De expansie van de NATO naar de Russische grenzen. Iets wat de NATO beloofd heeft om nooit te gaan doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zichzelf te verdedigen tegen wat, tegen de imperialistische Westerse mogendheden die azen op Russisch grondgebied?
Ons? Ben je dan een Nederlander?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:09 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus bang dat de Russen ons binnen vallen?
Nee, maar de gasprijzen voor de Chinezen zijn niet zonder reden zo laag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zichzelf te verdedigen tegen wat, tegen de imperialistische Westerse mogendheden die azen op Russisch grondgebied?
Wat boeit die expansie? Niemand is van plan om Rusland te gaan veroveren hoor. Dat is echt je reinste Koude Oorlog-paranoiaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
De expansie van de NATO naar de Russische grenzen. Iets wat de NATO beloofd heeft om nooit te gaan doen.
'de NATO' heeft dat nooit beloofd, en daar zijn ook nooit verdragen over opgesteld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
De expansie van de NATO naar de Russische grenzen. Iets wat de NATO beloofd heeft om nooit te gaan doen.
Toch is er op zijn minst spanning tussen de NATO en Rusland. Al jarenlang. Hoe zou jij het dan vinden om een potentiële vijand zich zien uit te breiden tot aan je grenzen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat boeit die expansie? Niemand is van plan om Rusland te gaan veroveren hoor. Dat is echt je reinste Koude Oorlog-paranoia
Heeft de Oekraine ook nog iets te zeggen of dienen zij zich (als een lammetje labbekak) te schikken naar de grillen van de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Als jij moet kiezen tussen loyaliteit tussen Rusland en Nederland, dan kies je Rusland. Je hoeft er niet eens over na te denken. Dat denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Heb je al water en voedsel ingeslagen Joke?
Volgens de Russen is dat wel toegezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
'de NATO' heeft dat nooit beloofd, en daar zijn ook nooit verdragen over opgesteld.
Slik jij vooral die zoete hap van de Westerse wereld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
'de NATO' heeft dat nooit beloofd, en daar zijn ook nooit verdragen over opgesteld.
Ja het zou goed kunnen dat de Russen dat zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:17 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Volgens de Russen is dat wel toegezegd.
Russische troll gespotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:10 schreef Harlekien2 het volgende:
Als je niet doorhebt dat Rusland zo bezig is met Oekraïne om zichzelf te verdedigen, dan snap je er echt niets van
De NAVO is helemaal geen 'vijand' van Rusland. Er is geen enkel verlangen om Rusland aan te vallen en/of te veroveren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:15 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Toch is er op zijn minst spanning tussen de NATO en Rusland. Al jarenlang. Hoe zou jij het dan vinden om een potentiële vijand zich zien uit te breiden tot aan je grenzen?
Wanneer kom Oekraine Rusland binnen vallen of staan er Oekrainse troepen aan de grens met Rusland?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:10 schreef Harlekien2 het volgende:
Als je niet doorhebt dat Rusland zo bezig is met Oekraïne om zichzelf te verdedigen, dan snap je er echt niets van
Oekraïne moet de DPR en LPR met rust laten. Deze inwoners hebben duidelijk geen interesse om zich te bewegen onder de vlag van Oekraïne. Rusland heeft helemaal geen interesse in Kiev of de rest van Oekraïne. Alleen het oosten omdat deze mensen zich voornamelijk identificeren als Russen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Heeft de Oekraine ook nog iets te zeggen of dienen zij zich (als een lammetje labbekak) te schikken naar de grillen van de rest van de wereld?
Natuurlijk niet, dan mag Rusland Oekraïne gerust hebben van mij. Wat boeit mij dat pauperland voor een geopolitiek spelletje? En ik denk ontzettend veel mensen. Wij aan de bak? Ik mag hopen dat we ons er niet in gaan mengen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als ze heel veel reservisten oproepen, dan ziet het er ook duister uit voor Europa. Dan moeten we ook aan de bak, of we het leuk vinden of niet.
Tot op zekere hoogte begreep ik het nog wel waarom Putin daar bang voor is. Maar dit is niet de manier om het op te lossen. En ik denk als je Putin één vinger geeft...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat boeit die expansie? Niemand is van plan om Rusland te gaan veroveren hoor. Dat is echt je reinste Koude Oorlog-paranoia
Bullshit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De NAVO is helemaal geen 'vijand' van Rusland. Er is geen enkel verlangen om Rusland aan te vallen en/of te veroveren.
Mijn loyaliteit ligt bij Nederland. Maar door onbegrijpelijke keuzes en verloedering van dit land vraag ik me inderdaad wel eens af waarom. Met als klap op de vuurpijl het leveren van wapens aan Oekraïne. Vergeet niet dat het leger van Oekraïne voor grote delen uit neo-nazis bestaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:16 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Als jij moet kiezen tussen loyaliteit tussen Rusland en Nederland, dan kies je Rusland. Je hoeft er niet eens over na te denken. Dat denk ik.
Zelfs de moderators zijn hier Rusland trollenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slik jij vooral die zoete hap van de Westerse wereld.
Is dat zo? Heb je een bron?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De NATO troepen omsingelen Rusland al. Maar dat zal je wel niet begrijpen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer kom Oekraine Rusland binnen vallen of staan er Oekrainse troepen aan de grens met Rusland?
Putin is daar niet 'bang' voor. Hij ziet het hoogstens als het dwarsbomen van zijn plannen om de Russische invloed in de regio uit te breiden. Maar hij is echt niet bang voor een Westerse invasie hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte begreep ik het nog wel waarom Putin daar bang voor is. Maar dit is niet de manier om het op te lossen. En ik denk als je Putin één vinger geeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |