SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
We halen ze gewoon op, en hebben zelf proactief de BSO gecanceld. Vind het niet verantwoord om zelf rond de avondspits nog weg te moeten, maar ook niet verantwoord voor die jonge grietjes en gozers die op de BSO staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan je kind dan niet zolang met een vriendje mee ofzo? Even andere ouders appen?
Samen moet je daar toch wel uit kunnen komen lijkt me.
Oh, en de discussie over het hebben van kinderen
Welja joh. Stelt geen flikker voor. Ga lekker fietsen vanmiddag zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
Het zal wel weer meevallen allemaal.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
Het zal wel weer meevallen allemaal.
Ik fiets naar m'n ouders toe wat een minuut of 12 duurt. Het is de helft ongeveer tegen en de andere helft is goed te doen. Ik moet wel een brug overquote:
Heb je een uitvaartverzekering?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik fiets naar m'n ouders toe wat een minuut of 12 duurt. Het is de helft ongeveer tegen en de andere helft is goed te doen. Ik moet wel een brug over.
binnenvaart. kan ik over de ijsselquote:
Ik fiets bijna nooit dus waarom zou ik dat juist vandaag dan doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Welja joh. Stelt geen flikker voor. Ga lekker fietsen vanmiddag zou ik zeggen
Iets met een omgewaaide tuinstoel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik fiets bijna nooit dus waarom zou ik dat juist vandaag dan doen?
Wat ik wil zeggen is dat ik mij vele waarschuwingen herinner die in de praktijk veel te snel/zwaar zijn gegeven,
Ik ben dol op stormen! En ze mogen van mij enorm heftig zijn. (zonder doden of zwaargewonden)
Dus laat maar komen.
Goed chauffeurtje wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:33 schreef YourCaptor het volgende:
Weer leuk vermaak vanuit Engeland met Big Jet TV, net als in 2020 met storm Ciara.![]()
Dat komt volgens mij ook gedeeltelijk omdat mensen het concept van code geel, oranje en rood niet snappen. Of dat mensen gaan klagen dat de storm niet code rood waard is maar ze ergens in het binnenland wonen met code geel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik fiets bijna nooit dus waarom zou ik dat juist vandaag dan doen?
Wat ik wil zeggen is dat ik mij vele waarschuwingen herinner die in de praktijk veel te snel/zwaar zijn gegeven,
Ik ben dol op stormen! En ze mogen van mij enorm heftig zijn. (zonder doden of zwaargewonden)
Dus laat maar komen.
Present!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets met een omgewaaide tuinstoel.
In west Nederland wel. In noordoost Nederland spookt het tot na middernacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht dat het na een uur of 20-21 minder zou worden?
Zuid-west-Overijssel hier. Waar hoor ik bij?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
In west Nederland wel. In noordoost Nederland spookt het tot na middernacht.
Zou daar ook rustiger moeten worden in de loop van de avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuid-west-Overijssel hier. Waar hoor ik bij?
het weeralarm geldt ook pas vanaf 14:00 uur, dus berg je maarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:08 schreef ddx het volgende:
Hier aan de kust zijn de windstoten weer iets minder geworden dan een uur geleden.
'stilte' voor de storm ?
Dat is het KFquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Gaat hier in het midden van het land ineens behoorlijk hard waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |