abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203730548
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef KINGIEE het volgende:

[..]
Wat denk je zelf, dat die pro-russen daar negatief gaan spreken over de aanwezige russen? :') Dat ze de separatisten gaan blamen?

Dat je niet doorhebt dat dat hele kanaal gebaseerd is op Russische propaganda :')
Wat een onzin. Dat het een pro Russisch account is, betekent niet perse dat alles wat daar gezegd wordt niet klopt.

Overigens ken ik mensen uit de regio die zich ook negatief uitlaten over de handelswijze van Oekraïne.
pi_203730552
‘In the coming week, in the coming days. We believe they wil target Kiev.’
zie email 27 oktober
pi_203730558
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Hij oogt vermoeid
Hij is bijna 80. De meesten rond die leeftijd zouden er ook zo uitzien. De kiezer heeft gekozen, maar de Amerikanen zouden minder moeten stemmen op stokoude politici. Voor hun eigen bestwil.
pi_203730559
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_203730562
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mwoh, we zitten natuurlijk niet in de paranoia van de Koude Oorlog maar ik denk dat er in het Pentagon toch echt wel wat mensen rondlopen waarbij het bij hun job hoort om rekening te houden met de meest zwartgallige scenario's.

Lesson one in crisis management: prepare for the worst, hope for the best.
Zeker, alleen zorgt die hoop voor een heel grote valkuil, dat je te laat bent en dan uit crisis moet handelen.
pi_203730563
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Niet zo snel met je oordeel. Er is zo'n gast die momenteel in de Krim bivakeerd die inderdaad propaganda verspreid vanuit Rusland. Kan zo even niet op de naam komen. Deze gast leek er in eerste instantie (zonder het filmpje te kijken) nogal op
Je weet dat vrijwel iedereen op de Krim positief is over Rusland?
Ook echt daadwerkelijk?
pi_203730578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Dat het een pro Russisch account is, betekent niet perse dat alles wat daar gezegd wordt niet klopt.

Overigens ken ik mensen uit de regio die zich ook negatief uitlaten over de handelswijze van Oekraïne.
Verrassend.

|:)
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:00:37 #183
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_203730584
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder hoeveel contacten ter plaatse de pro-russen op dit forum hebben.

Ik ken overigens ook mensen uit de betreffende regio en die zijn echt helemaal klaar met de Russen en willen graag stabiliteit in Oekraïne en meer samenwerking in westelijke richting in plaats van oostelijke richting.
pi_203730587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Hij is bijna 80. De meesten rond die leeftijd zouden er ook zo uitzien. De kiezer heeft gekozen, maar de Amerikanen zouden minder moeten stemmen op stokoude politici. Voor hun eigen bestwil.
Dat bedoel ik niet. Op de persconferentie van een paar daar geleden was Biden heel standvastig, en ook al ben ik geen 'Biden-aanhanger', zijn boodschap was heel duidelijk en strijdvaardig. Nu staat er een lijk wat neerslachtig is. Vreemd... Maar misschien is 'ie gewoon moe
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203730595
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Je weet dat vrijwel iedereen op de Krim positief is over Rusland?
Ook echt daadwerkelijk?
Nee, ik reageerde ergens op waarvan ik dacht dat het iemand anders was. nvm
pi_203730609
Dit is overigens ook de eerste keer dat ik Biden niet zie weglopen als de pers wat wil vragen :D
pi_203730621
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat bedoel ik niet. Op de persconferentie van een paar daar geleden was Biden heel standvastig, en ook al ben ik geen 'Biden-aanhanger', zijn boodschap was heel duidelijk en strijdvaardig. Nu staat er een lijk wat neerslachtig is. Vreemd... Maar misschien is 'ie gewoon moe
Misschien slecht nieuws gehad? Ik hoop wel dat we als Europa niet slaapwandelen naar een oorlog en dat we de dreiging serieus nemen. Hopelijk hebben we achteraf gezien niet teveel bezuinigd op defensie. :X
pi_203730624
Hier staat geen sterke leider :N
pi_203730626
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Zeker, alleen zorgt die hoop voor een heel grote valkuil, dat je te laat bent en dan uit crisis moet handelen.
Dan heb je niet geprepared for the worst :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203730631
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Verrassend.

|:)
Je gelooft het niet?
pi_203730635
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Misschien slecht nieuws gehad? Ik hoop wel dat we als Europa niet slaapwandelen naar een oorlog en dat we de dreiging serieus nemen. Hopelijk hebben we achteraf gezien niet teveel bezuinigd op defensie. :X
twitter

Hadden we dit al eerder officieel uit zijn mond gehoord?
zie email 27 oktober
pi_203730655
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Nja, wel volgens zijn 'intelligence', maar nog niet zo overtuigend uit zijn mond
pi_203730668
quote:

[..]
[ twitter ]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kwam die informatie uit lekken naar de media.
pi_203730675
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef RichardHammond het volgende:

[..]
Toch wel bijzonder hoeveel contacten ter plaatse de pro-russen op dit forum hebben.

Ik ken overigens ook mensen uit de betreffende regio en die zijn echt helemaal klaar met de Russen en willen graag stabiliteit in Oekraïne en meer samenwerking in westelijke richting in plaats van oostelijke richting.
Je gelooft niet dat ik daar mensen ken?

Je tweede stuk: Dat kan ik me heel goed voor stellen. Die zijn er natuurlijk ook. Toch blijkt uit referenda dat de meesten meer affiniteit met Rusland of een eigen republiek hebben.
pi_203730680
quote:

[..]
Dat hebben we sowieso. Wat niet wil zeggen dat de Russen volgend jaar in Amsterdam kunnen staan overigens.

Het grootste gevaar voor Europa (en de rest van de wereld) is dat er nucleaire escalatie plaatsvindt. Dat ligt allemaal niet voor de hand, maar onmogelijk is het niet met een havik als Poetin aan de knoppen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:08:39 #196
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203730689
quote:

[..]
[ twitter ]
Knopen en dagen tellen. Voor -of na sluiting OS game-on mind on?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203730700
quote:

[..]
Ben je nou serieus bang dat de Russen ons binnen vallen? :')
pi_203730713
Als je niet doorhebt dat Rusland zo bezig is met Oekraïne om zichzelf te verdedigen, dan snap je er echt niets van :')
pi_203730716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:08 schreef Vallon het volgende:
Knopen en dagen tellen. Voor -of na sluiting OS game-on mind on?
Een aantal analisten denken morgen omdat Zelensky dan in Munchen zit (en dan niet terug binnen zou kunnen), anderen denken juist na de sluitingsceremonie. Maandag zou ook kunnen.

Volgens de Russen was woensdag alleszins een slechte dag!
pi_203730729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:10 schreef Harlekien2 het volgende:
Als je niet doorhebt dat Rusland zo bezig is met Oekraïne om zichzelf te verdedigen, dan snap je er echt niets van :')
Zichzelf te verdedigen tegen wat, tegen de imperialistische Westerse mogendheden die azen op Russisch grondgebied? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')