Als ze weg zijn kunnen ze ook niet zien wat je daar uitvreet natuurlijk. De bevolking van de Donbas zou zich nog eens verder tegen je keren...quote:US State Dept. Spokesperson:
Donetsk evacuation announcement is an example of "further attempts to obscure through lies and disinformation that Russia is the aggressor in this conflict
This type of false flag operation is exactly what Secretary Blinken highlighted in his remarks to the UN Security Council
It is also cynical and cruel to use human beings as pawns to distract the world from the fact that Russia is building up its forces in preparation for an attack"
Om de eigen bevolking en de useful idiots in het buitenland te voeden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wat boeit het Rusland eigenlijk om een goede pretext te maken? Wat interesseert ze dat? Als ze willen invaden doen ze dat gewoon.
Al jaren oefent Rusland op deze manier, kan jij vertellen wat Rusland eraan heeft om Oekraine binnen te vallen en oorlog te beginnen? heb jij 1 goede reden voor Putin?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:10 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja de Arabische lentes. Mooi onderwerp, weinig met Oekraïne te maken, maar wel mooi onderwerp. Rechts-verdwaasd is vooral goed in achteraf wijsheden en non gerelateerde bullshit.
Biden aanrekenen dat de Russen de Oekraïne bedreigen is overigens inderdaad wel van dezelfde domheid als Obama de Arabische lentes aanrekenen. Toch een verband!
Vraag me af of er echt veel mensen zijn die bij Rusland willen horen. Rusland als je belangrijkste handelspartner willen, wat voor iets meer dan een kwart van de mensen daar gold, is wat anders dan dat Rusland je stukkie land inneemt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus ze* willen bij Rusland horen, maar nu ze naar Rusland mogen willen ze niet meer?
*een groot deel, uiteraard niet iedereen
Daar begin je alweer met een onwaarheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren oefent Rusland op deze manier,
Je bent echt de posterchild van de compleet gebraiwashte Trump fangirlquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren oefent Rusland op deze manier, kan jij vertellen wat Rusland eraan heeft om Oekraine binnen te vallen en oorlog te beginnen? heb jij 1 goede reden voor Putin?
Heb in vorige reeksen al lang urls gegeven. Bewijs dat dit al jaren speelt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Daar begin je alweer met een onwaarheid.
Gefrustreerd much? geef jij een reden dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent echt de posterboy van de compleet gebraiwashte Trump fangirl
Volgens het referendum in 2014 zo'n 75% (Donetsk).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Vraag me af of er echt veel mensen zijn die bij Rusland willen horen. Rusland als je belangrijkste handelspartner willen, wat voor iets meer dan een kwart van de mensen daar gold, is wat anders dan dat Rusland je stukkie land inneemt.
wederom onzin want dat doen ze niet op deze schaal en zeker niet tegelijkertijd met het uitvaardigen van een ultimatum.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren oefent Rusland op deze manier, kan jij vertellen wat Rusland eraan heeft om Oekraine binnen te vallen en oorlog te beginnen? heb jij 1 goede reden voor Putin?
Nee, ik heb het over je constante infantiele rechts-links gezemel wat geen fuk met de materie van doen heeft. De tering, in wat voor versimpeld wereldbeeld zit je wel niet als je je toch al labiele Néderlandse opvattingen over rechts-links op mondiale schaal wil toepassen... en dat omdat je gecharmeerd bent van die boertige ploert die zo lekker politiek incorrect is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gefrustreerd much? geef jij een reden dan?Slimmerd
Nederland doet nu actief wapenleveranties aan Oekraïne, zodat zij de Donbas kunnen veroveren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:11 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Als ze weg zijn kunnen ze ook niet zien wat je daar uitvreet natuurlijk. De bevolking van de Donbas zou zich nog eens verder tegen je keren...
700.000 mensen evacueren, hebben ze een stad gebouwd voor ze?quote:
wat was dit dan in 2012?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wederom onzin want dat doen ze niet op deze schaal en zeker niet tegelijkertijd met het uitvaardigen van een ultimatum.
Afleiding interne problemen en het westen proberen te verdelen.
Da's dan best wel knap aangezien Nederland er net zo voorstaat wat wapentuig betreftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nederland doet nu actief wapenleveranties aan Oekraïne, zodat zij de Donbas kunnen veroveren.
Ik denk dat dit niet de oplossing is om een conflict te vermijden.
Lekker ook in deze kou, in tentjes slapen. Al zullen er in Rostov wellicht wat appartementen leeg staan met de bevolkingskrimp in Rusland.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:17 schreef byah het volgende:
[..]
700.000 mensen evacueren, hebben ze een stad gebouwd voor ze?wel goed tegen de bevolkingskrimp
Iran, Georgie? Hoort dat ook bij Oekraine?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat was dit dan in 2012?
https://theextinctionprot(...)hern-iranian-border/ iran
https://kazbeginews.wordp(...)2-in-september-2012/ georgie
https://www.defense.gov/N(...)long-ukraine-border/
ook in de jaren ervoor, zoek zelf maar als je niet geloofd
zelfs vanuit whitehouse
Rusland heeft nog wel wat gas overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:18 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Lekker ook in deze kou, in tentjes slapen. Al zullen er in Rostov wellicht wat appartementen leeg staan met de bevolkingskrimp in Rusland.
Geen idee is niet rondom Oekraïne en met aanzienlijk lagere aantallen. Die van 2014 is wel interessant. Weet je welk land Rusland toen binnen viel?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat was dit dan in 2012?
https://theextinctionprot(...)hern-iranian-border/ iran
https://kazbeginews.wordp(...)2-in-september-2012/ georgie
ook in de jaren ervoor, zoek zelf maar als je niet geloofd
zelfs vanuit whitehouse
Wtf gast. Geen enkele ‘linkse’ hoopt op WW3. Hoe dom kun je zijn om dat soort denkbeelden überhaupt te hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof deze oefeningen van Rusland geen onzin zijn, waar Biden allang weet dat Putin helemaal niets gaat doen.
Maar toch gaat lopen angstzaaien. Is al meer dan maand aan de gang, en alle ja knikkers van Europese landen volgen die seniele gek.
Wat was iedereen bang dat vorige Amerikaanse president WW3 zou beginnen, nu er een democraat zit hopen de linksen erop.
Welk land vielen ze binnen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Geen idee is niet rondom Oekraïne en met aanzienlijk lagere aantallen. Die van 2014 is wel interessant. Weet je welk land Rusland toen binnen viel?
Lees jij je eigen links wel?
Haha ik zei links ipv rechts.
Dat hep messias Trump gezegdt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wtf gast. Geen enkele ‘linkse’ hoopt op WW3. Hoe dom kun je zijn om dat soort denkbeelden überhaupt te hebben.
Oekraine, en dan eerst de Krim, en vervolgens Oost-Oekraine.quote:
Waarom gelijk die aanname?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:26 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Oekraine, en dan eerst de Krim, en vervolgens Oost-Oekraine.
Als je dat ontkent kunnen we natuurlijk beter stoppen hier.
Oekraïne.quote:
Met militairen waaronder een buk waarmee een paar 100 landgenoten mee zijn neer geschoten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waarom gelijk die aanname?
De krim is geannexeerd door Rusland. Dat klopt. Dat was echter in februari. Dit bericht, waar hij op reageert, is van daarna.
En op wat voor manier heeft Rusland Oost-Oekraïne binnengevallen?
Door paramilitaire troepen te sturen, en toen het mis dreigde te gaan hebben ze reguliere eenheden over de grens gestuurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waarom gelijk die aanname?
De krim is geannexeerd door Rusland. Dat klopt. Dat was echter in februari. Dit bericht, waar hij op reageert, is van daarna.
En op wat voor manier heeft Rusland Oost-Oekraïne binnengevallen?
Bedoel je MH17? Waarin veel ooggetuigen rond het gebied nooit gehoord zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met militairen waaronder een buk waarmee een paar 100 landgenoten mee zijn neer geschoten.
Maar wat vindt jij hiervan?
(1) Dit heb ik nooit meegekregen in die tijd, maar zou er naast kunnen zitten. Heb je hier ook artikelen oid over?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Door paramilitaire troepen te sturen, en toen het mis dreigde te gaan hebben ze reguliere eenheden over de grens gestuurd. (1)
Nog los van de steun van militair strategen en militair materieel.
Oh god.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Bedoel je MH17? Waarin veel ooggetuigen rond het gebied nooit gehoord zijn?
Als je zo slecht geïnformeerd bent, hoe kun je dan zo'n eenduidige mening vormen over dit onderwerp?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
(1) Dit heb ik nooit meegekregen in die tijd, maar zou er naast kunnen zitten. Heb je hier ook artikelen oid over?
(2) Het steunen met materiaal is toch niets mis mee? Het gaat om separatisten die vechten hoor hun land (lees: daadwerkelijke grond). Wij doen andersom precies hetzelfde, maar dan aan Oekraïne. Wat vind je daarvan dan?
Overigens, wat hadden deze separatisten dan voor wapens gehad? Dit zijn namelijk doorgaans niet getrainde militairen maar vaak burgers die de wapens opgepakt hebben. Tegenover de milities van Oekraiïne. Azov etc.
Trump... de koningquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Als je zo slecht geïnformeerd bent, hoe kun je dan zo'n eenduidige mening vormen over dit onderwerp?
Eerlijk gestolen mag je houden natuurlijk. M'n buren zijn op vakantie dus ik heb een stuk van hun tuin ingenomen, als ik het lang genoeg bezet houd is het van mij \o/.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
Krim is nu gewoon Rusland trouwens. We moeten niet doen alsof dat nog steeds van Oekraïne is.
Laten we nou niet doen alsof 99% van de bewoners op de Krim niet bij Rusland wouden horen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Eerlijk gestolen mag je houden natuurlijk. M'n buren zijn op vakantie dus ik heb een stuk van hun tuin ingenomen, als ik het lang genoeg bezet houd is het van mij \o/.
Dat heeft putin zelf toegegeven dus ontkennen heeft niet veel zin meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
(1) Dit heb ik nooit meegekregen in die tijd, maar zou er naast kunnen zitten. Heb je hier ook artikelen oid over?
(2) Het steunen met materiaal is toch niets mis mee? Het gaat om separatisten die vechten hoor hun land (lees: daadwerkelijke grond). Wij doen andersom precies hetzelfde, maar dan aan Oekraïne. Wat vind je daarvan dan?
Overigens, wat hadden deze separatisten dan voor wapens gehad? Dit zijn namelijk doorgaans niet getrainde militairen maar vaak burgers die de wapens opgepakt hebben. Tegenover de milities van Oekraiïne. Azov etc.
Dat klopt wel termijn is echter wel 20 jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Eerlijk gestolen mag je houden natuurlijk. M'n buren zijn op vakantie dus ik heb een stuk van hun tuin ingenomen, als ik het lang genoeg bezet houd is het van mij \o/.
Ja das een mooie. Jij beweert dingen, dan vraag ik je om dat aan te tonen. En dan ben ik ineens slecht geïnformeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Als je zo slecht geïnformeerd bent, hoe kun je dan zo'n eenduidige mening vormen over dit onderwerp?
Het probleem is, wanneer ik hier een video(s) toon dat reguliere Russische soldaten door Oekraïense soldaten worden gevangengenomen, of dat militair materiaal afkomstig blijkt uit Rusland, er vervolgens wel weer een andere vraag komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ja das een mooie. Jij beweert dingen, dan vraag ik je om dat aan te tonen. En dan ben ik ineens slecht geïnformeerd.
Jij vraagt naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ja das een mooie. Jij beweert dingen, dan vraag ik je om dat aan te tonen. En dan ben ik ineens slecht geïnformeerd.
Wat een amateurs het is weer het zelfde als dat call of duty filmpje van ze.quote:
Het is vooral een grab bag term om aan te tonen waar deze onstuitbare recalcitrantie jegens de werkelijkheid de laatste jaren vandaan komt... Trumpisme... Hij trumpt, wij trumpen... Zij hebben getrumpt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic ooit de naam Trump in de mond genomen?
Ah top. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is vooral een grab bag term om aan te tonen waar deze onstuitbare recalcitrantie jegens de werkelijkheid de laatste jaren vandaan komt... Trumpisme... Hij trumpt, wij trumpen... Zij hebben getrumpt.
"Kees vindt dat de aarde plat is. Miep zegt dat hij aan het trumpen is".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |