I rest my case (in peace).quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees dat zijn as is verstrooid.
Ja. Maar er zijn vrouwen die objectief echt niet knap zijn en toch heel aantrekkelijk hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooi om te zien en toch niet aantrekkelijk: herkenbaar. Lelijk en toch aantrekkelijk? Nope. Nooit meegemaakt in ieder geval.
Overigens ook een beetje een nare term, lelijk…
Zijn die dan om mee te praten? Om seks mee te hebben? Of om mee te trouwen?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn vrouwen die objectief echt niet knap zijn en toch heel aantrekkelijk hoor!
Ok.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn vrouwen die objectief echt niet knap zijn en toch heel aantrekkelijk hoor!
Klopt, gaat ook best ver. Baby’s reageren bijvoorbeeld al positiever op symmetrische gezichten en ouders trekken mooiere kinderen vaak onbewust voor.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, er is zelfs een naam voor het discrimineren op basis van uiterlijk:lookism https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lookism en in België is het zelfs opgenomen in de anti discriminatie wet
En je hebt blijkbaar meer nadeel van een lelijk uiterlijk dan voordeel van een mooi uiterlijk. Weer wat geleerd
In één groep zijn de vrouwen licht oververtegenwoordigd, maar er zijn meer vrouwen met een gezond gewicht dan mannen. En dat mannen ook nog eens vaker tevreden zijn met hun gewicht is veelzeggend. Het sluit aan bij wat ik eerder al schreef over zelfdeceptie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Dat ligt aan hoe je het berekent. Sowieso zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen.
Ik heb zelf een zwak voor Robert Redford, maar ik vond hem het mooist in zijn jonge jaren:quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef loveli het volgende:
Aan de andere kant, Sean Connery ziet er waarschijnlijk nu nog steeds beter uit dan menig 50+-er.
Sean Connery is al bijna 2 jaar dood. Dus ik gok dat hij er niet zo smakelijk meer uit ziet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Lang niet alle wijn wordt beter als je hem laat rijpen.
En Peter-Jan Rens
Aan de andere kant, Sean Connery ziet er waarschijnlijk nu nog steeds beter uit dan menig 50+-er.
15% tegenover 13% is een groter verschil dan 52% tegenover 48%, dus kan het dat je niet heel objectief kijkt?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In één groep zijn de vrouwen licht oververtegenwoordigd, maar er zijn meer vrouwen met een gezond gewicht dan mannen. En dat mannen ook nog eens vaker tevreden zijn met hun gewicht is veelzeggend. Het sluit aan bij wat ik eerder al schreef over zelfdeceptie.
Bij de meeste mannen dunt het haar uit, trekt de haarlijn terug, ontstaat een buikje, gaan de ballen hangen, wordt het moeilijker een goede erectie te krijgen en houden, nemen de pijntjes toe. Maar maak jezelf vooral wijs dat het de vrouwen zijn die aan het kortste eind trekken als ze ouder worden, mannen.
Zelfs het bidprentje zal inmiddels vergeeld zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sean Connery is al bijna 2 jaar dood. Dus ik gok dat hij er niet zo smakelijk meer uit ziet.
Maar ik ben dus spuit 11 lees ik nu![]()
Dat was de grapquote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sean Connery is al bijna 2 jaar dood. Dus ik gok dat hij er niet zo smakelijk meer uit ziet.
Maar ik ben dus spuit 11 lees ik nu![]()
Ik ben dan ook niet degene die beweert dat m'n sekse minder last heeft van ouder worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
Ook bij de meeste vrouwen dunt het haar uit (en bij de Oscars hebben we gezien dat dit bij vrouwen veel gevoeliger ligt!), trekt de haarlijn terug, ontstaat een buikje, gaan de tieten hangen, wordt het moeilijker om goed nat te worden en blijven, nemen de pijntjes toe.
Het kan ook tegen je werken. Ik heb eens een prachtige vrouwelijke collega gehad die als een poppetje werd gezien en niet serieus werd genomen. In de academische wereld is intellect alles en ijdelheid wordt al gauw verdacht gevonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:41 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, gaat ook best ver. Baby’s reageren bijvoorbeeld al positiever op symmetrische gezichten en ouders trekken mooiere kinderen vaak onbewust voor.
Wel eens een docu over gezien maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik denk altijd dat dit soort dingen meer in de eigen koppies leeft dan in de wereld.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan ook tegen je werken. Ik heb eens een prachtige vrouwelijke collega gehad die als een poppetje werd gezien en niet serieus werd genomen. In de academische wereld is intellect alles en ijdelheid wordt al gauw verdacht gevonden.
Het is maar waar je je druk om wil maken. De seksestrijd is nog minder boeiend dan pijltjes gooien.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die beweert dat m'n sekse minder last heeft van ouder worden.
Slank is niet per sé mooi, maar ik ken geen enkele vrouw met overgewicht die ik mooi vind. Er zijn ook genoeg vrouwen met gezond gewicht die ik esthetisch te dik vind trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even over overgewicht bij vrouwen, dit hoeft niet in alle gevallen niet mooi te zijn. Morbide obesitas is niet zo heel aantrekkelijk als ik eerlijk ben, maar een volle vrouw met alles in de juiste proporties, kan echt wel mooi zijn.
Ik ken iemand die van vol naar slank is gegaan. Toen ik haar voor het eerst zag na de kilo's kwijt wist ik niet wat ik zag. Voller zag ze er vele malen beter uit.
Haha, herkenbaar, maar ik ben dan jouw man. Wij hebben ook wel (meer dan) eens te horen gekregen dat mijn vriendin te knap voor mij is, al dan niet onder het mom van een grapje. Ik zie dat dan maar als een compliment (dat ik ondanks mn mindere looks een mooie vrouw heb kunnen regelen). Overigens vooral voor haar innerlijk gevallen hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:34 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind mezelf niet bovengemiddeld knap, maar ik ben ook niet lelijk als ik zie hoeveel mensen nog proberen te flirten, terwijl ik al een mama ben van 2 kinderenIk ben ook klein en slank, waardoor ik er jonger uitzie dan dat ik ben.
Ik heb mijn partner uitgekozen op basis van zijn karakter en persoonlijkheid en niet op basis van zijn looks. Heel oppervlakkig misschien, maar er is mij vaak gezegd dat ik 'beter' kon krijgen, maar dan gaat het dus puur om iemands uiterlijk ipv innerlijk.
Ik hoop en ik denk dat hij mij ook heeft uitgekozen om mijn innerlijk (waarschijnlijk speelde uiterlijk ook wel een rol), dus ja ik denk dat we ook samen zouden zijn als ik of hij er anders uit zou zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |