SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Inderdaad... eerste weken heeft ie zelf geen ruk gedaan (ok toegegeven mocht niet van patriarch Peter), en zat hele dag door kommetjes kwark met fruit te eten, of andere zaken naar binnen te haspelen; en de overige tijd zat ie te zeuren over zijn heldendaden, te klagen en te roddelen over de andere kutbewoners, of raar gedrag zat te vertonen als er vrouwelijk schoon ergens ronddwaalde, en janken als ie een keer niet een pin won, ook janken dat het allemaal zo oneerlijk is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
nou die Leroy spoort echt niet en zo jammer ze gaan er nog op in ook
hij doet zelf amper iets en als hij iets doet vind hij het gelijk niet eerlijk gaan, jankerd
En een keer over Hanne, Kristof, Salar,.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja hij is zo eerlijk en oprecht die man, echt een vertrouwenspersoon die je echt moet inschakelen als je hulp nodig hebt. Vond hem samen met leroy ook heel misselijk bezig over nawel donderdagavond
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:21 schreef GayGuy het volgende:
Bb hoeft alleen nog drank in het huis te gooien
Ja leuke vent..!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:25 schreef humpty het volgende:
Kristoff geeft zich ook helemaal ..mooi om te zien
Heeft ook zijn uurtje of Famequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
De stagiair op stream 2 leeft zich uit
Ze heeft zojuist de opvolger van de kabouterdans uitgevonden, de struisvogeldans. Studio100 hangt nu vast al hijgend aan de lijn om de re cv hten hiervoor te krijgen, van BB🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:27 schreef mangalie het volgende:
Nawel kan echt niet dansen...Staat een beetje als een maffe struisvogel te wiebelen..
oke betje safri duo dannquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah oke, ze trommelen zelf iets en dansen. Geen lied
Opzich hebben ze wel gevoel voor ritme, qua muziek en dans. Dit klinkt best aardig. Kunnen ze straks na BB een BB brassband veginnenquote:
Ik kijk stream 2, en heb geluidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Piep Videoland weer geen geluid op stream 2
Big brother pest je? inplaats dat jij bb hoort, hoort BB JOUquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb er wel vaker last van die app doet soms zijn eigen zin
Ik dacht eerder aan de Jostibandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Opzich hebben ze wel gevoel voor ritme, qua muziek en dans. Dit klinkt best aardig. Kunnen ze straks na BB een BB brassband veginnen
Is wel een belediging voor de jostibandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Jostiband
Kan best een leuke samenwerking zijn. Ik zou zeggen, claim dit ide, en stel het voor aan BB en de Jostiband. Mag jij de mannager worden🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Jostiband
Ja lijkt me wel watquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan best een leuke samenwerking zijn. Ik zou zeggen, claim dit ide, en stel het voor aan BB en de Jostiband. Mag jij de mannager worden🤣
ik dacht al dat nouchine er weer een had laten vliegen als ik naar de gif kijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Salar kijkt goedkeurend naar zijn onderdanen
Die meid zit zo vol "hete lucht" Dat ze leegloopt als het ventieltje eruit schiet🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht al dat nouchine er weer een had laten vliegen als ik naar de gif kijk
foto?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
Vraagje, ik ben nu zo,n programma op TLc aan het kijken...Is nu pauze, er zit daar iemand die zo bekend voorkomt, ik dacht zelf die gek uit utopia ..iemand die dit kan bevestigen??....
Echt lekker proosten op je verjaardag .... Kom op FEBO gooi er een fles wodka in wat fris bier en wijn en zet de muziek aan want dat pottengerammel was 1 keer leukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Jongens jullie kunnen hier een glaasje melk halen.
ezelinnenmelk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Jongens jullie kunnen hier een glaasje melk halen.
Morgen krijgen ze een feestje wij een SLquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt lekker proosten op je verjaardag .... Kom op FEBO gooi er een fles wodka in wat fris bier en wijn en zet de muziek aan want dat pottengerammel was 1 keer leuk
heb alleen utopia 1 gevolgdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet hoe dit gaat? dacht dat het diegene was die toen in utopia trouwde..
ff voor je gegoogeld Cemal??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:49 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik ook niet alles, maar deze herken ik, denk ik dan
De koningin kijkt naar haar onderdanenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef zodeju het volgende:
Nawel weer op het aanrecht zitten terwijl zoveel stoelen zijn....
Heb het even gekeken is idd die ene uit Utopia...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
Vraagje, ik ben nu zo,n programma op TLc aan het kijken...Is nu pauze, er zit daar iemand die zo bekend voorkomt, ik dacht zelf die gek uit utopia ..iemand die dit kan bevestigen??....
Dat donkere meisje die best gezet was.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet hoe dit gaat? dacht dat het diegene was die toen in utopia trouwde..
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog 1 uurtje dan is Nawal jarig.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat donkere meisje die best gezet was.....
quequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja hoor, het is die man uit Utopia.
thanks...is vreselijk als dit door je hoofd gaat, wie is dit ect....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb het even gekeken is idd die ene uit Utopia...
Jaaaaa baldr!!!!..oke jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja hoor, het is die man uit Utopia, Baldr en zijn vrouw.
Baldr en Annaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:55 schreef Silves het volgende:
[..]
thanks...is vreselijk als dit door je hoofd gaat, wie is dit ect....
mijn gyzo doet niet wat ie moet doen, raarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hier imgur voor gebruiken?
Weer zo,n tv programma met vergane glorie..heb ze nog niet aan het woord gehoord..heb je ook grace in het zuur, die komt me ook zo bekend voor..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hadden toch best wel redelijk grote kinderen.....en nu dit.....
ik vind het wel leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
is dat in ofzo mannen in het net met zo'n hoogwater strakke broek in combinatie met een bretels ( de nerdlook) kristoff draagt het van de week Tobias ook al, vind het echt geen pan ik zou niet op een man kunnen vallen als ze zoiets dragen![]()
Die donkere bedoel je, ja die komt me ook zo bekent voor. Maar niet van Uto.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Weer zo,n tv programma met vergane glorie..heb ze nog niet aan het woord gehoord..heb je ook grace in het zuur, die komt me ook zo bekend voor..
Grace deed mee met de dansmarathon. Oh je bedoelt in 't programma die je nu kijkt, type Grace, ja deze komt mij ook bekend voor.,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Weer zo,n tv programma met vergane glorie..heb ze nog niet aan het woord gehoord..heb je ook grace in het zuur, die komt me ook zo bekend voor..
had ik, maar op een of andere manier was die gif niet goed, ff een nieuwe gemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
je moet er even .gif achter zetten
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
is dat in ofzo mannen in het net met zo'n hoogwater strakke broek in combinatie met een bretels ( de nerdlook) kristoff draagt het van de week Tobias ook al, vind het echt geen pan ik zou niet op een man kunnen vallen als ze zoiets dragen![]()
Volgens mij komt dat ook omdat ze het te strak doen of eigenlijk moet de broek een hogere taille hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:06 schreef danilel het volgende:
[..]
had ik, maar op een of andere manier was die gif niet goed, ff een nieuwe gemaakt
Die is ook van haar dacht ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:07 schreef engine het volgende:
Tobias die Grace zeker niet wil heeft toch maar even een Brazilië shirtje aangetrokken.
Ah dat zou best kunnen ja.quote:
nou heb geen idee maar ze dragen het beide zo dus zal dan wel horen denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komt dat ook omdat ze het te strak doen of eigenlijk moet de broek een hogere taille hebben.
Peeky Blinders look.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Hahaha nee, dat zei Salar over Nouchine. Was grapjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann nawel met 2de naam kakkie heten?
bedoelt dat wat?
Nee geloof van niet. Maar weet het ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann nawel met 2de naam kakkie heten?
bedoelt dat wat?
ga ik wel even googlen hahaquote:
okequote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hahaha nee, dat zei Salar over Nouchine. Was grapje
yep,houd er niet vanquote:
Je had de cijfers omgedraaid, dit komt meer in de buurt🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Als ze hadden gezegd dat ze 73 werd zou ik het ook geloven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je had de cijfers omgedraaid, dit komt meer in de buurt🤣
ik zou mijn post nog eens goed lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
dus jij zet Leroy, boven Vera? Echt, jij bent gewoon af! 👎🏻🧐
Met geld toe doe ik het nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
¤550 euro voor een parachute sprong. Die is getild.
Ik ook niet, zie niet in waarom je uit een perfect werkend vliegtuig zou springen, en daar nog voor betaald ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met geld toe doe ik het nog niet
1 Miljoenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie niet in waarom je uit een perfect werkend vliegtuig zou springen, en daar nog voor betaald ook.
Dus dat. Mij niet gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie niet in waarom je uit een perfect werkend vliegtuig zou springen, en daar nog voor betaald ook.
Ik word nog liever Nawee's persoonlijke bediende, dan dat ik een parachute sprong maak🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
no way!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik word nog liever Nawee's persoonlijke bediende, dan dat ik een parachute sprong maak🤣
Dan spring ik zonder parachute naar benedenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik word nog liever Nawee's persoonlijke bediende, dan dat ik een parachute sprong maak🤣
Doe mij maar de parachute dan..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij niet,maar mss heb ik het niet goed gehoord
Nee joh, niet doen. We hebben je liever hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan spring ik zonder parachute naar beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 2 minuten lang en dan naar bedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
dit is nog saaier dan saai, gelukkig over 15 minuten feest![]()
![]()
Daarom ben ik hier nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ik las app, even de weg kwijtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik word al duizelig als ik op een keukentrap sta😅
Ik vind dit niet saai...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ja, feestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zeker.......??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan spring ik zonder parachute naar beneden
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee joh, niet doen. We hebben je liever hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Volgens mij hebben ze op insta gezegd, na de liveshow. Kunnen ze het het grote Nawee is weg feest noemen🤣quote:
Ugh, die post sowiesoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
morgen weeeeer post zeker voor nawelletje
Zal vast wel gebeurenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
morgen weeeeer post zeker voor nawelletje
ik hoor niemand zingenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ben ik de enige die er niet tegen kan dat ze de melodie van This Little Light Of Mine steeds verkeerd zingen?![]()
Dan zing ik het ook altijd verkeerd,, dus🤣😅quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ben ik de enige die er niet tegen kan dat ze de melodie van This Little Light Of Mine steeds verkeerd zingen?![]()
Kan sowieso niet tegen dat zingenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
Dat vraagt om een YT, ken het nummer nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
Zal wel op bon zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet. Op insta heeft bb al aangegeven dat er morgen, na de live, muziek is
zit ik voor jan lul te wachten op een party?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet. Op insta heeft bb al aangegeven dat er morgen, na de live, muziek is
Jup.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zit ik voor jan lul te wachten op een party?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik bleek niet live te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat vraagt om een YT, ken het nummer niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Je wacht ook op mij, dus niet voor Jan lulquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zal toch wel niet, 24e Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Million_Lights het volgende:
Zou er eigenlijk nog een nieuwe bewoner bijkomen?
En ben ik de enige die vond dat Leroy, Hanne en Julio te vlug in het huis kwamen na de intrede van Amy en Eveline?
Viel wel mee tochquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Million_Lights het volgende:
Zou er eigenlijk nog een nieuwe bewoner bijkomen?
En ben ik de enige die vond dat Leroy, Hanne en Julio te vlug in het huis kwamen na de intrede van Amy en Eveline?
Ja 2-3 minuten lopen ze achterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:02 schreef Sestra666 het volgende:
joehoeeeeee daarooo het is allang 12u geweest
of lopen ze achter
Streams lopen 1 a 2 min achterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:02 schreef Sestra666 het volgende:
joehoeeeeee daarooo het is allang 12u geweest
of lopen ze achter
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:04 schreef zodeju het volgende:
Nu dit wilde ze graag....dus morgen lekker naar huis.
Waarom wachten tot morgenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:04 schreef zodeju het volgende:
Zou een mooi cadeau zijn...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:04 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er gaat ook niks van haar uit.....ze wilde graag daar haar verjaardag vieren, dus ze had makkelijk wat achter kunnen regelen om vandaag een taart te bakken....deden ze verleden jaar ook. Jill voor Thomas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Goed feestje. Wie schreef er dat er ws drankjes zouden zijn?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:08 schreef GayGuy het volgende:
Mmm, ik ga mijn bed ook maar opzoeken, dit feestje van 3 minuten was me net 3 minuten teveel🤣 goodnight, everybody
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:08 schreef GayGuy het volgende:
Mmm, ik ga mijn bed ook maar opzoeken, dit feestje van 3 minuten was me net 3 minuten teveel🤣 goodnight, everybody
vast weer 1 van de nieuwequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pit ze kerelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:08 schreef GayGuy het volgende:
iemand met hoopquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Leroyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:10 schreef mangalie het volgende:
Zelfs de redactie gunt haar geen leuk feestje. Morgen lekker naar huis![]()
Die theorie is vorige week gesneuveldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:11 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die drie genomineerde foto's, de eerste op de foto gaat naar huis?
Daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten.quote:
Ok, tussen wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten.
Staat nu af te drogenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
Goh, even de felicitaties in ontvangst nemen en weg is ze om haar eigen ding te doen. Ik ikke en ikke....
Oh echt stond Peter niet op de eerste foto.....hmmmmquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die theorie is vorige week gesneuveld
Lijkt mij evident?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:13 schreef Harry het volgende:
Kort bericht:
Bedankt voor de vele aardige DM's, na mijn vraag om te stoppen met het beledigen van mensen met een beperking of aandoening. Dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik mis de pollsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:15 schreef danilel het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Nawel morgen wel vertrekt. BB binnen een week van de Naweltokkers verlost
Nawel iiriteert, moet toch wat punten opleverenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:15 schreef danilel het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Nawel morgen wel vertrekt. BB binnen een week van de Naweltokkers verlost
Fijn voor je maar doe dit dan via DMquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:13 schreef Harry het volgende:
Kort bericht:
Bedankt voor de vele aardige DM's, na mijn vraag om te stoppen met het beledigen van mensen met een beperking of aandoening. Dank!
Doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nawel iiriteert, moet toch wat punten opleveren
Een excuus DM van jou zou ook op zijn plaats zijn. Dank!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:13 schreef Harry het volgende:
Kort bericht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat is geen weddenschap, denk ik ookquote:
Zou zo mooi zijn als er twee naar huis gaan en Vera mocht blijven......en dan een weekje inderdaad niet nomineren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:15 schreef danilel het volgende:
Daarom is het ook gemakkelijk die weddenschap aan te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nah, dat is geen weddenschap, denk ik ook
Ik zit niet in die DM's maar lijkt mij dat je elkaar in de waarde laat, toch?quote:
Moet dat wel beide kanten op werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zit niet in die DM's maar lijkt mij dat je elkaar in de waarde laat, toch?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Soms is het goed om dingen te laten rusten. Zeker als een mod er al uitspraken over heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
O, zo, ja dat weet ik niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet dat wel beide kanten op werken
Jeetje, rustig, ik weet van niksquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Soms is het goed om dingen te laten rusten. Zeker als een mod er al uitspraken over heeft gedaan.
Ik ben rustig hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jeetje, rustig, ik weet van niks
Dit kon ook in een DMquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jeetje, rustig, ik weet van niks
Alle 4quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:26 schreef Krambo het volgende:
Ok dus Leroy is morgenavond weg, aan wie gaan we ons dan massaal irriteren?
Nawel? Julio? Gracias?
Nawel altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:26 schreef Krambo het volgende:
Ok dus Leroy is morgenavond weg, aan wie gaan we ons dan massaal irriteren?
Nawel? Julio? Gracias?
Morgen is de Groene Kamer nog maar met 3, en Nouchine staat sowieso al met 1,5 been in de Gouden Kamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |