SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Inderdaad... eerste weken heeft ie zelf geen ruk gedaan (ok toegegeven mocht niet van patriarch Peter), en zat hele dag door kommetjes kwark met fruit te eten, of andere zaken naar binnen te haspelen; en de overige tijd zat ie te zeuren over zijn heldendaden, te klagen en te roddelen over de andere kutbewoners, of raar gedrag zat te vertonen als er vrouwelijk schoon ergens ronddwaalde, en janken als ie een keer niet een pin won, ook janken dat het allemaal zo oneerlijk is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
nou die Leroy spoort echt niet en zo jammer ze gaan er nog op in ook
hij doet zelf amper iets en als hij iets doet vind hij het gelijk niet eerlijk gaan, jankerd
En een keer over Hanne, Kristof, Salar,.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja hij is zo eerlijk en oprecht die man, echt een vertrouwenspersoon die je echt moet inschakelen als je hulp nodig hebt. Vond hem samen met leroy ook heel misselijk bezig over nawel donderdagavond
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:21 schreef GayGuy het volgende:
Bb hoeft alleen nog drank in het huis te gooien
Ja leuke vent..!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:25 schreef humpty het volgende:
Kristoff geeft zich ook helemaal ..mooi om te zien
Heeft ook zijn uurtje of Famequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
De stagiair op stream 2 leeft zich uit
Ze heeft zojuist de opvolger van de kabouterdans uitgevonden, de struisvogeldans. Studio100 hangt nu vast al hijgend aan de lijn om de re cv hten hiervoor te krijgen, van BB🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:27 schreef mangalie het volgende:
Nawel kan echt niet dansen...Staat een beetje als een maffe struisvogel te wiebelen..
oke betje safri duo dannquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah oke, ze trommelen zelf iets en dansen. Geen lied
Opzich hebben ze wel gevoel voor ritme, qua muziek en dans. Dit klinkt best aardig. Kunnen ze straks na BB een BB brassband veginnenquote:
Ik kijk stream 2, en heb geluidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Piep Videoland weer geen geluid op stream 2
Big brother pest je? inplaats dat jij bb hoort, hoort BB JOUquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb er wel vaker last van die app doet soms zijn eigen zin
Ik dacht eerder aan de Jostibandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Opzich hebben ze wel gevoel voor ritme, qua muziek en dans. Dit klinkt best aardig. Kunnen ze straks na BB een BB brassband veginnen
Is wel een belediging voor de jostibandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Jostiband
Kan best een leuke samenwerking zijn. Ik zou zeggen, claim dit ide, en stel het voor aan BB en de Jostiband. Mag jij de mannager worden🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Jostiband
Ja lijkt me wel watquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan best een leuke samenwerking zijn. Ik zou zeggen, claim dit ide, en stel het voor aan BB en de Jostiband. Mag jij de mannager worden🤣
ik dacht al dat nouchine er weer een had laten vliegen als ik naar de gif kijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Salar kijkt goedkeurend naar zijn onderdanen
Die meid zit zo vol "hete lucht" Dat ze leegloopt als het ventieltje eruit schiet🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht al dat nouchine er weer een had laten vliegen als ik naar de gif kijk
foto?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
Vraagje, ik ben nu zo,n programma op TLc aan het kijken...Is nu pauze, er zit daar iemand die zo bekend voorkomt, ik dacht zelf die gek uit utopia ..iemand die dit kan bevestigen??....
Echt lekker proosten op je verjaardag .... Kom op FEBO gooi er een fles wodka in wat fris bier en wijn en zet de muziek aan want dat pottengerammel was 1 keer leukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Jongens jullie kunnen hier een glaasje melk halen.
ezelinnenmelk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Jongens jullie kunnen hier een glaasje melk halen.
Morgen krijgen ze een feestje wij een SLquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt lekker proosten op je verjaardag .... Kom op FEBO gooi er een fles wodka in wat fris bier en wijn en zet de muziek aan want dat pottengerammel was 1 keer leuk
heb alleen utopia 1 gevolgdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet hoe dit gaat? dacht dat het diegene was die toen in utopia trouwde..
ff voor je gegoogeld Cemal??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:49 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik ook niet alles, maar deze herken ik, denk ik dan
De koningin kijkt naar haar onderdanenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef zodeju het volgende:
Nawel weer op het aanrecht zitten terwijl zoveel stoelen zijn....
Heb het even gekeken is idd die ene uit Utopia...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
Vraagje, ik ben nu zo,n programma op TLc aan het kijken...Is nu pauze, er zit daar iemand die zo bekend voorkomt, ik dacht zelf die gek uit utopia ..iemand die dit kan bevestigen??....
Dat donkere meisje die best gezet was.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet hoe dit gaat? dacht dat het diegene was die toen in utopia trouwde..
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog 1 uurtje dan is Nawal jarig.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat donkere meisje die best gezet was.....
quequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja hoor, het is die man uit Utopia.
thanks...is vreselijk als dit door je hoofd gaat, wie is dit ect....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb het even gekeken is idd die ene uit Utopia...
Jaaaaa baldr!!!!..oke jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja hoor, het is die man uit Utopia, Baldr en zijn vrouw.
Baldr en Annaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:55 schreef Silves het volgende:
[..]
thanks...is vreselijk als dit door je hoofd gaat, wie is dit ect....
mijn gyzo doet niet wat ie moet doen, raarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hier imgur voor gebruiken?
Weer zo,n tv programma met vergane glorie..heb ze nog niet aan het woord gehoord..heb je ook grace in het zuur, die komt me ook zo bekend voor..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hadden toch best wel redelijk grote kinderen.....en nu dit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |