Nou, daar zeg je me wat. In die bejaardenhuizen is 80% vrouw.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, erfenis en dan nog even lekker genieten met een nieuwe kerel. Zonde als je dan zelf ook al 85 bent. Dan wordt de spoeling dun.
Ben je nog vrij?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een partner vinden is niet zo moeilijk, maar ik had het over een leuke vrouw. Laten we even wel zijn, de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42 en is 1 meter 70. Dan ben je al behoorlijk dik. Er zullen best mensen zijn die het mooi vinden, maar ik durf wel aan dat de meeste mannen het net als ik niet zo heel mooi vinden, of in ieder geval meer trek hebben in iemand die minder gezet is.
Dus ja: ik ben geen liefhebber van gemiddeld en een gemiddelde vrouw is voor mij in ieder geval niet leuk, althans niet aantrekkelijk als partner. Misschien leuk als collega of gewone vriendin ofzo, maar ja dan is uiterlijk vrij irrelevant.
Ik heb het tijdens het daten geprobeerd hoor. Buiten de slanke vrouw om daten, maar dat is echt niks. Iemand die maat 40+ heeft vind ik gewoonweg niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een partner vinden is niet zo moeilijk, maar ik had het over een leuke vrouw. Laten we even wel zijn, de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42 en is 1 meter 70. Dan ben je al behoorlijk dik. Er zullen best mensen zijn die het mooi vinden, maar ik durf wel aan dat de meeste mannen het net als ik niet zo heel mooi vinden, of in ieder geval meer trek hebben in iemand die minder gezet is.
Dus ja: ik ben geen liefhebber van gemiddeld en een gemiddelde vrouw is voor mij in ieder geval niet leuk, althans niet aantrekkelijk als partner. Misschien leuk als collega of gewone vriendin ofzo, maar ja dan is uiterlijk vrij irrelevant.
En dan is een 25 jaar oudere man met een bom duiten die op zijn 65e een hartaanval krijgt omdat je hem nog 3x per dag laat presteren wel interessant!quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je me wat. In die bejaardenhuizen is 80% vrouw.
Nee, ik heb een hele leuke vriendin.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:49 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ben je nog vrij?
Ik denk van wel. Ik denk dat mensen die nog niet door de bliksem der liefde zijn getroffen, op deze manier denken
Maar dat laatste vind ik nog iets anders als je bij elkaar bent. Maar iemand die ik niet aantrekkelijk vind, die vind ik niet aantrekkelijk. Een relatie is veel meer dan alleen maar dat deel natuurlijk, maar als je niet opgewonden raakt van het naakte lichaam van je partner, dan lijkt mij dat problematisch en zeker niet iets wat je al bij het startpunt van de relatie moet hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens het daten geprobeerd hoor. Buiten de slanke vrouw om daten, maar dat is echt niks. Iemand die maat 40+ heeft vind ik gewoonweg niet aantrekkelijk.
Sport zelf regelmatig en ben aardig fit en dan zie ik een fatty toch wel als een keuze die is gemaakt waar ik niks mee heb. Afgezien van de dikkerdjes die door een ziekte dik zijn geworden.
Volgens mij per definitie 49,99999999999999%.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie nog maar weinig bovengemiddeld knappe vrouwen eigenlijk.
Dat is dan toch gewoon je smaak. Wat jij aantrekkelijk vind. Anderen houden weer van een Kim Kardashian kont. Of van blond of zwart haar. Of van een Aziatisch uiterlijk. Heeft weinig te maken met of iemand objectief gezien bovengemiddeld aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens het daten geprobeerd hoor. Buiten de slanke vrouw om daten, maar dat is echt niks. Iemand die maat 40+ heeft vind ik gewoonweg niet aantrekkelijk.
Sport zelf regelmatig en ben aardig fit en dan zie ik een fatty toch wel als een keuze die is gemaakt waar ik niks mee heb. Afgezien van de dikkerdjes die door een ziekte dik zijn geworden.
Kim Kardashian heeft dan misschien wel een enorme dikke kont, ze is verder allesbehalve dik. Ik snap nooit zo dat zij wordt gebruikt als een voorbeeld dat dikke vrouwen ook mooi gevonden worden. Ze is sowieso allesbehalve gemiddeld.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:20 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat is dan toch gewoon je smaak. Wat jij aantrekkelijk vind. Anderen houden weer van een Kim Kardashian kont. Of van blond of zwart haar. Of van een Aziatisch uiterlijk. Heeft weinig te maken met of iemand objectief gezien bovengemiddeld aantrekkelijk is.
Gelukkig zijn mooie vrouwen vaak eerder intelligenter dan dommer. Intelligente mensen maken verstandiger keuzes immers.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:25 schreef LXIV het volgende:
Wat ik bovengemiddeld aantrekkelijk vind is een hele hoge intelligentie trouwens. Dat valt niet te compenseren met een lekkere kont of tieten.
8 schoonmoeders. Bespaar me!quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:27 schreef capricia het volgende:
Een om mee te praten
Eentje voor de sier
Een om bij te slapen
En een om zo nu en dan en dan alleen voor je plezier
Een om mee te schrijven
Een lelijke met verstand
Een om in te blijven
En eentje in reserve onopvallend bij de hand![]()
Vroeger zag je ze meer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij per definitie 49,99999999999999%.
Als je een normaal verdeling hanteert (maar schoonheid lijkt me sowieso te subjectief om er cijfers aan te hangen)quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij per definitie 49,99999999999999%.
quote:Aantrekkelijkheid is meer dan een toevallige optelsom van gave uiterlijke kenmerken. Waar veel – vaak zelfs knappe – mensen denken dat ze ‘niet mooi en daarom niet aantrekkelijk’ zijn, is het in werkelijkheid ‘het idee dat ze niet mooi zijn’ dat ze minder aantrekkelijk maakt.
Lelijke gedachten maken je lelijk. Heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een normaal verdeling hanteert (maar schoonheid lijkt me sowieso te subjectief om er cijfers aan te hangen)
https://psychologisch.nu/(...)ngrijk-is-uiterlijk/ ook een mooie wijsheid:
[..]
He verdomme, weer een sneer naar Sigrid Kaag... Laat die vrouw toch met rust!quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Lelijke gedachten maken je lelijk. Heb ik gelezen.
[ afbeelding ]
Dus als maat 42 de gemiddelde kledingmaat van de vrouw is, dan wordt dat als het meest aantrekkelijk beschouwd!quote:Wat wij over het algemeen mooie mensen vinden, wordt bepaald door een vrij simpele, evolutionair bepaalde regel. Als je alle mannen en vrouwen op de wereld in een blender zou stoppen komt daar de gemiddelde man en vrouw uit, ziedaar de ‘homo estheticus perfectus’. We houden van bijzonderheden, een uitstekende tand, een aparte neus of een licht omhooggetrokken mondhoek, maar dan het liefst bij mensen die verder vrij gemiddeld en symmetrisch zijn.
Ah, ik lees daar dat je elk jaar lelijker wordt, dus het is toch de leeftijdquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Lelijke gedachten maken je lelijk. Heb ik gelezen.
[ afbeelding ]
Behalve dat wat ze hier gemiddeld noemen meer is dat we niet van afwijkingen houden. Maar ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld lange man doorgaans als aantrekkelijker wordt beschouwd dan een gemiddeld lange man. Dus daar ga je al.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh in dat artikel staat trouwens ook dat gemiddelde mensen het meest aantrekkelijk zijn?
[..]
Dus als maat 42 de gemiddelde kledingmaat van de vrouw is, dan wordt dat als het meest aantrekkelijk beschouwd!
Ja. Ze wordt steeds lelijker omdat ze lelijke gedachten heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik lees daar dat je elk jaar lelijker wordt, dus het is toch de leeftijd(maar ken het verhaal niet helemaal, neem aan dat ze elk jaar lelijker wordt omdat ze heel gemeen is?)
Zeg ik dat Kim Kardashian dik is? Gemiddeld is ze zeker niet, maar dat komt grotendeels ook door alle plastische chirurgie. Maar ik ben wel benieuwd, wat voor broekmaat denk jij dat ze draagt, aangezien jij haar niet dik vind maar iemand met maat 42 wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kim Kardashian heeft dan misschien wel een enorme dikke kont, ze is verder allesbehalve dik. Ik snap nooit zo dat zij wordt gebruikt als een voorbeeld dat dikke vrouwen ook mooi gevonden worden. Ze is sowieso allesbehalve gemiddeld.
Niet mijn type hoor, maar sowieso een bovengemiddeld knappe vrouw.
Klopt. Sowieso correleert al het goedequote:Op dinsdag 26 april 2022 17:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mooie vrouwen vaak eerder intelligenter dan dommer. Intelligente mensen maken verstandiger keuzes immers.
Het lijkt mij dat ook jij zal begrijpen dat met haar figuur ze niet echt het type voor confectie is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:49 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zeg ik dat Kim Kardashian dik is? Gemiddeld is ze zeker niet, maar dat komt grotendeels ook door alle plastische chirurgie. Maar ik ben wel benieuwd, wat voor broekmaat denk jij dat ze draagt, aangezien jij haar niet dik vind maar iemand met maat 42 wel.
Tja, ik zie het probleem niet per se.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat de gemiddelde man slecht voor zichzelf zorgt (kleding/haar/sporten) wat die potentie tot langer aantrekkelijk blijven teniet doet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We praten een beetje langs elkaar heen. Ik geloof ook niet dat ik er beter uit ben gaan zien de laatste 15 jaar (wel relatief gezien overigens, big time!). Maar dat is dan ook niet de stelling: het is dat mannen gemiddeld gezien langer aantrekkelijk blijven omdat ze later pieken, niet dat mannen steeds maar aantrekkelijker worden. Dat lijkt mij zeker niet het geval. Dus op zich zijn we het helemaal niet oneens met elkaar denk ik.
Maar als je het dan over gewicht hebt gaat die vlieger niet op. Ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld zware man doorgaans als minder aantrekkelijk wordt beschouwd dan een gemiddeld zware man (of vrouw). Dus daar ga je al.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dat wat ze hier gemiddeld noemen meer is dat we niet van afwijkingen houden. Maar ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld lange man doorgaans als aantrekkelijker wordt beschouwd dan een gemiddeld lange man. Dus daar ga je al.
Maar dat geldt ook voor de gemiddelde vrouw.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat de gemiddelde man slecht voor zichzelf zorgt (kleding/haar/sporten) wat die potentie tot langer aantrekkelijk blijven teniet doet.
Maar mijn punt was nu juist dat nu zovelen overgewicht hebben dat lager dan gemiddeld gewicht beter is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je het dan over gewicht hebt gaat die vlieger niet op. Ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld zware man doorgaans als minder aantrekkelijk wordt beschouwd dan een gemiddeld zware man (of vrouw). Dus daar ga je al.
Overigens heb ik met lengte ook liever iemand van 1,90 dan 2 meter, dus toch liever iets dichter bij het gemiddelde. Misschien zit er dus wel een kern van waarheid in het artikel (al is het niet echt wetenschappelijk onderbouwd)
Liever een leuke dame met een karaktervol gezicht dan een fotomodeltutje, maar ik ben dan ook maar een heel gemiddelde dinosaurusquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Avianflu het volgende:
Is een bovengemiddeld knappe vrouw per definitie aantrekkelijk voor mannen overigens?
Ik vind veel bovengemiddeld knappe mannen (type mooi op een foto) niet per se aantrekkelijk (in de zin van ik wil er seks mee)
Terwijl ik een man met gemiddeld uiterlijk juist weer woest aantrekkelijk kan vinden.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik heb toch wel eigenlijk alleen maar interesse in vrouwen die echt meer dan bovengemiddeld knap zijn. Mooi koppie, strak lichaam, juiste verhoudingen, goed gekleed en dan ook nog wat te melden hebben, want ik knap af op domheid. En sowieso ondernemende vrouwen. Ik denk dat zeker 90% van de vrouwen waar ik langere tijd mee ben geweest ondernemer was of is geworden (inclusief mijn vriendinnen toen ik nog een heel vervelend jong ventje was op de middelbare school).quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Avianflu het volgende:
Is een bovengemiddeld knappe vrouw per definitie aantrekkelijk voor mannen overigens?
Ik vind veel bovengemiddeld knappe mannen (type mooi op een foto) niet per se aantrekkelijk (in de zin van ik wil er seks mee)
Terwijl ik een man met gemiddeld uiterlijk juist weer woest aantrekkelijk kan vinden.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor de gemiddelde vrouw.
Helaas voor jou hebben mannen vaker overgewicht dan vrouwen en zijn ze vaker tevreden met hun gewicht.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:41 schreef Avianflu het volgende:
Ik val qua uiterlijk op atletisch gebouwd met een leuke kop en niet te lang, Max 1.75 ofzo.
Dat is niet helemaal waar. Dat ligt aan hoe je het berekent. Sowieso zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas voor jou hebben mannen vaker overgewicht dan vrouwen en zijn ze vaker tevreden met hun gewicht.
Je beantwoord de vraag nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik heb toch wel eigenlijk alleen maar interesse in vrouwen die echt meer dan bovengemiddeld knap zijn. Mooi koppie, strak lichaam, juiste verhoudingen, goed gekleed en dan ook nog wat te melden hebben, want ik knap af op domheid. En sowieso ondernemende vrouwen. Ik denk dat zeker 90% van de vrouwen waar ik langere tijd mee ben geweest ondernemer was of is geworden (inclusief mijn vriendinnen toen ik nog een heel vervelend jong ventje was op de middelbare school).
En dan zijn er nog wat rode draden, maar die hebben dan weer niets met uiterlijk en/of uitstraling te maken.
Klopt wel, alleen geen obesitas betekend niet atletisch gebouwd. Overigens zijn er genoeg mannen met interesse te vinden die aan mijn uiterlijke type voldoen dus hoera voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Dat ligt aan hoe je het berekent. Sowieso zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen.
Nee. Mooi en aantrekkelijk correleren wel maar zijn zeker niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Avianflu het volgende:
Wat klopt wel?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen geen obesitas betekend niet atletisch gebouwd. Overigens zijn er genoeg mannen met interesse te vinden die aan mijn uiterlijke type voldoen dus hoera voor mij.
Mooi om te zien en toch niet aantrekkelijk: herkenbaar. Lelijk en toch aantrekkelijk? Nope. Nooit meegemaakt in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Mooi en aantrekkelijk correleren wel maar zijn zeker niet hetzelfde.
Er zijn mooie vrouwen die mij niet aantrekken en lelijke die dat wel doen.
Klopt dat vrouwen vaker “dik” zijn dan mannen. Of iig wat ik met dik associeer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat klopt wel?
En aan bmi (dat is waar het op is gebaseerd) kun je sowieso weinig afmeten. Een bodybuilder kan afgetraind zijn en nog steeds op basis van bmi overgewicht hebben.
En nog een probleem: men neemt in de medische wereld hetzelfde uitgangspunt voor mannen en vrouwen (een van de redenen waarom medicatie en behandeling vaak minder goed werkt bij vrouwen), maar omdat mannen een hogere spiermassa hebben is dat niet zo accuraat. Echter, omdat vrouwen op de een of andere manier minder snel last hebben van gezondheidseffecten van overgewicht laat men het maar zo.
Vanuit esthetisch oogpunt echter…
Lang niet alle wijn wordt beter als je hem laat rijpen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mannen hebben de wonderlijke gave om in de spiegel te kijken en zichzelf het beste te vinden wat de wereld is overkomen. Hun vermogen tot zelfdeceptie is zowel bewonderenswaardig als om gek van te worden. Hoe dan ook: dat mannen oud worden als een goede wijn is niets meer dan een maatschappelijk mantra waar men collectief in is geloven. Gewoon stug tegenin blijven gaan en er komt wel verandering in, net zoals het tegenwoordig niet meer sociaal geaccepteerd is dat een oude vent kinderen gaat maken bij een vruchtbare zestienjarige.
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef loveli het volgende:
Aan de andere kant, Sean Connery ziet er waarschijnlijk nu nog steeds beter uit dan menig 50+-er.
I rest my case (in peace).quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees dat zijn as is verstrooid.
Ja. Maar er zijn vrouwen die objectief echt niet knap zijn en toch heel aantrekkelijk hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooi om te zien en toch niet aantrekkelijk: herkenbaar. Lelijk en toch aantrekkelijk? Nope. Nooit meegemaakt in ieder geval.
Overigens ook een beetje een nare term, lelijk…
Zijn die dan om mee te praten? Om seks mee te hebben? Of om mee te trouwen?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn vrouwen die objectief echt niet knap zijn en toch heel aantrekkelijk hoor!
Ok.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn vrouwen die objectief echt niet knap zijn en toch heel aantrekkelijk hoor!
Klopt, gaat ook best ver. Baby’s reageren bijvoorbeeld al positiever op symmetrische gezichten en ouders trekken mooiere kinderen vaak onbewust voor.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, er is zelfs een naam voor het discrimineren op basis van uiterlijk:lookism https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lookism en in België is het zelfs opgenomen in de anti discriminatie wet
En je hebt blijkbaar meer nadeel van een lelijk uiterlijk dan voordeel van een mooi uiterlijk. Weer wat geleerd
In één groep zijn de vrouwen licht oververtegenwoordigd, maar er zijn meer vrouwen met een gezond gewicht dan mannen. En dat mannen ook nog eens vaker tevreden zijn met hun gewicht is veelzeggend. Het sluit aan bij wat ik eerder al schreef over zelfdeceptie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Dat ligt aan hoe je het berekent. Sowieso zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen.
Ik heb zelf een zwak voor Robert Redford, maar ik vond hem het mooist in zijn jonge jaren:quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef loveli het volgende:
Aan de andere kant, Sean Connery ziet er waarschijnlijk nu nog steeds beter uit dan menig 50+-er.
Sean Connery is al bijna 2 jaar dood. Dus ik gok dat hij er niet zo smakelijk meer uit ziet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Lang niet alle wijn wordt beter als je hem laat rijpen.
En Peter-Jan Rens
15% tegenover 13% is een groter verschil dan 52% tegenover 48%, dus kan het dat je niet heel objectief kijkt?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In één groep zijn de vrouwen licht oververtegenwoordigd, maar er zijn meer vrouwen met een gezond gewicht dan mannen. En dat mannen ook nog eens vaker tevreden zijn met hun gewicht is veelzeggend. Het sluit aan bij wat ik eerder al schreef over zelfdeceptie.
Bij de meeste mannen dunt het haar uit, trekt de haarlijn terug, ontstaat een buikje, gaan de ballen hangen, wordt het moeilijker een goede erectie te krijgen en houden, nemen de pijntjes toe. Maar maak jezelf vooral wijs dat het de vrouwen zijn die aan het kortste eind trekken als ze ouder worden, mannen.
Zelfs het bidprentje zal inmiddels vergeeld zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sean Connery is al bijna 2 jaar dood. Dus ik gok dat hij er niet zo smakelijk meer uit ziet.
Maar ik ben dus spuit 11 lees ik nu![]()
Dat was de grapquote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sean Connery is al bijna 2 jaar dood. Dus ik gok dat hij er niet zo smakelijk meer uit ziet.
Maar ik ben dus spuit 11 lees ik nu![]()
Ik ben dan ook niet degene die beweert dat m'n sekse minder last heeft van ouder worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
Ook bij de meeste vrouwen dunt het haar uit (en bij de Oscars hebben we gezien dat dit bij vrouwen veel gevoeliger ligt!), trekt de haarlijn terug, ontstaat een buikje, gaan de tieten hangen, wordt het moeilijker om goed nat te worden en blijven, nemen de pijntjes toe.
Het kan ook tegen je werken. Ik heb eens een prachtige vrouwelijke collega gehad die als een poppetje werd gezien en niet serieus werd genomen. In de academische wereld is intellect alles en ijdelheid wordt al gauw verdacht gevonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:41 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, gaat ook best ver. Baby’s reageren bijvoorbeeld al positiever op symmetrische gezichten en ouders trekken mooiere kinderen vaak onbewust voor.
Wel eens een docu over gezien maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik denk altijd dat dit soort dingen meer in de eigen koppies leeft dan in de wereld.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan ook tegen je werken. Ik heb eens een prachtige vrouwelijke collega gehad die als een poppetje werd gezien en niet serieus werd genomen. In de academische wereld is intellect alles en ijdelheid wordt al gauw verdacht gevonden.
Het is maar waar je je druk om wil maken. De seksestrijd is nog minder boeiend dan pijltjes gooien.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die beweert dat m'n sekse minder last heeft van ouder worden.
Slank is niet per sé mooi, maar ik ken geen enkele vrouw met overgewicht die ik mooi vind. Er zijn ook genoeg vrouwen met gezond gewicht die ik esthetisch te dik vind trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even over overgewicht bij vrouwen, dit hoeft niet in alle gevallen niet mooi te zijn. Morbide obesitas is niet zo heel aantrekkelijk als ik eerlijk ben, maar een volle vrouw met alles in de juiste proporties, kan echt wel mooi zijn.
Ik ken iemand die van vol naar slank is gegaan. Toen ik haar voor het eerst zag na de kilo's kwijt wist ik niet wat ik zag. Voller zag ze er vele malen beter uit.
Haha, herkenbaar, maar ik ben dan jouw man. Wij hebben ook wel (meer dan) eens te horen gekregen dat mijn vriendin te knap voor mij is, al dan niet onder het mom van een grapje. Ik zie dat dan maar als een compliment (dat ik ondanks mn mindere looks een mooie vrouw heb kunnen regelen). Overigens vooral voor haar innerlijk gevallen hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:34 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind mezelf niet bovengemiddeld knap, maar ik ben ook niet lelijk als ik zie hoeveel mensen nog proberen te flirten, terwijl ik al een mama ben van 2 kinderenIk ben ook klein en slank, waardoor ik er jonger uitzie dan dat ik ben.
Ik heb mijn partner uitgekozen op basis van zijn karakter en persoonlijkheid en niet op basis van zijn looks. Heel oppervlakkig misschien, maar er is mij vaak gezegd dat ik 'beter' kon krijgen, maar dan gaat het dus puur om iemands uiterlijk ipv innerlijk.
Ik hoop en ik denk dat hij mij ook heeft uitgekozen om mijn innerlijk (waarschijnlijk speelde uiterlijk ook wel een rol), dus ja ik denk dat we ook samen zouden zijn als ik of hij er anders uit zou zien.
Op zich geen slecht betoog als je Amber Brantsen ziet als de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind dit soort discussies in het licht van de huidige woke/social justice warrior cultuur altijd een beetje lachwekkend.
Er zijn mensen die daadwerkelijk denken dat wij als mens zodanig ver geevolueerd zijn dat we totaal geen instincten en hersenstam meer hebben. Alsof al ons handelen en al ons denken 100% door de geest te beinvloeden zijn.
Knappe mensen zullen altijd anders behandeld worden dan lelijke mensen. Niet altijd in positieve in overigens. Bij het NOS journaal hebben ze bijvoorbeeld nog altijd moeite om een knappe jonge vrouw met lange blonde haren het 8 uur journaal te laten presenteren. Als je al een knappe vrouw bent, dan moet je op z'n minst kortgewiekt haar hebben.
Er valt van alles van te vinden, en vroeg of laat zul je ook bij het NOS 8 uur journaal wel een jonge vrouw met lang haar aantreffen. Maar in de kern blijft deze manier van denken inherent aan ons mensen. De wereld is niet 100% gelijk en transparant. Niet iedereen heeft op elk vlak precies dezelfde kansen. En gelukkig maar, anders zou het ook maar een saaie boel worden.
Vandaar ook dat ik zei vroeg of laat komt er wel eentje. En dat was dus recent Amber Brantsen. Al heeft zij het ook niet lang uitgehouden en zit ze inmiddels achter de decoder.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:00 schreef Weird- het volgende:
[..]
Op zich geen slecht betoog als je Amber Brantsen ziet als de uitzondering die de regel bevestigt
Ze hadden Dionne Stax, maar er was steeds gedoe om strakke truitjes of iets dergelijks.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind dit soort discussies in het licht van de huidige woke/social justice warrior cultuur altijd een beetje lachwekkend.
Er zijn mensen die daadwerkelijk denken dat wij als mens zodanig ver geevolueerd zijn dat we totaal geen instincten en hersenstam meer hebben. Alsof al ons handelen en al ons denken 100% door de geest te beinvloeden zijn.
Knappe mensen zullen altijd anders behandeld worden dan lelijke mensen. Niet altijd in positieve in overigens. Bij het NOS journaal hebben ze bijvoorbeeld nog altijd moeite om een knappe jonge vrouw met lange blonde haren het 8 uur journaal te laten presenteren. Als je al een knappe vrouw bent, dan moet je op z'n minst kortgewiekt haar hebben.
Er valt van alles van te vinden, en vroeg of laat zul je ook bij het NOS 8 uur journaal wel een jonge vrouw met lang haar aantreffen. Maar in de kern blijft deze manier van denken inherent aan ons mensen. De wereld is niet 100% gelijk en transparant. Niet iedereen heeft op elk vlak precies dezelfde kansen. En gelukkig maar, anders zou het ook maar een saaie boel worden.
Dat iemand dit tegen je durft te zeggen vind ik ook wel echt ongekend eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:34 schreef CaVaBien het volgende:
Heel oppervlakkig misschien, maar er is mij vaak gezegd dat ik 'beter' kon krijgen, maar dan gaat het dus puur om iemands uiterlijk ipv innerlijk.
Ik hoop en ik denk dat hij mij ook heeft uitgekozen om mijn innerlijk (waarschijnlijk speelde uiterlijk ook wel een rol), dus ja ik denk dat we ook samen zouden zijn als ik of hij er anders uit zou zien.
Eva "boobies" Jinnek is ook bekend geworden van haar (borsten) optreden bij NOS.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hadden Dionne Stax, maar er was steeds gedoe om strakke truitjes of iets dergelijks.
Mee eens. Je gaat twee miljoen jaar evolutie en instinct niet binnen een paar jaar de wereld uit helpen.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Fun fact: Zelfs babies kiezen de knapste gezichten uit. Dat is gewoon ingeprogrammeerd in onze genen...quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind dat schitterend!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb altijd last van baby's en kleine kinderen die mij aan blijven staren. En dan die moeder altijd een beetje zo kijken van hihi hij vind je interessant.
Bij mooie baby's wel inderdaad maar bij van die gesmolten actionfigures hoeft het van mij niet... kijk maar lekker kwijlend naar je moeder dan ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik vind dat schitterend!
Mijn neefjes en nichtjes altijd, prachtig vond ik dat.
Dat komt omdat ze zichzelf in je herkennen, babyfacequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb altijd last van baby's en kleine kinderen die mij aan blijven staren. En dan die moeder altijd een beetje zo kijken van hihi hij vind je interessant.
Knapperdquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
He, niet zeuren svp.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vooroordelen… niet voordelen.
Dit wou ik graag horenquote:
Same here.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |