Jury leek het niet erg met elkaar eens met die laatste.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
Ook hier verassend laag. Zang is dus geen factor of zo
Hopelijk geen nieuwe sokken, want die waren wel tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel benieuwd wat ze deze gaan geven.
Ik heb niet op haar sokken gelet, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hopelijk geen nieuwe sokken, want die waren wel tof.
Van die grijze slobbersokken, met hartjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet op haar sokken gelet, moet ik eerlijk bekennen.
Weet ik niet, ik ben gisteren ook in Malta terechtgekomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef NailQueen het volgende:
Was Ellis Mraz gisteren nog langsgekomen?
Slogan werkt wel met die rijmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Is dit weer een interval act? Anders mogen ze deze wel sturenZelfde als eergisteren, toen mocht ze van mij ook al meteen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb haar ook meteen in spotify opgezocht, maakt helemaal mijn muziek.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ook zou ook een ander toetje kiezen denk ik jaquote:
quote:
En tiramisu houdt niet van mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
* Wrijft in ogen en leest nog eens
Een goede tiramisu houdt van iedereen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En tiramisu houdt niet van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |