Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Roken maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe profsporters en staf er destijds allemaal uitzagen alsof ze blootgesteld waren aan ernstig hoge concentraties radioactief materiaal.
Was ie daar maar gebleven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef wimderon het volgende:
We waren er allemaal bij.
Nee Erik, toen was jij nog enkel aan het roeptoeteren bij het roeien.
Hahaha. De NOS haalt middelmaat niet eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Speld lees ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://speld.nl/2018/02/(...)van-het-skispringen/
Moet jij wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |