Is ook gewoon hartstikke goed voor jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zijn hele dagen dat ik alleen maar water drink.
Jij was ooit modquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, jij hebt drie sterretjes en ik maar 1
Dansen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook gewoon hartstikke goed voor jeIk neem me vaak genoeg voor om meer water te drinken op een dag. Toen ik nog heel veel sportte dronk ik veel water.
Ik zie dat jij er maar een hebtquote:
Daar ben ik heeeel slecht in, al heb ik het wel een tijdje gedaan als onderdeel van een theatergroepquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik heeeel slecht in, al heb ik het wel een tijdje gedaan als onderdeel van een theatergroep
Wie ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
We zien D. niet veel meer de laatste weken. Maar hij reageert wel op mentions.
Trek je die ads?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
Geen sterretjes hier.
Maar ik heb dansles gehad in de Sterrenwijk
Ze kunnen irritant zijn, vooral op mijn telefoon. Maar het is wel te doen.quote:
Ik had dat ook en heb maar een nieuwe abbo genomen dus het hielpquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar kreeg ik een abonnement cadeau van een anonieme FOK!er. Dat is inmiddels verlopen.
Aan zeequote:
Je moet wel zelf verlengen natuurlijk of iemand weer lief aankijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar kreeg ik een abonnement cadeau van een anonieme FOK!er. Dat is inmiddels verlopen.
Zou uitloggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Jaaaaquote:
Heb ik ook gekregen vorig jaar, inmiddels ook verlopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Abo is ideaal. Geen ads en shit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had dat ook en heb maar een nieuwe abbo genomen dus het hielp
Volgens mij mij heb ik sinds 2013 ofzo al wel een aboquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen irritant zijn, vooral op mijn telefoon. Maar het is wel te doen.
jupsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Abo is ideaal. Geen ads en shit.
Hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
WOW! Hartelijk bedankt, anonieme FOK!er!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook al een tijd. Het is me gewoon wat waard om Fok in de lucht te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij mij heb ik sinds 2013 ofzo al wel een abo
In ESF gaf ook een keer een anonieme weldoener een abo aan iedereenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Was dat niet dezelfde als die ook een meer dan fors bedrag aan Fok doneerde?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ESF gaf ook een keer een anonieme weldoener een abo aan iedereen
Ik vermoed van welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde als die ook een meer dan fors bedrag aan Fok doneerde?
Dat was in de utopia chat ook een keerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ha ja die kreeg ik toen ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |