Ik had dat ook en heb maar een nieuwe abbo genomen dus het hielpquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar kreeg ik een abonnement cadeau van een anonieme FOK!er. Dat is inmiddels verlopen.
Aan zeequote:
Je moet wel zelf verlengen natuurlijk of iemand weer lief aankijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar kreeg ik een abonnement cadeau van een anonieme FOK!er. Dat is inmiddels verlopen.
Zou uitloggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Jaaaaquote:
Heb ik ook gekregen vorig jaar, inmiddels ook verlopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Abo is ideaal. Geen ads en shit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had dat ook en heb maar een nieuwe abbo genomen dus het hielp
Volgens mij mij heb ik sinds 2013 ofzo al wel een aboquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen irritant zijn, vooral op mijn telefoon. Maar het is wel te doen.
jupsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Abo is ideaal. Geen ads en shit.
Hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
WOW! Hartelijk bedankt, anonieme FOK!er!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook al een tijd. Het is me gewoon wat waard om Fok in de lucht te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij mij heb ik sinds 2013 ofzo al wel een abo
In ESF gaf ook een keer een anonieme weldoener een abo aan iedereenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Was dat niet dezelfde als die ook een meer dan fors bedrag aan Fok doneerde?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ESF gaf ook een keer een anonieme weldoener een abo aan iedereen
Ik vermoed van welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde als die ook een meer dan fors bedrag aan Fok doneerde?
Dat was in de utopia chat ook een keerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ha ja die kreeg ik toen ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |