Ook de vraag aan jou: Dus die personen die geïnterviewd worden die liegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een Russische propogandist (of hoe je het noemt). Het is wel opvallend dat deze knakker in Donbass aanwezig is nu
Oww, wacht, het was een andere streamer die ik bedoelde. Die werd ook ingezet bij de Krimquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ook de vraag aan jou: Dus die personen die geïnterviewd worden die liegen?
Inderdaad.quote:
Niet zo snel met je oordeel. Er is zo'n gast die momenteel in de Krim bivakeerd die inderdaad propaganda verspreid vanuit Rusland. Kan zo even niet op de naam komen. Deze gast leek er in eerste instantie (zonder het filmpje te kijken) nogal opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:36 schreef Harlekien2 het volgende:
Zelf allemaal tweets delen van complottheorieën en zogenaamde false flag operations van Rusland. En dan daadwerkelijke beelden aan de frontlinie hier afdoen als propaganda
Wat denk je zelf, dat die pro-russen daar negatief gaan spreken over de aanwezige russen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:36 schreef Harlekien2 het volgende:
Zelf allemaal tweets delen van complottheorieën en zogenaamde false flag operations van Rusland. En dan daadwerkelijke beelden aan de frontlinie hier afdoen als propaganda
Hmm wat doet die brand nu met de olieleveringen aan Europa. Volgens wikipedia loopt die via Oekraine, Slowakije en Tsjechie naar Hongarijequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ twitter ]
Eén van de grootste pijplijnen van de wereld in de fik als de informatie klopt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Droezjba-pijpleiding
Zullen de Polen wel weer gedaan hebben
Ik ben er bang voor, denk dat veel mensen dit nooit zouden verwachten zelfs in de top van de krijgsmachten niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als ze heel veel reservisten oproepen, dan ziet het er ook duister uit voor Europa. Dan moeten we ook aan de bak, of we het leuk vinden of niet.
Geen idee of dit klopt, maar dit is wat ik erover vond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hmm wat doet die brand nu met de olieleveringen aan Europa. Volgens wikipedia loopt die via Oekraine, Slowakije en Tsjechie naar Hongarije
Mwoh, we zitten natuurlijk niet in de paranoia van de Koude Oorlog maar ik denk dat er in het Pentagon toch echt wel wat mensen rondlopen waarbij het bij hun job hoort om rekening te houden met de meest zwartgallige scenario's.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, denk dat veel mensen dit nooit zouden verwachten zelfs in de top van de krijgsmachten niet.
Ja al had die dat volgens mij een uur geleden al horen te doen...quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef BeriBeri het volgende:
Weer een explosie 2 nu
Steve is ook al een tijdje live
'We think Russia is going to invade anytime soon' blablablaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja al had die dat volgens mij een uur geleden al horen te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |