Die hebben dit seizoen alleen nog maar allebei gesprint in plaats van voor elkaar wat te doen.quote:
Klopt, maar dit is moeilijk doen om het moeilijk doen.quote:
Alleen als ze tussen Hamilton en Verstappen rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:17 schreef wimderon het volgende:
Worden er ook rijders uit de race genomen als ze gelapt worden in een halve finale?
Bergsma moet vanaf nu alles op alles zetten om top-6 te eindigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:18 schreef franklop het volgende:
Nu wordt top 6 halen al heel belangrijk
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:18 schreef kilon het volgende:
Het is iets van 6 km toch? Kan je prima in je eentje volhouden.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:18 schreef franklop het volgende:
Nu wordt top 6 halen al heel belangrijk
Dat is nog een hele opgave voor Bergsmaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:19 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon top 8 eindigen in de sprint dus.
Top 5 dusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:19 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon top 8 eindigen in de sprint dus.
Sapperdeflap!quote:
Top 6 inmiddels, als je de eerste 2 niet meerekent (zou niet weten waarom niet).quote:
Te moe?quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:20 schreef wimderon het volgende:
Dit is ook wel een flink nadeel ten opzichte van de eerste semi (die veel rustiger ging), met de finale al om 9:30.
Bergsma is een soort Ludo Dierckxens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Bergsma nu op kop zit te rijden snap ik echt niet.
Al heeft Jillert veel respect voor Kramer, wel leuk dat hij ook de fysio van Kramer is geweest.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:19 schreef Toby56 het volgende:
Straks zit Kramer als enige in de finale.
Dat zal Jillert deugd doen.
Dikke Deur Coopmans hield het beleg achter slot en grendelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sapperdeflap!
Hij had meer boterhammen met pindakaas moeten eten.
Dan was hij meer van de snelle geweest.
Bergsma kan niet sprinten, de rest welquote:
Jorrit, KOEIEN!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dikke Deur Coopmans hield het beleg achter slot en grendel
Die gaat niet winnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:23 schreef LekkerWeertje het volgende:
Mantia was ook op het nippertje.
Net halen?quote:
Wel buiten de baan met Hannequote:
Alle energie daarin gestopt?quote:
Niet daarom maar ze weten dat Jorrut toch wel gaat rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van die iedereen naar de Nederlandse mannen kijktwat hebben die nou gewonnen de laatste tijd
Áltijd tegen mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:24 schreef Slobeend het volgende:
Wel irritant dat ze allemaal op Bergsma letten.
Zoveel ervaring, perfect uitgekiend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef Toby56 het volgende:
Net als Kramer heel koeltjes gereden. LOL.
Ik heb gewoon op nieuw deel gekliktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:19 schreef Salina het volgende:
@:AgnesGru je hebt niet gereekst.
Flopshow.
Je zag toch heel duidelijk dat iedereen naar Bergsma keek ook omdat Bergsma de enige gevaarlijke aanvaller is in een peleton vol met pure sprinters.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van die iedereen naar de Nederlandse mannen kijktwat hebben die nou gewonnen de laatste tijd
Dan moet je die sprinters laten rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bergsma kan niet sprinten, de rest wel
Niet alleen energiequote:
Weinig energie verspeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef wimderon het volgende:
Ja Erik, Bergsma heeft dit allemaal zorgvuldig berekend
Ze weten dat ze gaan demarreren, dus gaan ze op ze rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Die winnen niet zo veel meer omdat heel veel anderen hen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Als hij die twee niet binnen bereik had gehouden had hij het dus niet gehaaldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Bergsma nu op kop zit te rijden snap ik echt niet. Al zal niks werken nu.
Een REKENWONDERquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef Montov het volgende:
0.06 voorsprong op de nummer 7. Precies genoeg.
Maar ze weten toch ook dat hij niet wegkomt op deze manier? En dat ze hem wel pakken in de sprintquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je zag toch heel duidelijk dat iedereen naar Bergsma keek ook omdat Bergsma de enige gevaarlijke aanvaller is in een peleton vol met pure sprinters.
Ah, ik zie het nu. Leek er even op van niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op nieuw deel geklikt
Mantia was ook wel matig in de sprint.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij die twee niet binnen bereik had gehouden had hij het dus niet gehaald
Ja, misschien was dit nog het minst slechte.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij die twee niet binnen bereik had gehouden had hij het dus niet gehaald
Dit recept klinkt woest lekker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Coopmans snel de oven in. Weg ermee.
Kramer heeft uiteindelijk vrij slim gereden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef EinarBoe het volgende:
Vervelend dat het Nederlandse team na zoveel incompetentie hier zo mazzelt.
Heeft weinig zin, die kan prima sprintenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef Remco het volgende:
In de finale gaat iedereen naar Swings kijken lijkt mij.
En die let weer op Mantia, die op zijn beurt weer op de Nederlandsers let.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef Remco het volgende:
In de finale gaat iedereen naar Swings kijken lijkt mij.
Ik vond "Brodka moet er nu als de brandweer vandoor" wel een leukequote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef Slobeend het volgende:
Martin haalde weer allerlei namen door elkaar trouwens.
Takagi doet ook mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:30 schreef Mani89 het volgende:
Nu tijd voor DE KONINGIN VAN DE SPELEN (van het schaatsjen)
2-0-1 Schouten dan ben je dus de prinses want 2-1-1 Schulting.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:30 schreef Mani89 het volgende:
Nu tijd voor DE KONINGIN VAN DE SPELEN (van het schaatsjen)
De pannenkoeken van:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Coopmans snel de oven in. Weg ermee.
Groenewoud.quote:
Kroonprinses en straks koninginquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
2-0-1 Schouten dan ben je dus de prinses want 2-1-1 Schulting.
De cooling down.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:32 schreef superniger het volgende:
Ff een paar minuutjes curling kijken.
Dat kan gewoon in het DRT forum besproken worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:32 schreef superniger het volgende:
Ff een paar minuutjes curling kijken.
Allemaal egoīsten die sporters.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:32 schreef Toby56 het volgende:
Voor wie nog steeds niet in de gaten heeft dat anderen Team NL graag buiten het podium zien eindigen (en dus in een massastart extra in de gaten zullen houden): de reacties van de meeste buitenlanders op de explosieve uitspraken van Van der Poel zegt genoeg.
Terecht of niet, het is best begrijpelijk.
Je ziet het in meerdere sporten.
Ik ben in het voetbal opgevoed met "Altijd weer die Duutsers."
En op de ijsbaan is het "altijd weer die Hollanders."
Schouten straks 3-0-1quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Genieten als Groenewoud weer eens wint.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:35 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Schouten straks 3-0-1
Schouten> schulting
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat kan gewoon in het DRT forum besproken worden.
Welnee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:36 schreef Bugno3 het volgende:
"Waarom wel?"
Schoutengodin zet Maalderink VOLLEDIG op z'n plek.
Valt volgens mij ook niet zo veel plan te maken, gewoon meezitten en hard rijden in de laatste 3 rondes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:36 schreef Bugno3 het volgende:
"Waarom wel?"
Schoutengodin zet Maalderink VOLLEDIG op z'n plek.
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welnee.
Bert vindt dat prima. Zo heb je tenminste een leuk (en misschien wel boeiend) gesprek.
Wat is Roeiseland dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn vak.quote:
En vergeet Therese niet.quote:
Inderdaad, echte mannen zitten op FOK op dat tijdstip!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die amateurschaatsers op de achtergrondWie gaat er nou vrijwillig rondjes rijden om half 9 ‘s morgens
Dan heb je dus echt niets te doen hé
Ik heb vanochtend gewandeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die amateurschaatsers op de achtergrondWie gaat er nou vrijwillig rondjes rijden om half 9 ‘s morgens
Voor de vrouwen hoop ik van niet.quote:
Dan neem ik aan dat de vrouwen aangifte doen van grensoverschrijdend gedrag.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat de vrouwen aangifte doen van grensoverschrijdend gedrag.
Al besproken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer, de tijden van Mart zijn gevlogen. Das war einmal.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gewandeld.
Het is zaterdag.
Lekker een frisse neus, na die woeste storm en regen.
Ria was 18, en ze zei zelf JA.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer, de tijden van Mart zijn gevlogen. Das war einmal.
Die zijn ingehuurd door de NOS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Haha!quote:
Die is wel leuk geweest jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 'al besproken' meme hangt me de keel uit.
Pies of cake?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:39 schreef tong80 het volgende:
Schouten vol gas in de finale. halve finale is a peace of cake.
Ja mij ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 'al besproken' meme hangt me de keel uit.
In deze regio is schaatsen populair, in Zaanstad won de Partij van de IJsbaan een zetel en drukte D66 uit de gemeenteraadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Wat :’)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
In deze regio is schaatsen populair, in Zaanstad won de Partij van de IJsbaan een zetel en drukte D66 uit de gemeenteraad
Dat is doping.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Pechstein is haar rollator vergeten.
Schulting wel dan? Wat betreft deze Spelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen schaatser, want daar ging het over.
Reuzeland.quote:
Misschien iets voor Babes & Hunks?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:43 schreef Nober het volgende:
Lengte maar geen cupmaten.
[ afbeelding ]
Tja in principe is het een andere sport ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schulting wel dan? Wat betreft deze Spelen
WE doen het geweldig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen, we zitten in de finale hoorde ik? De kenners hebben ons onderschat?
Ja, Ritsma schaamde zich kapot.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen, we zitten in de finale hoorde ik? De kenners hebben ons onderschat?
Bij Nober niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen schaatser, want daar ging het over.
ROBBEN OP WEG NAAR...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Daar gaat het sowieso nergens over.quote:
Hun leider was echt hilarisch, zelfs in het integratie debat kreeg hij het voor elkaar om de discussie te verleggen dat schaatsen essentieel voor inburgering isquote:
Altijd tegen hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
Op radio 1 net: volgens Bergsma stonden ze weer met rondebord te klooien.
Onze mannen hebben met een perfect uitgekiend plan glansrijk de finale gehaald.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schaatsen? Of alleen dit onderdeel ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een schande dat dit olumpies is.
Dat was het droomplan van Coopmansquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Onze mannen hebben met een perfect uitgekiend plan glansrijk de finale gehaald.
Wellicht doordat die 2 een ronde voor liepen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
Nou mooi, nu goud pakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Onze mannen hebben met een perfect uitgekiend plan glansrijk de finale gehaald.
Tis dan ook geen pannenkoek, onze bondscoach!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was het droomplan van Coopmans
Nee. Alleen Sablikova deed dat soms wel eens. En Alusalu. De rest wacht eigenlijk altijd de sprint af.quote:
Zou kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht doordat die 2 een ronde voor liepen?
Niemand heeft daar last van behalve Jorritquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is langebaan shorttrack, in de toekomst ook een 500m, 1000m, 1500m, relay, mixed relay erbij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een schande dat dit olumpies is.
Alusalu, wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee. Alleen Sablikova deed dat soms wel eens. En Alusalu. De rest wacht eigenlijk altijd de sprint af.
Jutta Leerdam avant la lettre. Maar dan uit Estland.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alusalu, wie was dat ook alweer?
En al deze opties ook met een mono schaats om de kansen op goud te vergroten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is langebaan shorttrack, in de toekomst ook een 500m, 1000m, 1500m, relay, mixed relay erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |