Anders speel je een keer op de inhoud, in plaats van de persoon.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Ah, Legal Eagle. Dat verklaart wel een hoop. Soms denk ik dat jullie het erom doen.
Maar dat is het probleem juist, hij heeft geen inhoud. Het is een vent in een kostuum voor een green screen. Dat geeft uiteraard wel een hoop autoriteit waar je je dan op kunt beroepen. Verder is het niets meer dan een illusie waar sommigen blijkbaar graag in willen trappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders speel je een keer op de inhoud, in plaats van de persoon.
Dan onderbouw je dat, in plaats van op de personen hier te spelen. Zou al een hoop schelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, hij heeft geen inhoud. Het is een vent in een kostuum voor een green screen. Dat geeft uiteraard wel een hoop autoriteit waar je je dan op kunt beroepen. Verder is het niets meer dan een illusie waar sommigen blijkbaar graag in willen trappen.
Ik zie het niet als mijn taak om, in BNW, de leugens, psy-ops en hoaxes van de MSM en geästroturfde twitter- en youtubefiguren onderbouwd onderuit te halen omdat het al zelfevident is dat ze nonsens verkopen. Post iets BNW-waardigs in BNW, iets dat niet door het Establishment wordt ondersteund of erkend, en je zult wellicht een betere respons krijgen. Maar als je het houdt bij Establishment-nonsens in BNW, krijg je wat je verdient. Ik ga niet iets legitimeren wat geen legitimiteit verdient.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan onderbouw je dat, in plaats van op de personen hier te spelen. Zou al een hoop schelen.
Dat soort clowns zoals jij hem noemt..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik zie het niet als mijn taak om, in BNW, de leugens, psy-ops en hoaxes van de MSM en geästroturfde twitter- en youtubefiguren onderbouwd onderuit te halen omdat het al zelfevident is dat ze nonsens verkopen. Post iets BNW-waardigs in BNW, iets dat niet door het Establishment wordt ondersteund of erkend, en je zult wellicht een betere respons krijgen. Maar als je het houdt bij Establishment-nonsens in BNW, krijg je wat je verdient. Ik ga niet iets legitimeren wat geen legitimiteit verdient.
Dus nogmaals: Legal Eagle is een onwetende geästroturfde clown in een kostuum voor een green screen waar mensen die zich graag op autoriteit beroepen met open ogen intrappen.
Hihi ik wacht het rustig af, dat zou je ook moeten doen na al die hoaxes rond Trump. Ik weet niet hoe vaak je al ernaast hebt gezeten maar als ik al meerdere malen voorgelogen zou zijn dan was ik toch een stuk terughoudender geweest.quote:
Zeg dat maar tegen je grote held Trump. Die riep al op tot executies vanwege een schandaal dat uiteindelijk geen reet voor blijkt te stellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hihi ik wacht het rustig af, dat zou je ook moeten doen na al die hoaxes rond Trump.
Ja da's leuk, maar dan moet je het nog steeds niet op de man spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik zie het niet als mijn taak om, in BNW, de leugens, psy-ops en hoaxes van de MSM en geästroturfde twitter- en youtubefiguren onderbouwd onderuit te halen omdat het al zelfevident is dat ze nonsens verkopen. Post iets BNW-waardigs in BNW, iets dat niet door het Establishment wordt ondersteund of erkend, en je zult wellicht een betere respons krijgen. Maar als je het houdt bij Establishment-nonsens in BNW, krijg je wat je verdient. Ik ga niet iets legitimeren wat geen legitimiteit verdient.
Dus nogmaals: Legal Eagle is een onwetende geästroturfde clown in een kostuum voor een green screen waar mensen die zich graag op autoriteit beroepen met open ogen intrappen.
Ik hoop dat ze het doet wint ze het dan zijn er nog een hoop politici die heerlijk kunnen incasseren inclusief Trump. Verliest zij de zaak dan legitimeert het de beschuldiging naar haar toe. Win winquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef Ulx het volgende:
Sterker nog, HRC heeft alle recht om Fox aan te klagen wegens laster. Die Durham zelf nam afstand van het gelul van Tucker en Hannity.
Eh nee hoor doe je niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hihi ik wacht het rustig af, dat zou je ook moeten doen na al die hoaxes rond Trump. Ik weet niet hoe vaak je al ernaast hebt gezeten maar als ik al meerdere malen voorgelogen zou zijn dan was ik toch een stuk terughoudender geweest.
Wanneer .. welk topic deel?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch mooi hoe ik wederom gelijk had toen ik het had over impotente tegenaanvallen. Dat is trouwens iets dat President Trump en ik gemeen hebben, het nagenoeg altijd gelijk hebben.
Oeh! Heb je daar beelden van!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:02 schreef Ulx het volgende:
Heeft Trump gelijk gehad toen hij zei dat alleen de mafia 5A gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |