Hahaha ja ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou hij stond in zijn invalidebolide ergens midden op het fietspad te lallen tegen een ijscokarretje.
Ik wat gerirriteerd er achter langs proberen te mikken qua koers, zet ie hem plotseling vol in de achteruit waardoor ik hem raakte ook nog![]()
Ik nog niets vermoedend: " nou dat was niet zo slim he"
En toen ging ie scheldend los haha, ongeveer met die bek die hij op die gif trekt.
Maar goed , ik kan daar ook wel wat van dus we stonden daar even tegen elkaar te bleren tot ik er genoeg van had, dacht nog wat een malloot en kreeg later dat AT5 fragment voor ogen.
Hij was daar best bekend in dat park bleek later
Hey ja, dat is dan al wel even geleden inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
vergeten te checken... pohi is 13feb ...
Is ook gewoon hartstikke goed voor jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zijn hele dagen dat ik alleen maar water drink.
Jij was ooit modquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, jij hebt drie sterretjes en ik maar 1
Dansen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook gewoon hartstikke goed voor jeIk neem me vaak genoeg voor om meer water te drinken op een dag. Toen ik nog heel veel sportte dronk ik veel water.
Ik zie dat jij er maar een hebtquote:
Daar ben ik heeeel slecht in, al heb ik het wel een tijdje gedaan als onderdeel van een theatergroepquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik heeeel slecht in, al heb ik het wel een tijdje gedaan als onderdeel van een theatergroep
Wie ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
We zien D. niet veel meer de laatste weken. Maar hij reageert wel op mentions.
Trek je die ads?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
Geen sterretjes hier.
Maar ik heb dansles gehad in de Sterrenwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |