Op zich geen slecht betoog als je Amber Brantsen ziet als de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind dit soort discussies in het licht van de huidige woke/social justice warrior cultuur altijd een beetje lachwekkend.
Er zijn mensen die daadwerkelijk denken dat wij als mens zodanig ver geevolueerd zijn dat we totaal geen instincten en hersenstam meer hebben. Alsof al ons handelen en al ons denken 100% door de geest te beinvloeden zijn.
Knappe mensen zullen altijd anders behandeld worden dan lelijke mensen. Niet altijd in positieve in overigens. Bij het NOS journaal hebben ze bijvoorbeeld nog altijd moeite om een knappe jonge vrouw met lange blonde haren het 8 uur journaal te laten presenteren. Als je al een knappe vrouw bent, dan moet je op z'n minst kortgewiekt haar hebben.
Er valt van alles van te vinden, en vroeg of laat zul je ook bij het NOS 8 uur journaal wel een jonge vrouw met lang haar aantreffen. Maar in de kern blijft deze manier van denken inherent aan ons mensen. De wereld is niet 100% gelijk en transparant. Niet iedereen heeft op elk vlak precies dezelfde kansen. En gelukkig maar, anders zou het ook maar een saaie boel worden.
Vandaar ook dat ik zei vroeg of laat komt er wel eentje. En dat was dus recent Amber Brantsen. Al heeft zij het ook niet lang uitgehouden en zit ze inmiddels achter de decoder.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:00 schreef Weird- het volgende:
[..]
Op zich geen slecht betoog als je Amber Brantsen ziet als de uitzondering die de regel bevestigt
Ze hadden Dionne Stax, maar er was steeds gedoe om strakke truitjes of iets dergelijks.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind dit soort discussies in het licht van de huidige woke/social justice warrior cultuur altijd een beetje lachwekkend.
Er zijn mensen die daadwerkelijk denken dat wij als mens zodanig ver geevolueerd zijn dat we totaal geen instincten en hersenstam meer hebben. Alsof al ons handelen en al ons denken 100% door de geest te beinvloeden zijn.
Knappe mensen zullen altijd anders behandeld worden dan lelijke mensen. Niet altijd in positieve in overigens. Bij het NOS journaal hebben ze bijvoorbeeld nog altijd moeite om een knappe jonge vrouw met lange blonde haren het 8 uur journaal te laten presenteren. Als je al een knappe vrouw bent, dan moet je op z'n minst kortgewiekt haar hebben.
Er valt van alles van te vinden, en vroeg of laat zul je ook bij het NOS 8 uur journaal wel een jonge vrouw met lang haar aantreffen. Maar in de kern blijft deze manier van denken inherent aan ons mensen. De wereld is niet 100% gelijk en transparant. Niet iedereen heeft op elk vlak precies dezelfde kansen. En gelukkig maar, anders zou het ook maar een saaie boel worden.
Dat iemand dit tegen je durft te zeggen vind ik ook wel echt ongekend eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:34 schreef CaVaBien het volgende:
Heel oppervlakkig misschien, maar er is mij vaak gezegd dat ik 'beter' kon krijgen, maar dan gaat het dus puur om iemands uiterlijk ipv innerlijk.
Ik hoop en ik denk dat hij mij ook heeft uitgekozen om mijn innerlijk (waarschijnlijk speelde uiterlijk ook wel een rol), dus ja ik denk dat we ook samen zouden zijn als ik of hij er anders uit zou zien.
Eva "boobies" Jinnek is ook bekend geworden van haar (borsten) optreden bij NOS.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hadden Dionne Stax, maar er was steeds gedoe om strakke truitjes of iets dergelijks.
Mee eens. Je gaat twee miljoen jaar evolutie en instinct niet binnen een paar jaar de wereld uit helpen.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Fun fact: Zelfs babies kiezen de knapste gezichten uit. Dat is gewoon ingeprogrammeerd in onze genen...quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind dat schitterend!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb altijd last van baby's en kleine kinderen die mij aan blijven staren. En dan die moeder altijd een beetje zo kijken van hihi hij vind je interessant.
Bij mooie baby's wel inderdaad maar bij van die gesmolten actionfigures hoeft het van mij niet... kijk maar lekker kwijlend naar je moeder dan ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik vind dat schitterend!
Mijn neefjes en nichtjes altijd, prachtig vond ik dat.
Dat komt omdat ze zichzelf in je herkennen, babyfacequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb altijd last van baby's en kleine kinderen die mij aan blijven staren. En dan die moeder altijd een beetje zo kijken van hihi hij vind je interessant.
Knapperdquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
He, niet zeuren svp.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vooroordelen… niet voordelen.
Dit wou ik graag horenquote:
Same here.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |