als de Amerikaanse beurs open gaat (dat is trouwens begin van de avond in Nederlandse tijd)
Wel even de zomer van winter tijd in de gaten houden.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
15.30 noem ik niet het begin van de avond.
Beste is kopen en dca .quote:Op zondag 20 februari 2022 16:35 schreef firefly3 het volgende:
Mocht het een beetje verder instorten dan heeft SuperNeger gelijk en moeten mensen tegelijk met hem instappen. Is meer rendement dan hoog inkopen.
Lol de beurs is in New York is dicht as maandag.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stock market stort ook in.
Let maar op maandag als de Amerikaanse beurs open gaat (dat is trouwens begin van de avond in Nederlandse tijd)
En wat denk je van inflatie op je valuta.
Heerlijk als de hele wereld 7 tot 10% inflatie problemen heeft .
En nee de zogenaamde inflatie correcte op je loon is onzin .
Aangezien de producten die we gebruik gewoon omhoog gaan .
Tenslotte de salaris verhoging moet gewoon betaalt worden via de producten.
Een sigaar uit eigen doos dus .
Kan beste ik ga dat niet bijhoudenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol de beurs is in New York is dicht as maandag.
Des te harder kan de klap dinsdag wordenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Even iets minder hard gigantisch naar beneden kelderen is nog geen herstellen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef einzeinz het volgende:
Crypto de laatste uren flink herstelt omdat Biden en Macron aangegeven hebben dat ze blijven volhouden op een diplomatiek overleg met Rusland. Poetin wil dat zelf ook.
Die invasie blijft gewoon gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef einzeinz het volgende:
Crypto de laatste uren flink herstelt omdat Biden en Macron aangegeven hebben dat ze blijven volhouden op een diplomatiek overleg met Rusland. Poetin wil dat zelf ook.
En wat zal het uiteindelijk uitmaken voor de markten. Ik kan me niet herinneren dat de inval van de Krim en Georgië en blijvende impact had.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die invasie blijft gewoon gebeuren natuurlijk.
Er is geen invasie nodig. Ukraine gaat kapot aan de huidige situatie.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die invasie blijft gewoon gebeuren natuurlijk.
Meestal is het een korte, heftige dip en daarna gaat de koers weer verder met de trendlijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En wat zal het uiteindelijk uitmaken voor de markten. Ik kan me niet herinneren dat de inval van de Krim en Georgië en blijvende impact had.
Een conflict zit inmiddels toch al lang in de koers verwerkt
Idd, misschien toch te virtueel en geen echte onderliggende waardequote:Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef craziness het volgende:
gaat niet zo lekker met de computermuntjes hé
Is ook een tactiek dat kan werkenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Beste is kopen en dca .
Zeker als het voor later is .
Voor korte tijd moet je dagelijks handelen anders heeft geen echte nut.
Wel je kan 100x shit coins kopen van 25 euro per inleg per shit coin.
En dan hopen dat het 10x of 100x over de kop gaat .
Het is eerder een waterval naar beneden vanaf 8 Novemberquote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meestal is het een korte, heftige dip en daarna gaat de koers weer verder met de trendlijn.
`Klopt, ik verwacht trouwens redelijk dat het in lijn zal gaan met het Europese Mica regelgeving, doen ze dat niet dan zullen de grote exchanges lekker voor Europa kiezen, iets waar ze nu sowieso al op voorbereiden trouwens.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Regulatie heeft doorgaans juist een positief effect aangezien iedereen dan weet waar hij of zij aan toe is.
Lijkt me maar beangstigend om je vermogen in het buitenland te hebben en op een plek dat vaker dicht is dan open.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En wat zal het uiteindelijk uitmaken voor de markten. Ik kan me niet herinneren dat de inval van de Krim en Georgië en blijvende impact had.
Een conflict zit inmiddels toch al lang in de koers verwerkt
Probeer je ons of jezelf te overtuigen? Je zegt dat we op max pain zitten, maar niemand heeft een glazen bol.quote:Op maandag 21 februari 2022 06:55 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Overings wordt retail er op het moment echt kei hard uitgeschut door institutioneel geld...
+10k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)jFk3uMESp48fygcJBRcU
+10k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)6ub3HPmhnTqjAuHahGwH
+15k bitcoin uit het niets gisteren:
https://bitinfocharts.com(...)qs9SPih3689UUHENZvEF
40k stack sinds november'21:
https://bitinfocharts.com(...)0qn5kq32vwnwqqgv4rzr
+30k btc sinds november:
https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/71981558
+40k bitcoin sinds 1 jaar terug:
https://bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/68880850
Imo denk ik dat we nu op een niveau zijn van max pain. Macro technisch staat de financiele wereld er niet echt goed voor. Maar ik denk uiteindelijk dat de vraag naar bitcoin juist daarom nog groter gaat wordt. Het meeste grote geld is nog steeds zwaar short in bitcoin...
Een observatie van wat er in de markt gebeurd.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:27 schreef firefly3 het volgende:
Probeer je ons of jezelf te overtuigen? Je zegt dat we op max pain zitten, maar niemand heeft een glazen bol.
Grappig dat dat argument alleen maar opgaat als je bullish bent maar niet als je bearish bent.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer je ons of jezelf te overtuigen? Je zegt dat we op max pain zitten, maar niemand heeft een glazen bol.
Sinds wanneer eigenlijk?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:14 schreef firefly3 het volgende:
Daarom zit ik ook in stablecoins, als hoge rente hedge tegen bitcoin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |