Je kent de uitdrukking 'opens windows of opportunity' niet?quote:
Ja, dat zal het zijn. Wat wil ze nou precies zeggen dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'opens windows of opportunity' niet?
Dat er nog steeds diplomatieke wegen zijn om te bewandelen hoewel die steeds smaller worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Wat wil ze nou precies zeggen dan?
Ja, maar dat zegt ze niet, dat wil ze zeggenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat er nog steeds diplomatieke wegen zijn om te bewandelen hoewel die steeds smaller worden.
Welnee voor de meeste mensen is het helder hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt ze niet, dat wil ze zeggen.
Wel niveautje make that the cat wise...quote:
Verward spreken is iets anders dan even zoeken naar de juiste woorden.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Mijn punt was ook niet dat het niet te interpeteren is, de grap was dat ze dezelfde tekenen van verward spreken lijkt te vertonen als Biden.
Daarom was het ook een grapquote:Op maandag 21 februari 2022 20:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Verward spreken is iets anders dan even zoeken naar de juiste woorden.
Tsja, die nuances doen er niet toe voor de Establishment-supporters die voor het voortbestaan van hun ideologie en haat-dealers vechten en daarom alles op obsessieve en compulsieve wijze moeten benaderen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Mijn punt was ook niet dat het niet te interpeteren is, de grap was dat ze dezelfde tekenen van verward spreken lijkt te vertonen als Biden.
Ik geloof niet dat QPJ zijn tweet van Posobiec als grap bedoelde. De man staat bekend om zijn misleidende tweets.quote:
Je projecteert je eigen motivaties nu op mij.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat QPJ zijn tweet van Posobiec als grap bedoelde. De man staat bekend om zijn misleidende tweets.
Oh, nou ik welquote:Op maandag 21 februari 2022 20:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat QPJ zijn tweet van Posobiec als grap bedoelde. De man staat bekend om zijn misleidende tweets.
Die zitten bij de buren in het "de verkiezingen zijn gestolen!!!"-topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik had ergens wel half verwacht dat iemand hier al met een verhaal was gekomen hoe de invasie van Putin de schuld van Biden is. Komt zeker nog?
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:06 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je projecteert je eigen motivaties nu op mij.
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'opens windows of opportunity' niet?
Nog even tot eind maart wachten totdat het truth social netwerk helemaal werkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 06:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Matige vangst van het Establishment deze nacht in BNW. Het lijkt er op dat overbevissing niet alleen in onze zeeën en oceanen, maar ook op twitter een probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |