Omdat dit in de ogen van Anema het mooiste onderdeel is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom moeten ze allemaal janken bij Zaanlander?
Uitzondering voor Federer en Nadal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kunnen we afspreken dat we gaan stoppen met die debiele haarbanden bij mannen? Draag gewoon een muts.
Oei.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Arcee het volgende:
Van GennipIk die 3 gouden tijden uit m'n hoofd. @:Toby56 vast ook.
Ja, benieuwd naar Takagi vs. Schouten in Hamar. Denk wel dat Takagi dat gaat winnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd of Schouten ook nog allroundtitels kan pakken
Lekker bovenop Heather duiken en voor kind nummer #3quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
Jorrit schaatst zo weer terug naar de boerderie
Spanning eruit ook bij hem?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:22 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap die emotie bij Jorrit ineens niet zo
Maar 1 medaille op de 1000m en 2x 1 op de 5km en 10km valt wel tegen. En de TP dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welke medailles hebben de mannen dan verloren? 1000, 1500 naar verwachting gewonnen, 5 en 10k naar verwachting zilver, 500 naar verwachting niets en dan was eigenlijk alleen de ploegenachtervolging niet naar verwachting.
Mannen toch echt wel minimaal een 6.
Zit een hoop spanning op zo'n toernooi denk ik, nu mag alles eruit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:22 schreef Mansjester het volgende:
Omdat hij meestal zo nuchter mogelijk probeert over te komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:22 schreef Mansjester het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je er op gaat letten is dit wel irritant ja
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oei.
Ik kom wel in de buurt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Tranen met uiten?quote:
Zit m ook in de restmedailles, maar 1 plak op de 1000 waar je hethele jaar domineert. De lange afstanden, daar haalde je vroeger gewoon gemiddeld 4 medailles op, nu "slechts" twee keer zilver.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende: [..] Welke medailles hebben de mannen dan verloren? 1000, 1500 naar verwachting gewonnen, 5 en 10k naar verwachting zilver, 500 naar verwachting niets en dan was eigenlijk alleen de ploegenachtervolging niet naar verwachting. Mannen toch echt wel minimaal een 6.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:23 schreef Arcee het volgende:
[..]Ik zat er in me kop 0:02 naast met de 3000. Ik dacht 4:11.92.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weet ik Mart nog "en nu weet ze het!"
Voor Schenk was het een beetje pech dat de 1000 meter pas 4 jaar later Olympisch werd.
Die won hij begin jaren 70 altijd met de vingers in de neus, en met liters bier in z'n pens.Ik doe het ff rustig aan.
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben, in vergelijking met al die blauw/wit/rode pakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kotsgele lelijke pakje van België ook.
Geel > Oranjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Goede afleidingsmanoeuvre!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:23 schreef Arcee het volgende:
[..]ik zat er op de 3km .02 naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Service he?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zou toch niet zo zijn dat de NOS er niet live bij is?
quote:
Ja dit zal het zijn. Volgens mij hadden we het ook al eerder bij iemand, dat er ineens emoties kwamen na de laatste race. Geeft maar weer aan wat voor druk ze ervaren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit een hoop spanning op zo'n toernooi denk ik, nu mag alles eruit.
"4:12.09, 4:12.09... jawel!"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zat er in me kop 0:02 naast met de 3000. Ik dacht 4:11.92.
Wel weet ik Mart nog "en nu weet ze het!"
Dat filmpje met Van Gennip, Schenk en Schouten was natuurlijk ook wel erg belangrijk.quote:
Het hockey heeft Nederland gewoon cadeau gedaan, dat gaan ze met schaatsen niet doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen hebben het hockey al van ons afgepakt, laat ze van het schaatsen afblijven
Kwalitatief qua medailles waren het erg goede Spelen. Veel goud en heel veel favorieten die het goud pakken. En een paar goede uitschieters. Kwantitatief is het wel een ander verhaal ja. Blijf steeds goed. Maar er zijn best wel wat schaats medailles die gemist zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[
[..]
Zit m ook in de restmedailles, maar 1 plak op de 1000 waar je hethele jaar domineert. De lange afstanden, daar haalde je vroeger gewoon gemiddeld 4 medailles op, nu "slechts" twee keer zilver.
Ja, vooral die van Schenk HOL.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat filmpje met Van Gennip, Schenk en Schouten was natuurlijk ook wel erg belangrijk.
Ik de andere kant op, zie ikquote:
Die lange afstanden bij de mannen gaat wel een probleem opleveren. Buiten Roest is er volgens mij niemand, die er over 4 jaar bij kan zijn, die daar tot de top behoort.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[
[..]
Zit m ook in de restmedailles, maar 1 plak op de 1000 waar je hethele jaar domineert. De lange afstanden, daar haalde je vroeger gewoon gemiddeld 4 medailles op, nu "slechts" twee keer zilver.
Ha... ja... ik had kunnen smokkelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat filmpje met Van Gennip, Schenk en Schouten was natuurlijk ook wel erg belangrijk.
Zeker de 1500 meter was van te voren niet echt verwacht (wel een kans, maar Ning, Mantia en een paar Noren hadden ook een goede kans).quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welke medailles hebben de mannen dan verloren? 1000, 1500 naar verwachting gewonnen, 5 en 10k naar verwachting zilver, 500 naar verwachting niets en dan was eigenlijk alleen de ploegenachtervolging niet naar verwachting.
Mannen toch echt wel minimaal een 6.
Ja al is het met name te danken aan Schouten en Schulting, het was in Sotchi en Pyongchang iets beter in de breedtequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kwalitatief qua medailles waren het erg goede Spelen. Veel goud en heel veel favorieten die het goud pakken. En een paar goede uitschieters. Kwantitatief is het wel een ander verhaal ja. Blijf steeds goed. Maar er zijn best wel wat schaats medailles die gemist zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:28 schreef tong80 het volgende:
SchoutenOver vier jaar vier keer goud.
Snellinkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die lange afstanden bij de mannen gaat wel een probleem opleveren. Buiten Roest is er volgens mij niemand, die er over 4 jaar bij kan zijn, die daar tot de top behoort.
Edit: Talsma misschien?
Erg jammer dat Roest net goud mis liep op de 5km.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al is het met name te danken aan Schouten en Schulting, het was in Sotchi en Pyongchang iets beter in de breedte
Ik blijft dat complete onzin vinden, dat was puur scorebordjournalistiek want aan het einde van de dag waren er van tevoren echt maar 2 rijders die überhaupt een 1:43 konden rijden op laagland en dat waren Nuis en Krol. Hoe die dan niet de 2 topfavorieten waren is echt gewoon een potje slechte journalistiek van de NOS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeker de 1500 meter was van te voren niet echt verwacht (wel een kans, maar Ning, Mantia en een paar Noren hadden ook een goede kans).
Zijn ook wel 14 medal events. Meer dan elke andere sport.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef Leatherface het volgende:
Mooi slot van het schaatstoernooi. Eerste Belgische wintergoud sinds '48.![]()
En acht landen met schaatsgoud deze Spelen. Geen enkele andere sport kan dat zeggen.
Dat zal wel makkelijk gaan met man Robbert die in dienst is bij de NOS.quote:
Elke keer weer denken ze dat er alleen geschaatst wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef WAvanBuren het volgende:
De koningin van de spelen. NOS erkend Reuzeland niet.
FTFY!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef WAvanBuren het volgende:
De koningin van de spelen. NOS erkend Reuzeland langlaufen niet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Zijn ook wel 14 medal events. Meer dan elke andere sport.
Voor mijn gevoel heeft het langlaufen er meerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Zijn ook wel 14 medal events. Meer dan elke andere sport.
Gerben Jorritsmaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Chris Huizinga schijnt ook wel talent te hebben
quote:
Nederland vs de rest.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
8 landen met een titel, dat is een record. 12 landen met een medaille is een evenaring van Vancouver 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |