Oekraïne.quote:
Met militairen waaronder een buk waarmee een paar 100 landgenoten mee zijn neer geschoten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waarom gelijk die aanname?
De krim is geannexeerd door Rusland. Dat klopt. Dat was echter in februari. Dit bericht, waar hij op reageert, is van daarna.
En op wat voor manier heeft Rusland Oost-Oekraïne binnengevallen?
Door paramilitaire troepen te sturen, en toen het mis dreigde te gaan hebben ze reguliere eenheden over de grens gestuurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waarom gelijk die aanname?
De krim is geannexeerd door Rusland. Dat klopt. Dat was echter in februari. Dit bericht, waar hij op reageert, is van daarna.
En op wat voor manier heeft Rusland Oost-Oekraïne binnengevallen?
Bedoel je MH17? Waarin veel ooggetuigen rond het gebied nooit gehoord zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met militairen waaronder een buk waarmee een paar 100 landgenoten mee zijn neer geschoten.
Maar wat vindt jij hiervan?
(1) Dit heb ik nooit meegekregen in die tijd, maar zou er naast kunnen zitten. Heb je hier ook artikelen oid over?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Door paramilitaire troepen te sturen, en toen het mis dreigde te gaan hebben ze reguliere eenheden over de grens gestuurd. (1)
Nog los van de steun van militair strategen en militair materieel.
Oh god.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Bedoel je MH17? Waarin veel ooggetuigen rond het gebied nooit gehoord zijn?
Als je zo slecht geïnformeerd bent, hoe kun je dan zo'n eenduidige mening vormen over dit onderwerp?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
(1) Dit heb ik nooit meegekregen in die tijd, maar zou er naast kunnen zitten. Heb je hier ook artikelen oid over?
(2) Het steunen met materiaal is toch niets mis mee? Het gaat om separatisten die vechten hoor hun land (lees: daadwerkelijke grond). Wij doen andersom precies hetzelfde, maar dan aan Oekraïne. Wat vind je daarvan dan?
Overigens, wat hadden deze separatisten dan voor wapens gehad? Dit zijn namelijk doorgaans niet getrainde militairen maar vaak burgers die de wapens opgepakt hebben. Tegenover de milities van Oekraiïne. Azov etc.
Trump... de koningquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Als je zo slecht geïnformeerd bent, hoe kun je dan zo'n eenduidige mening vormen over dit onderwerp?
Eerlijk gestolen mag je houden natuurlijk. M'n buren zijn op vakantie dus ik heb een stuk van hun tuin ingenomen, als ik het lang genoeg bezet houd is het van mij \o/.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
Krim is nu gewoon Rusland trouwens. We moeten niet doen alsof dat nog steeds van Oekraïne is.
Laten we nou niet doen alsof 99% van de bewoners op de Krim niet bij Rusland wouden horen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Eerlijk gestolen mag je houden natuurlijk. M'n buren zijn op vakantie dus ik heb een stuk van hun tuin ingenomen, als ik het lang genoeg bezet houd is het van mij \o/.
Dat heeft putin zelf toegegeven dus ontkennen heeft niet veel zin meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
(1) Dit heb ik nooit meegekregen in die tijd, maar zou er naast kunnen zitten. Heb je hier ook artikelen oid over?
(2) Het steunen met materiaal is toch niets mis mee? Het gaat om separatisten die vechten hoor hun land (lees: daadwerkelijke grond). Wij doen andersom precies hetzelfde, maar dan aan Oekraïne. Wat vind je daarvan dan?
Overigens, wat hadden deze separatisten dan voor wapens gehad? Dit zijn namelijk doorgaans niet getrainde militairen maar vaak burgers die de wapens opgepakt hebben. Tegenover de milities van Oekraiïne. Azov etc.
Dat klopt wel termijn is echter wel 20 jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Eerlijk gestolen mag je houden natuurlijk. M'n buren zijn op vakantie dus ik heb een stuk van hun tuin ingenomen, als ik het lang genoeg bezet houd is het van mij \o/.
Ja das een mooie. Jij beweert dingen, dan vraag ik je om dat aan te tonen. En dan ben ik ineens slecht geïnformeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Als je zo slecht geïnformeerd bent, hoe kun je dan zo'n eenduidige mening vormen over dit onderwerp?
Het probleem is, wanneer ik hier een video(s) toon dat reguliere Russische soldaten door Oekraïense soldaten worden gevangengenomen, of dat militair materiaal afkomstig blijkt uit Rusland, er vervolgens wel weer een andere vraag komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ja das een mooie. Jij beweert dingen, dan vraag ik je om dat aan te tonen. En dan ben ik ineens slecht geïnformeerd.
Jij vraagt naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ja das een mooie. Jij beweert dingen, dan vraag ik je om dat aan te tonen. En dan ben ik ineens slecht geïnformeerd.
Wat een amateurs het is weer het zelfde als dat call of duty filmpje van ze.quote:
Het is vooral een grab bag term om aan te tonen waar deze onstuitbare recalcitrantie jegens de werkelijkheid de laatste jaren vandaan komt... Trumpisme... Hij trumpt, wij trumpen... Zij hebben getrumpt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic ooit de naam Trump in de mond genomen?
Ah top. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is vooral een grab bag term om aan te tonen waar deze onstuitbare recalcitrantie jegens de werkelijkheid de laatste jaren vandaan komt... Trumpisme... Hij trumpt, wij trumpen... Zij hebben getrumpt.
"Kees vindt dat de aarde plat is. Miep zegt dat hij aan het trumpen is".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |