Iets met spelen en Chinaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ah Putin gaat eerst weekend vieren, de oorlog heeft niet zo een haast
Hoe het ook zij, ik kan me bijna niet voorstellen dat dit zonder enige vorm van wapengekletter af gaat lopen. Doorgaans trek je geen 130K troepen samen aan de grens van je buurland zonder ze te gaan gebruiken.quote:
Dit soort commentsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop dat de Russen, wanneer ze in gaan vallen, onvoorstelbaar zware verliezen zullen lijden.
Hoef je niet op te hopen. Alles wijst erop dat Oekraine niet bereid is om ten koste van alles het vaderland te verdedigen. Die capituleren binnen 72 uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop dat de Russen, wanneer ze in gaan vallen, onvoorstelbaar zware verliezen zullen lijden.
Ja, want dit is de reactie van de Oekraïne;quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:00 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ukraine inderdaad heel peaceful
Maar zal in dit topic wel weer Russische propaganda zijn
Zo peaceful zijn ze anders niet. (Zie filmpje)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:10 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, want dit is de reactie van de Oekraïne;
[ twitter ]
Russische propaganda.. blijft Russische propaganda. Rusland plant een genocide, de hele Oekraïne cultuur en bevolking zal in Russische veranderd worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zo peaceful zijn ze anders niet. (Zie filmpje)
Ik denk dat putin een kwartje over de grens gooit en dan alles plat bombardeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:34 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat de Russen wachten tot en met 31 maart en dat om klokslag twaalf snachts Poetin zegt
1 April !! lolz !!
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan gaat alle Russen weer terug
Niet fake, maar het is een jaarlijks iets. De timing is wel interessant.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Russische reservisten opgeroepen begrijp ik? Of een fake-tweet?
Dat is meer dan 2 miljoen man. Dat lijkt me geen oefening. Ze moeten zich volgens de Tweet (met officieel document) binnen 24uur meldenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:22 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Niet fake, maar het is een jaarlijks iets. De timing is wel interessant.
Ah ja preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Russische propaganda.. blijft Russische propaganda. Rusland plant een genocide, de hele Oekraïne cultuur en bevolking zal in Russische veranderd worden.
Een paar weken had de Wit-Russische leider iets soortgelijks en ik heb er daarna niet meer van gehoord. Geen idee of dit wel iets groters is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is meer dan 2 miljoen man. Dat lijkt me geen oefening. Ze moeten zich volgens de Tweet (met officieel document) binnen 24uur melden
Meerdere bronnen nu dat het inderdaad klopt dat de reservisten opgeroepen zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een paar weken had de Wit-Russische leider iets soortgelijks en ik heb er daarna niet meer van gehoord. Geen idee of dit wel iets groters is.
Tuurlijk, met de wapens van NL blazen we die Russen allemaal omver..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze heel veel reservisten oproepen, dan ziet het er ook duister uit voor Europa. Dan moeten we ook aan de bak, of we het leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meerdere bronnen nu dat het inderdaad klopt dat de reservisten opgeroepen zijn
Wat ben je toch slecht geïnformeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:00 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ukraine inderdaad heel peaceful
Maar zal in dit topic wel weer Russische propaganda zijn
Dus die personen die geïnterviewd worden die liegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:32 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Wat ben je toch slecht geïnformeerd.
Dat kanaal is ook een en al Russische propaganda inderdaad.
Dit is inderdaad een Russische propogandist (of hoe je het noemt). Het is wel opvallend dat deze knakker in Donbass aanwezig is nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:32 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Wat ben je toch slecht geïnformeerd.
Dat kanaal is ook een en al Russische propaganda inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |