Net zo goed? Beter dacht ik hèquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het staat je vast net zo goed als Basti
Hoho deze finale heeft kwaliteit als een Ierland of Duitsland hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
Weten we eigenlijk zeker dat San Marino niet gewoon een soort gesticht is en dat we als Europa hebben afgesproken het mee te spelen dat ze een land zijn?
Nou ja over die twee landen valt ook het één en ander te zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoho deze finale heeft kwaliteit als een Ierland of Duitsland hoor
Kwaliteit.quote:
meee breek mai booonesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoorde sticks & stones en dan ben je me sowieso al kwijt
Achille en die Spaanse zangeres van wat ik gezien hebquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Is er al iets voorbij gekomen wat misschien kan winnen?
Ooooh ja zo Achille even terugkijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Achille en die Spaanse zangeres van wat ik gezien heb
Er is wel zoveel kabaal geweest dat de 85-jarige juryvoorzitter Bob niet in slaap kan zijn gevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Al vrees ik bij Achille wel voor de 80+ jury
Ja, zeker na die soms onnavolgbare punten die ze gisteren uitdeelden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Een groot deel van de deelnemers is zelf ook niet Italiaans/Sammarinees.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat ze dit ook in het Engels doen. Vast het enige NSF waar meer mensen van buiten het land meekijken dan uit het land zelf.
Nou ja, ze hebben die Basti ook doorgestuurd naar de finale.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Misschien heeft hij Bob een levenslang advocaatjes aangeboden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Momo het volgende:
Deze gabber heeft met Senhit en Rafael opgetreden dus als hij wint dan is dat verdacht.
Ik dacht dat we daarvoor Vaticaanstad hadden?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
Weten we eigenlijk zeker dat San Marino niet gewoon een soort gesticht is en dat we als Europa hebben afgesproken het mee te spelen dat ze een land zijn?
Ze doet het idd erg leuk.quote:
Qftquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daarvoor Vaticaanstad hadden?
* Kijkt rustig toe terwijl Hamlapjes wat beelden door dit topic smijt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daarvoor Vaticaanstad hadden?
Roger_Epiales is wel populair volgens mij maar ik weet niet of we over favorieten kunnen spreken.quote:
En het is een jury die beslist, dus alles kan gebeuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Nummers nog niet uitgebracht dus dat is een verrassing
Het is toch een beetje semi Italiaans natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:03 schreef Momo het volgende:
Ze kunnen ook wel goed ouwehoeren in San Marino net als bij San Remo
Oké wij hebben een héél ander wereldbeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht eerst dat Philipp Kirkorov er stond in 1 oogopslag
Jezus en Kirkorov zijn toch één en dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké wij hebben een héél ander wereldbeeld.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jezus en Kirkorov zijn toch één en dezelfde persoon?
Zit er nu serieus een pareltje tussen de big artists?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop oprecht dat er een pareltje tussen de big artists zit. Maar ik ben bang dat dat te hoog gegrepen is
Ze heeft gewoon kleine oogjes, dus moeten ze wat verder open.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:09 schreef Strani het volgende:
Volgens heeft ze haar lenzen verkeerd om ingedaan of zo.
Dat is tiramisluktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom zou je dit nog een keer zeggen? ga je schamen
Jammer van sangiovanni dan welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk past het wel bij de andere inzendingen; een salade, een banaan en een pizza tot nu toe
Ik ben zo oprecht verbaasd dat Pizza erin staatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk past het wel bij de andere inzendingen; een salade, een banaan en een pizza tot nu toe
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lust je ook geen limoncello tiramisu?
Nu heb ik al zo'n trek na dat nummer, kom jij ook nog eens hiermee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lust je ook geen limoncello tiramisu?
#ijsblockedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
@:NailQueen ik had je heel hoog zitten maar als je er zulke radicale ideeën op nahoudt weet ik niet meer hoe ik met je om moet gaan.
Ik had nog niet over pasen nagedacht, maar ik vind dit geen slecht idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik ga het met pasen maken.
Ga morgen gelijk op zoek naar recepten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik ga het met pasen maken.
Tiramisu houdt ook niet van mijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
@:NailQueen ik had je heel hoog zitten maar als je er zulke radicale ideeën op nahoudt weet ik niet meer hoe ik met je om moet gaan.
Tiramisu is gewoon een beetje bang voor jou. Probeer het eens heel voorzichtig aan te raken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tiramisu houdt ook niet van mij
Bang voor mij? Dat toetje is agressief!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Tiramisu is gewoon een beetje bang voor jou. Probeer het eens heel voorzichtig aan te raken?
Nee johquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bang voor mij? Dat toetje is agressief!
Voor een DJ nummer was het ook wel veilig vond ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Arth_NL het volgende:
Beetje het Darude probleem, moeilijk om zulke liedjes goed live te brengen.
Ik zoek eerst wel een banaan opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh
* Houdt NailQueen's handje vast. Probeer maar. Niet bij de snuit maar gewoon voorzichtig achter de oortjes.
Bananasplit dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zoek eerst wel een banaan op
quote:
Ah, ik hoorde het niet helemaal goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:23 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Laatste nieuwkomer, geloof ik.
MioDio moet hierna nog komen.
Ja oeps die moest naar Maltaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |