Wat een onzin. Dat het een pro Russisch account is, betekent niet perse dat alles wat daar gezegd wordt niet klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat die pro-russen daar negatief gaan spreken over de aanwezige russen?Dat ze de separatisten gaan blamen?
Dat je niet doorhebt dat dat hele kanaal gebaseerd is op Russische propaganda![]()
Hij is bijna 80. De meesten rond die leeftijd zouden er ook zo uitzien. De kiezer heeft gekozen, maar de Amerikanen zouden minder moeten stemmen op stokoude politici. Voor hun eigen bestwil.quote:
Zeker, alleen zorgt die hoop voor een heel grote valkuil, dat je te laat bent en dan uit crisis moet handelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, we zitten natuurlijk niet in de paranoia van de Koude Oorlog maar ik denk dat er in het Pentagon toch echt wel wat mensen rondlopen waarbij het bij hun job hoort om rekening te houden met de meest zwartgallige scenario's.
Lesson one in crisis management: prepare for the worst, hope for the best.
Je weet dat vrijwel iedereen op de Krim positief is over Rusland?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet zo snel met je oordeel. Er is zo'n gast die momenteel in de Krim bivakeerd die inderdaad propaganda verspreid vanuit Rusland. Kan zo even niet op de naam komen. Deze gast leek er in eerste instantie (zonder het filmpje te kijken) nogal op
Verrassend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat het een pro Russisch account is, betekent niet perse dat alles wat daar gezegd wordt niet klopt.
Overigens ken ik mensen uit de regio die zich ook negatief uitlaten over de handelswijze van Oekraïne.
Toch wel bijzonder hoeveel contacten ter plaatse de pro-russen op dit forum hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat het een pro Russisch account is, betekent niet perse dat alles wat daar gezegd wordt niet klopt.
Overigens ken ik mensen uit de regio die zich ook negatief uitlaten over de handelswijze van Oekraïne.
Dat bedoel ik niet. Op de persconferentie van een paar daar geleden was Biden heel standvastig, en ook al ben ik geen 'Biden-aanhanger', zijn boodschap was heel duidelijk en strijdvaardig. Nu staat er een lijk wat neerslachtig is. Vreemd... Maar misschien is 'ie gewoon moequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij is bijna 80. De meesten rond die leeftijd zouden er ook zo uitzien. De kiezer heeft gekozen, maar de Amerikanen zouden minder moeten stemmen op stokoude politici. Voor hun eigen bestwil.
Nee, ik reageerde ergens op waarvan ik dacht dat het iemand anders was. nvmquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Je weet dat vrijwel iedereen op de Krim positief is over Rusland?
Ook echt daadwerkelijk?
Misschien slecht nieuws gehad? Ik hoop wel dat we als Europa niet slaapwandelen naar een oorlog en dat we de dreiging serieus nemen. Hopelijk hebben we achteraf gezien niet teveel bezuinigd op defensie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Op de persconferentie van een paar daar geleden was Biden heel standvastig, en ook al ben ik geen 'Biden-aanhanger', zijn boodschap was heel duidelijk en strijdvaardig. Nu staat er een lijk wat neerslachtig is. Vreemd... Maar misschien is 'ie gewoon moe
Dan heb je niet geprepared for the worstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Zeker, alleen zorgt die hoop voor een heel grote valkuil, dat je te laat bent en dan uit crisis moet handelen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien slecht nieuws gehad? Ik hoop wel dat we als Europa niet slaapwandelen naar een oorlog en dat we de dreiging serieus nemen. Hopelijk hebben we achteraf gezien niet teveel bezuinigd op defensie.
Nja, wel volgens zijn 'intelligence', maar nog niet zo overtuigend uit zijn mondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hadden we dit al eerder officieel uit zijn mond gehoord?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kwam die informatie uit lekken naar de media.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je gelooft niet dat ik daar mensen ken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:00 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoeveel contacten ter plaatse de pro-russen op dit forum hebben.
Ik ken overigens ook mensen uit de betreffende regio en die zijn echt helemaal klaar met de Russen en willen graag stabiliteit in Oekraïne en meer samenwerking in westelijke richting in plaats van oostelijke richting.
Dat hebben we sowieso. Wat niet wil zeggen dat de Russen volgend jaar in Amsterdam kunnen staan overigens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien slecht nieuws gehad? Ik hoop wel dat we als Europa niet slaapwandelen naar een oorlog en dat we de dreiging serieus nemen. Hopelijk hebben we achteraf gezien niet teveel bezuinigd op defensie.
Knopen en dagen tellen. Voor -of na sluiting OS game-on mind on?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ben je nou serieus bang dat de Russen ons binnen vallen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een aantal analisten denken morgen omdat Zelensky dan in Munchen zit (en dan niet terug binnen zou kunnen), anderen denken juist na de sluitingsceremonie. Maandag zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:08 schreef Vallon het volgende:
Knopen en dagen tellen. Voor -of na sluiting OS game-on mind on?
Zichzelf te verdedigen tegen wat, tegen de imperialistische Westerse mogendheden die azen op Russisch grondgebied?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:10 schreef Harlekien2 het volgende:
Als je niet doorhebt dat Rusland zo bezig is met Oekraïne om zichzelf te verdedigen, dan snap je er echt niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |