Het lijkt mij dat ook jij zal begrijpen dat met haar figuur ze niet echt het type voor confectie is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:49 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zeg ik dat Kim Kardashian dik is? Gemiddeld is ze zeker niet, maar dat komt grotendeels ook door alle plastische chirurgie. Maar ik ben wel benieuwd, wat voor broekmaat denk jij dat ze draagt, aangezien jij haar niet dik vind maar iemand met maat 42 wel.
Tja, ik zie het probleem niet per se.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens het daten geprobeerd hoor. Buiten de slanke vrouw om daten, maar dat is echt niks. Iemand die maat 40+ heeft vind ik gewoonweg niet aantrekkelijk.
Sport zelf regelmatig en ben aardig fit en dan zie ik een fatty toch wel als een keuze die is gemaakt waar ik niks mee heb. Afgezien van de dikkerdjes die door een ziekte dik zijn geworden.
Mwah. Ik vind dat de gemiddelde man slecht voor zichzelf zorgt (kleding/haar/sporten) wat die potentie tot langer aantrekkelijk blijven teniet doet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We praten een beetje langs elkaar heen. Ik geloof ook niet dat ik er beter uit ben gaan zien de laatste 15 jaar (wel relatief gezien overigens, big time!). Maar dat is dan ook niet de stelling: het is dat mannen gemiddeld gezien langer aantrekkelijk blijven omdat ze later pieken, niet dat mannen steeds maar aantrekkelijker worden. Dat lijkt mij zeker niet het geval. Dus op zich zijn we het helemaal niet oneens met elkaar denk ik.
Maar als je het dan over gewicht hebt gaat die vlieger niet op. Ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld zware man doorgaans als minder aantrekkelijk wordt beschouwd dan een gemiddeld zware man (of vrouw). Dus daar ga je al.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dat wat ze hier gemiddeld noemen meer is dat we niet van afwijkingen houden. Maar ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld lange man doorgaans als aantrekkelijker wordt beschouwd dan een gemiddeld lange man. Dus daar ga je al.
Maar dat geldt ook voor de gemiddelde vrouw.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat de gemiddelde man slecht voor zichzelf zorgt (kleding/haar/sporten) wat die potentie tot langer aantrekkelijk blijven teniet doet.
Maar mijn punt was nu juist dat nu zovelen overgewicht hebben dat lager dan gemiddeld gewicht beter is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je het dan over gewicht hebt gaat die vlieger niet op. Ik neem aan dat je het met mij eens bent dat een bovengemiddeld zware man doorgaans als minder aantrekkelijk wordt beschouwd dan een gemiddeld zware man (of vrouw). Dus daar ga je al.
Overigens heb ik met lengte ook liever iemand van 1,90 dan 2 meter, dus toch liever iets dichter bij het gemiddelde. Misschien zit er dus wel een kern van waarheid in het artikel (al is het niet echt wetenschappelijk onderbouwd)
Liever een leuke dame met een karaktervol gezicht dan een fotomodeltutje, maar ik ben dan ook maar een heel gemiddelde dinosaurusquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Avianflu het volgende:
Is een bovengemiddeld knappe vrouw per definitie aantrekkelijk voor mannen overigens?
Ik vind veel bovengemiddeld knappe mannen (type mooi op een foto) niet per se aantrekkelijk (in de zin van ik wil er seks mee)
Terwijl ik een man met gemiddeld uiterlijk juist weer woest aantrekkelijk kan vinden.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik heb toch wel eigenlijk alleen maar interesse in vrouwen die echt meer dan bovengemiddeld knap zijn. Mooi koppie, strak lichaam, juiste verhoudingen, goed gekleed en dan ook nog wat te melden hebben, want ik knap af op domheid. En sowieso ondernemende vrouwen. Ik denk dat zeker 90% van de vrouwen waar ik langere tijd mee ben geweest ondernemer was of is geworden (inclusief mijn vriendinnen toen ik nog een heel vervelend jong ventje was op de middelbare school).quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Avianflu het volgende:
Is een bovengemiddeld knappe vrouw per definitie aantrekkelijk voor mannen overigens?
Ik vind veel bovengemiddeld knappe mannen (type mooi op een foto) niet per se aantrekkelijk (in de zin van ik wil er seks mee)
Terwijl ik een man met gemiddeld uiterlijk juist weer woest aantrekkelijk kan vinden.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor de gemiddelde vrouw.
Helaas voor jou hebben mannen vaker overgewicht dan vrouwen en zijn ze vaker tevreden met hun gewicht.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:41 schreef Avianflu het volgende:
Ik val qua uiterlijk op atletisch gebouwd met een leuke kop en niet te lang, Max 1.75 ofzo.
Dat is niet helemaal waar. Dat ligt aan hoe je het berekent. Sowieso zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas voor jou hebben mannen vaker overgewicht dan vrouwen en zijn ze vaker tevreden met hun gewicht.
Je beantwoord de vraag nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik heb toch wel eigenlijk alleen maar interesse in vrouwen die echt meer dan bovengemiddeld knap zijn. Mooi koppie, strak lichaam, juiste verhoudingen, goed gekleed en dan ook nog wat te melden hebben, want ik knap af op domheid. En sowieso ondernemende vrouwen. Ik denk dat zeker 90% van de vrouwen waar ik langere tijd mee ben geweest ondernemer was of is geworden (inclusief mijn vriendinnen toen ik nog een heel vervelend jong ventje was op de middelbare school).
En dan zijn er nog wat rode draden, maar die hebben dan weer niets met uiterlijk en/of uitstraling te maken.
Klopt wel, alleen geen obesitas betekend niet atletisch gebouwd. Overigens zijn er genoeg mannen met interesse te vinden die aan mijn uiterlijke type voldoen dus hoera voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Dat ligt aan hoe je het berekent. Sowieso zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen.
Nee. Mooi en aantrekkelijk correleren wel maar zijn zeker niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Avianflu het volgende:
Wat klopt wel?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen geen obesitas betekend niet atletisch gebouwd. Overigens zijn er genoeg mannen met interesse te vinden die aan mijn uiterlijke type voldoen dus hoera voor mij.
Mooi om te zien en toch niet aantrekkelijk: herkenbaar. Lelijk en toch aantrekkelijk? Nope. Nooit meegemaakt in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Mooi en aantrekkelijk correleren wel maar zijn zeker niet hetzelfde.
Er zijn mooie vrouwen die mij niet aantrekken en lelijke die dat wel doen.
Klopt dat vrouwen vaker “dik” zijn dan mannen. Of iig wat ik met dik associeer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat klopt wel?
En aan bmi (dat is waar het op is gebaseerd) kun je sowieso weinig afmeten. Een bodybuilder kan afgetraind zijn en nog steeds op basis van bmi overgewicht hebben.
En nog een probleem: men neemt in de medische wereld hetzelfde uitgangspunt voor mannen en vrouwen (een van de redenen waarom medicatie en behandeling vaak minder goed werkt bij vrouwen), maar omdat mannen een hogere spiermassa hebben is dat niet zo accuraat. Echter, omdat vrouwen op de een of andere manier minder snel last hebben van gezondheidseffecten van overgewicht laat men het maar zo.
Vanuit esthetisch oogpunt echter…
Lang niet alle wijn wordt beter als je hem laat rijpen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mannen hebben de wonderlijke gave om in de spiegel te kijken en zichzelf het beste te vinden wat de wereld is overkomen. Hun vermogen tot zelfdeceptie is zowel bewonderenswaardig als om gek van te worden. Hoe dan ook: dat mannen oud worden als een goede wijn is niets meer dan een maatschappelijk mantra waar men collectief in is geloven. Gewoon stug tegenin blijven gaan en er komt wel verandering in, net zoals het tegenwoordig niet meer sociaal geaccepteerd is dat een oude vent kinderen gaat maken bij een vruchtbare zestienjarige.
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef loveli het volgende:
Aan de andere kant, Sean Connery ziet er waarschijnlijk nu nog steeds beter uit dan menig 50+-er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |